جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو تلفیقی حرفه ای

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

 طراحان لوگو در طراحی لوگو تلفیقی” حرفه ای، از ترکیب تصاویر و نوشتاری که دارای مفهوم و هویت هستند، در کنار یکدیگر استفاده می‌کنند‌. در طراحی لوگو، تصویر و نوشتار را نمی‌توان از یکدیگر جدا کرد، اگر بخواهیم آنها را جدا کنیم و به‌صورت مستقل استفاده کنیم؛ انسجام لوگو از بین می‌رود. در طراحی لوگو تلفیقی به‌صورت حرفه ای، از تصویر به‌عنوان نماد و همراه با نوشتاری خاص و منحصربه‌فرد، جهت نمایش نام برند استفاده می‌شود؛ طراح لوگو در این نوع طراحی، باید به‌خوبی نیاز مخاطبان را شناخته و همچنین در طراحی لوگو از اصول روانشناسی نیز استفاده نماید.

به دلیل استفاده از دو قسمت تصویر و نوشته در طراحی لوگو تلفیقی، باید طراحی به‌صورت دقیق انجام شود، مثلاً قسمت تصویر لوگو، باید بدون پیچیدگی بوده، همچنین قسمت نوشتار کاملاً خوانا و واضح باشد، که برای مخاطب دشوار و سردرگم نباشد. طراحی لوگو هرچقدر حرفه ای تر و گویاتر باشد؛ نقش مهم‌تر و تأثیرگذارتری در موفقیت یک کسب و کار ایفا می‌کند.

طراحی لوگو از پیچیدگی‌ها و اصول و قواعد طراحی بیشتری برخوردار است، به همین دلیل نیاز به‌صرف زمان و هزینه بیشتری برای این نوع طراحی است.

لوگو تلفیقی چیست

زمان مورد نیاز برای طراحی لوگو تلفیقی، بستگی به نوع شرکت طراحی لوگو به صورت تلفیقی و تخصص طراح لوگو دارد؛ ولی به‌طورکلی طراحی نشانه تلفیقی بین ۶ تا ۱۰ روز زمان می‌برد. طراحی آرم تلفیقی حرفه ای، باید با حفظ برنامه‌های افزایش درآمد، در ذهن مخاطب نیز به‌صورت طولانی ماندگار باشد.

لوگو تلفیقی چیست؟

لوگو تلفیقی، متشکل از تصویر و نوشته‌ای است که معرف یک شرکت، محصول، سایت یا وبلاگ و هویت و مفهوم یک برند است. طراح لوگو، لوگوهای تلفیقی را به‌گونه‌ای استاندارد طراحی می‌کند، که در عین سادگی حاوی بیشترین اطلاعات و نشانه‌های تصویری باشند؛ و پیام‌های ارزشمند را به‌صورت گویا از طرف یک کسب و کار و برند به مخاطب انتقال دهد.

لوگو تلفیقی، برای افزایش درآمد یک برند و یا یک کسب و کار، توسط شرکت‌های طراحی لوگو طراحی و تولید می‌شود، و مهم‌ترین عنصر در ایجاد هویت بصری و برندینگ یک شرکت است. یکی از ویژگی‌های لوگوی تلفیقی منعطف بودن آن است، از این لوگو در کاغذهای پرینت شده، و همچنین در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توان استفاده کرد.

در طراحی این نوع از لوگو، باید تصاویر و نوشتار هارمونی و هماهنگی خوبی با یکدیگر داشته باشند‌.

مراحل سفارش طراحی لوگو تلفیقی در رایان طرح

در زمان سفارش طراحی لوگو، بسیار مهم است که از نمادی استفاده کنید تا بتواند به‌خوبی نمایانگر کسب و کار شما را در لوگو باشد، و آن را در یک تصویر خلاصه کند.

برای طراحی جهت برند سازی و افزایش درآمد، ابتدا باید برای شرکت طراحی لوگو، مطالب مورد نظر را ارسال، و سپس با انجام مراحل زیر ثبت سفارش نمایید.

  1. مشاوره و راهنمایی گرفتن از کارشناسان طراح لوگو، با تماس گرفتن و یا ارتباط با طراحان توسط تلگرام و واتساپ، و یا برگزاری جلسه حضوری با متخصصان، و اطلاع یافتن از قیمت لوگو.
  2. واریز هزینه کار و ارائه مشخصات لوگو (سبک لوگو، عنوان برای لوگو، زمینه کار و…) برای شرکت طراحی لوگو.
  3. طراحی لوگو تلفیقی و ارائه طرح‌ها
  4. ویرایش طرح در صورت نیاز مشتری(ویرایش طرح تا قبل از تائید مشتری شامل دریافت هزینه نمی‌شود)
  5. تائید نهایی و ارائه فایل و لوگوی تلفیقی اصلی

سفارش طراحی لوگو تلفیقی

شرکت رایان طرح، به منحصربه‌فرد بودن شما در بین تمامی برندها کمک بسیاری می‌کند، و باعث محبوبیت و شهرت شما بین مردم می‌شود. همین الان برای سفارش طراحی لوگو ارزان رایان طرح، اقدام به ثبت سفارش از این سایت نمایید.

