جستجو کردن
Close this search box.

آموزش طراحی لوگو [9 ساعت آموزش رایگان + جزوه]

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

آیا علاقه مند هستید که یک لوگو طراحی کنید؟ اما مطمن نیستید از کجا شروع کنید؟ لازم است توجه کنید که شما چه مبتدی باشید یا حتی یک طراح لوگو اما باز هم برای پیشرفت کارتان نیازمند تقویت مهارتتان هستید. امروزه اینترنت ما را با انبوهی از آموزش ­های عالی طراحی لوگو آشنا کرده است و با توجه به تعداد بی­شمار این آموزش­ های طراحی لوگو هنوز هم انتخاب سختی می­باشد. از کجا شروع کنید یا کدام آموزش ارزش وقت گذاشتن را دارد؟ در اینجا شما با بهترین آموزش طراحی لوگو برای یادگیری اصول، نظریه طراحی و تکنیک ­های جدید در دنیا طراحی آشنا می­شوید.

یادگیری طراحی لوگو

لوگو مجموعه جزییات کوچکی و با اهمیتی است که در اصل چهره کسب و کار شما می­باشد. با توجه به این واقعیت که گاهی لازم است مبلغی را برای داشتن یک لوگو اختصاصی پرداخت کنید. لیکن ما در تلاش هستیم که شما طرح و ایده­های مخصوص خودتان را داشته باشید و یک لوگو را خودتان شخصاً برای کارتان طراحی کنید. طراحی لوگو ارزان با استفاده از دستورالعمل­های گام‌به‌گام بسیار آسان است. در این ویدیوها شما مهارت طراحی و ایده یابی را به دست خواهید آورد تا طرح­های خلاقانه خود را ارائه دهید، همچنین هنگامی که مهارت کافی را پیدا کردید می­توانید نه تنها برای خود طراحی کنید بلکه از مهارت­های خود برای درآمدزایی نیز استفاده کنید.

نرم افزار طراحی لوگو ایلاستریتور نرم افزار طراحی لوگو فتوشاپ
نرم افزار طراحی لوگو کورل نرم افزار طراحی لوگو موبایلی
سایت طراحی لوگو نرم افزار طراحی پیکس آرت
طراحی لوگو تایپ طراحی لوگو مسکاتی
طراحی آرم به صورت اینترنتی

برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو می توانید به مقاله مربوط مراجعه کنید تا از وضعیت درآمدی نیز اطلاعات کامل بدست بیاورید.

آموزش طراحی با گوشی

لوگو در اصل تصویری از برند یک کسب و کار می­باشد که عملکرد آن را برای مصرف کننده نشان می­دهد به همین علت طراحی یک لوگو زیبا جز وظایف کلیدی یک طراح لوگو است. یک لوگو بد می­تواند شهرت بدی را برای یک کسب و کار ایجاد کند.

قبل از طراحی لوگو بدانیم
فرهنگ در طراحی لوگو

قابل توجه است که کسی نمی­تواند منکر اهمیت یک لوگو منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشد. پس با پیشرفته شدن گوشی­های هوشمند موجود در بازار دیگر احتیاجی به خرید یک لپ تاپ با هزینه بالا نیستید. شما می­توانید با استفاده از گوشی همراهی که در دست دارید یک طرح لوگومنحصربه فرد و حرفه‌‌ای بسازید. این آموزش ویدیویی به شما کمک می­ کند که به وسیله گوشی همراه خود حتی اگر یک فرد تازه­کار در طراحی لوگو باشید به راحتی یک لوگو چشم نواز خلق کنید. این آموزش بسیار سریع و آسان است که با تماشای آن به تمامی فوت و فن­های طراحی لوگو با گوشی تسلط پیدا می­کنید.

آموزش طراحی لوگو حرفه‌ای

آیا می­خواهید طراحی لوگو حرفه­ ای را آنلاین یاد بگیرید؟ ما بهترین دوره‌های آموزشی طراحی لوگو حرفه‌‌ای را به صورت آنلاین برای شما گردآوری کرده­ایم. از این رو که طراحی لوگو یک فرآیند چند مرحله­ای است پس در مرحله اول بهترین کار برای افزایش ایده یابی شما دقت و مشاهده دقیق هزاران قالب طرح لوگو که توسط طراحان حرفه‌‌ای ایجاد شده است مرور کنید و حتما توجه داشته باشید که برندهای معروف از چه ظرافت و دقت بالایی در طراحی استفاده کرده ­اند.

