جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

هر چند وقت یکبار سایت را بروز کنیم؟

خواه وبلاگ داشته باشید، وب سایت شرکتی یا فروشگاه تجارت الکترونیکی ، به روزرسانی وب سایت خود به طور منظم فواید زیادی دارد. فرکانس بروزرسانی به عوامل مختلفی بستگی دارد و این همان چیزی است که در این مقاله خواهید آموخت.

درباره بهترین روش ها در مورد اینکه چند بار باید وب سایت خود را به روز کنید ، بخوانید.

چرا داشتن محتوای به روز شده مهم است؟

هر چند وقت یکبار سایت را بروز کنیم؟ شاید برای به روز و تازه نگه داشتن محتوای وب سایت شما کار ساده ای نیست ، هزینه آن هم زمان و هم هزینه دارد.

از طرف دیگر ، منافع حاصل از این کار – به ویژه مزایای بلند مدت که ارزش تلاش و هزینه را دارد.

از تازه نگه داشتن محتوای وب سایت شما سود می برد

من در بخش بعدی معنای “محتوای تازه” را تعریف می کنم و همچنین برخی از دستورالعمل ها را در مورد اینکه هر چند وقت یکبار وب سایت را بسته به نوع آن به روز می کنید ، ارائه می دهم ، در حال حاضر درک مزایای این کار مهم است.

برای سئو خوب است – موتورهای جستجو عاشق محتوا و به ویژه مطالب جدید هستند. آنها دوست دارند پست های با کیفیت طولانی در ایندکس خود داشته باشند تا کاربران خود را راضی کنند.

بروز نگه داشتن وب سایت

وب سایتی که به طور مرتب به روز می شود ، بیشتر خزیده می شود ، صفحات بیشتری در فهرست دارد و با استفاده از بهترین روش های پیوند دهنده داخلی ، امکانات بیشتری برای تقویت سئو دارد .

برای رسانه های اجتماعی خوب است – اگر از تبلیغات رسانه های اجتماعی برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده می کنید ، می دانید که یکی از مهمترین عوامل موفقیت ، محتوایی است که در صفحات شبکه های اجتماعی خود ارسال می کنید.

بسیاری از اوقات مشکلی که تلاش شما را از بین می برد ، کمبود محتوا است. داشتن یک وب سایت که به طور منظم به روز می شود همچنین به شما تبلیغ تبلیغات شبکه های اجتماعی را می دهد.

این برای کاربران شما خوب است – وب سایت ها به منظور ارائه خدمات به کاربران هستند و دادن محتوای تازه به کاربران باعث خوشحالی آنها می شود.

یک کاربر خوشحال احتمالاً بازگردد ، تبدیل ، ثبت نام ، خرید یا پیشنهاد وب سایت شما به افراد دیگر.

من نمی گویم که این کار به عنوان 1-2-3 آسان است ، شما باید ابتدا وب سایت خود را مورد توجه قرار دهید تا تعداد قابل توجهی از خوانندگان را دریافت کند اما وقتی به آن مرحله رسیدید همه چیز آسان تر می شود.

این یک سیگنال است که وب سایت یا تجارت شما فعال و زنده است – تصور کنید از 2 وب سایت مشابه بازدید می کنید که یک محصول را با همان قیمت می فروشند اما یکی از آنها دارای وبلاگ ، بخش پشتیبانی یا اخبار جدید است.

سایر موارد برابر ، به کدام یک اعتماد دارید؟ محتوایی که به روزرسانی کرده است به شما این احساس را می دهد که همچنان در حال فعالیت ، فعال بودن است و آنها به مشتریان خود اهمیت می دهند.

هنگام مراجعه به یک انجمن پشتیبانی محصول ، همین مورد صادق است. اگر آخرین به روزرسانی 2 سال پیش بود ، آیا به آن شرکت اعتماد می کردید و می دانستید که پشتیبانی آنها وجود ندارد ، محصول آنها را خریداری می کنید؟

بروزرسانی اقدام اصلی بازاریابی محتوا است – همه این روزها در مورد بازاریابی محتوا صحبت می کنند ، بسیاری از مردم می گویند این سئو جدید است و این دور از واقعیت نیست.

بدون محتوا نمی توانید کارهای آنلاین زیادی انجام دهید ، با تکرار محتوای خوب می توانید کارهای زیادی انجام دهید.

