جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

قیمت طراحی گرافیک +  لیست رسمی

تعیین قیمت طراحی گرافیک، بخشی ضروری از فرآیند شرکت‌های طراحی لوگو و طراحی گرافیک  است. راهنمای قیمت‌گذاری طراحی گرافیک و طراحی لوگو طبق تعرفه‌های انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در سال ۱۴۰۰ به‌صورت زیر است که شرکت‌های طراحی لوگو و فریلنسرهای طراح می‌توانند از آن به‌عنوان نقطه‌ی شروع تعیین قیمت طراحی لوگو و خدمات گرافیکی استفاده کنند.

طراحی استوری (بنر)- طراحی پست اینستاگرام (بنر) 45 هزارتومان
طراحی کارت ویزیت دو رو 119 ت
طراحی ست اداری متوسط + لوگو 1770 ت
طراحی ست اداری کامل + لوگو + هدیه 24470 ت
طراحی لوگو با 3 اتود 1290ت
طراحی لوگو با 5 اتود + طراحی توسط دو طراح 1970 ت
طراحی استوری موشن با گوینده حرفه ای (خانم یا اقا) 350 ت بابت 15ثانیه
طراحی پست موشن با گوینده حرفه ای (خانم یا اقا) 800 ت بابت 30ثانیه +1200 بابت 60ثانیه
طراحی تقویم رومیزی تا 14 برگ (دو رو)‌تبلیغاتی 699 ت
طراحی مهر 99 ت
طراحی اسلایدر سایت 99 ت
طراحی بنر گیف متحرک حرفه ای 350 ت
طراحی بیلبورد شهری 490 ت
طراحی پاکت ملخی 119 ت
طراحی پاکت A4-A5 120 ت
طراحی پست تلگرام 49 ت
طراحی پوستر تبلیغاتی حرفه ای 470 ت
طراحی سربرگ یک رو-99 ت – دو رو 190 ت

قیمت طراحی گرافیک بر چه اساس تعیین میشود؟

قیمت طراحی گرافیک بر اساس مشخصه‌های خاصی تعیین می‌شود و عوامل مختلفی برای تعین آن طراحی تأثیر می‌گذارد.

درک عناصر مختلفی که بر قیمت طراحی لوگو و طراحی گرافیک تأثیر می‌گذارد، به شما کمک می‌کند تا از یک استراتژی برای قیمت‌گذاری کارهای طراحی گرافیکی خود استفاده کنید.

قیمت طراحی گرافیک حرفه ای

عواملی که بر قیمت طراحی گرافیک تأثیر می‌گذارند عبارت‌اند از:

  • سطح تجربه

سطح تجربه شاید مهم‌ترین تأثیر را بر قیمت طراحی گرافیک و قیمت طراحی لوگو داشته باشد. شرکت‌های طراحی گرافیک جدید و کسانی که تازه به طراحی گرافیک می‌پردازند، نباید به‌اندازه شخص و یا شرکتی که یک دهه تجربه دارد، هزینه دریافت کنند.

  • محدوده پروژه

یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت طراحی گرافیک تأثیر می‌گذارد، محدوده‌ زمان پروژه برای طراحی گرافیکی است. برای پروژه‌هایی که زمان کمتری می‌برند یا ساده هستند، قیمت‌های پایین‌تری نسبت به پروژه‌هایی که پیچیده‌تر هستند یا تکمیل آن‌ها به زمان بیشتری نیاز است، دارند.

  • ارزش پروژه

بسیاری از شرکت‌های طراحی گرافیک باتجربه‌ترجیح می‌دهند بر اساس ارزش پروژه قیمت‌گذاری انجام دهند تا زمان طراحی پروژه؛ این به این دلیل است که متخصصان باتجربه اغلب باگذشت زمان سریع‌تر کارها را انجام می‌دهند و تعداد ساعاتی را که صرف یک پروژه می‌کنند کاهش می‌دهند.

  • هزینه و مخارج کلی

هزینه‌ها و مخارج کلی پروژه، یکی دیگر از عواملی که شرکت‌های طراحی گرافیک و طراحان لوگو باید هنگام تعیین قیمت برای خدمات طراحی گرافیک و سفارش طراحی لوگو در نظر بگیرند.

شرکت‌های طراحی لوگو و گرافیک باید هر هزینه‌ای که مستقیماً با پروژه مرتبط است را در نظر بگیرند؛ مانند نرم‌افزار طراحی یا استخدام یک طراح مستقل دیگر برای کمک به برخی از محصولات قابل تحویل در یک پروژه بزرگ.