در مرحله دوم با توجه به سبک و سلیقه خودتان شروع به ساخته لوگو اختصاصی کنید .شما با انجام مرحله به مرحله این آموزش ویدیویی خیلی واضح شروع به ساخت لوگو حرفه­ای می­کنید و لازم است که به یاد داشته باشید حتما همراه با آموزش تصویری پیش بروید تا در زمینه طراحی لوگو حرفه­ ای­ تر شوید و نکات ریز گفته شده در ویدیو را به کار ببرید.

طراحی لوگو تصویری

آموزش طراحی لوگو با ایلوستریتور

طراحی یک لوگو به خودی خود یک هنر است. به دلیل این که در هر صورت لوگو اولین برخورد را با مشتری دارد که هویت بصری یک نام تجاری را نشان می‌دهد از این سو باید لوگو شما را به درستی طراحی شده باشد. طراحی لوگو با نرم افزار ایلوستریتور به طراح امکانات و فضای بیشتری، همچنین ترکیب رنگ کارآمدتری برای ایجاد یک لوگو اختصاصی می­دهد.

نرم افزار ایلوستریتور در بین طراحان لوگو طرفداران زیادی دارد که دلیل اصلی آن سازگاری این برنامه در دستگاه­ های مختلف می­باشد. جالب است که بدانید مزیت اصلی این نرم افزار حجم بسیار کم فایل خروجی شما از ایلوستریتور است که باعث تفاوت آن با سایر برنامه ­های گرافیکی می­باشد.

اگرعلاقه­ مند به استفاده از این برنامه هستید نیاز دارید که مهارت و دانش استفاده از برنامه طراحی لوگو با ایلاستریتور خود را تقویت کنید ما در این ویدیو به شما آموزش طراحی لوگو با ایلوستریتور می­دهیم.

دانلود آخرین ورژن این نرم افزار 

مشخصات لوگو حرفه ای
مشخصات لوگو قوی

آموزش طراحی لوگو با دست

امروزه با پیشرفت تکنولوژی وجود یک لوگوی اختصاصی جزء دغدغه ­های یک کسب و کار حرفه‌‌ای است و طراحی لوگوهای هنری با دست و اتود زدن بر روی کاغذ امروزه بسیار محبوب می­باشد، زیرا مرحله اول جهت سهولت طراحی لوگو کشیدن طرح ابتدایی شما بر روی کاغذ است. طراحان و گرافیست­های حرفه­ای با وجود ابزارهای دیجیتالی که روند راحت تریی دارند اما هنوز هم ایده ­های اولیه خود را با دست طراحی می­کنند.

 

زمانی طراحی لوگو با دست نیاز است که شما خواهان یک لوگوی ساده ومینیمالی هستید و طراحی با دست می­تواند به نوعی امضاء برند شما باشد که در صنایع پر رقابت حرف اول را برای جلب مشتری می­زند. آموزش طراحی لوگو با دست دارای زیر مجموعه­ های زیادی می­باشد که اصولا وقت و حوصله­ی زیادی را می­خواهد. در صورتی که در این ویدیو پکیج کاملی از تکنیک­ های طراحی با دست برای شما جمع آوری کرده­ایم. با کمک این آموزش می­توانید به سرعت یک لوگوی زیبا را با دست طراحی کنید.

رنگ ها در طراحی لوگو

آموزش طراحی لوگو حرفه ای با فتوشاپ

از گذشته تا کنون تمامی صاحبان مشاغل به دنبال فرصتی مناسب برای جلب توجه مشتریان به خدمات ارائه شده خود هستند. پس وجود یک لوگو برای کسب و کار شما بسیار مهم و ضروری است توجه داشته باشید که هنگام طراحی لوگو باید در آن دقت و ظرافت مناسب، زیبایی منحصربه فرد و بازتابی طرح نیز اختصاصی کار شما باشد. لوگو در اصل بازتابی از اعتبار شرکت شما است.

