جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

چگونه یک شرکت سئو پیدا کنیم؟

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

ما در این مقاله قصد داریم برای آگاهی سازی شما و پیدا کردن یک “شرکت سئو” معتبر کمک کنیم تا با خیالی راحت کارهای سئو خود را برون سپاری کنید و با مشاوره سئو حرفه ای کسب و کار اینترنتی خود را به موفقیت برسانید.

احتمالا برای شما سوال پیش می آید کهچگونه یک شرکت سئو پیدا کنیم و اینکه چگونه به یک شرکت سئو اعتماد کنید و در تماس اول چه نوع سوالاتی را بپرسید تا با جواب های خود شما باعث را مطمئن سازند از این که چگونه مدیریت خدمات آنلاین شرکت شما را بر عهده بگیرند؟

شرکت سئو رایان طرح آماده هرگونه پاسخ گویی به سوالات پیش آمده برای شما عزیزان می باشد تا از اعتبار ما مطمئن شوید زیرا ما دارای سابقه ای پر بار می باشیم.

توجه داشته باشید که ما در این مطلب قصد فروش هیچ گونه سرویس سئو را نداریم بلکه هدف ما راهنمایی شما می باشد تا برای انتخاب شرکت سئو seo ،بهترین گزینه را انتخاب کنید.

شرکت های خوب سئو

شما باید بدانید که چه انتظاری از سئو دارید؟

قبل از هر اقدامی برای انتخاب شرکت سئو باید در ذهن خود یک چیدمان از انتظاراتی که از شرکتی که انتخاب می کنید داشته باشید

هنگامی که شما انتظارات خود را بشناسید در ابتدای کار متوجه خواهید شد که با استفاده از سئو ، تا چه حد موفق خواهد شد و آیا سئو به شما کمک خواهد کرد؟ آیا اثری بر پیشرفت کار مورد نظر شما خواهد داشت؟

شما با این ذهنیت می توانید سئو و کار خود را ارزیابی کنید:.

(معرفی seo  مروری بر عملکرد سئو)

در واقع سئو دارای سه قسمت اصلی می باشد:

قسمت اول همان چیزی است که ما فنی سئو می نامیم و مربوط به زیرساخت وب سایت شما و توانایی موتورهای جستجو برای دسترسی بدون مشکل به وب سایت شما است.

قسمت دوم آنچه ما سئو در صفحه می نامیم  و مربوط به ساختار و محتوای وب سایت شما و میزان بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو است.

قسمت سوم سئو در حال انجام است فرایندی که شامل نظارت و بهینه سازی بیشتر وب سایت شما برای کلمات کلیدی خاص بر اساس تعدادی از عوامل است.

در طی انجام این مراحل یک متخصص سئو خوب ،ممکن است سایر ابزارهای بازاریابی دیجیتال مانند:

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی از طریق ایمیل
  • بازاریابی PPC
  • و بازاریابی رسانه های اجتماعی را نیز به کار بگیرد تا پیشرفت کاری شما زود تر حاصل شود

البته باید دو نکته ی مهم را در باره ی سئو  در نظر داشته باشید:

  • وظایف “یکبار مصرف” وجود دارد که باید برای دوستانه سازی وب سایت شما انجام شود
  • برای اینکه سئو واقعا کار کند ، شما به کمک سایر فرایندهای بازاریابی دیجیتال نیز نیاز دارید.

اهمیت سئو در رشد کسب و کار اینترنتی

سئو چه سودی برای کسب و کار شما دارد؟

سئو به طور کلی بازاریابی دیجیتالی می باشد که به طرق مختلف می تواند به رشد تجارت شما کمک کند:

می تواند بازدید شما از طریق گوگل و سایر موتورهای جستجو گر افزایش دهد.

می تواند ترافیک بیشتری را از طریق شبکه های اجتماعی و سایر منابع ایجاد کند.

می تواند به شما در ایجاد تجارت آنلاین کمک کند.

می تواند به شما در تبلیغ برند شخصی یا تجاری خود به صورت آنلاین کمک کند.

می تواند وب سایت شما را نسبت به کاربران دوستانه تر کند و باز خورد بیشتر برای شما کسب کند.

نتیجه تمام مزایایی که در بالا به آن ها اشاره شد:

افزایش میزان ترافیک هدفمند است که به تجارت بهتر و ببشتر شما کمک می کند (فروش بیشتر ، مشتری ، هدایت و …..

هزینه سئو چقدر می باشد و نحوه پرداخت آن چگونه است؟

شرکت های مختلف طرح های مختلفی برای قیمت گذاری ارائه داده اند اما به طور کلی 3 روش برای پرداخت سئو وجود دارد.

