جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو ورزشی با نمونه های مختلف و جدید

اگر صاحب سالن ورزشی و یا باشگاه بدنسازی هستید؛ اگر می‌خواهید از هم‌اینک برای “طراحی لوگو ورزشی” اختصاصی خود اقدام کنید، با این مقاله از رایان طرح همراه ما باشید. به هر طریقی که کسب و کاری مرتبط با ورزش داشته باشید از جمله تیم ورزشی و هرگونه باشگاه شما نیازمند یک معرف واقعی هستید تا تصویر شما را در ذهن مخاطبتان را ماندگار کند.

آیا برای تیم خود باید طراحی لوگو ورزشی انجام به دهیم؟

اگر شما صاحب یک تیم ورزشی هستید میتوانید برای تیم خود یک لوگو ورزشی سفارش بدهید با سفارش لوگو برای تیم خود؛ می توان لوگو را روی اقلامی مانند ساک ورزشی-کلاه ورزشی-وسلیه های ورزشی-توپ ورزشیو… استفاده کنید تا در بین ورزشکاران تیم و مشتریان خود همیشه در ذهن ها ماندگار شوید با سفارش طراحی لوگو ورزشی میتوانید فایل لایه باز آن را نیز تحویل بگیرید و تحویل چاپخانه به دهید تا از لوگو ورزشی طراحی شده بتوانند به راحتی استفاده کنند.

البته با طراحی لوگو اسپورت میتوانید لوگو را در جاهای مختلف اعم از تابلو باشگاه ورزشی یا داخل باشگاه خود استفاده کنید و حتی آن را به ثبت برسانید که همیشه حق استفاده لوگو شما برای باشگاه یا تیم شما محفوظ باشد.

لوگو ورزشی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  1. حرفه ای باشد
  2. متناسب با دیدگاه ها و نگرش های خاص در حوزه ورزشی باشد
  3. ساده باید
  4. منحصر به فرد باشد
  5. جسور باشد
  6. لوگوی ورزشی باید حس جسارت، اشتیاق،تحرک، انگیزه، و را به مخاطبان هدف بدهد. رنگ بندی مناسبی داشته باشد.

مراحل طراحی لوگو ورزشی

به دست آوردن تصویر کلی از آن چیزی که در ذهنتان است: مرحله اول در ساخت لوگو ورزشی به دست آوردن تصویر کلی از ایده هایتان است. باید نسبت به عناصری که در لوگوی خود استفاده می‌ کنید اطلاعات به دست آورده و در مورد آن ها خوب فکر کنید. به عنوان مثال می توانید به استادیوم ها و نام های مستعار بازیکنان و عناصر مربوط به تیم استفاده کنید. بعضی لوگوی ورزشی از تصاویر حیوانات بهره برده اند.
استفاده از نماد های تیم های ورزشی: در طراحی لوگو ورزشی برای گسترش تخیل خود می توانید از نماد تیم های معروف استفاده کنید. با سرچ در اینترنت می توانید نماد تیم های دیگر را مشاهده کنید ‌
استفاده از ترکیب تصاویر و کلمات: انتخاب کنید که ترکیبی از تصاویر جذاب و کلمات بی‌ نظیر باشد. از عناصر گرافیکی برای به یادماندنی کردن طرح خود استفاده کنید. لوگو های ساده ای که فقط نام تیم بر روی آنها وجود دارند نمی‌ تواند تاثیرگذار باشند.
روی کاغذ آوردن ایده خود: در طراحی لوگوی ورزشی طراحی کنید و تفکرات خود را بر روی کاغذ بیاورید.
توجه ویژه به فونت انتخابی: یکی از عوامل موثر در موفقیت لوگو انتخاب یک فونت مناسب است. فونت نامناسب می تواند تاثیر لوگو را از بین ببرد.
مشورت و کمک گرفتن از طراح ماهر: کمک گرفتن از فردی که در این زمینه تجربه دارند می تواند کارساز باشد.

چه نوع لوگوی با چه طرحی برای لوگو ورزشی مناسب است؟

در طراحی لوگو ورزشی باید به اصول طراحی توجه ویژه‌ای داشته باشید. در واقع بهترین لوگو و بهترین طرح برای لوگو ورزشی یک لوگو تصویری ساده است. تصاویر پیچیده قدرت لوگو را کاهش می‌ دهند و اجازه نمی دهند تا لگو تاثیرگذاری زیادی داشته باشد. لوگو تصویری یکی از بهترین لوگو برای لوگو ورزشی به شمار می رود.

