جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

ریدیزاین لوگو و همه چیز در این خصوص

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

طراحی لوگو یکی از مهم‌ترین جنبه‌های اصلی برند شما است و اغلب اولین چیزی که مشتریان و مصرف کنندگان هنگام ذکر نام یک محصول یا خدمات خاص به آن توجه می‌کنند، لوگو می‌باشد. طراحی لوگو تصویر خدمات یا محصول شما را منعکس می‌کند. اکثر بازاریابان بر این باورند که طراحی لوگو بر ذهن مشتریان تأثیر می‌گذارد و می‌تواند برای همیشه طرح لوگو مورد علاقه آنها باقی بماند. با این حال امروز به مرور زمان با توجه به شرایط سریع بازار، شرایط ایجاد می‌کند که لوگوها نیاز به تغییر مجدد دارند. پس اگر قصد ریدیزاین لوگو را دارید تا انتهای این مقاله از سایت رایان طرح با ما همراه باشید

اگر ریدیزاین لوگو شما به صورت حرفه ای اجرا شود، می‌تواند به شما کمک کند افق‌های جدیدی را برای کسب و کارتان پیش ببرید. یک لوگوی قوی می‌تواند تاثیر زیادی بر کسب و کار شما داشته باشد. گاهی اوقات برای شروع یک کسب و کار به علت بی تجربه بودن باید نسبت به طرح لوگو خود انتخاب درستی انجام دهید، اما برای بهبودی و بازسازی لوگو هنوز هم دیر نیست.

در اغلب اوقات، یک لوگو باید به مرور زمان بهینه سازی یا تنظیم شود تا با تغییرات در شرکت و اصول دنیای طراحی لوگو هماهنگی داشته باشد. این امر مخصوصاً برای مشاغل با عمر طولانی صدق می‌کند. به عنوان مثال یک کسب و کار اگر یک لوگو را در سال ۱۳۸۰ به خود اختصاص داده، احتمالاً در سال ۱۴۰2 طرح لوگو  قدیمی شده و دیگر با مشتریان  ارتباط برقرار نمی‌کند. طراحی مجدد لوگو یا ریدیزاین لوگو ممکن است فرآیندی دلهره آور به نظر برسد، البته تا زمانی که سفارش طراحی لوگو را به رایان طرح بسپارید.

بازطراحی لوگو

 

ریدیزاین لوگو چیست؟

به اپدیت کردن طرح لوگوی یک برند معتبر ریدیزاین لوگو می‌گویند، که در زبان انگلیسی Logo redesign معروف می‌باشد و به معنای طراحی مجدد لوگو می‌باشد. در روند ریدیزاین لوگو باید ابتدا یادآور کرد که ارزش برند به دلیل شهرت به دست می‌آید، که این یکی از مهمترین دارایی های نامشهود هر شرکتی است. لوگو علاوه بر افزایش شهرت به فروش محصولات برند، اعتمادسازی با مخاطبان و بسیاری موارد دیگر کمک می‌کند.

ارزش برند با پول ارزش گذاری می‌شود و می‌تواند میلیون ها ریال ارزش داشته باشد، و طراحی مجدد می‌تواند با افزودن ارزش اضافی به نام تجاری مانند یک مزیت رقابتی طراحی، بر آن تأثیر بگذارد. البته طبیعی است که وب سایت، کارت ویزیت یا سایر روند تبلیغات شما در طول زمان قدیمی شوند.

بنابراین، لوگو یا آرم کسب و کار شما نیاز به اصلاح دارد. به مرور زمان همانطور که تجارت شما رشد می‌کند، روند کاری نیز ممکن است به طور طبیعی تکامل یابد. اگر متوجه می‌شوید که شخصیت شرکت یا کسب و کار شما با زمانی که برای اولین بار شروع به کار کرده‌اید متفاوت است، لوگوی شما باید این تغییرات را منعکس کند.

