جستجو کردن
Close this search box.

طراحی لوگو دندانپزشکی – سفارش آنلاین

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

وجود لوگو حرفه‌ای برای هر نوعی از خدمت یک امر بسیار ضروری می‌باشد. در حوزه دندانپزشکی نیز وجود لوگو اختصاصی برای هر دندان‌پزشکی بسیار حیاتی می‌باشد. به همین دلیل است که طراحی لوگو دندانپزشکی موردتوجه افراد قرار گرفته است. هر دندانپزشک با هر نوع تخصصی که داشته باشد خدمات مشخصی را به مراجعه‌کنندگانش ارائه می‌کند که برای معرفی بهتر آن خدمات بهتر است طراحی لوگو اختصاصی خود را داشته باشد. برای برندسازی نام مطب، اسم دکتر و بسیاری از اسامی منتخب برای خدمت ارائه شده توسط دندانپزشک بهتر است که اقدام به سفارش طراحی لوگو دندانپزشکی کنید.

دندانپزشک عزیز، برندسازی برای تبلیغات اصولی خدمات ارائه شده توسط شما بسیار بااهمیت است و همان‌طور که قبلاً بارها گفتیم، طراحی لوگو و در اختیار داشتن لوگو مناسب برای انواع خدمات می‌توان اولین مرحله از برندسازی را به‌خوبی طی کرد.

سؤالاتی برایتان پیش‌آمده است از جمله چگونه یک لوگو حرفه‌ای دندانپزشکی داشته باشیم؟ در پاسخ به این سؤال این مقاله را در رایان طرح نوشتیم! می‌توانید تا انتها با ما برای آشنایی بیشتر با حوزه طراحی لوگو پزشکی آشنا شوید. نکات طلایی وجود دارد که توجه به آنها می‌تواند تغییرات جدی در انواع کسب‌وکارها ایجاد کند همان نکات را می‌توان برای موفقیت در ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان که خدمات پزشکی در زمینه دندان را دریافت می‌کنند، ایجاد کرد.

طراحی لوگو دندانپزشکی

اصول طراحی لوگو دندانپزشکی

همانطور که می دانید، لوگو مهم‌ترین عنصر تبلیغاتی شما برای برندینگ می‌باشد و به همین علت نیز نباید طراحی لوگو لمینت دندان را بی اهمیت دانست و باید حتماً طبق اصولی صحیح برای طراحی لوگو پیش رفت تا بتوان بازدهی لازم از طراحی لوگو را دریافت نمود که با توجه به این موضوع، در ادامه به مهم‌ترین اصول طراحی لوگو دندانپزشکی می‌پردازیم.

انتخاب رنگ مناسب برای طراحی لوگو از طراحی‌های جذاب و در عین حال ساده استفاده کنید
انتخاب سبک درست برای طراحی لوگو طراحی شما باید هدف برند شما را به بیننده منتقل کند
انتخاب فونت مناسب با اندازه متناسب لوگو شما نباید محدود به زمان یا محدوده خدماتی خاصی باشد
از بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو مانند فتوشاپ استفاده کنید باید لوگو خود را انعطاف پذیر و قابل توسعه طراحی کنید
از لوگو سازهای آماده که طرح‌های محدود دارند استفاده نکنید و…

یک لوگو حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

همانطور که گفته شد، اصول طراحی لوگو به شما کمک می‌کند تا بازدهی تبلیغات روی برند خود را افزایش دهید و همین موضوع نیز باعث می‌شود، لوگو شما حرفه‌ای باشد؛ به بیان دیگر می‌توان به این شکل به این موضوع پرداخت که یک لوگو حرفه‌ای دندانپزشکی یا هر کسب و کار دیگری، قبل از هر چیزی باید هدف برند شما را به مخاطب برساند، قابل انعطاف و توسعه باشد، اسیر محدودیت‌های زمانی یا خدماتی نباشد، از فونت و رنگ بندی مناسب برخوردار باشد، کپی برداری از طرح بقیه رقبا نباشد، به سرعت در ذهن مخاطب هک شود، قابلیت کنترل ذهن مخاطبین را داشته باشد تا بتواند مشتریان هدف را به سمت برند شما جذب نماید؛ به علاوه لوگوهای حرفه‌ای به واسطه برنامه‌های اختصاصی گرافیکی مانند ایلوستریتور یا فتوشاپ ساخته می‌شوند نه برنامه‌های لوگو ساز با طرح‌های آماده.

