جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو مثلث + نمونه کارهای معروف

سالیان سالی است که برای هویت سازی برند و کسب و کار و جلب اعتماد مشتریان از لوگو های هوشمند و حرفه ای استفاده می شود. لوگو یک نوع نماد و نشان است که برای یک برند و یک کسب و کار به کار برده می شود. هر شرکت و هر برندی دارای یک لوگو خاص و مخصوص می باشد. لوگو در افزایش مشتری ها و معروف سازی برند اثرات شگفت انگیزی دارد. برای طراحی لوگو از طرح های مختلفی از جمله: مثلث ها٬ مربع٬ دایره٬ اعداد٬ ارقام٬ حروف و تصاویر مختلفی استفاده می شود. امروزه استفاده از مثلث در طراحی های مختلف از جمله طراحی لوگو مثلث بسیار یافته می شود.

طراحی لوگو به شکل مثلث باعث جلب انظار می شود و به سرعت در ذهن مخاطبان و کاربران ذخیره می شود و یاد آوری آن بسیار راحت می باشد. تعداد بسیاری از برند های موفق و کسب و کار های موفق جهان به شکل مثلث می باشند. امروزه یکی از عوامل اصلی رشد کسب و کار ها و برند های موفق لوگو های حرفه ای می باشد.

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود کاتالوگ پکیج بهاره ست اداری می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ مشاهده نمونه کارهای طراحی لوگو

مفهوم لوگو مثلث

لوگو با طرح مثلث شکل یک لوگو منحصر به فرد و خاصی خواهد بود. افراد می توانند از ویژگی ها و قابلیت های شکل هندسی مثلث بهره ببرند. مثلث در جلب توجه بسیار موثر می باشد و به خصوص اگر اضلاع آن هم اندازه و هم سایز باشند. شکل مثلث دارای نماد وحدت و یک پارچگی می باشد. مثلث برای لوگو بسیار مناسب می باشد چون به راحتی پیام مورد نظر را به مخاطبان و کاربران منتقل می کند.

شکل مثلث خود دارای مفهموم قدرت٬ صلابت و استقات می باشد و همین نماد ها را نیز به لوگو منتقل می کند و باعث کسب اعتماد مشتریان می شود. استفاده از حروف و کلمات یا اعداد و رنگ های جذاب و شاد همراه با شکل مثلث باعث می شود که لوگو مثلث ما جذاب تر شود و پیام ما سریع تر به بیننده لوگو منتقل شود.

نمونه لوگو های مثلث
طراحی لوگو مثلث با بهترین شرکت طراحی

کاربرد شکل مثلث

در بسیاری از لوگو ها از مثلث به عنوان جایگزین حرف انگلیسی A استفاده می شود. شکل و نماد مثلث حس ترس و سوزانندگی در گاهی اوقات به افراد متنقل می کند به همین دلیل در فیلم های ترسناک از شکل مثلث نیز بسیار استفاده می شود.

با اندکی تغییرات در فرم های هندسی مثلث و رنگ بندی های خاص در مثلث٬ می توان حس ترس را به حس سر زندگی تبدیل کرد و در سراسر جهان و در مذاهب مختلف شکل و نشان مثلث نماد و نشانه آب٬ حیات و الهام بخشی می باشد. ویژگی ها و نشانه های مثلث بسیار زیاد و متفاوت می باشند. در هنر و معماری های تاریخی نیز از مثلث بسیار استفاده شده است٬ معروف ترین اثر تاریخی جهان که به شکل مثلث می باشد اهرام ثلاثه مصر هستند. اشکال و نماد های به جا مانده در سنگ نوشته ها و غار های پیشینیان اکثر به شکل مثلث هستند.

معروف ترین لوگو‌ های مثلث

طراحی لوگو مثلث خبر از قدرتمندی و نظام واحد برند و کسب کار می دهد. حالا که تا حدودی با نماد و نشانه های شکل مثلث آشنا شدیم بهتر است که با نمونه های لوگو مثلث معروف جهان آشنا شویم.

نمونه های از لوگو مثلث معروف:

  • لوگو آدیداس: لوگو آدیداس از خاص ترین و معروف ترین لوگو می باشد که در سراسر جهان محبوب و طرفدار دارد. این لوگو شبیه به مثلث قائم الزاویه می باشد که بخشی از خطوط اضلاع آن برای زیبایی لوگو حذف شده اند. این لوگو حس قدرت٬ صلابت را به مخاطب القا می کند. این لوگو تناسب بالایی با محصولات این برند دارد.
  • گوگل پلی: گوگل پلی که اصلی ترین فروشگاه آنلاین شرکت گوگل می باشد. لوگو آن به شکل مثلث ساده و با ترکیب رنگی می باشد.
  • گوگل داریو: گوگل درایو سرویس اصلی ارائه فضای ابری گوگل می باشد که لوگو آن نیز به شکل مثلث می باشد.
  • ریباک: شرکت بزرگ و معروف تولید کننده تجهیزات و محصولات ورزشی می باشد که لوگو آن به شکل مثلث می باشد.

مزیت طراحی لوگو مثلث

طراحی لوگو حرفه ای برای برند ها و کسب و کار های مختلف دارای مزایای متعددی می باشد. از شاخص ترین و اصلی ترین مزایای طراحی لوگو:

  1. جلب سریع اعتماد
  2. جذب مشتری ها
  3. پیشرفت سریع در کسب و کار
  4. افزایش سریع درآمد در کوتاه مدت
  5. وارد شدن در عرصه بازار رقابتی
  6. قابلیت ثبت لوگو

 

نمونه لوگو های شرکت های معروف

رایج ترین واصلی ترین مزایای طراحی لوگو در موفقیت و پیشرفت کسب و کار را ذکر کردیم. امروزه برای تعداد بسیاری از برند ها و کسب و کار ها یک لوگو مخصوص و متمایزی طراحی شده است. طراح لوگو در طراحی لوگو و انتخاب اشکال و رنگ ها بسیار دقت می کند تا طراحی لوگو حرفه ای را انجام بدهد.

شرکت طراحی لوگو مثلث

شرکت طراحی لوگو رایان طرح با کیفیت ترن و خاص ترین لوگو های معروف را طراحی کرده است. این شرکت ماهر ترین و با تجربه ترین طراحان لوگو را دارا می باشد و یک تیم طراحی لوگو حرفه ای راه اندازی کرده است. معمولا این شرکت تمام طرح های لوگو را خاص و سفارشی انجام می دهد. هیچ اثر کپی در این شرکت طراحی لوگو یافته نشده است. این شرکت انواع لوگو ها را از جمله: لوگوی مثلث شکل را به صورت حرفه ای و با رعایت تمام مقرارت و ضوابط طراحی لوگو انجام می دهد.  برای سفارش طراحی لوگو از شرکت طراحی لوگو حرفه ای می توانید از طریق واتساپ با پشتیبانان ما ارتباط بر قرار کنید و هماهنگی ها لازم را انجام بدهید.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو مثلث

طراحی لوگو مثلث

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو مثلث + نمونه کارهای معروف

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!