به عنوان مثال به لوگو باشگاه فوتبال بارسلونا توجه کنید در لوگو این تیم حرف FCB قرار دارد به جز این حرف هیچ کلمه دیگری در لوگو وجود ندارد و هر جا که چشمتان به این لگو بخورد تنها چیزی که به فکر شما می رسد این است که این لگو در مورد فوتبال بحث می کند. رایان طرح ارائه دهنده خدمات طراحی انواع لوگو ورزشی و نمونه مهر باشگاه ورزشی است و لوگوی ورزشی بی نظیری را توسط طراح لوگو حرفه ای طراحی می‌ کند.

آبی یا قرمز؟ تو طرفدار کدام تیم ورزشی هستی؟

اگر اهل مطالعه هستید در این مقاله میتوانید تاریخچه‌ لوگو استقلال با گذشت زمان را مطالعه کنید و در مقاله بعدی تاریخچه لوگو پرسپولیس را نیز یک نگاهی بیندازید.

تصور کنید لوگو رئال‌ مادرید و یا بارسلونا را زیبایی و اختصاصی بودن این لوگوها سبب شده است، ماندگاری آنها در ذهن مخاطب بیشتر شود برای شما و کسب و کارتان نیز همین‌گونه است؛ درصورتی‌ که لوگو ورزشی خود را از رایان طرح بخواهید قدم بزرگی برای کسب‌وکار خود برداشته‌اید. در هر شاخه از ورزش که باشید به هنگامی‌ که می‌خواهید برندسازی کنید و خودتان را نام و نشان تان را معرفی کرده و در ذهن‌ ها ثبت کنید نیازمند طراحی لوگو حرفه ای برای باشگاه ورزشی خود هستید.

نمی‌ دانید که طراحی لوگوهای ورزشی خود را به چه تیمی بسپارید؟ از سلیقه مخاطبانتان بی‌خبر هستید؟ برای طراحی لوگو فروشگاه تجهیزات ورزشی نیازمند راهنمایی هستید؟ پاسخ سؤالات شما در این مقاله از رایان طرح با دقت نوشته شده است.

برای مشاوره و سفارش طراحی لوگو با شماره [ 02191307049 ]تماس بگیرید.

صاحب یک باشگاه ورزشی چرا به لوگو نیاز دارد؟

 

1) طراحی لوگو ورزشی بیانگر تفاوت شما با دیگر کسب‌وکارهای ورزشی می‌باشد:

وجود یک نشانگر یک مبلغ یک تصویر بیانگر خدمت در هر زمینه مهم‌ ترین است؛ در زمینه باشگاه ورزشی نیز وجود لوگو ورزشی و در واقع طراحی لوگو سبب می‌ شود؛ شما از دیگر کسانی که رقیبتان هستند متفاوت جلوه کنید. قطعاً با وجود یک نماد از شما کسب‌ و کارتان برای مشتریانتان همیشه ماندگار خواهد بود؛ اما برای این ماندگاری نکاتی لازم است که در ادامه این مقاله نوشته‌ ایم.

نمونه کار طراحی لوگو ورزشی
نمونه لوگو ورزشی

2) طراحی لوگو ورزشی بیانگر حرفه‌ای بودن شما می‌باشد:

زمانی که یک تیم قدرتمند متخصص لوگو ورزشی شما را طراحی کند و در هر کسب‌وکاری که باشید چه صاحب باشگاه ورزشی باشید چه لوگو برای تیم ورزشی خود، خواسته باشید؛ درهرصورت این تیم قدرتمند ساده‌ترین، شکیل‌ترین و مناسب‌ترین لوگو را بایست طراحی کند؛ تا اینکه هویت شما برای مشتریان، همکاران و مخاطبان آشکار شود. در این زمان اهمیتی که شما به کسب‌ و کارتان داده‌اید برای تمام این افراد مشخص می‌شود. داشتن یک لوگو نامناسب، تنها از بی‌اهمیت بودن کاری که انجام می‌ دهید، خبر می‌ دهد. به همین علت است که شما باید طراحی لوگو باشگاه ورزشی خود را به رایان طرح بسپارید.

دلایلی که شما را ملزم به سفارش طراحی لوگو ورزشی اختصاصی خود می‌کند را گفتیم. دانستید به سؤالات بسیاری از مشتریانتان، طرف‌دارانتان و دیگر افراد را می‌ توانید با داشتن یک لوگو خوب پاسخ دهید.

در این روزها حتی فروشگاه لوازم ورزشی نیز نیازمند طراحی لوگو می‌ باشد. بد نیست نکاتی را در طراحی لوگوی ورزشی از تجربیات ما یاد بگیرید!

بسیار خوشحال هستیم که تا اینجای مقاله همراه ما بوده اید پیشنهاد میکنیم که از مقاله قیمت طراحی لوگو دیدن کنید

لوگو ورزشی کسب‌وکار حرفه‌ای چگونه باشد؟

 

  • با مخاطب ارتباط برقرار کند:

اولین نکته‌ای که باید موردتوجه شما قرار بگیرد شفافیت بیان لوگو است در واقع شما نیازمند لوگوی هستید که ذهن مخاطبتان را در مسیر کاری شما قرار دهد لوگوی که مخاطب را گیج کند لوگو خوبی نیست و لوگوی که مخاطب را به تفکر وا ندارد نیز هیچ خوب نیست.

