جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو تصویری چه کاربردی دارد + مزایا

با استفاده از لوگو تصویری می‌توانید خدمات و محصولات خود را به شکل نمادین به مخاطبان معرفی نمایید. در طراحی لوگو تصویری تصاویر و اشکال به صورت هوشمندانه و با مفهوم مشخص قرار داده می‌شود. استفاده از لوگو مزایای زیادی برای شرکت‌ها و کسب و کارها خواهد داشت، از جمله این مزایا عبارت‌اند از:

  • معمولاً اشکال و تصاویر به خوبی در ذهن افراد قرار می‌گیرند، بنابراین امکان به خاطر ماندن آنها نسبت به سایر لوگوها توسط مخاطبان بسیار بالا است، بنابراین طراحی لوگو تصویری اگر به صورت حرفه‌ای و توسط شرکت معتبر طراحی شود بیشترین بازده را برای صاحب کسب و‌ کار خواهد داشت.
  • لوگوی تصویری مفهوم برند را در کمترین زمان به مخاطب منتقل می‌کنند.
  • لوگوهای تصویری منعطف هستند و سازگاری بالایی دارند و به راحتی بر روی انواع بنرهای تبلیغاتی، سرامیک‌ها، لباس پرسنل و … چاپ می‌شوند.
  • در مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در طول زمان نیاز به تغییر ندارند.
  • لوگوی تصویری نسبت به سایر لوگوها گویاتر هستند.

مزایای لوگو تصویری

لوگو تصویری چیست؟

لوگو تصویری از انواع لوگوها است که توسط تصاویر و اشکال طراحی می‌شود و پیام برند را به مخاطب انتقال می‌دهد.

به طور کلی لوگوی تصویری به لوگویی گفته می‌شود که در آن تصاویر و اشکال به صورت هدفمند به بیان پیامی مهم از طرف یک کسب و کار می‌پردازند.

لوگو تصویری از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین لوگوها است و از جذابیت بالایی نیز برخوردار است و‌ موجب هویت بخشیدن به یک برند می‌شود.

در طراحی لوگو تصویری اشکال هندسی با رعایت اصول و استانداردهای خاصی طراحی می‌شوند تا به صورت دقیق مفهوم یک کسب و کار را به مخاطب القا کنند.

تیم رایان طرح با استفاده از سبک مدرن در طراحی لوگو، به روز بودن فعالیت و خدمات کسب و کار شما را به مخاطب نشان می‌دهند.

پیشنهاد می‌کنیم در طراحی لوگو حرفه ای از پرداختن به کلیشه‌ها و استفاده از مدهای روز دوری کنید و طراحی لوگوی خود را به طراحان حرفه‌ای و کار بلد بسپارید.

طراحی لوگو تصویری در رایان طرح

مزایای لوگو تصویری

طراحی لوگو تصویری از بهترین راه‌های تبلیغاتی و بازاریابی برای یک کسب و کار است، با استفاده از طراحی لوگو تصویری می‌توان مفهوم و پیام یک برند را توسط اشکال و تصاویر به صورت هنرمندانه، به راحتی در ذهن مخاطب جای داد.

معمولاً لوگوهای دیگر برای استفاده در بخش‌هایی مثل بخش‌های اداری، تبلیغاتی و انواع پوستر و بنرها نیاز به ویرایش دارند؛ اما لوگو کاملاً با این موارد سازگاری دارد و از آن می‌توان در هرجایی استفاده نمود.

با طراحی لوگومی‌توانید طی انجام فرایند ساده‌ای برند خود را به ثبت برسانید و‌ یک نماد تجاری برای کسب و کار خود ایجاد کنید، این لوگو به خوبی شما را در بین رقبا متمایز می‌کند و بنابراین باعث افزایش بازده درآمد شما خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های لوگوی تصویری بین المللی بودن آن است، با استفاده از لوگوی تصویری می‌توانید از آن در هر کشوری استفاده کنید و دیگر نیازی به تغییر برند برای معرفی در کشورهای دیگر نخواهید داشت.