ایده اصلی برای طراحی‌های حرفه‌ای لوگوهای دندانپزشکی

طراحی اختصاصی شما باید باتوجه‌به حوزه فعالیت شما با جزئیات بیشتری از خدمات انجام شود؛ طراحی‌هایی که در رایان طرح انجام شده است و می‌توانید در حوزه دندان‌پزشکی آنها را در انتها این مقاله ببینید.

اگر با علم دندانپزشکی آشنایی داشته باشید می‌توانید بهتر از دیگر افراد ایده‌هایی در سر برای طراحی بهتر داشته باشید؛ طراح نیز پس از تحقیق در آن حوزه و باتوجه‌به تجربه ایده‌هایی را در سر ایجاد کرده و سپس طراحی می‌کند. لازم می‌دانیم شما را با انواع تخصص‌های حوزه دندانپزشکی آشنا کنیم.

دندان‌پزشکان در زمینه‌های مختلفی گاهاً تخصص دارند، برای مثال آنها در زمینه لمینت، کامپوزیت، ایمپلنت دندان و کاشت نگین روی دندان در کنار دندان‌پزشکی عادی خود انجام می‌دهند.

زمانی که دندان‌پزشکی اقدام به سفارش طراحی لوگو دندانپزشکی کند، باتوجه‌به بیشترین فعالیت وی در تخصص‌ها مختلف می‌توان بهترین لوگو را برای او طراحی کرد تا یک لوگو با تمام معنی خدمات ارائه شده و بسیار اختصاصی برای دکتر طراحی شود.

روزبه‌روز علم دندانپزشکی و نیازهای مردم تغییر می‌کند و امروز شاهد هستیم که دیگر تنها برای ترمیم و پرکردن دندان به دندانپزشک مراجعه نمی‌شود و ممکن است تعداد مراجعه‌کنندگان یک دندانپزشک برای لمینت دندان بیشتر باشد و باتوجه‌به کار باکیفیت پزشک می‌توان شاهد شهرت او بود؛ برای ماندگاری بیشتر تفاوت‌ها و خدمات حرفه‌ای بهتر است که سفارش طراحی لوگو دندانپزشکی خود را هرچه سریع‌تر در رایان طرح ثبت کنید.

لازم است توضیحاتی را در حوزه طراحی لوگو دندانپزشکی و همچنین قیمت طراحی لوگو دندانپزشکی و یا سفارش طراحی لوگو دندانپزشکی را در ادامه مقاله را بخوانید تا به صورت کامل به پاسخ سؤال‌های خود برسید.

طراحی لوگو ارزان دندانپزشکی

لوگو دندانپزشکی از چه رنگی طراحی می‌شود؟

بیمار شما با دیدن لوگویی که احساس سلامتی برای مراجعه‌کننده ایجاد می‌کند، می‌تواند سریع‌تر با خدمات ارتباط برقرار کرده و با اعتماد اولیه بیشتری برای مداوا و برطرف‌کردن مشکلات دندانی با شما همراهی کند.

لوگویی که احیای سلامتی ایجاد کند جدای از طراحی باید از رنگ‌های آبی و سبز برای خلق آن استفاده شود؛ رنگ‌های سبز و آبی کاربرد بیشتری در ساخت لوگوهای مدرن دارند، لوگوهایی که بیشتر برای دندانپزشکی و حوزه‌های مشابه مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در حالت کلی دیده می‌شود که رنگ‌های روشن‌تر و به‌اصطلاح پاستیلی می‌توانند لوگوهایی با جذابیت بیشتری در حوزه پزشکی خلق کنند.

رنگ سبز به‌عنوان حالتی از خوبی و سلامتی در طراحی‌ها استفاده می‌شود؛ همچنین رنگ آبی برای بیان اقتدار و بزرگی عمل مورداستفاده قرار می‌گیرد. ترکیب این دورنگ در کنار هم آرامشی می‌سازد که برای بینندگان لوگو دندانپزشکی شما بسیار جذاب خواهد بود.

ساخت آرم دندانپزشکی

برترین نمادها ویژه طراحی لوگو دندانپزشکی

معمولاً مرتبط‌ترین نمادها به حوزه دندانپزشکی می‌تواند هدف طراحی لوگو را به‌درستی بیان کند. طراحی‌های لوگو برای بیان ترمیم دندان توسط پزشک با بهترین تجهیزات می‌تواند شامل تصاویر دندان و تکنولوژی ترمیم آن باشد و ترکیب این دو می‌تواند بک لوگو جذاب را ایجاد کند که در انتها نمونه‌هایی از این لوگوها را خواهید دید.