برخی از برندهای معروف که در سال‌های پیش طراحی شده‌اند،  نیاز به تغییراتی در لوگوهای خود دارند تا به یک لوگوی پیشرفته منطبق با نیازهای بازار تبدیل شوند که نشان دهنده خدمات ارائه دهنده باشد. بعد از ریدیزاین لوگو روندهای تجاری جدید و نیازهای مصرف کنندگان نسبت به طراحی لوگوها ممکن است تفاوت قابل توجهی نداشته باشند، اما لوگوهای جدید حسی زیبا و امروزی به شرکت می‌دهند.

بهترین مثال در این مورد  لوگو گوگل است. اگر هم اکنون در اینترنت لوگو گذشته گوگل را سرچ کنید، روند تکامل برند را مشاهده می‌کنید. به صورت کلی لوگو گوگل در طول سال‌ها تغییر قابل توجهی نکرده است، اما البته تغییرات جزئی ایجاد شده را نمی‌توان نادیده گرفت که حسی مدرن و براق به لوگوی می‌دهد.

ریدیزاین لوگو یعنی چه؟

 

تفاوت ریدیزاین لوگو با عوض کردن لوگو در  چیست؟

در بعضی از جوامع معنای ریدیزاین لوگو با اصطلاح عوض کردن لوگو اشتباه تعریف شده است، به این صورت که ریدیزاین لوگو همان طراحی مجدد لوگو می‌باشد و ساختار اصلی لوگو باقی می‌ماند، اما از لحاظ مشخصات ظاهری بر اساس طرح‌های جدید به روز رسانی می‌شود. زمانی که  طراحی لوگو خود را عوض کنید در اصل یک برند جدید به ببینده معرفی کرده‌اید و کاملا با ریدیزاین لوگو متفاوت است.

خیلی از شرکت‌ها زمانی که با مشکلی در تجارت مواجه می‌شوند، شروع به سفارش طراحی لوگو جدید می‌کنند. با این حال، برندسازی مجدد همیشه بهترین راه حل نیست. اگر هویت تجاری شما مشکلی نداشته باشد، صدها بار آن را تغییر دهید باز هم  آن مشکل تجاری حل نخواهد شد. مهمتر از همه، این است که مشکلات مدل کسب و کار خود را پشت طراحی کلی برند پنهان نباید کرد.

در اینجا توصیه می‌کنیم که بهترین راه حل برای ریدیزاین طراحی لوگو این است که طراحی لوگو توسط یک طراح لوگو حرفه ای و متخصص، با توجه به سابقه کاری انتخاب کنید تا برند شما در ذهن مشتریان ثبت کند. این نکته را به یاد داشته باشید که بهتر است هر از چند گاهی لوگو برند خود را توسعه دهید تا تفاوت کار شما با بعضی از برندهای جعلی و مشابه مشخص شود.

نمونه لوگو بازسازی شده

اساسی ترین علل فرسودگی در لوگو

  1. تغییر سلیقه مشتریان و مخاطبان:
    لوگو در شناسایی تجارت و کسب و کار نقش بسیار زیادی دارد. تصمیم گیرندگان نهایی در انتخاب برند مخاطبان شما هستند. مخاطبان در بیشتر مواقع از روی احساس و سلیقه تصمیم می گیرند. مولفه های این مخاطبان نسبت به کسب و کار شما همگام بودن با مد روز جذابیت و به روز بودن است.
  2. تحول و تغییر در نظام برندینگ:
    آژانس های برندسازی از استراتژی های گوناگونی برای معرفی و ارتقای یک برند استفاده می‌ کنند. هدف اصلی این آژانس‌ ها تحقیق و جستجو در مورد سبک زندگی کاربران و مشتریان است تا از این طریق بتوانند نیازهای آنها را مشخص کنند. این استراتژی ها در زمان خودشان تاثیر و بازخورد لازم را دارند. فروش بیشتر برندهای گوناگون و به روز رسانی نظام کسب و کار از استراتژی های مهم در رشد یک برند.
  3. توسعه کسب و کار و تغییر روند آن:
    هر کسب و کاری با گذشت زمان پیشرفت و گسترش پیدا می‌ کند. بعضی اوقات این پیشرفت تنها در یک زمینه محدود نمی شود و کسب و کارها در زمینه های گوناگونی پیشرفت می کنند. به همین دلیل مدیران کمپانی ها و برند ها با پیشرفت و ارتقا در حیطه شغلی خود دست به بازسازی و اصلاح لوگو شرکت می زنند.
  4. منسوخ شدن طراحی و رنگ لوگو:
    برای جا نماندن از قافله و همگام شدن با سایر رقبا اقدام به بازسازی لوگو می کنند. چرا که ممکن است طراحی لوگو منسوخ شود.

