جستجو کردن
Close this search box.

طراحی لوگو شکلی | 8+8 لوگو معروف شکلی ایرانی و خارجی

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

طراحی لوگو شکلی یکی از رایج‌ترین مدل‌های لوگو است که در این مقاله به طور کامل به آن می‌پردازیم. لوگو مدل‌های مختلفی دارند که یکی از رایج‌ترین آن‌ها، لوگو شکلی است که که با توجه به سیاست‌های مختلف کسب و کار شما طراحی و توسعه پیدا می‌کند. اگر به دنبال طراحی لوگوی شکلی ویژه و خاص هستید، تا آخر این مقاله همراه باشید.

طراحی لوگو شکلی

طراحی لوگو شکلی چیست؟

همانطور که گفته شد، لوگو شکلی یکی از مدل‌های رایج طراحی لوگو است که با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. لوگو شکلی برای برند سازی جزو بهترین گزینه‌هاست که می‌تواند ذهن مخاطب را به سمت کسب و کار شما معطوف کند. در طراحی لوگوی شکلی از ساختار خاصی پیروی نمی‌شود و فقط سلیقه، پرسونای مخاطب، اصول بازاریابی، روانشناسی رنگ و بررسی نمادهای مرتبط با کسب و کار شما در نظر گرفته می‌شود.

نمونه طراحی لوگو شکلی

رایان طرح با قیمت پایین طراحی لوگو اسم شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین کار ها در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

چرا طراحی لوگو شکلی از اهمیت بالایی برخوردار است؟

اشکال یکی از مهم‌ترین عناصری هستند که شما می‌توانید به واسطه آن در ذهن مشتریان هدف خود به صورت ماندگار باقی بمانید و از سمت دیگر به واسطه لوگو شکلی خیلی راحت‌تر می‌توانید محصولات خود را تبلیغ نموده، برای اپلیکیشن های خود آیکون داشته باشید و در سربرگ‌های اداری خود از لوگوهای شکلی استفاده کنید تا سربرگ حرفه‌ای‌تری داشته باشید؛ به طور کلی می‌توان گفت که لوگو شکلی جزو مهم و محبوب‌ترین مدل‌های لوگو می‌باشد که به واسطه طراحی اصولی، می‌توانید در ذهن مخاطبین خود تاثیرات مختلفی ایجاد نماید و خیلی راحت‌تر نیز اقدام به تغییر و توسعه لوگو خود نماید.

اصول طراحی لوگو شکلی به چه شکل است؟

یکی از نکات مهم درباره طراحی لوگو شکلی، اصولی است که باید در این نوع لوگو رعایت شود که در برخی موارد مشابه با سایر لوگوها و در برخی دیگر مانند انتخاب فونت مناسب، با لوگوهایی مثل لوگو تایپوگرافی متفاوت می‌باشد که با توجه به این موضوع، در ادامه به مهم‌ترین اصول طراحی لوگو شکلی می‌پردازیم.

  • طراحی ساده و در عین حال جذاب
  • استفاده از رنگ بندی مناسب در طراحی لوگو
  • طراحی تبلیغاتی لوگو با هدف برندینگ ساده‌تر
  • طراحی لوگو بدون ایجاد محدودیت جغرافیایی، زمانی یا خدماتی
  • طراحی لوگو با هدف انتقال درست پیام و شعار برند شما
  • طراحی توسعه پذیر برای بروزرسانی های آینده برند شما
  • استفاده از محصولات یا خدمات مهم برند شما در لوگو
  • و…

چرا باید لوگو شکلی داشته باشیم؟

لوگو شکلی اهداف مختلفی را دنبال می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تحت تأثیر قراردادن مشتریان شما اشاره کرد. به علاوه از لوگوی شکلی به راحتی می‌توان روی تمام محصولات خود استفاده کنید تا مسئله برند سازی کسب و کار شما خیلی سریع‌تر انجام شود. در نهایت باید گفت که یک لوگو شکلی زیبای می‌تواند ذهن مخاطب شما را کنترل کرده و به سمت کسب و کار شما هدایت کند.

چه شرکت‌هایی لوگو شکلی دارند؟

تمام کمپانی‌های بزرگ مثل اپل از لوگو شکلی استفاده می‌کنند، زیرا این مدل لوگوها در عین ظرافت و زیبایی که دارند به بهترین شکل مسئله برندسازی را برای شما انجام می‌دهند. البته اگر می‌خواهید بدانید که طراحی لوگو شکلی برای شما مناسب هست یا خیر، می‌توانید از مشاوره طراحی لوگو شکلی تیم رایان طرح استفاده کنید.

نحوه سفارش لوگو شکلی

برای سفارش طراحی لوگو شکلی، می‌توانید به سادگی به صفحه طراحی لوگو رایان طرح مراجعه کنید و اقدام به سفارش آنلاین طراحی لوگو شکلی کنید. به علاوه اگر نیاز به مشاوره طراحی لوگو دارید، می‌توانید از طریق شماره «02191307049» با متخصصین ما در رایان طرح همراه باشید.

نمونه کار لوگو شکلی

 قیمت لوگو شکل چقدر است؟

تعرفه لوگو شکلی با توجه به طرح و البته تعداد لوگوهایی که شما نیاز دارید مرتبط است. البته اگر شما نیاز به طراحی لوگو فوری داشته باشید، می‌توانید از خدمات طراحی لوگو ارزان قیمت رایان طرح استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن، لوگو شما با بهترین قیمت ممکن طراحی شود.

طراحی لوگو شکلی چقدر زمان می‌برد؟

با توجه به این که طراحی یک لوگو حرفه‌ای که به عنوان یک شاهکار برند سازی بتوان از آن یاد کرد، زمان بر است، می‌توان گفت که طراحی لوگو در تیم رایان طرح بین 2 تا 4 روز زمان لازم دارد که البته ما سعی می‌کنیم سفارش طراحی لوگوی شما را در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل و تحویل دهیم.

چرا از خدمات تیم رایان طرح برای طراحی لوگو شکلی استفاده کنیم؟

اگر به دنبال کیفیت بالا در طراحی، هزینه معقول، پشتیبانی کامل و بی نقص، ثبت سفارش کاملاً آنلاین هستید و می‌خواهید اصولی‌ترین لوگو ممکن را داشته باشید، باید به سراغ شرکت‌های معتبر طراحی لوگو با سابقه بالا بروید که در این بین رایان طرح نیز می‌تواند به عنوان یکی از شرکت‌ها به شما در پیشبرد اهداف خود کمک نموده و لوگویی را به شما تحویل دهد تا به واسطه آن بتوانید تمام اقدامات لازم جهت برندینگ کسب و کار خود را انجام دهید و خیلی سریع به موفقیت برسید.

جمع بندی

هیچ کسب و کاری وجود ندارد که نیاز به طراحی لوگو نداشته باشد و با توجه به این موضوع، می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین نوع لوگوها، لوگو شکلی است که با هدف برند سازی استفاده می‌شود. هزینه طراحی لوگو شکلی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که تیم رایان طرح با توجه به این فاکتورها، به شما خدمات طراحی لوگوی شکلی ارزان قیمت ارائه می‌کند.

سفارش طراحی لوگو شکلی

4.6/5 - (8 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی لوگو شکلی

طراحی لوگو شکلی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو شکلی | 8+8 لوگو معروف شکلی ایرانی و خارجی

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!