جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

اهمیت استفاده از ست اداری

طراحی ست اداری همچنان یکی از روش‌های مهم تبلیغاتی و پر اهمیت در زمینه برند سازی است؛ زیرا مردم عموماً به نکات ریز در مورد یک کسب و کار بسیار توجه می‌کنند. با فناوری جدید، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و راه‌های دستیابی به مخاطبان، مردم اغلب بر این باور هستند که اشکال آزمایش‌شده واقعی در رسانه‌های چاپی مانند طراحی ست اداری مورد توجه قرار نمی‌گیرند. با این حال، با وجود رسانه‌ها و اشکال جدید رقابت، رسانه‌های چاپی همچنان نقش مهمی در موفقیت کسب و کارها دارند.

ست اداری یک رسانه ملموس بوده که نتایج عالی را برای مشاغلی که از آن برای کمک به جلب نظر مشتریان خود استفاده می‌کنند ارائه می­دهد. به علاوه، همان طور که سایر فناوری‌ها وارد مرحله توسعه شده‌اند، فناوری ایجاد اقلام ست اداری نیز به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و با محیطی که همیشه در حال تغییر است سازگار خواهد شد.

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود کاتالوگ پکیج بهاره ست اداری می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ مشاهده نمونه کارهای طراحی لوگو

اهمیت طراحی ست اداری

راه‌های مختلفی وجود دارد که نشان می دهد اقلام ست سازمانی هنوز یک ابزار اطلاعاتی و بازاریابی بسیار ارزشمند برای مشاغل می‌باشند. فناوری دیجیتال راه‌های عالی‌تری را برای کسب‌وکارها فراهم کرده است تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند تا کسب و کار خود را توسعه دهند. یکی از نکات با اهمیت در زمینه تبلیغات غیرمستقیم این است که در طراحی و ایده پردازی خودتان را محدود نمی‌کنید.

مزایای طراحی ست اداری

استفاده از ست اداری چه مزایایی دارد؟

ترکیب و توزیع ست اداری فیزیکی (مانند بروشورها و جزوه‌ها) یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای اتصال مستقیم تبلیغات با مشتریان است. از آنجایی که مردم در حال حاضر بسیار درگیر بازاریابی و جلب توجه در بخش دیجیتال هستند، تبلیغات با کاغذهای فیزیکی مثل کارت ویزیت و بروشور یک استراتژی واقعاً عالی برای به دست آوردن مشتریان بهتر و قوی‌تر است. در طراحی ست اداری اقلام زیر شامل زیر مجموعه‌های کاری می‌باشند.

  • سربرگ A4 و A5
  • کارت ویزیت
  • پاکت اداری
  • پاکت A4 و A5
  • یادداشت
  • پوشه
  • برچسب و جلد سی دی یا دی وی دی
  • پاکت در سایزهای دیگر
  • و مواردی مانند خودکار تبلیغاتی و …

از گذشته تا کنون مردم و مشتریان از طراحی اقلام ست اداری برای برقراری ارتباط با یک سیستم کاری استقبال می‌کنند؛ زیرا بر اساس همین اجزاء کوچک در یک مجموعه کاری می‌توانند نسبت به حس القا شده عکس العملی طبیعی داشته باشند. به عنوان مثال طراحی کارت ویزیت بخشی از این رنسانس اقلام ست اداری است.

کارت‌های ویزیت بخش کوچکی از برند شما هستند که افراد می‌توانند با خود به همراه داشته باشند؛ پس با طراحی قوی و محتوایی که نشان می‌دهد خدمات شما چگونه است می‌توانید راه‌های ارتباطی خود را گسترش دهید. سه مزایای استفاده از ست اداری شامل موارد زیر می‌باشند.

طراحی ست اداری حرفه ای در رایان طرح

عملکردهای حرفه ای را بهبود می‌بخشد

اکثر منابع بازاریابی یک نوع مفهوم در هویت برند شما هستند. هدف اقلام ست اداری جلب توجه مردم و ارسال پیام غیرمستقیم به آن‌ها است. ست اداری بسیار ظریف‌تر می‌تواند به جای اینکه نام شرکت و خدمات خود را برای مشتری فریاد بزند، به طور نامحسوس در ذهن آن هک کند. به عنوان مثال هر بار که به نامه‌ای که برایشان فرستاده‌اید یا فاکتوری که به آن‌ها داده‌اید نگاه می‌کنند مطمئن شما در ذهن آن‌ها تداعی می‌شوید. این رویکرد غیرمستقیم برای پرنقش کردن حضور برند و افزایش جوهره کسب و کار با طراحی ست اداری است که سابقه موفقیتی در این زمینه دارد که به قرن‌ها پیش بازمی‌گردد.