 

فاکتور طراحی گرافیک چگونه محاسبه میشود؟

هیچ پاسخ درست و مشخصی برای تعیین قیمت طراحی گرافیک و طراحی لوگو وجود ندارد. همه‌چیز در مورد تعیین بهترین قیمت برای تعرفه‌های طراحی و دیزاین، بر اساس انتظارات و درخواست‌های مشتریان شما است و نرخ‌های شما هرگز به‌صورت قطعی محاسبه نمی‌شوند.

یک شرکت طراحی گرافیک عالی می‌تواند با افزایش جذابیت بصری وب‌سایت‌ها، لوگوها، بروشورها، تبلیغات و سایر رسانه‌ها توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. شما می‌توانید با مشتریانی که واقعاً می‌خواهید با آن‌ها کار کنید، مذاکره کنید و همچنین می‌توانید تعرفه‌های خود را در حین کار افزایش یا کاهش دهید و یا حتی می‌توانید روش قیمت‌گذاری خود را تغییر دهید.

هزینه‌های طراحی گرافیک و قیمت طراحی لوگو در درجه اول به سه عامل بستگی دارد: 

  • نوع خدمات موردنیاز؛

سفارش طراحی لوگوی ساده و یا طراحی لوگوی ارزان، مجموعه‌ای از طراحی‌های اینستاگرام و طراحی کامل وب‌سایت، سه شغل بسیار متفاوت هستند که نیاز به مهارت‌های متفاوت و قیمت‌های متفاوت دارند.

  • راه‌حلی که برای انجام کار انتخاب می‌کنید؛

آیا خودتان با استفاده از ابزارهای آنلاین رایگان یا ارزان این کار را انجام خواهید داد؟ کسی را برای طراحی استخدام می‌کنید؟ با شرکت‌های طراحی گرافیکی دیگر همکاری می‌کنید؟ یا یک طراح فریلنسر استخدام می‌کنید؟

  • محل و لوکیشن طراح لوگو و یا شرکت طراحی گرافیک؛

این به‌طور عمده در مورد شرکت‌های طراحی گرافیکی و فریلنسرها که هر دو می‌توانند در هر نقطه از شهر شما یا کشور باشند، صدق می‌کند. بسیاری از شرکت‌های طراحی گرافیکی و شرکت‌های طراحی لوگو و فریلنسرها در شهرهای کم‌جمعیت می‌توانند هزینه بسیار کمتری نسبت به طراحان دیگر در کلان‌شهرها که هزینه زندگی در آن‌ها بالاتر است، دریافت کنند.

هزینه ی طراحی گرافیک

هزینهی طراحی ساعتی چقدر است؟

متداول‌ترین ساختارهای قیمت‌گذاری در دنیای طراحی گرافیک و طراحی لوگو، ساعتی است. تعیین هزینه‌های طراحی ساعتی آسان‌تر است. ازآنجایی‌که طراحان گرافیک و طراحان لوگو‌ی تمام‌وقت اغلب به‌صورت ساعتی دستمزد می‌گیرند، مقایسه‌ی نرخ ساعتی و تصمیم‌گیری در مورد نرخی که با سطح تجربه شما همسو باشد آسان‌تر است.

هزینه‌های طراحی به‌صورت ساعتی می‌تواند پتانسیل درآمد شما را محدود کند. اگر قیمت طراحی گرافیکی را ساعتی تعیین کنید، پتانسیل درآمد شما بر اساس تعداد ساعاتی که می‌توانید کار کنید محدود می‌شود و طراحان گرافیک کارآمدتر درآمد خود را از دست می‌دهند. هزینه‌ی طراحی گرافیک ساعتی بر اساس تجربه و تخصص طراح گرافیک و طراح لوگو، متفاوت است. به‌طورمعمول، طراحان گرافیک باتجربه‌تر هزینه‌ی بالاتری نسبت به طراحان آماتور دریافت می‌کنند.

هزینه‌های طراحی گرافیک بسته به نوع کار و خدمات در هر ساعت متفاوت است. در ادامه راهنمای قیمت خدمات طراحی گرافیک برای یک ساعت اعلام شده است.