نمونه بازسازی لوگو

هدف از ریدیزاین لوگو  در چیه؟

تمرکز اصلی هر شرکتی بر این است که چگونه فروش را افزایش دهد و سود بیشتری کسب کند، البته لوگوها پیوندهای تجاری مهمی هستند که اکثر مصرف کنندگان با آنها رابطه مستقیم دارند. برخی از برندهای معروف که در سال‌های قبل طراحی شده‌اند، تغییراتی در لوگوهای خود ایجاد می‌کنند تا که یک لوگوی با پیشرفت و نیازهای بازار به‌روزرسانی شوند.

ممکن است لوگوی شما کمی قدیمی به نظر برسد، اما گاهی اوقات این یک توهم در تخیل شما است و این چیزی نیست که مخاطبان برند فکر می‌کنند یا آنچه شما در حال حاضر به آن نیاز دارید. از سوی دیگر، بسیاری از شرکت‌ها گاهی نیاز مبرمی به تغییر برند دارند، اما متوجه این موضوع نمی‌شوند.

برای کسب مشاوره جهت بازسازی لوگو یا روند طراحی لوگو با کارشناسان رایان طرح در ارتباط باشید. در اینجا لیستی از مهم ترین هدف‌های بازطراحی لوگو آمده است، که به شرح زیر می‌باشد.

  1. ایجاد تغییرات در کسب و کار
  2. گسترش تغییرات برند در طی سال‌های طولانی
  3. نمایش تغییر ذائقه و سلیقه مشتریان
  4. تغییر استاندارهای نظام برندینگ و طراحی لوگو
  5. پایان طول عمر لوگو
  6. افزایش رقابت با برندهای مشابه
  7. کاهش طرح‌های نامرتبط در اصول زیباشناسی
  8. اذغام یا تفکیک چند کسب و کار
  9. طرح پیچیده لوگو
  10. جذب مخاطبان هدف جدید

شرکت ریدیزاین لوگو

زمان مناسب برای ریدیزاین لوگو

لوگو بخشی ضروری از هویت هر برند است که در بیشتر مواقع اولین چیزی بوده که یک مشتری می‌بیند، و استفاده از لوگویی که از رقبا متمایز باشد بسیار مهم است. اما سوال این است که هزینه طراحی لوگو چقدر باید باشد؟ مانند تمام هزینه های کسب و کار، شما می خواهید هزینه بازطراحی لوگو را با کیفیت و ارزشی که به دست می آورید بسنجید.

شرکت طراحی لوگو حرفه ای  مانند رایان طرح کمک می‌کنند، تا اطمینان حاصل کنید که طراحی لوگوی نهایی شما متمایز خواهد بود و پیام برند شما را منتقل می‌کند. سفارش طراحی لوگو مانند هر سرویس دیگری، انواع مختلفی از قیمت ها و بسته های طراحی لوگو وجود دارد. با مشاهده نمونه کارهای طراحی لوگو به راحتی می‌توانید نسبت به کار تیم حرفه‌ای رایان طرح اطمینان حاصل کنید.