برای ایجاد ذهنیت کاملی از طراحی لوگو ارزان ویژه دندانپزشکی در ادامه انواع ایده‌هایی که تا به امروز اجرا شده و موفق بوده‌اند را برایتان شرح خواهیم داد.

آیکون دندان بیشتری نماد مورداستفاده در این حوزه که با موارد دیگری باتوجه‌به تخصص پزشک ترکیب شده و لوگو زیبایی را می‌سازد. سؤالی که برای افراد پیش می‌آید این است که آیا این‌همه تصویر دندان موجب ایجاد لوگوهای تکراری نمی‌شود؟ در جواب به این سؤال باید بگوییم که بستگی دارد طراحی لوگو شما توسط چه شخصی انجام شود! برای مثال درصورتی‌که لوگو شما توسط شرکت طراحی لوگو رایان طرح طراحی شود خیالتان راحت است که طراحی انجام شده صفر تا صد مربوط به سفارش شما بوده و توسط گرافیست‌های حرفه‌ای خلق شده است. دلیل این اطمینان نمونه کارهای حرفه‌ای رایان طرح و رضایت مشتریان آن می‌باشد.

لوگو کلینیک ایمپلنت چگونه باشد؟

همان‌طور که گفتیم باتوجه‌به تخصصی که در کلینیک بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرد لوگوها طراحی می‌شوند. برای کلینیک ایمپلنت می‌توان از زیر پایه ایمپلنت در لوگو کنار دیگر عناصر دندانپزشکی بهره برد تا طراحی‌های زیباتری را خلق کرد.

حتی برای کلینیکی که کاشت نگین را به صورت تخصصی انجام می‌دهد می‌توان از تصویر دندان استفاده کرد اما باتوجه‌به سلیقه سفارش‌دهنده می‌توان طراحی آن را تا زمانی که مورد رضایت سفارش‌دهنده قرار گیرد تغییر داد.

ایده‌ای که معمولاً در این حوزه مورداستفاده قرار می‌گیرد از ترکیب الماس و دندان خلق می‌شود که قطعاً این دو عنصر بیانگر خوبی برای خدمات کلینیک کاشت نگین دندان خواهند بود.

کلینیک‌هایی که ساخت تاج دندان مصنوعی را بر عهده دارند، برای طراحی لوگوها، عنصرهای تاج و دندان را انتخاب کرده و ایده خود را اجرایی می‌کنند. در طراحی لوگوهای حرفه‌ای مهم‌ترین نکته بعد از انتخاب درست عناصر خلاقیت طراح می‌باشد. رایان طرح ضمانت می‌کند که خلاق‌ترین طراحان حرفه‌ای را برای طراحی لوگوهای شما در اختیار دارد.

تصویر سیب در طراحی لوگو دندانپزشکی

با نگاه اولیه به دندان و سیب می‌توان یک ساختار مشابه را برای آن ها در ذهن در نظر گرفت. طراحان با ترکیب سیب به نشانه سلامت و دندان به نشانه حوزه درمانی می‌توانند طراحی‌هایی انجام دهند که موجب جلب نظر مثبت بینندگان شود و هدف لوگو را به‌خوبی دنبال کند. در این نوع از طراحی‌ها شاهد استفاده از رنگ‌ها مختلفی همچون قرمز و سفید هستیم.

طراحی لوگوهای دندانپزشکی با تصاویر خنده

افرادی که برای اصلاح حالت لبخند و شکل قرارگیری دندان‌ها در کنار یکدیگر نیازمند پزشک معالج هستند در جستجوها با دیدن لوگویی که تصویر لبخند دارد و مربوط به یک دندانپزشک باشد می‌تواند اعتماد به خدمت را در بیننده سریع‌تر ایجاد کند.

سفارش لوگو باکیفیت دندانپزشکی در رایان طرح

بعد از آغاز فعالیت هر خدمت یا کسب‌وکاری شما نیازمند داشتن لوگو اختصاصی هستید لوگویی که توانایی بیان خدمات شما باشد. چه کسی می‌تواند بهترین لوگو پزشکی را طراحی کند؟ رایان طرح شرکتی فعال در حوزه گرافیک و اینترنت می‌تواند بهترین طراحی ممکن را برای لوگو شما انجام دهد.