قیمت طراحی گرافیکی دیجیتال و طراحی عمومی ساعتی:

  • قیمت طراحی سه‌بعدی هر یک ساعت در تری دی مکس ۴۵۰ هزار تومان
  • قیمت طراحی سه‌بعدی هر یک ساعت در مایا MAYA ۶۰۰ هزار تومان
  • قیمت طراحی سه‌بعدی هر یک ساعت در سینما فوردی CINEMA 4D ۸۰۰ هزار تومان
  • قیمت طراحی و ساخت متحرک‌سازی هر یک ساعت در موشن بیلدر MotionBuilder_۵۰۰ هزار تومان
  • قیمت طراحی مدل‌سازی سه‌بعدی هر یک ساعت در هودینی Houdini ۹۰۰ هزار تومان
  • قیمت طراحی عادی و ساده گرافیکی هر یک ساعت در فتوشاپ photoshop ۱۶۰ هزار تومان
  • قیمت طراحی عادی و ساده گرافیکی هر یک ساعت در کورل دراو coreldraw ۱۸۰ هزار تومان
  • قیمت طراحی عادی و ساده گرافیکی هر یک ساعت در ایلوستریتور illustrator ۲۰۰ هزار تومان
  • قیمت طراحی عادی و ساده گرافیکی هر یک ساعت در ایندیزاین Indesign ۲۲۰ هزار تومان

قیمت طراحی گرافیک در رایان طرح چقدر است؟

طراحان و مشاوران رایان طرح در مورد پالت‌های رنگی، طراحی وب‌سایت و نحوه استفاده از طراحی جدید شما در رسانه‌های اجتماعی، مشاوره ارائه دهند. طراحی گرافیک اولین برداشت مردم از کسب و کار برند شما است؛ بنابراین ارزش آن را دارد که کار طراحی برندتان را به یک تیم تخصصی در حوزه‌ی طراحی گرافیک و لوگو بسپارید.

طرح‌هایی که شرکت طراحی لوگو و گرافیک رایان طرح به شما ارائه می‌دهد، ازنظر بصری جذاب هستند و مشتریان شما را به سمت عمل سوق می‌دهند. طراحان گرافیک رایان طرح با شناسایی دیدگاه مشتریان و کاربران و ارائه مرتبط ترین و جذاب‌ترین تصاویر بصری بهترین خدمات طراحی را با هزینه‌ی بسیار کم در اختیار شما می‌گذارد.

قیمت طراحی گرافیک در رایان طرح مطابق با تعرفه‌هایی است که سازمان صنفی طراحان گرافیک هرساله اعلام می‌کند و خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهد بسیار باکیفیت‌تر و حرفه‌ای‌تر از طرح‌های شرکت‌های رقیب است و علاوه بر طراحی حرفه‌ای و هزینه‌ی کم، می‌توانید طرح و یا لوگوی سفارشی خود را در کمترین زمان تحویل بگیرید.

کمترین هزینه طراحی گرافیک

یک طراح گرافیک خوب و حرفه‌ای فقط چشم خوبی به طراحی ندارد بلکه می‌داند که به چه چیزهایی نیاز دارید، چگونه کار را تکرار کنید تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید، و چگونه از برنامه‌های مختلف برای به دست آوردن نتیجه موردنیاز خود و همچنین انواع فایل‌های مختلف موردنیاز برای کارهای طراحی مختلف استفاده کنید.بنابراین اجازه دهید تا یک حرفه‌ای در این زمینه به شما کمک کند!

طراحی گرافیک رایان طرح با طراحان مجرب و هزینه‌ی کم با شما همکاری خواهد کرد تا نیازهای شما را پاسخ دهد و بهترین راه برای انتقال بصری پیام شما را تعیین کند.

جمع بندی

درحالی‌که فناوری به حدی توسعه‌نیافته است که یک نرم‌افزار بتواند مطابق با خواسته‌ها و مشخصات دقیق برند شما لوگویی را طراحی کند، ابزارهایی وجود دارند که فرآیند طراحی گرافیک را بسیار آسان‌تر می‌کنند. از مولدهای لوگوی آنلاین گرفته تا پلتفرم‌های طراحی گرافیک کامل مانند Canva.

نرم‌افزارهای زیادی برای کمک به طراحان گرافیک تازه‌کار وجود دارد. بااین‌حال، باید توجه داشته باشید که این پلتفرم‌ها اغلب دارای عملکرد محدودی هستند. اگر به دنبال ترکیبی منحصربه‌فرد از کیفیت، به‌صرفه بودن، صرفه‌جویی در زمان و طراحی لوگو ارزان برای برندتان هستید، سفارش طراحی لوگو خود را به شرکت‌های طراحی گرافیک و لوگو بدهید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای قیمت طراحی گرافیک +  لیست رسمی

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!