جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو با موبایل

طراحی لوگو با موبایل، گزینه‌ای است که این روزها طرفداران ویژه خود را پیدا کرده است. ظهور اپلیکیشن‌های جدید و قابلیت نصب آنها بر روی موبایل‌های اندروید، سبب شده است که برخی از افرادی که با کامپیوتر کمتر کار می‌کنند و یا وقت کمتری دارند، مجبور شوند کار طراحی لوگو را برای کارفرمای خود با موبایل انجام دهند. بدون شک، کار طراحی لوگو با موبایل، حتی با بهترین اپلیکیش‌ها، نمی‌تواند کیفیت طراحی با کامپیوتر را داشته باشد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که طراحی لوگو با موبایل را دنبال می‌کنید با ما همراه شوید تا مزیت‌ها و عیوب طراحی لوگو با موبایل را با شما در میان بگذاریم.

طراحی لوگو با موبایل به صورت سه بعدی

نصب اپلیکیشن‌های جدید بر روی گوشی، سبب شده است که افراد انگیزه بیشتری برای طراحی لوگو با موبایل داشته باشند. نرم‌افزارهای طراحی لوگوی سه بعدی، مهم‌ترین دلیل روی آوردن افراد به طراحی لوگو با موبایل است. اپلیکیشن‌های گوشی، گزینه‌های جالبی برای سه بعدی کردن لوگو هستند. این در حالی است که این نرم‌افزارها از لحاظ متد زیبایی‌شناسی، به طور صحیح، طراحی نشده‌اند. پس بهتر است کار طراحی لوگوی خود را به یک طراح ماهر بسپارید.

مهم‌ترین ویژگی لوگوی سه بعدی، جذابیت بالای آن است. لوگوی سه بعدی باید قدرت کسب و کار شما را نشان داده و قابل اعتماد بودن آن را به بهترین نحو نشان دهد. درک لوگوهای سه بعدی برای مخاطبان بهتر است و چون برنامه طراحی لوگوی سه بعدی برای موبایل طراحی شده است، بسیاری از افراد بدون داشتن تخصص در زمینه طراحی، به طراحی لوگو با موبایل روی می‌آورند تا یک لوگوی جذاب سه بعدی را طراحی کنند. این افراد گمان می‌کنند طراحی لوگو با موبایل، کیفیت کار آنها را بالا می‌برد، در حالی که چنین نیست؛ چون طراحی لوگوی سه بعدی با موبایل، کیفیت پایینی دارد. بهترین کار این است که طراحی لوگوی خود را برون‌سپاری کنید. رایان‌طرح می‌تواند در این زمینه شما را یاری کند. اگر علاقمند به طراحی لوگوی سه بعدی هستید به سراغ موبایل نروید، کار طراحی لوگو با موبایل خود را به رایان‌طرح بسپارید و یک لوگوی مطئن تحویل بگیرید.

رایان طرح با قیمت پایین طراحی لوگو اسم شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین نوع لوگو در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

طراحی لوگو با موبایل

 

مزایای طراحی لوگو با موبایل

  • نرم‌افزارهای طراحی لوگو در موبایل، به راحتی قابل دسترسی هستند و نیاز به تخصص ندارند. افرادی که تخصصی در زمینه طراحی ندارند، به راحتی می‌توانند از آنها استفاده کنند.
  • زمان لازم برای طراحی لوگو با موبایل، کم است. یعنی شما می‌توانید با صرف وقت کم، یک لوگوی فوری را طراحی کنید، در اینجا طراحی لوگو با موبایل می‌تواند شما را یاری کند.
  • نرم‌افزارهای طراحی لوگو با موبایل، قیمت کمی دارند و هزینه کمتری روی دست شما می‌گذارند. حتی برخی از این برنامه‌ها رایگان هستند؛ اما در عین حال، قابلیت‌های کمتری دارند.

معایب طراحی لوگو با موبایل

  • طراحی لوگو با موبایل، توسط افراد غیرحرفه‌ای انجام می‌شود. قالب طراحی نرم‌افزارها برای لوگو، ثابت است. بنابراین ممکن است افراد زیادی از یک قالب برای طراحی، استفاده کنند و این سبب تکراری شدن طرح‌های شما می‌شود.
  • لوگوی غیرحرفه‌ای در بلند مدت، به برند شما لطمه می‌زند.
  • طراحی لوگو با موبایل، قابلیت‌های طراحی لوگو با کامپیوتر را ندارند. به این دلیل لوگوهای طراحی شده با اپلیکیش‌ها بسیار ساده و کم‌کیفیت هستند.