بسیاری از مشاغل آنلاین و آفلاین از محتوا برای تولید فروش و ارتقا سطح آگاهی از برند استفاده می کنند.

محتوای تازه چیست؟

قبل از ورود به جزئیات انتشار ، اجازه دهید ابتدا به شما کمک کنم درک کنید منظور ما وقتی می گوییم یک وب سایت باید با “محتوای تازه” به روز شود ، منظور ما چیست.

تولید محتوا تازه

از تجربه این چیزی است که بسیاری از مردم آن را اشتباه می فهمند و این کار به روزرسانی آنها را حتی دشوارتر می کند.

“محتوای تازه” لزوماً محتوایی نیست که کاملاً جدید برای وب باشد اما محتوایی است که برای وب سایت خاص جدید است و دقیقاً با همان قالب در هیچ جای دیگر وب یافت نمی شود.

به عنوان مثال ، مقاله ای که اکنون می خوانید “محتوای جدید” این سایت است زیرا منحصر به فرد ، اصلی است و در هیچ وب سایت آنلاین دیگری یافت نمی شود.

اگر در گوگل جستجو کنید ” چند بار باید وب سایت خود را به روز کنم ” صدها مقاله خواهید یافت اما محتوای خاصی که در این پست می خوانید منحصر به فرد و منحصر به فرد این وب سایت است.

بنابراین “تازه” فقط به معنای اخبار یا مفاهیم یا تئوری های جدید نیست (که بدیهی است) بلکه برای وب سایت یا وبلاگ خاص نیز چیز جدیدی است.

چند بار می توانید محتوای جدیدی به وب سایت یا وبلاگ خود اضافه کنید

ماموریت هر وب سایت متفاوت است و همچنین شرایط به روزرسانی نیز متفاوت است. نمی توانید انتظار داشته باشید یک وبلاگ شرکتی به اندازه یک وبلاگ معمولی یا یک وبلاگ معمولی به اندازه یک وبلاگ خبری یا ورزشی به روز شود.

من این فرصت را داشتم که در صنایع مختلف با مشتریها کار کنم و در به روزرسانی وب سایت و مدیریت وبلاگ به آنها کمک کردم و در اکثر آنها ، ویژگیهای وب را می توان در دسته های زیر طبقه بندی کرد:

ورزش / مد / افراد مشهور / فناوری / سبک زندگی / مالی / روزنامه / مجلات

در این گروه وب سایتها یا وبلاگهایی اضافه کردم که با موضوعات پرطرفدار سرو کار دارند.

برای این وب سایت ها به روز رسانی چندین بار در روز با اطلاعات جدید برای موفقیت آنها بسیار مهم است.

هیچ محدودیتی در تعداد بروزرسانی ها وجود ندارد و به طور کلی هرچه بیشتر بهتر است. بیشتر بازدیدهای آنها از طریق تکرار بازدیدکنندگان ، شبکه های اجتماعی و اخبار Google است.

ارسال ها معمولاً کوتاه و قابل توجه هستند و حاوی تصاویر زیادی هستند.

وب سایت ها / وبلاگ های عادی

آپدیت محتوا سایت

این دسته شامل وبلاگهایی مانند وبلاگ دیگری است که اکنون می خوانید. به عبارت دیگر وب سایت هایی که محتوای همیشه سبز ارائه می دهند (محتوایی که برای مدت طولانی مرتبط باقی می ماند ).

در این گروه شما انتظار دارید که وبلاگ های توسعه شخصی ، نحوه سبک بلاگ ها ، وبلاگ های اطلاعاتی ، ویکی ، بازاریابی ، کاهش وزن ، مطالعات ، تجزیه و تحلیل ها ، نکات مربوط به سفر ، بررسی ها و موارد دیگر را پیدا کنید.

به عنوان یک قانون کلی ، 3 به روزرسانی در هر wee k بیش از اندازه کافی است ، نیازی به بروزرسانی روزانه نیست ، مگر اینکه البته منابعی برای اجرای چنین کاری داشته باشید.

وب سایت / وبلاگ شرکت

اینها وب سایتهای تجاری هستند که یک شرکت و محصولات / خدماتی را که ارائه می دهد به نمایش می گذارند.

