جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو مربع

در دنیای امروزی و عصر تکنولوژی تمام کسب و کار های جدید و قدیمی دارای لوگو و آرم خاصی می باشند. در عصر رقابتی امروزه داشتن یک لوگو حرفه ای و هوشمندانه باعث می شود که کسب و کار و برند شما از رقیبان بسیار جلو بزند و به میزان سود آوری بسیار بالایی برسد.

لوگو یک طرح هوشمندانه می باشد که مخصوص یک برند و یا کسب و کار می باشد. اگر به صورت حرفه ای طراحی شود به باعث جلب توجه و جذب مشتری ها و کاربران می‌ شود. همچنین به سرعت در اذهان کاربران و مخاطبان حک می شود. حجم وسیعی از تبلیغات برند ها با لوگو می باشد. معمولا لوگو ها بر کسب و کار ها اثرات مثبت و فوق العاده شگفت انگیزی می گذارند. لوگو ها معمولا مختص یک تجارت و برند می باشند و نمی توان برای چند برند از یک لوگو استفاده کرد. هر لوگو هویت مخصوص یک برند و یا کسب و کار می باشد که باید تحت نظر بهترین طراح لوگو، طراحی و ساخته شود.

 

طراحی لوگو با مربع

طراحی لوگو مربع یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین نوع طراحی لوگو می باشد. کسب و کار های معروف و مشهور بسیار زیادی هستند که از لوگو‌ مربع شکل استفاده کرده اند. لوگو مربع در جلب توجه و جلب نظر ها فوق العاده اثر بخش می باشد و به عنوان هویت بصری برند یا تجارت افراد می باشد.

مربع از انعطاف پذیر ترین اشکال هندسی می باشد که با تغییر جزئی به یک شکل هندسی دیگری تبدیل می شود. در واقع مربع نماد انضباط، امنیت و حتی قدرت می باشد و در اطراف ما به راحتی می توان نماد مربع را پیدا کرد. شکل مربع در زمینه های مختلفی به کار برده می شود.

تمام ساختمان ها، خانه ها، میز ها، تبلت ها، تلویزیون ها، پریز ها، کولر ها، فریزر ها، ماشین لباس شویی، کابینت ها، تخت خواب و انواع مختلفی از کالا ها که روزانه با آن ها سروکله داریم ابعادی مشابه مربع دارند. مربع نماد ثبات، قدرت، امنیت و انضباط می باشد و همین نماد های آن باعث شده است که به یکی از لوگو های موفق و معروف در جهان تبدیل شود.

معنی شکل مربع در طراحی لوگو

همان طور که در بالا ذکر کردیم شکل لوگو مربع نماد قدرت، امنیت و ثبات می باشد. همین خصوصیات باعث می شود که لوگو برند ما در بین مخاطبان به سرعت محبوب و معروف شود. همچنین در جلب توجه و جلب اعتماد مشتریان فوق العاده تاثیر گذار باشد.

طراحی لوگو مربع یک طراحی هوشمندانه ای می باشد که توسط طراح لوگو حرفه ای انجام می پذیرد. انتخاب لوگو مربعی شکل از ریسک بسیار کمی برخوردار می باشد. میزان ریسک این طرح نسبت به طرح های دیگر بسیار کم تر خواهد بود. طراحی لوگو حرفه ای با شکل مربع مناسب کسب و کار ها و تجارت های مختلفی همچون: شرکت های ساختمانی، شرکت های عمرانی، وکالت و سایر مشاغل می باشد.

لوگو در واقع هویت بصری برند یا کسب و کار می باشد و باید باعث افزایش اعتماد مشتریان و جذب مشتریان شود، به همین دلیل بهترین گزینه برای طراحی لوگو موفق و جذاب طراحی لوگو مربعی شکل است.

اصول‌ و قواعده مهم در طراحی‌ لوگو‌ مربع

مربع از معروف ترین و ساده ترین اشکال هندسی می باشد که نشان دهنده و نماد کلی قدرت، انضباط، نظم، سازماندهی، استقرار، امنیت می باشد به همین دلیل به یکی از اشکال هندسی جدی و کامل در جهان شناخته شده است. معمولا این شکل برای کسب و کار های امور مالی نیز بسیار به کار برده می شود.

سادگی از اصلی ترین و مهم ترین اصول طراحی لوگو مربع می باشد، سادگی در این لوگو نمایان جدیت و رسمی بودن لوگو‌ می باشد. یکی دیگر از اصول طراحی لوگو مربع موفق استفاده از رنگ های مناسب می باشد و از طراحی لوگو با رنگ های متضاد و شلوغ به شدت پیش گیری شود.

طراحی لوگو مربع ساده

اصل سادگی اصلی ترین پایه و اساس لوگو های موفق و جذاب می باشد. طراح حرفه ای رایان طرح در هنگام خلق یک لوگو حرفه ای به این اصل بسیار دقت می کند، چون جذب مشتری و کسب اعتماد از طریق لوگو حرفه ای، برای این طراح از اهمیت بسیار بالایی بر خوردار می باشد.

شکل مربع یا نماد مربع به راحتی مخاطبان را به خود جلب می کند، یعنی مهم ترین کار و هدف طراحی های لوگو که همان جلب توجه و کسب اعتماد است را، به تنهایی خود شکل مربع انجام می دهد. پس بهتر است که از اشکال دیگر و عناصر دیگر برای ترکیب با شکل مربع استفاده نشود.

اصل سادگی و عدم شلوغ شدن و پیچیدگی در لوگو از مهم ترین اصول طراحی لوگوی حرفه ای می باشد و به راحتی در ذهن کاربران و مخاطبان لوگو باقی می ماند.

سفارش طراحی لوگو با رایان طرح

شرکت طراحی لوگو رایان طرح یکی از موفق ترین و مشهور ترین شرکت های طراح لوگو می باشد. یک تیم فوق العاده متخصص و ماهر دارد. این شرکت امکان ثبت سفارش طراحی لوگو را برای مخاطبان خود فراهم کرده است. تمام لوگوهای که توسط این شرکت طراحی می شوند هیچ شباهتی با لوگو های موجود در جهان ندارد و بسیار خاص و متمایز هستند و به صورت هوشمندانه و حرفه ای طراحی شده اند.

شرکت طراحی لوگو امکان ثبت سفارش لوگو را از طریق اپ اینترنتی واتساپ با شماره  09229026345 فراهم کرده است.

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو مربع

طراحی لوگو مربع

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو مربع

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!