1 مبلغ ثابت – برای کارهای مربوط به سئو فنی ، معمولاً می توانید هزینه ثابت را بر اساس کار مورد نیاز پرداخت کنید. ارائه دهنده سئو می تواند وب سایت شما را تجزیه و تحلیل کند و لیستی از مواردی را که باید اصلاح شوند را برای شما توضیح دهد و به شما پیشنهاد اجرا می دهد.

2-ماهانه- برای سئو در حال انجام ، یعنی برای کارهایی که باید بصورت ماهانه انجام شود ، می توانید مبلغی ثابت در ماه پرداخت کنید. هزینه واقعی بستگی به این دارد که چه وظایفی در قرارداد ماهانه گنجانده شده است.

3-ساعتی- برخی از شرکت ها بسته های ساعتی سئو ارائه می دهند.

هزینه کلی برای سئو چقدر می باشد؟

 

هزینه انجام سئو

 

طبق مواردی(سه مدل) که در بالا برای هزینه سئو گفته شد و با توجه به تحقیقات صنعت در مورد قیمت گذاری خدمات سئو متوسط ​​مبلغی که پرداخت خواهید کرد:

1- مبلغ ثابت: قیمت گذاری مبتنی بر پروژه یک روش بسیار محبوب برای پرداخت هزینه SEO است و رنج آن بین 5 تا 12 میلیون است. البته این بستگی به کاری دارد که باید انجام شود اما این رنج گفته شده قیمت خوبی است.

2-مبلغ ماهانه:بسته های ماهانه در محدوده 1 تا 5 میلیون است. چیزی کمتر از این اعداد ممکن است نتیجه خوبی نداشته باشد. معمولاً بسته های ماهانه SEO شامل فعالیت های دیگری مانند بازاریابی محتوا و بازاریابی در شبکه های اجتماعی است.

3-مبلغ ساعتی: متوسط ​​نرخ ساعتی طبق نظرسنجی بین 100تا 350هزارتومان است. به نظر من این بیش از این تخمین زده می شود ، نرخ معقول برای استخدام یک SEO کار با تجربه بین 30 تا 250 هزارتومان در ساعت است.

بازخورد کاری سئو چقدر زمان می برد؟

شما باید بدانید که سئو برای تولید نتایج خوب زمان بر است و باید به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر گرفته شود و نه هزینه.و بدانید که با صبر پبشه کردن حتما بعد از مدتی جواب بسیار خوبی خواهید گرفت و پشیمان نخواهید شد.

اگر تا به امروز هیچ کارسئو بر روی وب سایت خود انجام نداده اید ، بهترین روش این است که مشکل فنی خود و صفحه خود را برطرف کنید (این مقدار ثابت شده در بالا است) و سپس حداقل 6 ماه در یک معامله ماهانه یا ساعتی کار کنید

پس از مدت 6 ماه ، اگر ارائه دهنده سئو شما نتوانست نتایج قابل توجهی به شما ارائه بدهد ، پس بهتر است که به دنبال سئو کاردیگری باشید.

همه چیز در دنیای آنلاین قابل مشاهده است ، بنابراین نتایج حاصل از سئو نیز قابل مشاهده است. آنچه شما باید به دنبال آن باشید ، بهبود و افزایش بازدید وب سایت است.و اگر سئو کار شما فرد قابلی باشد پیشرفت شما چشمگیر خواهد بود.

درصورتی که پیشرفتی درسئو داشته باشید ، تصمیم برای ادامه سرمایه گذاری در سئو آسان است. مبلغ واقعی شما در هر ماه هزینه می کنید به بودجه شما بستگی دارد. آنچه شما باید در ذهن داشته باشید این است که بودجه ماهانه بیشتر لزوما به معنای نتایج بهتر نیست.

چگونه یک شرکت سئو خوب انتخاب کنیم:

اکنون که می دانید سئو چیست ، ضرورت استفاده از سئو برای رشد و پیشرفت کسب و کار خود را به خوبی متوجه شده اید و دید بهتری نسبت به اعمال هزینه ها دارید ، مرحله بعدی انتخاب بهترین شرکت سئو برای بودجه و نیازهای شما و انجام کار شما به بهترین شکل ممکن است.

چگونه یک شرکت ارائه دهنده سئو را پبدا کنیم؟

یکی از نکات خوب در مورد خدمات جستجوگرها ی گوگل این است که شما نیازی به جستجوی ارائه دهندگان سئو در منطقه خود ندارید اما می توانید آنها را به صورت آنلاین پیدا کنید.

سئو سرویسی است که می توان آن را از راه دور و به صورت آنلاین تهیه کرد و نیازی به تماس فیزیکی نیست. همه کارها از طریق ایمیل و اسکایپ و واتسپ و یا هر راه برقرار ارتباطی آنلاین انجام می شود و این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتری و ارائه دهنده سئو می شود.