آنها از دشوارترین انواع وب سایت ها هستند که می توانند به طور مداوم به روز شوند زیرا وقتی تنظیم اولیه انجام شد و اطلاعات مربوط به شرکت منتشر شد ، هیچ چیز مفیدی برای انتشار ندارید.

خوشبختانه یک راه چاره وجود دارد و آن ایجاد یک وبلاگ شرکتی است.

بگذارید چند نمونه از چگونگی کمک وبلاگ به یک وب سایت تجاری به طور منظم و دارای محتوای تازه مفید برای شما بیان کنم.

  • موسسات حقوقی – آنها می توانند از وبلاگ برای انتشار مقالات راهنمای و اطلاعاتی (“حقوق من به عنوان پدر چیست”) و اخبار در مورد موضوعات مرتبط با قانون استفاده کنند.
  • لاستیک فروش شرکت – مقالات اطلاعاتی در مورد استفاده از انواع مختلف لاستیک ، نحوه راهنمایی در مورد تعمیر و نگهداری تایر DIY.
  • شرکت سرمایه گذاری – مقالاتی در مورد همه موارد مربوط به بخش مالی ، از اخبار اقتصادی گرفته تا مشاوره سرمایه گذاری.
  • وب سایت مشاغل آنلاین – مقالاتی در مورد مشاغلی که رو به پیشرفت هستند و یا نیازمند هستند ، مقالاتی درباره نحوه تهیه (“چگونه برای مصاحبه شغلی خود را آماده کنیم”)

اینها تنها چند نمونه است که نشان می دهد یک وبلاگ تقریباً در هر صنعت و صنعت گنجانده شده است.

آنچه شما برای اجرای صحیح وبلاگ نویسی لازم نیست ، ایده ها و منابع خارج از جعبه است.

همان قوانین انتشار همانند وب سایت های عادی اعمال می شود ، یعنی به روزرسانی می تواند 2-3 بار در هفته باشد.

چرا اکثر وبلاگ های شرکتی شکست می خورند: من بارها در مورد وبلاگ های شرکتی وبلاگ نویسی کرده ام و چرا آنها شکست می خورند و اگرچه این موضوع اصلی این مقاله نیست ، اما به طور خلاصه رایج ترین دلایل شکست را ذکر می کنم:

  • اختصاص منابع کافی برای کارکرد آن (هم پول و هم زمان).
  • فقدان مطالب مفید ، بی نظیر و آموزنده.
  • انتخاب غلط پلت فرم وبلاگ نویسی.
  • عدم اندازه گیری اثربخشی و بازگشت سرمایه از طریق وبلاگ نویسی.
  • وقت کافی ندادن
  • انتخاب نامناسب عناوین مقاله.
  • تحقیقات کافی در مورد کلمات کلیدی انجام نمی شود.

فروشگاه تجارت الکترونیکی

بازاریابی محتوا یکی از کارآمدترین روشهای تبلیغ فروشگاه آنلاین شماست و دشوارتر از آنچه به نظر می رسد نیست.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

بگذارید چند مثال در مورد نحوه به روزرسانی محتوا برای یک وب سایت تجارت الکترونیک توضیح دهم.

تصور کنید که وب سایت تجارت الکترونیک خود را کاملاً پر از محصولات خود کرده اید.

برای هر محصول توضیحات ، بررسی ها و تصاویر دارید. چه چیزی می توانید در وبلاگ تجارت الکترونیک خود منتشر کنید ؟

  • مقالات / فیلم ها در مورد نحوه استفاده از محصولات خود
  • بررسی دقیق محصولات
  • بررسی مقایسه محصولات مشابه
  • مقالاتی که به طور غیر مستقیم با طاقچه شما مرتبط هستند. به عنوان مثال اگر در حال فروش حلقه های نامزدی هستید می توانید پست های وبلاگ مربوط به عروسی ، نحوه پیشنهاد و غیره را ارائه دهید
  • اطلاعیه درباره محصولات جدید ، تغییر در محصولات موجود
  • اطلاعیه هایی درباره پیشنهادات ویژه و رویدادهای آینده

چند بار باید وبلاگ تجارت الکترونیکی خود را به روز کنید؟ وقتی محتوای جدید با کیفیت بالا برای انتشار دارید ، پاسخ ساده است.

