جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو کافی نت

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

اگر قصد طراحی لوگو کافی نت را دارید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با ویژگی های یک لوگوی مناسب آشنا شده و همچنین از تعرفه ها و زمان آماده شدن لوگو آشنا شوید. یکی از مهم ترین اقداماتی که هر کسب و کاری برای برندسازی خود باید انجام دهد، طراحی لوگو است که در ذهن مشتریان آن باقی بماند. اگر بخواهید تبلیغات موثری داشته باشید و تصویری ماندگار از خود به جا بگذارید پیش از هر چیزی باید دنبال یک لوگوی مناسب باشید. طراحی لوگو دارای حساسیت های فراوانی است. این موضوع باعث می شود نتوانید این کار را به هر کسی بسپارید.

ایده طراحی لوگو کافی نت

یکی از اصلی ترین نکاتی که درباره طراحی لوگو کافینت وجود دارد، اهمیت ارتباط تصویر طراحی شده با کسب و کار شماست. در واقع لوگوی شما باید وجه تمایز کسب و کار شما با دیگر مشاغل باشد.

به یاد داشته باشید که لوگوی کسب و کار شما، یک عنصر گرافیکی است که هویت و شخصیت کسب و کار شما را نشان می دهد و به همین علت باید ذهن مخاطبان شما را به سمت هدف شغل شما راهنمایی کند.

متاسفانه اهمیت طراحی لوگو در ایران در سال های اخیر بسیار کم شمرده می شد و شرکت های محدودی وجود دارند که به طور حرفه ای و تخصصی کار طراحی لوگو را انجام می دهند. به همین علت رایان طرح، می تواند با طراحی تخصصی و حرفه ای به هر چه حرفه ای تر به نظر رسیدن کافی نت شما کمک کند.

 مزایای طراحی لوگو کافی نت توسط تیم حرفه ای رایان طرح

سفارش طراحی لوگو مغازه کافی نت به تیم رایان طرح، مزایای زیر را با خود به همراه خواهد داشت:

طراحی حرفه ای لوگو کافی نت

  1. لوگویی که با تخصص کامل و با رعایت نکات حرفه ای طراحی شده باشد، تصویر اولیه مناسبی را در ذهن مخاطب خواهد گذاشت که باعث ایجاد نگرش مثبت نسبت به کسب و کار شما خواهد شد.
  2. لوگوی طراحی شده توسط شرکت طراحی لوگو رایان طرح، روان شناسی شده و همراه با فکر و استراتژی های حرفه ای خواهد بود.
  3. لوگویی که با تخصص و مهارت طراحی شده باشد، باعث می شود کسب و کار یک هویت مستقل و قدرتمند داشته باشد که یک عامل مهم برای دوام و موفقیت کسب و کار خواهد بود.
  4. طراحی لوگوی حرفه ای کافی نت باعث می شود تصویری حرفه ای و با پرستیژ از خود در ذهن مخاطبان و مشتریان خود باقی بگذارید.
  5. یک لوگوی حرفه ای و تاثیرگذار، باعث می شود تبلیغات موفق تری داشته باشید.
  6. لوگوی حرفه ای می تواند با افزایش میزان درآمد، سرمایه اولیه شما را به شما بازگرداند.
  7. لوگوی نخصصی باعث افزایش اعتماد مشتریان و تقویت روابط با مخاطبان می شود.

چند مورد از نمونه طراحی لوگو ارزان برای کافی نتی برای شما در این مقاله قرار داده شده است تا با روند طراحی لوگو رایان طرح آشنا باشید.

اهمیت طراحی لوگو کافی نت در چیست؟

کافی نت‌ها نیز مانند تمام کسب و کارهای موجود، برای تبلیغات نیاز به لوگو دارند، زیرا تمام تبلیغات در زمینه برندینگ روی لوگو انجام می‌شود و به همین علت نیز شما باید برای رسیدن به موفقیت ابزار آن را داشته باشید و این ابزار نیز دقیقاً همان لوگویی است که قرار است برند شما را به مشتریان و بازار هدفتان معرفی نماید، پس می‌توان گفت که کسب و کاری که لوگو نداشته باشد، اصلاً وجود ندارد.

اصول طراحی لوگوی موسسه کافی

همانطور که طراحی لوگو برای کافی نت اهمیت دارد، طراحی اصولی لوگو برای برندینگ اهمیت دارد به شکلی که شما نمی‌توانید صرف داشتن یک لوگو برای کسب و کار خود از هر لوگویی استفاده نماید و باید اصول بسیار دقیقی مانند فونت، رنگ و نوع لوگو خود را به درستی انتخاب نماید تا در ذهن مخاطب ماندگار شوید و سیگنال‌های درستی به ذهن مخاطبین خود ارسال نماید که این موضوع، فقط به واسطه استفاده از خدمات تیم متخصص رایان طرح در زمینه طراحی لوگو امکان پذیر است.

طراحی لوگوی آنلاین کافی نت

در صورتی که نیاز به طراحی لوگو برای کافی نت دارید و نمی‌خواهید به صورت حضوری برای اخذ قرارداد یا هر مسئله‌ی دیگر به شرکت‌های طراحی لوگو مراجعه نماید، می‌توانید از خدمات طراحی لوگوی آنلاین تیم رایان طرح استفاده کنید و صفر تا صد سفارش تا آماده سازی لوگوی خود را به صورت کاملاً آنلاین انجام دهید؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید.