با توجه به تجربه من ، شما می توانید ارائه دهندگان سئو خوب را از طریق:

جستجو در گوگل برای ” بسته های جستجوگرها ” ، “خدمات جستجوگرها” یا سایر کلمات کلیدی مشابه.

در حال خواندن وب سایت های مرجع در زمینه جستجوگرها مانند موز و مشاهده آنچه آنها توصیه می کنند.

برای یافتن اطلاعات مرتبط به سئو در گوگل جستجو کنید و اگر مقاله ای جالب و قانع کننده به نظر می رسید می توانید بررسی کنید که آیا نویسنده خدمات سئو را ارائه می دهد یا خیر.

توصیه های دوستان یا همکارانی که از یک شرکت سئو استفاده کرده اند و آنها از نتایج خوشحال هستند و سعی کنید با سئو کاری همکاری کنید که قبلا در زمینه ی کاری شما فعالیتی انجام داده باشد و حداقل شناختی از کار شما داشته باشد

چگونه یک شرکت ارائه دهنده خدمات سئو با کیفیت انتخاب کنیم؟

شرکتهای زیادی را برای سئو هستند که شما نمی دانید کدام یک را استخدام کنید:

در مرحله اول وب سایت آنها را بررسی کنید و سعی کنید بفهمید که خدمات آنها چگونه کار می کند ، در مرحله بعدی متوجه شوید که از چه نوع روشهای سئو استفاده می کنند ، نحوه قیمت گذاری آنها چگونه می باشدو بازخوردی که تا به حال داشته اند را بررسی کنید و تجربه ی کاری آن ها را نیز در نظر داشته باشید

نمونه کارهایی که انجام داده اند را بررسی کنید ، متوجه شوید چه نوع مشتری هایی دارند ، آیا در زمینه کاری شما قبلا فعالیت داشته اند، اگر داشته اند آیا بازخوردی هم دریافت کرده اند.

مشتری های دیگرشان در زمینه های کاری دیگر موفق بوده اند، با مشتری های دیگرشان ارتباط بر قرار کنید و از نحوه کارشان تحقیق کنید.

اگر نمونه کارها در لیست آنلاین ندارند ، این نشانه این است که مشکلی پیش آمده است.

بررسی مشخصات مشتری:آیا مشتریان آنها در مورد آنها چه می گویند ، آیا شهادت واقعی است ، آیا می توانید با مشتریان آنها تماس بگیرید و بازخورد بگیرید یا اطلاعات تماس در دسترس نیست.

آیا آنها خیلی خوب هستند که بتوانند وعده های واقعی بدهند – وقتی صحبت از سئو می شود هیچ تضمینی وجود ندارد ،اگر آنها خیلی خوب باشند و قول های زیادی بدهند پس احتمالاً جعلی هستند.

با شرکت ارائه دهنده ی سئو تماس بگیرید . آیا آنها پاسخگوی سولات شما هستند؟

سئو را برای شما به طور واضح توضیح دهد آیا شخصی از شرکت در دسترس است که با شما صحبت کند و نحوه کار

شما باید بدانید که چه کسی سئو را برای وب سایت شما انجام می دهد؟

سئو یک فرایند حیاتی و دیجیتالی است که اگر آن را به خوبی انجام ندهند ممکن است بیشتر از اینکه به منافع شما کمک کنند ،ضرر برسانند.

هنگام انتخاب یک شرکت سئو باید بدانید که چه کسی در وب سایت شما کار می کند؟ ، تجربه کاری و نتایج بدست آورده ی آن شخص تا کنون چه بوده است؟

اگر تصمیم دارید با شرکت های بزرگ جستجوگر سئو همکاری نمایید، به احتمال زیاد بسیاری از افراد در وب سایت شما کار می کنند و اگرچه این بد نیست ،اما در صورت بروز مشکل ،شما باید با مدیر پروژه صحبت کنید.

چگونه پیشرفت در سئو را متوجه شوید؟

سئو همه چیز درمورد پیشرفت است و برای شما (مشتری) دانستن بازدهی از سئو مهم است.

شرکت های با تجربه و کاردان و متعهد گزارش های مفصلی را درمورد آنچه که برای سئو شما انجام داده اند و بازده هی واقعی را به مشتریان خود ارائه می دهند..

