جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

فونت طراحی لوگو

برندهای تجاری و بزرگ در سراسر دنیا، برای شناخت هویتشان، لوگوهای جذابی دارند. وقتی کسب و کاری بزرگ باشد، نمی‌تواند صاحب هویت نباشد، چون لوگو، هویت و شناسنامه برند است. وجود لوگو، سبب درک بهتر مشتریان یک برند از کسب و کار و تولید آن برند می‌شود. برای داشتن یک لوگوی خوب و مناسب، باید به فونت طراحی لوگو نیز توجه کنید. انتخاب فونت لوگو، یک گام مهم برای طراحی یک لوگوی مناسب است. برای اینکه بیشتر در مورد فونت طراحی لوگو بدانید، ما در ادامه به معرفی فونت‌های طراحی لوگو می‌پردازیم تا اطلاعات بیشتری در مورد لوگو به شما ارائه دهیم. شما از طریق داشتن اطلاعات بیشتر، بهتر می‌توانید فونت طراحی لوگوی برندتان را انتخاب کنید.

ضرورت انتخاب فونت طراحی لوگو

انتخاب فونت طراحی لوگو از اهمیت زیادی برخوردار است. تحقیقات نشان داده مشتریان یک برند، با هویت‌های بصری ارتباط بهتری برقرار می‌کنند و پیش‌فرض بهتری از فعالیت یک برند را به دست می‌آورند. انتخاب صحیح فونت طراحی لوگو، سبب می‌شود پیامی که لوگو قصد انتقال آن را دارد به بهترین نحو به مشتری منتقل شود. اگر برای طراحی لوگوی خودتان، فونت مناسبی را در نظر بگیرید، دیگر بخش‌های برندتان ارتباط بصری لازم را با مشتری برقرار می‌کنند و نماد و لوگوی شما هر جا که در مقابل چشم مشتری و متقاضی محصول، قرار گیرد، آنها را به سمت برند، جذب می‌کند.

رایان طرح با قیمت پایین طراحی لوگو اسم شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین نوع لوگو در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

طراحی لوگو اسم با قیمت پایین با فونت مناسب

معرفی فونت‌های طراحی لوگو

برای طراحی لوگو، معمولا از فونت‌های انگلیسی استفاده می‌شود. برای فونت‌های انگلیسی دسته‌بندی خاصی در نظر گرفته شده است. در زبان انگلیسی، فونت‌ها به ۷ بخش تقسیم می‌شوند که در ادامه، آنها را برای شما شرح می‌دهیم.

۱-دسته اول فونت‌های طراحی لوگو، فونت Serif است. فونت‌های سریف یا دندانه‌دار فونت،هایی کلاسیک هستند. شاخصه اصلی این فونت‌های جذاب، قابل اعتماد بودن آنهاست. اگر بخواهیم نمونه‌ای معروف از این فونت را به شما معرفی کنیم، باید  Time New Roman را مثال بزنیم. این فونت بیشترین استفاده را در بین فونت‌های انگلیسی، به خود اختصاص داده است.

۲-دسته دوم فونت‌های طراحی لوگو، فونت  Sans serifاست. این فونت‌ها که به آنها بدون دندانه هم گفته می‌شود، ظاهری مدرن و تمیز دارند. طراحی این فونت‌ها، بسیار ساده است. معروف‌ترین فونتی که در این دسته قرار می‌گیرد فونت Calibri است.

3- سومین دسته از فونت‌های طراحی لوگو، فونت serif slab است. این فونت که نمادی از خط‌های مردانه محسوب می‌شود، یک نمای مستطیلی شکل را در زاویه حروف ایجاد می‌کند. نمونه این فونت را می‌توانید در لوگوهای مزدا و هوندا ببینید.

۴-فونت‌ طراحی لوگو script در دسته چهارم فونت‌های انگلیسی قرار می‌گیرند. این فونت‌ها یادآور نوشته‌هایی با قلم و خودکار هستند، به همین دلیل آنها را فونت نوشتاری هم می‌گویند. در این نوع از فونت، نوعی از ظرافت و آراستگی به چشم می‌خورد. برای اینکه بهتر این فونت زیبا را تشخیص بدهید؛ نگاهی به لوگوی کوکاکولا که از این نوع فونت بهره برده است، بیندازید.

۵-پنجمین دسته فونت طراحی لوگو انگلیسی، فونت‌هایDisplay هستند. این فونت‌ها زیاد جذاب نیستند و جزو فونت‌های حرفه‌ای به شمار نمی‌روند. از این فونت‌ها بیشتر در زمینه طراحی لوگوهای مربوط به رده سنی کودکان و یا لوگوهای غیررسمی استفاده می‌شود.

۶-ششمین نوع فونت‌ طراحی لوگو، فونتHandwritten است. به این فونت، فونت دست‌نویس هم می‌گویند. این فونت‌ها ساختاری عجیب دارند و معمولا خلاقیت زیادی در آنها به کار رفته است. این فونت قدرت ماندگاری زیادی در ذهن مشتری دارد؛ از این‌رو از آن، بیشتر برای کارهای هنری استفاده می‌شود.

۷-فونت‌ طراحی لوگو Decorative آخرین دسته فونت‌های انگلیسی است. این فونت به دلیل زیبایی و جذابیتی که دارد به فونت تزیینی هم شهرت یافته است. این فونت‌های متنوع، در مارک‌هایی خاص و منحصر به فرد استفاده می‌شوند. نمونه این فونت، در لوگوهای دیزنی قابل مشاهده است.