قیمت لوگو تلفیقی، به عوامل زیادی بستگی دارد، یکی از این عوامل خلاقیت است؛ خلاقیت در ایده پردازی و طراحی لوگو یکی از مواردی است که تأثیر زیادی بر کیفیت و نتیجه کار دارد؛ همچنین تنوعی که در طراحی لوگو به کار رفته می‌تواند در قیمت‌گذاری آن تأثیرگذار باشد.

جهت سفارش طراحی لوگو، و اطلاع از شرایط و قیمت لوگو تلفیقی، می‌توانید با این شماره‌ها تماس حاصل بفرمایید.

شماره تماس: 02۱۹۱۳۰۷۰۴۹

خانم صفرلو: 09929026345

خانم صرام: 09399743987

مزایای لوگو تلفیقی

آگاهی و شناخت از اینکه، یک خدمات چه مزایا و ویژگی‌هایی دارد؛ تأثیر زیادی در تصمیمات ما می‌گذارد، از مزایای لوگوی تلفیقی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • از لوگوی تلفیقی می‌توان در طراحی لوگو برای انواع بیزینس ها استفاده کرد.
  • این لوگو در فاصله‌های کم‌وزیاد، برای مخاطبان قابل‌شناسایی است.
  • لوگوهای تلفیقی، تأثیر بالایی در به خاطر سپردن برند توسط مخاطب دارد، و به‌سرعت در ذهن مخاطب می‌ماند.
  • می‌توان تعداد کثیری از لوگوهای تلفیقی را تولید کرد، که از سایر برندها متمایز باشند.
  • این نوع لوگوها برای برندهای خوراکی، لباس و پوشاک، لوازم و تجهیزات ماشینی، و تیم‌های ورزشی بسیار کارآمد و کاربردی هستند.
  • لوگوهای تلفیقی، منحصربه‌فرد و خاص هستند؛ و هیچ‌گاه با برندهای دیگر اشتباه گرفته نمی‌شوند.
  • در طراحی این لوگوها، می‌توان تصویر و نوشتار را به‌صورت جداگانه تفکیک کرد و در پروژه‌های مختلف منتشر نمود.
  • امکان کپی‌برداری از این لوگوها بسیار کم است.
  • لوگوهای تلفیقی برای اماکنی مثل: مناطق تفریحی، فرهنگی، ورزشی و…. مورداستفاده قرار می‌گیرد.

کاربرد لوگو تلفیقی برای طراحی

معمولاً این نوع لوگو برای تمامی کسب و کارها مناسب و کارآمد است؛ و می‌تواند جهت افزایش درآمد و برندینگ برای شرکت بسیار کاربردی باشد، به همین جهت اکثر کارفرمایان از این لوگو برای کسب و کار خود استفاده می‌کنند.

طراحی این نوع لوگو، برای کاربران قابل‌شناسایی است و به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌راحتی در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود. همچنین لوگوهای تلفیقی در تبلیغات سه‌بعدی و انیمیشن‌ها بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرند‌.

از کاربردهای دیگر لوگوی تلفیقی، می‌توان به استفاده آن در مکان‌های مختلف تفریحی، ورزشی، هنری، فرهنگی و همچنین برندهای خوراکی اشاره کرد. از سری کاربردهای این نوع لوگو می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  1. طراحی لوگو تلفیقی در برداشت کاربر در نگاه اول تأثیر به سزایی می‌گذارد.
  2. به کسب و‌ کارها در ایجاد یک برند تجاری کمک بسیاری می‌کند.
  3. مخاطبان از طریق این لوگو، برند شما را از سایر برندها شناسایی می‌کنند.
  4. موجب می‌شود در مدت زمان طولانی مخاطب به برند شما پایبند باشد.

کاربرد لوگو تلفیقی

جمع بندی:

برای طراحی یک لوگو به صورت تلفیقی مناسب، باید این لوگو را به‌صورت ساده بدون پیچیدگی طراحی کنید؛ طراحی شلوغ و پیچیده فقط باعث سردرگمی مخاطب می‌شود، و طراحی شلوغ مانع از به خاطر ماندن آن در ذهن افراد می‌گردد، زیرا لوگو تلفیقی به دلیل استفاده از تصاویر، نسبت به دیگر لوگوها پیچیده‌تر است، بنابراین پیچیده کردن آن جذابیتی برای کاربران ندارد.

نکته دیگری که باید در هنگام طراحی این لوگوها رعایت شود، این است که بین تصاویر و نوشتار باید تناسب وجود داشته باشد، اگر بخواهید برای تصویر از یک نوع سبک و برای نوشتار از سبکی دیگر استفاده کنید، لوگو تلفیقی جذابی نخواهید داشت.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو تلفیقی

طراحی لوگو تلفیقی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو تلفیقی حرفه ای

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!