کارهایی که بعداز ریدایزین لوگو، آرم و نشانه باید انجام بدهید

با سفارش طراحی لوگو در رایان طرح به طور کلی با تیمی کار می‌کنید که به طور کامل نیازهای کسب و کار شما و دلیل تغییر نام تجاری شما را درک می‌کند، سپس شما باید در ریدایزین لوگو  همکاری داشته باشید و تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیارشان قرار دهید.

برای اینکه بتوانید برند خود را به وضوح تعریف کنید، باید همه جنبه های آن و نحوه ارتباط آنها با یکدیگر را بشناسید، به خصوص اگر صاحب یک شرکت بزرگ با شاخه ها و خطوط تولید زیاد هستید. به همین دلیل است که تعریف معماری برند شما گام مهمی در فرآیند برندسازی مجدد، همچنین سایر عناصری است که یک طراح هویت برند به آن نیاز دارد:

  • مخاطب هدف شما
  • اهداف بلند مدت کسب و کار شما
  • همه استفاده های ممکن از هویت جدید شما

مردم به ندرت از تغییر حمایت می‌کنند، البته تا زمانی که این تغییر روی تجربه آنها برای بهتر شدن تأثیر نگذارد. هنگام کار بر روی بازسازی لوگو به خاطر داشته باشید و سعی کنید آنچه را که طراح لوگو سعی در انتقال آن دارد درک کنید، و سعی کنید از مفاهیم طراحی مدرن که باعث شود در مدت کوتاهی پس از پایان مفهوم دوباره نیاز باشد طرح را تغییر دهید، دوری کنید.

باز طراحی لوگو های ایرانی
بازطراحی لوگو های ایرانی

11 برند ایرانی و خارجی که ریدیزاین لوگو انجام دادند

در اینجا می‌خواهیم شاهد بررسی یازده بازسازی لوگو در ایران و خارج باشیم که با طراحی های زیبا و منحصر به فرد برند خود را تغییر داده‌اند. طراحی مجدد لوگو می‌تواند یک فعالیت چالش برانگیز برای برندهای مطرح باشد. در اینجا به بررسی لوگوی پنج شرکتی می‌پردازیم که با طراحی های هوشمندانه و شجاعانه برند خود را تغییر دادند.

اسنپ اسنپ به عنوان یک اپیکیشن درزمینه ارائه خدمات حمل و نقل فعالیت می‌کند که در طی چهار سال گذشته حتما شاهد پیشرفت این مجموعه با ریدیزاین لوگو بده‌اید.
بانک‌ها (سامان، ملت و..) بانک‌ها در ایران بعد از خصوصی‌سازی سهام جهت ارائه خدمات تغییراتی را در نماد خود ایجاد کرده‌اند، به گونه‌ای که لوگوی بانک‌ها قبلا آبی بوده، اما به قرمز تغییر رنگ داده است. بانک‌ها علت انجام این تغییرات را ارائه جلوه‌های بصری بهتر جهت ارتباط گسترده با مشتریان اعلام کرده‌اند
ایران خودرو یکی دیگر از صنایعی که احتیاج به بازسازی لوگو داشت، شرکت ایران خودرو می‌باشد که در طی چند سال گذشته با تغییر آرم توانست دیدگاه مردم را نسبت به تولیدات خودرو داخلی تغییر دهد
شرکت موادغذایی شیبابا اگر به لوگو گذشته این شرکت توجه کنید تحولات مدرن را به طور واضح مشاهده می‌کنید. به گونه‌ای که طرح لوگو شیبابا در گذشته تصویر یک پیرمرد آشپز بوده، ولی الان یک جوان آشپز سرحال و شاداب می‌باشد
شرکت آب معدنی دماوند لوگوی این برند در ابتدا تصویری‌ از کوه دماوند بود که با خطوط آبی‌رنگ کشیده شده بود و نام دماوند هم با رنگ قرمز روی آن دیده می‌شد. در تغییرات کوه دماوند حذف شده و خطوط رنگی نمادی از کوه را نشان می‌دهند و رنگ دماوند نیز به سفید تغییر رنگ داده است
یوونتوس لوگو یوونتوس به عنوان یکی از بهترین بازسازی لوگو در تاریخ رتبه بندی شده است. یوونتوس در حال حاضر با روند بازطراحی لوگو نشان می‌دهد که چگونه با طراحی لوگو توسط یک طراح لوگو حرفه‌ای می‌تواند باعث افزایش اعتماد به نفس باشگاه شود
فایرفاکس فایرفاکس در سال‌های اخیر لوگوهای جدید خود را همراه با مرورگرهای جدید خود منتشر میکند. فایرفاکس دو نسخه جدید دارد و هر دو طرح بسیار متفاوت از نسخه قبلی هستند، اما با این وجود، با حفظ رنگ نارنجی روشن، می توانید فوراً متوجه شوید که متعلق به چه برندی است
استارباکس هر بحثی در مورد تکامل لوگوی برندهای معروف همیشه باید به استارباکس اشاره کرد. زیرا، در صنعت غذا و نوشیدنی، شما می خواهید مشتریان را جذب کنید
اپل در سال‌های اخیر لوگو اپل تغییرات جزئی از نظر رنگ و پرداخت انجام داده است، ولی لوگو در 30 سال گذشته دست نخورده باقی مانده است.
پپسی اخیراً، در سال 2008، پپسی یکی از جسورانه‌ترین بازطراحی‌های خود را با لوگویی که امروز می‌بینیم انجام داد. اگرچه آن‌ها نماد دایره‌ای با خط سه رنگ و مواج را کاملاً کنار نگذاشته است
شورولت دوستداران خودرو می توانند لوگوی شورلت را به یاد بیاورند که در سال 2003، شورولت با معرفی طرح‌های رنگی نقره‌ای و طلایی یک طراحی مجدد هیجان‌انگیز انجام داد.