چه زمانی باید مبلغ کار را پرداخت کرد؟

پس از آنکه گزارش ماهانه مفصلی دریافت کردید،باید مبلغ توافق شده را به صورت کامل پرداخت کنید

ایا شرکت سئو کار مد نظر ما باید برنامه ای به ما ارائه بدهد؟

بله شما می توانیداز شرکت سئو کار خود طرحی برای 3 ماه آینده بخواهید – برای اینکه بفهمید آیا ایده روشنی در مورد وظایفی که باید در وب سایت شما انجام شود ، دارند ، از آنها بخواهید برای 3 ماه آینده پیش نویس برنامه ای به شما ارائه  دهند و باید شما را از نوع فعالیت هایی که انجام خواهند داد آگاه کنند

و در مورد هزینه ای که قرار است پرداخت کنید اطلاع داشته باشید و به توافق برسید

شرکت سئوکار

قراردادهای بلند مدت برای سئو چگونه می باشد؟

– در قراردادهای بلند مدت هیچ گونه قولی ندهید. شرکت های سئوکار حرفه ای که از کار و نتایج خود اطمینان دارند ، از مشتری درخواست نمی کنند که به هیچ قراردادی متعهد شود

کار و نتایج خوب آنها باید به گونه ای باشد که مشتریان را وادار کند تا از خدمات استفاده کنند و با هزینه های راه اندازی یا لغو قرارداد منعقد نکنند.

هزینه خدمات شرکت های سئو کار چقدر است؟

شرکت هایی هستند که خدمات سئو را با قیمت بسیار پایین ارائه می دهند. گرچه به نظر می رسد این روش خوبی برای پس انداز بودجه از بودجه بازاریابی شما باشد ، اما روش خوبی نیست. زیرا کار با سئو کار خوب که بتواند تجارت بیشتری را برای یک شرکت به ارمغان بیاورد ، زمان بر است و هزینه دارد. در متن های بالا هزینه های واقعی را که می توانید به عنوان راهنما استفاده کنید بیان کردم.

آیا تجربه ی شرکت خدمات سئو مهم است؟

گرچه ممکن است تجربه یک عامل خیلی مهم نباشد ، اما طبیعی است که شرکت هایی که چندین سال در کار سئو فعالیت داشته اند ، تجربه بیشتری در زمینه سئو داشته باشند و بازخورد های بهتری دریافت کرده اند و بازار سئو را بهتر می شناسند.

این واقعیت که آنها سالها فعالیت می کنند نیز به این معنی است که مشتریان خود را به خوبی توانستند راضی نگه دارند در غیر این صورت به مرور زمان از کار خارج می شدند

 برای مشاوره سئو روی لینک https://rayantarh.com/advice-seo کلیک کنید 

آیا شرکت های سئو کار از شیوه های به روز باید استفاده می کنند؟

بله زیرا سئو همیشه در حال تغییر است. هر ماه یک مورد جدید وجود دارد که می تواند به سود تجارت شما بیاید یا چیزی که برای جلوگیری از جریمه گوگل یا کاهش ترافیک باید آن را بدانید و اصلاح کنید.

مهم است که شما یک شرکت سئو کار یا مشاور سئو را انتخاب کنید که از آخرین تغییرات سئو و اقدامات جدید آگاه باشد تا این آگاهی به پیشرفت بیشتر شما کمک کند.

بهترین راه برای اینکه بدانید شرکت سئو کار مورد نظر شما تا چه حدی از فضای سئو آگاه است این است که از آنها بخواهید چه برنامه ای می توانند برای پروژه شما ارائه دهند وبلاگ آنها را نیز بررسی کنید،تا بهتر در مورد ان شرکت اطلاعات کسب کنید

معمولاً سئوکاران حرفه ای برای به نمایش گذاشتن تخصص ، مطالعات موردی و رویکرد خود در سئو وبلاگ و احتمالا چند نمونه از کارهایشان را برای تبلیغ کار خود در وب سایتشان دارند..

سئو برای موفقیت در کسب و کار شما مهم است

به عنوان آخرین نکته فراموش نکنید که در دنیای آنلاین رقابتی امروز شما چاره ای جز بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو ندارید، پس سعی کنید بهترین انتخاب را بکنید.

سئو سایت مهم است و اگر به درستی انجام شود باعث پیشرفت شما می شود و می تواند واقعاً شرایط را تغییر دهد و مشتری و درآمد بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

وقتی می خواهید یک شرکت سئو را انتخاب کنید ، به قول های خوبی که می دهند خیلی اعتقاد نداشته باشید ،شما باید شرکتی را انتخاب کنید که قیمت های خیلی پایین ارائه ندهد و همیشه تجربه ، گواهی نامه ها و نمونه کارهای شرکت مد نظرتون را بررسی کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

راهنمای جامع انتخاب بهترین شرکت های سئو

راهنمای جامع انتخاب بهترین شرکت های سئو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای چگونه یک شرکت سئو پیدا کنیم؟

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!