برای یک وب سایت تجارت الکترونیکی باید مراقب باشید مشتری های بالقوه را از خود دور نکنید بلکه به آنها محتوای مورد نیاز خود را بدهید.

اگر می توانید این کار را به صورت مکرر انجام دهید ، حتی بهتر است ، اما من از تجربه می دانم که انجام این کار سخت است.

چگونه می توان وب سایت خود را بیشتر به روز کرد

یک روال ثابت ایجاد کنید – ایجاد یک استراتژی انتشار و پایبندی به آن مهم است. داشتن یک استراتژی مشخص در مورد زمان ارسال ، به شما کمک می کند تا برنامه ، برنامه اقدام و مهلت خود را تنظیم کنید. اگر آن را باز بگذارید به احتمال زیاد با اولین سختی آن را به تعویق می اندازید.

خوانندگان شما چه می خواهند؟ – خود را در جایگاه خوانندگان خود قرار دهید و فکر کنید اگر دوست دارید مرتباً مطالب را دریافت کنید. اگر روزانه مقالاتی طولانی و آموزنده منتشر می کنید ، فکر می کنید این چیزی است که خوانندگان شما دوست دارند روز به روز بخوانند؟

آمار خود را بررسی کنید – سناریوهای مختلف چند هفته ای را آزمایش کنید و آمار خود را بررسی کنید تا ببینید آیا انتشار مکرر مفید است یا خیر.

پست های خود را از قبل بنویسید – همانقدر که ایجاد یک استراتژی انتشار مهم است ، تهیه پست های شما از قبل نیز مهم است. کاری که من معمولاً انجام می دهم این است که 2-3 پست زودتر از موعد مقرر داشته باشم تا اطمینان حاصل شود که اهداف خود را از دست نخواهم داد.

قانون 80/20 را فراموش نکنید – فراموش نکنید که 80٪ محتوای آنلاین شما هرگز مورد توجه شایسته قرار نمی گیرد. اینترنت به دلیل رقابت گسترده اینگونه کار می کند بنابراین خوب فکر کنید که می خواهید وقت خود را چگونه بگذرانید.

اگر انتشار روزانه هیچ بازدهی ایجاد نمی کند (یعنی بازدید بیشتر ، مشتری بیشتر ، اشاره بیشتر رسانه های اجتماعی ، قرار گرفتن در معرض دید بیشتر) بهتر است که فرکانس انتشار خود را کاهش دهید.

آیا می توانید به روزرسانی وب سایت را برون سپاری کنید؟

اگر یک وبلاگ نویس انفرادی یا یک شرکت انفرادی هستید ، تنها کاری که باید انجام دهید ایجاد یک برنامه انتشار است و ساعات لازم برای ایجاد محتوا و به روزرسانی های مورد نیاز وب سایت خود را اختصاص دهید.

اگر از طرف دیگر ، شما یک شرکت کوچک و متوسط ​​هستید ، همه چیز کمی پیچیده تر می شود زیرا احتمالاً شما منابع داخلی مدیریت وبلاگ نویسی و به روزرسانی را ندارید.

در چنین مواردی برون سپاری به روزرسانی وب سایت شما انتخاب خوبی است.

این برنامه رایگان نیست ، هزینه آن نیز در بر خواهد داشت ، اما اگر این وظیفه را به یک شرکت حرفه ای که می داند چگونه یک وبلاگ تجاری را راه اندازی کند ، واگذار کنید ، مزایای بلند مدت آن بیشتر از سرمایه اولیه است.

قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی را باید به خارج از کشور واگذار کنید ، مطمئن شوید که آنها یک طرح قیمت گذاری را درک می کنند و می توانند نمونه های واقعی شرکت هایی را که از خدمات به روزرسانی وب سایت خود استفاده می کنند ، به شما نشان دهند.

چند بار وب سایت یا وبلاگ خود را به روز می کنید؟ آیا با پیشنهادات من در بالا موافقید؟

بسیار خوشحال هستیم که تا انتهای مقاله همراه ما بوده اید پیشنهاد می کنیم که از مقاله آموزش پشتیبانی سایت دیدن فرمایید

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

هر چند وقت یکبار سایت را بروز کنیم؟

هر چند وقت یکبار سایت را بروز کنیم؟

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای هر چند وقت یکبار سایت را بروز کنیم؟

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!