چرا نباید از لوگو ارزان و بی‌کیفیت با زیرساخت آماده استفاده کنیم؟ جواب به این سؤال برای ما بسیار ساده است! ما دیده‌ایم تأثیر طراحی لوگوهای اختصاصی را در کسب‌وکارهای مختلف به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم به‌جای استفاده از طراحی‌های آماده و ارزان بهتر است طراحی لوگو دندانپزشکی خود را به ما بسپارید تا بهترین و خاص‌ترین لوگو در میان همکاران خود را به کمک ما داشته باشید.

سفارش لوگو دندانپزشکی

در این مقاله تلاش کردیم دلایل خرید یک لوگو حرفه‌ای و اختصاصی را بیان کنیم و یکی از بهترین تیم‌های طراحی کشور را نیز معرفی کردیم! بهتر است با درنظرگرفتن نکاتی که گفته شد نوع لوگو خود را باتوجه‌به تخصص خود انتخاب کنید و سپس از طریق واتس‌اپ رایان طرح به شماره 02191307049 با ما در ارتباط باشید. ساده‌ترین روند سفارش و کم‌هزینه‌ترین شرکت طراحی لوگو با کادر مجرب در رایان طرح آماده طراحی سفارش شما دراسرع‌وقت می‌باشند. امیدواریم مقاله پاسخگوی کاملی به سؤالات شما باشد.

سؤالات متداول طراحی لوگو دندانپزشکی

  1. بهترین نوع طراحی لوگو برای دندانپزشکی چیست؟

از انواع لوگو مانند لوگوهای تایپوگرافی، لوگو تصویری و لوگو ترکیبی می‌توان برای طراحی لوگو دندان سازی استفاده نمود، ولی به طور معمول، در این حوزه بهترین گزینه ممکن استفاده از لوگو ترکیبی است.

  1. آیا انتخاب رنگ مناسب در طراحی لوگو دندانپزشکی اهمیت دارد؟

یکی از نکات مهم در طراحی لوگو برای دندان سازی ها، انتخاب رنگ متناسب و مناسب می‌باشد که جزو مهم‌ترین اصول طراحی لوگو نیز به شما می‌رود؛ بد نیست بدانید که نمی‌توان مثلاً از رنگ سیاه یا قهوه‌ای برای طراحی لوگو دندانپزشکی استفاده نمود زیرا این خلاف سلامت دندان‌های سفید می‌باشد.

  1. چرا باید از خدمات طراحی لوگو تیم رایان طرح استفاده کنیم؟

تیم رایان طرح به صورت 24 ساعته و به صورت کاملاً آنلاین تمام خدمات گرافیکی خود اعم از طراحی لوگو را ارائه می‌کند بدین معنی که شما به راحتی می‌توانید بدون حضور در هیچ جلسه کاری، اقدام به طراحی لوگو اختصاصی برای کسب و کار خود نماید؛ البته بد نیست بدانید که هزینه منصفانه، کیفیت عالی، تحویل فوری خدمات و پشتیبانی مستمر توسط تیم رایان طرح، از سایر دلایل انتخاب شما برای خدمات طراحی لوگو دندان سازی می‌باشد.

  1. از لوگو اختصاصی یا لوگوهای آماده استفاده کنیم؟

یکی از نکات مهم درباره طراحی لوگو دندانپزشکی، شباهت اکثریت لوگو به همدیگر به دلیل محدودیت‌هایی می‌باشد که خود گرافیک کار یا بعضاً کارفرما ایجاد می‌کند، اما به هر حال با وجود این شباهت‌ها نیز شما باز باید به سراغ تیمی خلاق برای طراحی لوگو اختصاصی برند خود بروید و از لوگوهای آماده استفاده نکنید.

4.7/5 - (16 امتیاز)

3 دیدگاه دربارهٔ «طراحی لوگو دندانپزشکی – سفارش آنلاین»

  1. سلام وقت شما بخیر
    مبلغ سفارش طراحی به چه صورت پرداخت میشه؟ هزینه کامل اول پرداخت میشه یا مبلغی میمونه برای اتمام کار؟

    1. سمانه قنبری

      سلام و درود
      ایده پردازی، اتود ها و فایل های نهایی برای شما برای تاییدیه نهایی ارسال می‌شوند و پس از پرداخت کامل، سفارش اجرایی می‌گردد.

  2. با عرض سلام و خسته نباشید
    تشکر میکنم از تیم رایان طرح من شمارو معرفی کردم به یکی از آشناهامون که دندانپزشکی داره خیلی راضی بودن ممنون از شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی لوگو دندانپزشکی حرفه ای

طراحی لوگو دندانپزشکی حرفه ای

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو دندانپزشکی – سفارش آنلاین

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!