طراحی لوگو با فتوشاپ جز پر کاربردی­ترین و قدرتمندترین برنامه است. در صورتی که طراحان بزرگ دنیا طراحی لوگو با فتوشاپ را کاری غلط می­دانند ولی جهت استفاده و صرفه­جویی زمان بسیار پرکاربرد است. برنامه فتوشاپ غیر از طراحی امکان استفاده از فونت­های مختلف برای اسم برند نیز دارد. ما در این ویدیو آموزش طراحی لوگو حرفه‌‌ای با فتوشاپ و همچنین آموزش طراحی لوگو اسم در فتوشاپ را برای شما جمع آوری کرده­ایم تا برای طراحی به شما کمک کند و یک لوگوی شگفت انگیز برای خود داشته باشید.

آموزش طراحی لوگو از صفر تا صد

قبل از شروع کسب و کار برخی نکات کلیدی وجود دارد ابتدا بهتر است که همیشه آنها را به یاد داشته باشیم. نکته اول وجود یک لوگو اختصاصی است. لوگو تصمیم می‌گیرد آیا شرکت شما توجه مصرف کننده را به خود جلب می‌کند یا خیر؟

بنابراین به عنوان جنبه­ای اساسی از هویت نام تجاری خود باید بدانید چگونه ایدئولوژی خود را به نمایش بگذارید. برای یادگیری طراحی لگو از صفر تا صد حتما باید وقت وهزینه زیادی را صرف کنید که بیشتر آموزش ­های این حرفه مکتوب بوده و خواندن کتاب آن بسیار خسته کننده است و برای یک فرد مبتدی بسیار آموزش را سخت­­تر می­کند. اگر شما یک مبتدی هستید که به دنبال حرفه‌‌ای طراحی لوگو است برای جواب سوالاتی که ممکن است در ذهن شما وجود داشته باشد بهتر است که ویدیو آموزشی طراحی لوگو از صفر تا صد را مشاهده کنید.

فیلم اموزشی طراحی لوگو
سفارش طراحی لوگو با فیلم

آموزش طراحی لوگو اینستاگرام

لوگوی یک قطعه بصری در سیستم هویت مارکت‌های بزرگ است که در اصل می‌توان گفت لوگو تجسم انتقال معنای یک نام تجاری می‌باشد. به طور خلاصه لوگو ترکیبی از متن و تصویر است. امروز به دلیل فضای گسترده دنیای مجازی به ویژه اپلیکیشن محبوب اینستاگرام وجود یک لوگوی اختصاصی به مشتریان بالقوه شما می­گوید که شما چه کسی هستید از چه کاری می‌کنید و این کار برای آنها مفید است.

کاربرد لوگو شما در بخش عکس پرفایلتان باعث می­شود که بازدید کنندگان به راحتی تفاوت برند شما را نسبت به سایر برندهای دیگرتشخیص بدهند. این ویدیو برای افرادی است که هیچ دانش و تجربه قبلی در زمینه طراحی لوگوی اینستاگرام ندارند و به عنوان یک کار ابتدایی بسیار آموزش مفید و جامع می­باشد. پس با تماشای این ویدیو آموزش طراحی لوگوی اینستاگرام را بیاموزید و در لوگوی اختصاصی خود را به کار ببرید.

آمورش طراحی لوگو استقلال

طراحی لوگو زمینه گسترده­ای در تمام فعالیت‌ها به ویژه در خصوص باشگاه­ های فوتبال دارد. لوگوبا همان نشان اختصاصی برای یک باشگاه ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار می­باشد. جالب است بدانید که علاقهمندان به ورزش فوتبال بر این باور هستند که با داشتن لوگو اختصاصی باشگاه فوتبال محبوبشان وفاداری و توجه خود را ثابت می­کنند به طور مثال لوگوی تیم استقلال در سال ۱۳۲۴ برای اولین بار در ایران طراحی شد که از گذشته تا به امروز به طور کلی شش بار دچار تغییرات شده است که نشان می­دهد طراح آن از به روز‌ترین ایده ­ها استفاده کرده است.

لوگو استقلال در اصل دایره­ای به شکل توپ است و درون آن سه حلقه به هم پیوسته وجود دارد که شبیه به حلقه ­های المپیک می­باشد که نشانه پیروزی و موفقیت تیمی است. لیکن بهتر است که جزییات طراح لوگو را در ویدیو زیر مشاهده کنید. شما در این ویدئو آموزش ساخت و طراحی لوگو استقلال را می­توانید مشاهده کنید.