لوگو باید مهم‌ترین پیغام کسب‌وکار را منتقل کند مفاهیم شما چیست؟ اگر صاحب تیم ورزشی هستید و یا صاحب باشگاه بدنسازی هستید، هرکدام نیازمند تحقیق، طراحی و خلق جداگانه و کاملاً متفاوتی هستند؛ در نتیجه لوگو باید ذهن مخاطب را به خدمت شما نزدیک‌تر کند.

  • تاریخچه، فرهنگ و نماد آن ورزش یا خدمت ورزشی را به‌خوبی بیان کند:

زمانی که برای یک تیم ورزشی طراحی انجام می‌شود؛ باید تاریخچه آن ورزش برای یک ط به‌خوبی شناخته شده باشد. شما نیز در نتیجه کاری که برایتان انجام شده است اصالت ورزش را در لوگو باید ببینید.

  • نماد رشته ورزشی که لوگو ویژه آن طراحی می‌شود بایست در نگاه عمیق‌تر به لوگو پیدا باشد.

تمدنی کهن، باشگاهی اصیل، یک شخصیت تأثیرگذار همه این موارد می‌تواند ایده و خلاقیت جدیدی در طراحی لوگو ورزشی باشد؛ بهتر است برای خود یک ایده ناب و بسیار حرفه‌ای در نظر داشته باشید البته جای هیچ‌گونه نگرانی نیست، زیرا رایان طرح از ابتدا تا انتهای طراحی تمام نکات لازم را برایتان رعایت خواهد کرد.

چرا طراحی لوگو تیم، باشگاه ورزشی را باید رایان طرح انجام دهد؟

بهترین ایده‌پردازان با به‌روزترین تجهیزات آماده ارائه خدماتی هستند که نیاز دارید. قطعاً بعد از توضیحاتی که داده شد متوجه اهمیت داشتن لوگو مناسب شده‌اید پیشنهاد می‌کنیم که برای راهنمایی بیشتر با رایان طرح ارتباط بگیرید.

طراحی لوگو فروشگاه تجهیزات ورزشی و باشگاه ورزشی نیازمند متخصصین با تجربه است. رایان طرح با کارمندان مجرب خود آماده ارائه بهترین خدمات ممکن در زمینه طراحی لوگو ورزشی می‌باشد.

تعرفه طراحی لوگو تیم یا باشگاه برایتان نامعلوم است؟ پس نیازمند گرفتن مشاوره از همکاران ما هستید. در جمله‌ای باید بگوییم که، رایان طرح در هزینه طراحی لوگو ورزشی نیز شما را بسیار راهنمایی خواهد کرد و جای نگرانی وجود ندارد. ایده خود را در ذهن دارید؟ رنگ‌هایی موردتوجه شما برای لوگو ورزشی قرار گرفته است؟ برای تکمیل تصویر ذهنیتان خلق اثر جدید و اختصاصی شما در واتس‌اپ گرافیست شرکت طراحی لوگو منتظرتان هستیم.

سفارش طراحی لوگو ورزشی

کلام آخر ما برای شما

بعد از اینکه خدمات ما را شناختید یک مورد دیگر کافی است تا سفارش خود را ثبت کنید و آن مشاهده نمونه کارهای ما در این زمینه است. وارد صفحه نمونه کارها شده و با دقت در آن‌ها تفکر کنید. تمام‌کارهای ما با پشتوانه طراحی شده و همه آن‌ها حامل پیغام هستند.

همکاران ما آماده پاسخگویی به سؤالات شما و بیان تعرفه طراحی لوگو باشگاه ورزشی هستند. سفارش طراحی لوگو کسب وکار خود را به‌آسانی از طریق واتس‌اپ رایان طرح ثبت و پیگیری خواهید کرد.

تمام تلاش ما در این مقاله آموزشی سایت طراحی لوگو رایان طرح ارائه نکاتی بود که برایتان مفید واقع شود. رایان طرح با مجرب‌ترین کادری که دارد هر لحظه آماده پاسخگویی به سؤالات شما می‌باشد. برای ثبت سفارش نیز می‌توانید مستقیم با واتس‌اپ شرکت در ارتباط باشید.

 

4.9/5 - (11 امتیاز)

0 دیدگاه دربارهٔ «طراحی لوگو ورزشی با نمونه های مختلف و جدید»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو ورزشی

طراحی لوگو ورزشی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو ورزشی با نمونه های مختلف و جدید

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!