جای شما در این لیست خالیست!!!

ریدیزاین لوگوهای خارجی
ریدیزاین برندهای خارجی

بازسازی لوگو چقدر زمان می‌برد؟

با توجه به طرح شما، بازسازی لوگو بین 2 الی 4 روز زمان می‌برد. البته با توجه به دقتی که گرافیک کاران ما برای طراحی لوگو شما در نظر گرفتند، کمترین زمان ممکن است. دقت داشته باشید که بازطراحی لوگو در رایان طرح به منزله خلق لوگو است نه فقط ایجاد تغییرات کوچک، پس این کار زمان بر خواهد بود.

هزینه بازسازی لوگو چقدر است؟

هزینه دقیق بازسازی لوگو با توجه به جزئیات لوگو و البته تعداد لوگوهایی که می‌خواهید بازسازی کنید در ارتباط است. برای بررسی تعرفه باز طراحی لوگو به صورت دقیق، می‌توانید با شماره درج شده در مقاله در تماس باشید. البته بد نیست بدانید که قیمت باز طراحی لوگو ما همیشه به نفع مشتری است.

جمع بندی

لوگوها پیام‌های فوری برند هستند که شرکت‌ها برای مصرف کنندگان ارسال می‌کنند. لوگو شخصیت شرکت را به نمایش می‌گذارد و وقتی درست انجام شود، یک شرکت را به یاد ماندنی می‌کند. یک طرح خوب می‌تواند قدرت ماندگاری داشته باشد، اما گاهی اوقات عمر طولانی لوگو باعث کاهش درخشش برند می‌شود، که در این زمانی است که شرکت‌ها باید شروع به طراحی مجدد طراحی لوگو باشند. جهت مشاهده نمونه طراحی لوگو تیم رایان طرح می‌توانید با شماره 91307049-021 تماس گرفته و نسبت به  طراحی لوگو یا سایر خدمات مثل طراحی ست اداری اطلاعات لازم را به دست آورید.

خدمات ریدیزاین لوگو

4.8/5 - (10 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

ریدیزاین لوگو

ریدیزاین لوگو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای ریدیزاین لوگو و همه چیز در این خصوص

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!