لگو یا لوگو کدام درسته ؟
لوگو یا لگو کدام درست است؟

آموزش طراحی لوگو اسم فارسی

یکی از جدیدترین و خاص­ترین نمونه طراحی لوگو که که در صنعت برند سازی در ایران بسیار پرطرفدار است طراحی لوگو اسم فارسی می‌باشد که در واقع به دلیل انعطاف بالای کلمات فارسی باعث جذب بیشتر کاربران نسبت به این روش شده است. در طراحی لوگو اسم فارسی باید به موارد زیادی از جمله ارتباط میان کلمات و فونت انتخابی با نوع خدمات ارائه دهنده شما به مشتری هماهنگ باشد و توجه زیادی شود.

طراحی لوگو اسم فارسی در اصل همان خوش­نوسی در زمان گذشته می­باشد که محبوبیت زیادی بین مردم داشته است که امروزه با استفاده از برنامه ­ها این خوش­نویسی دامنه گسترده تریی پیدا کرده است و به نوعی یک لوگو می­باشد. طراحی لوگو اسم فارسی از طرح­های موجود در فونت‌های برنامه­ی گرافیگی مورد استفاده شما کاملا متفاوت­تر بوده است. در صورتی که علاقه مند هستید در زمینه طراحی لوگوی اسم فارسی اقدام کنید با تماشای این ویدیو می­توانید اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آورید.

آموزش طراحی لوگو با کامپیوتر

برای آموزش ساخت لوگو بهترین و آسان­ترین راه طراحی با کامپیوتر است شما با استفاده از میکروسافت ورد به راحتی می­توانید شروع به طراحی لوگوی خود کنید میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از طراحی لوگو با کامپیوتر استفاده می­کنند. شما نیز می­توانید از این پس با طراحی لوگو در کامپیوتر شخصی خود انواع ابزارهای مفید شامل ویرایش متن و تصویر در اختیار داشته باشید و به راحتی متن و تصویر را با هم ترکیب کنید.

مایکروسافت ورد طیف وسیعی از فونت‌های شگفت انگیز را برای ایجاد لوگو ارائه می‌دهد به علاوه می‌توانید طیف خلاقیت خود را گسترش داده و یک لوگو اختصاصی بسازید. این ویدیو آموزشی برای فعالان و دانشجویان رشته گرافیک، طراحان گرافیک همچنین مبتدیان علاقه­ مند به این حرفه بسیار مناسب است. ما در این ویدیو آموزش گام‌به‌گام طراحی لوگو با کامپیوتر را به شما شرح خواهیم داد.

آموزش طراحی لوگو پیکس آرت

در طول سال‌های طولانی برنامه‌های مختلف طراحی لوگو ایجاد شده است و شما می­توانند از طرح‌های ساده، ترکیب رنگ گرفته تا لوگو‌های سبک پیچیده و اخلاق به وجود آورد در این بخش قصد داریم تا ویدیو آموزش طراحی لوگو را با برنامه ویرایشگر پیکس آرت را به نمایش بگذاریم. هنگامی که به عنوان یک حرفه ­ای در زمینه طراحی گرافیک کار می ­کنید همیشه دوست دارید کارهای خلاقانه خود را به راحتی بسازید و به مرحله اجرا برسانید. برنامه پیکس آرت یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موجود در بین برنامه‌های گرافیکی است، همچنین برای افراد مبتدی حتی طراحان حرفه ­ای بسیار کاربرد دارد و شما با مشاهده این ویدیو به راحتی میتوانید یک لوگو را با برنامه picsart طراحی کنید.

دانلود آخرین نسخه برنامه طراحی لوگو picsart از گوگل پلی 

آموزش طراحی لوگو با کورل

قبل از تماشای ویدیو بهتر است که معنای کورل را توضیح دهیم کورل در اصل نرم­افزار ویرایشگر گرافیکی می­باشد که توسط شرکت کورل در بازار عرضه شده است. طراحی لوگو در Corel بسیار آسان می‌باشد در ابتدا توجه داشته باشید که قبل از شروع طراحی اشکال اساسی ایده خود را مشخص کنید و مطابق با نیاز خود آن را تغییر دهید و با استفاده از متن و جلوه­ های جدیدی به لوگو خود اضافه کنید تا از نظر بصری جذاب‌تر به نظر برسد.