چرا طراحی لوگو را به رایان طرح بسپاریم؟

فاکتورهای مختلفی برای انتخاب شرکت طراحی لوگو وجود دارد که رایان طرح توانسته در اکثر این فاکتورها اعم از هزینه، کیفیت ارائه خدمات، مشتری مداری، نحوه برخورد با مشتری، ارائه پشتیبانی و بازطراحی لوگو به موفقیت عمل کند و تمام موارد گفته شده در کنار مهارت و تجربه متخصصین ما باعث می‌شود که برند شما در کوتاه مدت، تبدیل به برندی موفق در حوزه کاری خود شود.

مدت زمان طراحی لوگو کافی نت در رایان طرح چقدر است؟

هر یک از لوگو های طراحی شده توسط رایان طرح، ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. مدت زمانی که ممکن است طراحی لوگو کافینت شما طول بکشد کاملا بستگی به سلیقه خود شما و همچنین سفارش شما دارد.

رایان طرح در تلاش است این کار را در سریع ترین زمان ممکن و البته همراه با حفظ کیفیت انجام دهد و تا کنون نیز در این عرصه کاملا موفق عمل کرده است.. به طور معمول، حداکثر زمانی که طراحی لوگو های اختصاصی در رایان طرح به طول می انجامد ۵ روز کاری است که با توجه به سفارش شما می تواند تسریع شود.

هنگام سفارش طراحی لوگو کافی نتی، سوالاتی برای شما درباره روند طراحی لوگو ارسال می شود تا لوگوی نهایی طراحی شده بیش ترین تطابق را با سلیقه و انتخاب شما داشته باشد.

قیمت سفارش طراحی لوگو رایان طرح

لوگو ها انواع مختلفی دارند و به تبع این موضوع، قیمت طراحی لوگو نیز متفاوت است. لوگو تایپ یا لوگو اسم ساده ترین نوع لوگو است که هزینه کم تری نیز برای شما خواهد داشت. لوگو تصویری و لوگو تلفیقی به ترتیب پس از لوگو تایپ طراحی پیچیده تری دارند که هزینه بیش تری نیز در پی خواهند داشت.

با توجه به انواع مختلف لوگو ها، مدت زمانی که ممکن است طراحی هر لوگو به طول بیانجامد، خلاقیت و ایده پردازی طراح لوگو مختلف کافی نت و تنوع لوگو ها قیمت سفارش طراحی لوگو نیز متفاوت است.

به جز موارد ذکر شده، تعداد اتود دریافتی که به رایان طرح سفارش می دهید نیز در مبلغ نهایی پرداختی شما تاثیرگذار خواهد بود.

سفارش لوگو کافی نت

برای اطلاع از تعرفه لوگو ها شما می توانید از طریق شماره واتساپ با پشتیبانان رایان طرح در ارتباط بوده و سفارش لوگوی خود را از این طریق به رایان طرح انتقال دهید. لوگو کافی نت شما مطابق با سفارش شما و همچنین بازار هدف و اهداف کسب و کار شما به شما تحویل داده خواهد شد و شما را برای آغاز یک تجارت سودمند و پرقدرت آماده خواهد نمود.

سؤالات متداول

  1. نحوه سفارش طراحی لوگو کافی نت در رایان طرح

برای استفاده از خدمات طراحی لوگو تیم رایان طرح و همچین استفاده از مشاوره رایگان طراحی لوگو کافی نت، می‌توانید از طریق شماره «02191307049» یا واتساپ با متخصصین گرافیک ما در ارتباط باشید و سفارش خود را به راحت‌ترین شکل ممکن ثبت نماید.

  1. طراحی لوگو اختصاصی کافی نت یا استفاده از لوگو آماده؟

لوگوهای آماده فقط جنبه نمونه کار داشته و برای آشنایی بیشتر شما با سبک لوگوهای مشابه کسب و کار شما می‌باشند و هر کدام متعلق به کسب و کاری می‌باشند و نمی‌توانند، نقش محرک برندینگ شما را داشته باشند و به همین علت نیز شما باید فقط به سراغ طراحی لوگوهای اختصاصی بروید.

  1. آیا فایل PSD طراحی شده لوگو کافی نت برای ما ارسال می‌شود؟

با توجه به سیاست‌های شرکت طراحی لوگو رایان طرح، ما فقط فایل PNG یا JPG طراحی آماده شده را برای شما در اندازه‌های مدنظر ارسال می‌نمایم؛ البته در صورتی که نیاز به فایل لایه باز طرح خود نیز داشته باشید، می‌توانید با تیم پشتیبان در ارتباط باشید تا در صورت امکان فایل برای شما با شرایط خاص ارسال شود.

  1. چرا باید طراحی لوگو را به متخصصین رایان طرح بسپاریم؟

یکی از مشکلات مهمی که خیلی از برندهای معتبر بعد از مدتی با آن برمی خورند، کاهش چشمگیر مشتری و اعتبار این برندها می‌باشد که به دلیل برندینگ معکوس اتفاق می افتد که دلیل تمام این مشکلات در اکثر اوقات، طراحی اشتباه لوگو می‌باشد که توسط افراد غیرحرفه‌ای انجام شده و به همین علت نیز شما باید فقط از خدمات شرکت‌های متخصص مثل رایان طرح استفاده نماید.

4.9/5 - (9 امتیاز)

2 دیدگاه دربارهٔ «طراحی لوگو کافی نت»

  1. معصومه ترکمان غلامی

    سلام ‌
    خداقوت
    قصد دارم اسم کافی نام را اسم روستایمان آنزان (به فتح الف ابتدای کلمه) بگذارم.
    لوگوی آن چطوری میشه؟میشه تو ایتا راهنمایی کنید؟ سپاس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو کافی نت

طراحی لوگو کافی نت

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو کافی نت

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!