جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ست اداری شامل چیست؟ – اقلام مربوط به ست اداری

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

ست اداری شامل چیست و اهمیت استفاده از ست اداری در چیست؟ اگر بخواهیم خیلی ساده به ست اداری بپردازیم، می‌توان ست اداری را شامل لوگو، مهر رسمی، کارت ویزیت، سربرگ مخصوص شرکت شما و مواردی از این قبیل دانست؛ در واقع هدف استفاده از ست اداری، همانطور که از نامش هم پیداست، افزایش یکپارچی لوازم مصرفی در شرکت که به برندینگ کمک می‌کنند می‌باشد.

به علاوه استفاده از ست اداری باعث می‌شود که اوراق و نامه‌های رسمی شرکت شما در سربرگ‌ هایی مخصوص با مهر رسمی و شخصی سازی شده به دست افراد مختلف برسد، که همین موضوع ارائه خدمات شما را به بستری امن منتقل می‌کند که جعل سازی آن به حداقل می‌رسد و امنیت کسب و کار شما با طراحی مهر به اشکال مختلف تأمین می‌شود.

ست اداری شامل چیست ؟

همانطور که قبل‌تر نیز گفته شد، شاید برای شما هم سؤال باشد که ست اداری شامل چیست ؟ به طور کلی ست اداری با توجه به ماهیت و نوع کارکرد شرکت شما مشخص می‌شود؛ به بیان دیگر ست اداری می‌تواند شامل ابزاری مانند مهر رسمی، لوگو شرکت، پاکت نامه، سربرگ‌های مخصوص برای اوراق رسمی و نامه‌ها باشد؛ البته ست اداری شامل موارد متعدد دیگری نیز می‌شود که در ادامه به این موارد نیز اشاره می‌کنیم.

  • کارت پرسنلی با درجات مختلف دسترسی
  • لوگو شرکت
  • مهر رسمی
  • کارت ویزیت دو رو
  • پاکت نامه
  • پاکت A4
  • سربرگ مخصوص چاپ
  • لوگو موشن
  • جلد سی‌دی
  • برچسب اموال
  • لیبل روی ابزار مختلف مثل خودکار یا فلش مموری
  • تقویم و استند
  • پوستر

اهمیت ست اداری برای برندینگ

جدای از جلوه بصری بسیار زیبایی که ست اداری به کسب و کار شما می‌دهد، ست اداری برای برندینگ هم اهمیت دارد و می‌تواند مشتریان مختلف را به سمت شما جذب نماید؛ به بیان دیگر مشتری و افراد مهمی که که به دنبال خدمات و محصولات شما هستند، با مشاهده نظم و یکپارچگی پرسنل و انجام امور در سازمان شما که به واسطه ست اداری ایجاد شده، قطعاً خدمات و محصولات شما را برای استفاده انتخاب می‌کنند.

به علاوه ست اداری، همانطور که قبل‌تر نیز بیان شد، امنیت استفاده از خدمات و محصولات شما را افزایش می‌دهد به شکلی که حتی مهر رسمی برند شما نیز به صورت اختصاصی بوده و سربرگ و پاکت‌های انتقال نامه و اوراق رسمی شرکت شما نیز به صورت ویژه طراحی شده تا هر فردی نتواند به واسطه سربرگ‌های معمولی اقدام به سو استفاده از شرکت شما نماید.

نکته مهم:

یکی دیگر از دلایل اهمیت ست اداری در سازمان‌ها، افزایش قدرت‌های ارتباطی سازمان با مشتریان مختلف می‌باشد، به شکلی که اگر تمام ارتباط مشتری به هر شکل با شما قطع شود، کافی است فقط یک سربرگ، کارت ویزیت یا حتی نامه از شما داشته باشند تا راه‌های ارتباطی مختلف شما را پیدا کنند.

نکات ست اداری
اصول طراحی ست اداری

اصول طراحی ست اداری

قطعاً ست اداری اصول طراحی خاصی دارد که باید به خوبی این اصول در طراحی‌های شما استفاده شود، تا بتوان این ست اداری را ستی کامل و بی نقص دانست که باعث توسعه برندینگ شما می‌شود؛ از مهم‌ترین اصول طراحی ست اداری که باید در طراحی ست اداری رعایت شود، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. هماهنگی و یکپارچگی بین اجزای ست اداری

یکی از نکات مهم در طراحی ست اداری که معمولاً رعایت نمی‌شود، هماهنگی و یکپارچگی بین اجزای ست اداری می‌باشد؛ در واقع در خیلی از موارد از چندین رنگ مختلف برای طراحی ست اداری استفاده می‌شود به شکلی که سربرگ، پاکت نامه، کارت ویزیت، کارت پرسنلی و برچسب اموال دارای رنگ‌های متفاوتی می‌باشند؛ شاید در ظاهر کار استفاده از چند رنگ خلاقیت باشد و ست اداری زیباتری داشته باشید، ولی به طور کلی اصول هماهنگی ست اداری که جزو مهم‌ترین اصول طراحی ست اداری در هر سازمانی است را زیر سؤال می‌برد.