معایب طراحی لوگو با موبایل، بسیار بیشتر از مزایای آن است. توجه به موارد بالا نشان می‌دهد طراحی لوگو با موبایل، فقط می‌تواند برای کوتاه مدت، کار شما را راه بیندازد. اگر شما نیازمند یک لوگوی بلند مدت برای کسب و کارتان هستید، طراحی لوگو با موبایل، نمی‌تواند به شما کمک کند؛ چون این لوگوها آنقدر کیفیت ندارند که در بلند مدت، جوابگوی نیازهای شما باشند. پس بهتر است کار خود را به یک متخصص بسپارید.

مراحل طراحی لوگو با موبایل

طراحی لوگو با موبایل، مراحلی دارد که باید به طور منظم و پشت سر هم آنها را انجام دهید.

۱. ابتدا اپلیکیشن ساخت و طراحی لوگو را بر روی موبایل خودتان نصب کنید.

۲. نوع و مدل لوگویی که قصد دارید طراحی کنید را در نرم‌افزار، مشخص کنید.

۳. اطلاعات کسب و کاری که قصد دارید برای آن لوگو طراحی کنید را وارد کنید.

۴.  نماد مربوط به حوزه کسب و کارتان را انتخاب کنید.

۵. لوگوی خودتان را بر اساس آیکون‌ها، تصاویر و فونت‌های موجود در نرم‌افزار گوشی طراحی کنید.

۶. لوگوی طراحی شده را ذخیره کنید.

استفاده از ابزارهای طراحی لوگو با موبایل، کاملا رایگان هستند. با این حال، شاید رایگان بودن نرم‌افزارها، نباید سبب شود شما خیالتان راحت باشد، بهتر است طرح برند رقبای خود را ببینید و سپس تصمیم بگیرید. چون ممکن است کار طراحی شما شبیه به لوگوی برند رقیب باشد و این برای کسب و کار شما گران تمام می‌شود.

طراحی بهترین لوگو با موبایل

در حین طراحی لوگو با موبایل، بهتر است از طرح‌هایی استفاده کنید که مناسب باشند. طرح‌هایی که استفاده می‌کنید باید جوری باشند که جذابیت لوگوی شما را افزایش دهند. پیش از ساخت و طراحی لوگو حرفه‌ای با موبایل، بهتر است ابتدا مشتری‌های خودتان را بشناسید و طبق سلیقه آنها، لوگوی مورد نظرتان را طراحی کنید.

نرم‌افزارهای طراحی با موبایل

نرم‌افزارهای زیادی برای طراحی لوگو با موبایل، ساخته شده است که هر کدام، ویژگی‌ها و قابلیت‌های قابل ملاحظه‌ای دارند. توضیح در مورد تمامی قابلیت‌های هر یک از اپلیکیشن‌ها، امکان‌پذیر نیست و فقط با امتحان کردن آنها می‌توان بهترین نرم‌افزار را تشخیص داد. در ادامه، چند نرم‌افزار کاربردی از این نوع را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱. اپلیکیشن Logo Maker Plus

این نرم‌افزار یک اپلیکیشن حرفه‌ای است که در آن، الگوهای آماده‌ای برای طراحی لوگو با موبایل، لحاظ شده است. آپشن‌های این نرم‌افزار از تنوع بالایی برخوردار هستند و با کمک الگوهای آماده‌ای که دارند، می‌توان تصاویر و نوشته‌های جذابی را با آن، طراحی کرد. با این نرم‌افزار در عرض چند ثانیه یک لوگوی جذاب طراحی می‌کنید. این نرم‌افزارها قابلیت افکت‌های چند گانه را دارند و می‌توانند یک لوگوی ساده را با افکت، به یک لوگوی جذاب بدل کنند. این نرم‌افزار یک عیب هم دارد و آن تبلیغاتی است که درون برنامه، لحاظ شده است. اگر قصد دارید از این برنامه طراحی لوگو با موبایل، به صورت طولانی مدت استفاده کنید، بهتر است نسخه بدون تبلیغ آن را بخرید. جالب است بدانید، این نرم‌افزار بر روی اندرویدهای ۴.۲ به بالا نصب می‌شود و تا کنون ۱۰ میلیون نفر آن را، نصب کرده‌اند.