انواع فونت در طراحی لوگو

معرفی فونت‌های جذاب برای طراحی لوگو

  • فونت Proxima Nova

این فونت طراحی لوگو از دیگر فونت‌های مناسب طراحی است. برای این فونت، ۴۸ حالت تعریف شده است. حالت‌های در نظر گرفته شده برای این فونت، به صورت فشرده و خیلی فشرده هستند. هر یک از ین فونت‌ها، ۱۶ مدل متفاوت دارند که ۷ مدل آنها حالتی شکسته دارند. این فونت، ترکیبی است و از ویژگی‌های هندسی و انسانی ترکیب شده است. در طراحی لوگوی برند  Twitterاز این فونت استفاده شده است.

  • فونت Gilroy

این فونت طراحی لوگو، جزو فونت‌های مدرن است. این فونت شکلی هندسی دارد و در ۲۰ حالت تعریف شده است. ۱۰ حالت این فونت، ایستا هستند که حالت شکسته نیز دارند. در این فونت، از هندسه جذابی استفاده شده است.

  • فونت Brandon Grotesque

این فونت طراحی لوگو، جزو فونت‌های کاربردی و جذاب است. این فونت، از دسته فونت‌های بدون دندانه است که ۶ نوع مختلف دارد و همه آنها را می‌توان به صورت ایتالیک هم به کار برد. لبه‌های گرد این فونت، ظاهر آن را بسیار جذاب کرده است. از این فونت، برای طراحی‌های پیچیده استفاده می‌شود. این فونت حالت جدید و نو دارد و اساس آن بر شکل‌های هندسی بنا شده است.

  • فونت FF DIN

این فونت طراحی لوگو، طراحی‌های متنوعی دارد که در حالت‌های معمولی و بزرگ به کار می‌روند. شکل‌های تیره و روشن، حروف ریز و درشت و اعداد کسری در این فونت، گنجانده شده است. این فونت بیشتر برای لوگوهای رسمی و اداری در آلمان، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • فونت Panton

این فونت طراحی لوگو، از خوانایی خوبی برخوردار است. شکل آن نرم و هندسی است و بیشتر برای سرتیترها استفاده می‌شود. از این فونت برای متن‌هایی با اندازه‌های کوچک و بزرگ استفاده می‌شود. از این فونت برای طراحی‌های گرافیکی و موشن استفاده می‌شود و برای پوسترها و لوگوها کاربرد دارد.

  • فونت TT Commons

این فونت طراحی لوگو، جزو فونت‌های بدون دندانه است. حروف این فونت تضاد کمی با هم دارند. این فونت‌ها بیشترین کاربرد را دارند و با هر زمینه و کیفیتی برای طراحی لوگو به کار گرفته می‌شوند. این فونت در دو حالت معمولی و متوسط طراحی شده و ظاهری تزیینی دارد. تزیینات و ظاهر جذاب این فونت، آن را به فونت مورد علاقه طراحان تبدیل کرده است.

  • فونت Museo Sans

این فونت طراحی لوگو، یکی از فونت‌های محبوب و مورد استفاده طراحان است. حروفی که در این فونت به کار می‌روند، ساده و خوانا بوده و در متن‌ها و نمایشگرها، عالی، نشان داده می‌شوند. این فونت، به دلیل فاصله بین حروف و کلمات، از ظاهر جذابی برخوردار است.

  • فونت Mont

این فونت طراحی لوگو، از فونت‌های هندسی است. این فونت بدون سریف، ۱۰ حالت دارد. حالت‌های این طرح به صورت نازک تا زخیم در دسترس طراح هستند. از ویژگی‌های این نوع فونت، می‌توان پشتیبانی آن از ۳۰ زبان را یادآور شد. این فونت بیشتر برای لوگوهای برجسته و متن‌های طولانی استفاده می‌شود. کاراکترهای این فونت متنوع هستند و بیشترین کاربرد را در طراحی لوگو و موشن، دارند. این فونت‌ها برای سرتیترهای بزرگ هم به کار می‌روند.

  • فونت Avenir Next Pro

این فونت طراحی لوگو، حالت پیشرفته یک فونت قدیمی است. این فونت در حالت پیشرفته، به فونتی زیبا و جذاب تبدیل شده است. این فونت در نوع جدید خود، از تکنیک‌های پیشرفته‌ای استفاده کرده است. در معرفی این فونت طراحی لوگو، شکل جدید آن را بدون دندانه دانسته‌اند. این فونت در حالت جدید خود، به بدون دندانه تبدیل شده است. این فونت در ۳۲ حالت تعریف شده، که فونت فشرده آن که بسیار بزرگ و خوانا است، جزو بهترین حالات آن، محسوب می‌شود.

  • فونت Cera Pro

این فونت طراحی لوگو بر اساس هندسه شکل گرفته و ۶ حالت دارد. حالت‌های شکسته آن بسیار جذاب هستند. این اشکال تزیینی از فونت‌های دیگر، کاربردی‌تر هستند. این فونت برای طراحی‌های خوانا و تمیز به کار می‌رود.

در این مقاله، تلاش کردیم به معرفی فونت‌های طراحی لوگو برای شما بپردازیم. با شناخت این فونت‌ها و اطلاع از ویژگی‌های آنها، به راحتی می‌توانید فونت طراحی لوگوی مورد نیازتان را پیدا کنید. معرفی فونت طراحی لوگو در این متن، به صورت اختصار آمده است، تا با بیان ویژگی‌های مهم فونت‌های طراحی لوگو، شما را در انتخاب فونت مورد نیازتان، یاری کند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فونت طراحی لوگو

فونت طراحی لوگو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای فونت طراحی لوگو

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!