  1. اهمیت استفاده از رنگ درست

همانطور که گفته شد، هماهنگی درونی و بیرونی ست اداری، جزو مهم‌ترین اصول طراحی ست اداری به شما می‌رود؛ اما شاید انتخاب رنگ درست را بتوان از هماهنگی در ست اداری نیز با اهمیت‌تر دانست، به شکلی که بازدهی ست اداری به واسطه رنگ درست، می‌تواند تأثیر چندین برابری داشته باشد. معمولاً برای انتخاب ست اداری باید از رنگی استفاده شود که با خدمات و محصولات شما همخوانی داشته باشد و به شکلی نیز نباشد که باعث اذیت شدن چشم‌های بیننده شود.

  1. استفاده از اطلاعات ارتباطی

یکی دیگر از اصول طراحی ست اداری، استفاده از لوگو به همراه اطلاعات ارتباطی مختلفی مثل شماره تلفن ثابت شرکت و شبکه‌های اجتماعی می‌باشد؛ همانطور که گفته شد، یکی از دلایل و مزایای طراحی ست اداری، افزایش قدرت‌های ارتباطی شما با مشتری و سازمان‌های مختلف می‌باشد که باید در اجزای مهم مثل سربرگ، پاکت، کارت ویزیت و فاکتورها استفاده شود.

  1. رعایت استانداردهای مربوط به اندازه

یکی دیگر از اصول طراحی ست اداری، رعایت اندازه‌های استاندارد می‌باشد که معمولاً برای سربرگ‌های استفاده از برگه A4 و A5 می‌باشد. البته اصول اندازه باید برای تمام اجزای ست اداری مثل کارت ویزیت هم رعایت شود تا شاهد بازدهی مناسب باشیم.

  1. استفاده از فونت‌های مناسب

شاید در نگاه اول، استفاده از فونت مناسب برای طراحی ست اداری، امری ضروری نباشد، ولی همینطور که در حال مطالعه این مقاله هستید، تصور کنید که از فونت‌های نامناسب با اندازه کوچک در آماده سازی این مقاله استفاده می‌شد. آیا باز هم این مقاله را مطالعه می‌کردید؟ قطعاً خیر، پس استفاده از فونت با اندازه مناسب در طراحی ست اداری را امری بی اهمیت ندانید/ زیرا نگاه خیلی از مشتریان و سازمان‌هایی که قرار است با آن‌ها کار کنید، قطعاً به انتخاب شما خیره خواهد بود و بازدهی نامناسب در انتخاب فونت، می‌تواند تأثیر منفی در برندینگ شما داشته باشد.

نکته مهم:

رعایت نکات مهم پیش از طراحی ست اداری باعث می‌شود تا بازدهی ست اداری که شامل برندینگ و افزایش قدرت ارتباطی می‌باشد، چندین برابر شود. البته دقت داشته باشید که تأثیر رنگ در طراحی ست اداری به اندازه یکپارچگی و نظم ست اداری مهم است و نباید بدون استفاده از اصول روانشناسی رنگ‌ها اقدام به سفارش طراحی ست اداری نماید. از طریق واتساپ و یا تماس می توانید با شماره های 09229026345 و 02191307049 با مشاوران و طرحان ما در ارتباط باشید.

برون سپاری طراحی ست اداری به چه شکل است؟

قطعاً شما تنها در صورتی می‌توانید، اقدام به طراحی ست اداری حرفه‌ای نماید، که شرکت طراحی گرافیکی و ست اداری باشید، زیرا طراحی ست اداری مانند هر کار دیگری امری تخصصی بوده و طراحی آن اصول بیشماری دارد که باید به خوبی آن را رعایت نماید؛ با توجه به این موضوع، توصیه می‌کنیم در صورتی که به فکر طراحی ست اداری هستید، اقدام به برون سپاری طراحی ست اداری نماید تا شرکت رایان طرح با بهترین کیفیت و قیمت، اقدام به طراحی ست اداری برای شما نماید تا در کمترین زمان برندینگ شما روند صعودی پیدا کند.

نمونه کار طراحی ست اداری

با توجه به اهمیت طراحی ست اداری با اصول مهمی که قبل‌تر نیز بیان شد، توصیه می‌کنیم، قبل از هر کاری از بخش نمونه کار طراحی ست اداری تیم رایان طرح، نمونه های طراحی ست اداری ما را بررسی کنید تا از هر نظر با ست اداری تخصصی آشنا شوید. سپس با نگاه و دیدی باز، اقدام به سفارش ست اداری با تحویل فوری نماید. از طریق واتساپ و یا تماس می توانید با شماره های 09229026345 و 02191307049 با مشاوران و طرحان ما در ارتباط باشید.

جمع بندی

ست اداری شامل چیست ؟ سوالی تکراری که همواره از تیم ما پرسیده می‌شود و به همین علت در این مقاله به صفر تا صد طراحی ست اداری پرداختیم؛ اصولاً ست اداری جدای از هماهنگی، جلوه بصری زیبا و یکپارچگی که به سازمان شما می‌دهد، باعث جذب حداکثری مخاطبین هدف شما می‌شود و تأثیر مستقیم نیز در برندینگ شما دارد، البته به شرطی که اصول طراحی ست اداری را به خوبی درک کرده باشید و از خدمات بهترین شرکت طراحی لوگو ست اداری استفاده کرده باشید؛ در نهایت باید بدانید که انتخاب رنگ و فونت درست در طراحی ست اداری جزو اصولی به شما می‌رود که چشم پوشی از آنها منجر به ضربه خوردن کسب و کار شما می‌شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای ست اداری شامل چیست؟ – اقلام مربوط به ست اداری

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!