نرم افزار Corel بیشترین کاربرد را در صنایع IT برای طراحان گرافیکی در زمینه طراحی را دارد. مزیت اصلی کرول نسبت به سایر برنامه ­ها این است که کورل با بسیاری از نرم افزارهای دیگر سازگاری دارد که برای انجام جلوه­ های پیچیده کمک بسار زیادی می­کند. در این ویدیو شما می‌توانید آموزش طراحی لوگو با کورل را مشاهده کنید.

دانلود کورل آخرین آپدیت 

آموزش طراحی لوگو با پینت

پینت یک نرم­ افزار گرافیکی است که در همه نسخه‌ های ویندوزهای مایکروسافت وجود دارد و در اصل یک نرم افزار پایه برای آموزش طراحی محسوب می­شود که به طور معمول برای ساخت یک لوگوی حرفه‌‌ای نیز بسیار پر کاربرد است. شما برای طراحی لوگو اختصاصی خود لازم است که به عنوان پیش نیاز بدانید برای طراحی لوگو با نرم افزار پینت چگونه کار انجام دهید. یادگیری طراحی با نرم افزار پینت برای کسانی که وب سایت یا وبلاگ دارند بسیار پر کاربرد است و برای این افراد وجود یک لوگوی اختصاصی ضروری است . شما با مشاهده این ویدیو می­توانند به راحتی یک لوگوی آسان با پینت طراحی کنید.

دوره های طراحی لوگو رایگان

اگر از مخاطبین شرکت طراحی لوگو رایان طرح باشید مطلع هستید که قبلا یک مقاله با اسم معرفی دوره های طراحی لوگو رایگان و پولی در سایت منتشر کرده ایم اگر آن را مطالعه نکرده اید از > دوره طراحی لوگو می توانید مطالعه کنید. دو دوره رایگان بیش از 9 ساعت اموزش را از لینک زیر دانلود کنید

دانلود جزوه PDF آموزش طراحی لوگو

فونت برای طراحی لوگو

برای طراحی لوگو های انگلیسی یا لوگو های فارسی یا به اصطلاح برای طراحی لوگو تایپ نیاز به فونت برای طراحی لوگو خود دارید که می توانید از مقاله > فونت طراحی لوگو با لوگو های معروف آشنا شوید و لوگو ها را بخوانید.

کتاب طراحی لوگو

اگر اهل مطالعه کتاب هستید و به دنبال کتاب طراحی لوگو هستید می توانید از لینک زیر چند کتاب طراحی لوگو را دانلود کنید. مقاله > کتاب طراحی لوگو [معرفی +24 کتاب برای ساخت لوگو] را مطالعه کنید

سایت های طراحی لوگو آنلاین رایگان

سایت های که در این مقاله ما به شما معرفی می خواهیم کنیم شما را در راه آموزش طراحی لوگو و ایده یابی رایگان لوگو می توانند کمک کنند. پس همین الان دست به کار شوید.

هر چقدر نظرات زیر این پست بیشتر باشد در این مقاله برای شما آموزش های رایگان طراحی لوگو بیشتری قرار خواهیم داد.

4.8/5 - (13 امتیاز)

0 دیدگاه دربارهٔ «آموزش طراحی لوگو [9 ساعت آموزش رایگان + جزوه]»

  1. سعید سالی

    سلام تشکر از وب سایت خوب تان!
    چقدر تیم خوبی دارید با اینکه خودتان طراحی لوگو را انجام می دهید ولی یک صفحه پر از آموزش های طراحی لوگو طراحی نموده اید. و این امکان را در اختیار افرادی ک بودجه مناسبی ندارند قرارداده اید. واقعا کار شما و مجموعه شما تحسین بر انگیز است.

  2. سلام تشکر از دوره آموزش رایگان طراحی لوگو خیلی خوب شما. موفق باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش طراحی لوگو

آموزش طراحی لوگو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای آموزش طراحی لوگو [9 ساعت آموزش رایگان + جزوه]

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!