لوگو تصویری برای انواع کسب و کارها مناسب خواهد بود زیرا استفاده از یک تصویر به راحتی می‌تواند نام برند و یا هدف یک سازمان را به نمایش بگذارد.

ویژگی های تصویری بودن لوگو

نقاط قوت لوگو تصویری

استفاده از لوگو تصویری موجب ماندگاری برند در ذهن مخاطب می‌شود و انتقال پیام تجاری برند به صورت هوشمندانه‌ای انجام خواهد شد.

یک طراحی خاص از لوگو می‌تواند به صورت حرفه‌ای شما را از سایر رقبا متمایز کند.

لوگو تصویری مفهوم دقیق‌تری را به مخاطبین انتقال می‌دهد و معرفی محصولات و خدمات توسط لوگو خیلی ساده و‌ سریع به مشتریان و مخاطبان انتقال داده می‌شود.

از دیگر نقاط قوت لوگو تصویری یا لوگو سمبلیک ساخت یک ماهیت منحصر به فرد از یک کسب و کار است، هر شرکت دارای ارزش‌ها، ایده‌ها و ویژگی‌های خاص خودش است که لوگوی تصویری به خوبی می‌تواند یک ماهیت منحصر به فرد که دارای همه ارزش‌های یک کسب و کار است را به نمایش بگذارد.

مخاطبان و مشتریان با چند بار نگاه کردن به لوگوی تصویری می‌توانند آن را به خوبی به خاطر بسپارند.

و از دیگر نقاط قوت لوگوی تصویری می‌توان به کاربرد آن در رسانه‌های مختلف بدون نیاز به ویرایش اشاره کرد.

نمونه کار لوگو تصویری رایان طرح

تأثیر لوگو تصویری بر برند

امروزه برای معرفی یک برند نوپا و تازه‌کار، طراحی لوگوی تصویری مناسب می‌تواند تأثیر مثبتی بر پروسه پیشرفت برند بگذارد. با نگاهی به برندهای معتبر جهانی متوجه خواهید شد که یک لوگو چقدر تأثیر می‌تواند بر برند داشته باشد، برندهای معروف خارجی همگی دارای لوگویی حرفه‌ای هستند.

حتی در بازار ایران نیز اهمیت لوگو و تأثیرات آن بر برند را می‌توانید مشاهده کنید، با نگاهی به برندهای معتبر و قدرتمند داخلی متوجه خواهید شد که این کسب و کارها بل لوگوهای منحصر به فرد خود چگونه بازار را به دست گرفته‌اند.

اهمیت طراحی لوگو تصویری

یک لوگوی تصویری حرفه‌ای می‌تواند باعث معتبر شدن برند شما شود و همچنین موجب افزایش مشتریان شما گردد.

استفاده از لوگوی قدرتمند بر برند تأثیرات شگرفی خواهد گذاشت به‌گونه‌ای که می‌تواند حس اعتماد مشتریان را به کسب و کار شما بیشتر کند و مشتری را مجاب کند که مشتری دائمی شما باشد.

سفارش طراحی لوگو تصویری

جمع بندی

اگر قصد طراحی لوگو به صورت حرفه‌ای دارید، تیم طراحی رایان طرح را به شما پیشنهاد می‌کنیم، مجموعه رایان طرح لوگویی منحصر به فرد را برای شما طراحی خواهد که تأثیر به سزایی در برند یک کسب و کار خواهند گذاشت.

برای سفارش طراحی لوگو تصویری می‌توانید به سایت رایان طرح مراجعه کنید و‌ با ارتباط با مشاوران و کارشناسان رایان طرح اقدام به طراحی لوگو ارزان کنید و با هزینه‌ای بسیار ناچیز و ارزان شاهد بازده بسیار عظیم این لوگو بر کسب و کارتان باشید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

لوگو تصویری

لوگو تصویری

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو تصویری چه کاربردی دارد + مزایا

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!