طراحی ست اداری عالی نه تنها برند شما را به مردم یادآوری خواهد کرد، بلکه آن‌ها را به برند شما نیز متصل می‌کند. هر بار که مکاتباتی را با نامه و سربرگ برند خود ارسال می‌کنید، هر بار که یک فاکتور مارک تجاری ارسال می‌کنید، مشتریان شما (مشتریان بالقوه) این پیام را دریافت می‌کنند که شما برای کسب و کار آن‌ها ارزش قائل هستید و آن‌ها به این روند پاسخ می‌دهند.

طراحی منحصر به فرد ست اداری

فرآیندهای کسب و کار بهبود پیدا می‌کند

تصویر بازتاب شده از طراحی ست اداری برای یک فرآیند برند سازی روند کلی است که نیاز به اثبات دارد. داشتن طراحی شخصی و منحصر به فرد برای اقلام ست اداری باعث می‌شود شما (و شرکت شما) حرفه ای، جدی و قابل اعتماد به نظر برسید. این نه تنها بر مشتریان احتمالی شما بلکه بر همکاران و کارمندان شما نیز تأثیر می‌گذارد.

با توجه به آنچه تاکنون در مقاله آورده شده، احتمالاً متوجه شده‌اید که اقلام ست اداری انواع گوناگونی دارند و تنوع در آن‌ها بسیار زیاد است، همچنین ممکن است تعجب کنید که وجود طراحی ست اداری کاملاً ضروری بوده و برای بهبود فرآیندهای کسب و کار حرفه ای لازم است.

اهداف بازاریابی در ست اداری

اهداف بازاریابی توسعه پیدا می‌کند

تلاش‌های بازاریابی با اقلام ست اداری می‌تواند برای کارآفرینان، فریلنسرها و کسب‌وکارهای کوچک کاملاً مناسب و پرسود باشد. با این حال، بسته بندی ست اداری معمولی صرف نظر از اینکه چقدر تکراری است و اهداف بازاریابی با وجود طراحی تکراری و خسته کننده هرگز به چشم مشتری نمی‌آید؛ پس از آنجایی که ایده نوآورانه ارتقای کسب و کار یک رقابت جدید است، توانایی طراحی منحصراً مهمترین مهارت است. حتی اگر طراحی ست اداری کمتر مهم به نظر برسد، می‌توانید مشتری بالقوه خود را با طراحی فوق‌العاده شگفت‌زده کنید.

رعایت برخی نکات در زمان طراحی ست اداری

اول از همه برای نکات مهم در زمینه طراحی ست اداری باید ایده‌های خود را سازماندهی کنید که هر عنصر چقدر فضای روی محصول شما را اشغال می‌کند. به عنوان مثال، برای یک کارت ویزیت، یک طرف می‌تواند برای تزئین لوگوی شما استفاده شود و طرف دیگر می‌تواند اطلاعات ضروری یادداشت شود.

برای سربرگ، اگر از قانون یک سوم استفاده کنید روشی مناسب و ساده است که طبیعتاً باید فضای کافی برای مطالب نوشتاری وجود داشته باشد. به این ترتیب، یک سوم سربرگ شما باید لوگوی برند، اطلاعات تماس و موقعیت مکانی شما را داشته باشد؛ در حالی که دو سوم دیگر باید خالی باشد. رعایت برخی نکات در زمان طراحی ست اداری را با دقت برنامه ریزی کنید.

سفارش طراحی ست اداری

جمع بندی

استراتژی بازاریابی با ست اداری دیگر فقط به تبلیغات محدود نمی‌شود. در این عصر دیجیتال، کسب‌وکارها در حال دستیابی به راه‌های بازاریابی نوآورانه برای برند سازی هستند، پس باید برای طراحی نهایی خود سنگ تمام بگذارید.

از کارت‌های ویزیت، کاتالوگ‌ها، طراحی لوگو گرفته تا لوازم التحریر، شرکت‌ها باید در هر بخش بتوانند ردپای از کسب و کار خود را به جای بگذارند تا در همه جا قابل مشاهده باشد. اگر به اهمیت طراحی ست اداری پی برده‌اید و علاقه دارید برای کسب و کار خود ست اداری منحصر به فردی داشته باشید، پس با مراجعه به سایت رایان طرح با کارشناسان ما در تماس باشید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اهمیت ست اداری

اهمیت ست اداری

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای اهمیت استفاده از ست اداری

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!