۲. اپلیکیشن Logo Generator & Logo Maker by Light Creative Lab

این اپلیکیشن، قابلیت بالایی برای طراحی لوگوی حرفه‌ای با موبایل را دارد. در این نرم‌افزار، لوگوهایی جذاب را می‌توانید طراحی و ذخیره کنید. ابزارهای حرفه‌ای نرم‌افزار، رنگ‌های متنوع، دوهزار آیکون آن و تنوع فونت‌های جذاب، شاخصه‌های این نرم‌افزار هستند. برای نصب این نرم‌افزار، نیازمند اندروید ۴.۳ به بالا هستید. تاکنون ۱۰میلیون نفر این نرم‌افزار را نصب کرده‌اند.

۳. اپلیکیشن Logo Maker by Iris Studios and Services

این نرم‌افزار طراحی لوگو با موبایل، سرشار از لوگوهای آماده و جذاب است. وجود ابزارهای مختلف و استیکرهای جذاب و متنوع، سبب شده است که این نرم‌افزار از جذابیت بالایی برخوردار باشد و مزایای جذابی برای حامیان طراحی لوگو با نرم‌افزارهای اندرویدی دارد. نصب این نرم‌افزار نیازمند اندروید ۴.۲ به بالا است و تاکنون ۱۰ میلیون نفر ان را نصب کرده‌اند.

۴. اپلیکیشن Loge Maker – Logo Creator by James Thomas Carter

این نرم‌افزار طراحی لوگو با موبایل، شهرت زیادی دارد. امکاناتی چون داشتن ۱۰۰۰ آیکون و ۳۰ تکسچر مختلف و جذاب، سبب شده است که ترکیب‌های کم‌نظیر و طرح‌های مختلفی به کاربران بدهد. با کمک قابلیت‌هایی که لوگو را تبدیل به طرح سه بعدی می‌کند، جزییات بهتر و جذاب‌تری از لوگوی شما در این نرم‌افزار قابل مشاهده است. مزیت این نرم‌افزار، برخورداری از آپشن‌های ادیت است. با داشتن این امکانات، می‌توانید لوگویی خاص طراحی کنید تا شما را به سمت موفقیت سوق دهد. برای نصب این نرم‌افزار، نیازمند اندروید ۴ به بالا هستید. تاکنون ۱۰ میلیون کاربر این نرم‌افزار را نصب کرده‌اند.

آنچه از ابتدای مقاله تا اینجا برای شما گفتیم، مشخص می‌کند که معایب طراحی لوگو با موبایل، از مزایای آن بیشتر است. بدون شک، هر کاری که با سرعت زیاد انجام شود، سبب کاهش دقت در طراحی شده و از کیفیت آن می‌کاهد. اگرچه بسیاری از این نرم‌افزارها، انیمیشن‌های جذابی برای طراحی دارند و قابلیت طراحی و ویرایش و طراحی لوگو با موبایل، در آنها لحاظ شده است، اما از لحاظ کیفیت، به پای طراحی لوگو با کامپیوتر نمی‌رسند.

طراحی لوگو حرفه ای با گوشی موبایل

وقتی شما طراحی لوگو با کامپیوتر را انجام می‌دهید، دستتان برای رعایت اصول و استانداردهای طراحی لوگو، باز است و می‌توانید تمامی جزییات و ایده‌هایی که برای کسب و کارتان در ذهن دارید را در آن لحاظ کنید؛ اما طراحی لوگو با موبایل چنین نیست. اگر تخصص و تجربه در طراحی لوگو ندارید، بهتر است کار طراحی لوگوی برندتان را به رایان‌طرح بسپارید. رایان‌طرح طراحی لوگوی شما با موبایل را با قیمت مناسب و کیفیت بالا انجام داده و آن را در اختیارتان می‌گذارد.

بهتر است کار طراحی لوگو با موبایل را برای یک هدف و یا برند بلند مدت، به کار نگیرید و اگر قصد چنین کاری را دارید، حتما آموزش طراحی لوگو با موبایل را دنبال کنید و سپس شروع به طراحی کنید تا به در بسته نخورید. کسب و کار شما آنقدر اهمیت دارد که برایش کمی هزینه کنید. اگر بدانید لوگوی شما، شناسنامه برندتان است، آن را با یک طراحی چند ثانیه‌ای پایان نمی‌دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

ظراحی لوگو با موبایل

ظراحی لوگو با موبایل

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو با موبایل

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!