جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

لوگو انتزاعی

طراحی لوگو انتزاعی” یکی مدل‌های ویژه لوگو است که به واسطه رنگ‌ها و خطوط طراحی می‌شود و با هدف ایجاد خلاقیت در کنار سادگی، به برند سازی و هویت سازی کسب و کار می‌پردازد. در این مدل لوگو، روانشناسی رنگ‌ها به کمک سایر روش‌های بازاریابی، مشتریان شما را در موقعیتی قرار می‌دهند که فقط به کسب و کار شما و نیازهایی که توسط کسب و کار شما رفع می‌شود، فکر کنند.این نوع لوگو ها واقعا بی نظیر هستند.

ساخت لوگو انتزاعی
لوگو انتزاعی

لوگو انتزاعی چیست و چه کاربردی دارد؟

لوگوی انتزاعی یکی از مدل و سبک‌های طراحی لوگو است که با استفاده از خطوط و رنگ‌ها به ایجاد یک شاهکار می‌پردازد تا ذهن مخاطب شما را هدف بگیرد. در این مدل لوگوها، رنگ‌ها بسیار کاربردی هستند که با توجه به همین موضوع، طراحی این لوگو، فقط باید توسط گرافیک کار و بازاریاب‌های حرفه‌ای انجام شود تا بازدهی کامل داشته باشد.

نکته مهم: یکی از ویژگی‌های لوگو انتزاعی، تأثیر گذاری مستقیم روی ذهن کاربر است به شرطی که رنگ و خطوط استفاده شده در این لوگو به صورت تخصصی و با توجه به حوزه فعالیت کسب و کار شما تعیین شده باشد.

برترین لوگو انتزاعی در ایران و جهان

لوگو علامت استاندارد لوگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
لوگو ی ایران‌ خودرو لوگوی شرکت ملی فولاد
لوگو هواپیمایی هما لوگو سازمان چای کشور
لوگوی پلی استیشن لوگوی لوگوی شهرداری تهران

 

انواع لوگو انتزاعی

لوگو انتزاعی با استفاده از روش های گوناگون طراحی می‌ شود و این روش می‌ تواند به نوبه خود تصویر به خصوصی در دیدگاه بیننده داشته باشند.

  • بهره مندی از شکل های جامد در طراحی لوگو انتزاعی : برای طراحی لوگوی حرفه ای انتزاعی از اشکال هندسی استفاده می‌ شود و این اشکال سبب ایجاد احساس دقت و ظرافت در بینندگان می شوند. طراحی لوگو برای برند هایی که به دقت و ظرافت نیاز دارند نظر لوگو شرکت های کامپیوتری از این تکنیک بهره می برند. در واقع اشکال هندسی بسیار به یاد ماندنی هستند و در ذهن بینندگان می مانند.
  • بهره‌مندی از طرح های متقارن :این تکنیک جنبه درونی را نشانه گرفته و برای کسب و کارهایی که تمایل به هدیه دادن هماهنگی و تعادل به جنبه درونی مشتریان دارند مناسب است. در واقع طرح های متقارن حس مثبت را به بیننده داده و سبب می شود تا دیدگاه مخاطبین نسبت به برند مثبت باشد.
  • بهره مندی از تکنیک های تصویرسازی :  تصویرسازان برخی از نمونه های لوگو انتزاعی را طراحی می‌ کنند و لوگو در این تکنیک سبب به تعقل و به فکر فرو رفتن مخاطبین می شود. این تکنیک تصویر برند را کاملا واضح و پررنگ در ذهن مخاطبان هک می کند. این تکنیک هویت بی نظیری برای برند ایجاد می کند.
  • بهره مندی از تکنیک های ترکیبی : در این روش سبک های مختلف طراحی در کنار یکدیگر قرار می دهند تا پیام مورد نظر را به مخاطبین انتقال دهند. به عنوان مثال در کنار اشکال جامد از تصویر سازی استفاده می کنند. این تکنیک سعی در معرفی بهتر هویت برند شما به مخاطبین و مشتریان دارد.

طراحی آرم انتزاعی

لوگو انتزاعی چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های لوگو انتزاعی به یک مورد خاص محدود نمی‌شود و همانطور که گفته شد، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی لوگو انتزاعی، توسط طراح لوگو استفاده درست از رنگ‌ها می‌باشد. با توجه به این موضوع از سایر ویژگی‌های لوگوهای انتزاعی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. این مدل لوگوها اگر به شکلی درست طراحی شده باشند، تاثیری ماندگار روی ذهن مخاطب دارند
  2. در این لوگوها بیشتر از رنگ و خطوط استفاده می‌شود
  3. این لوگوها به واسطه رنگ‌ها، کاربران را به سمت خود می‌کشند
  4. طراحی این لوگوها بسیار ارزان و سریع می‌باشد
  5. مفاهیم، هویت و هدف خود را به ساده‌ترین شکل به مخاطب می‌رساند

لوگو انتزاعی دارای چه اصول و مراحلی می باشد؟

اگر اصول طراحی لوگو انتظامی به خوبی رعایت شود می تواند پیام اصلی را به مخاطبان انتقال داده و و برند شما را معرفی کند. مرحله اول در لوگو انتزاعی تحقیق در مورد صنعت و برند است. در مرحله اول باید در مورد مزیت رقابتی شرکت و کسب و کار تحقیقات انجام گیرد و نتایج تحقیقات در اختیار طراح قرار گیرد. طراح و گرافیست حرفه ای با توجه به تحقیقات و بررسی آنها متوجه می‌ شود که از کدام نماد برای برند استفاده کند. در طراحی می توانید با توجه به دارند از تمامی تکنیک های طراحی مطابق آن استفاده کنید البته انتخاب هر روش به مفهومی که می خواهید انتقال دهید بستگی دارد.

در طراحی لوگو باید طرح ساده و در عین حال خاص را انتخاب کنید. لوگو باید بتواند تمامی جنبه‌ های برند شما را نمایش دهد. طرح ایجاد شده باید ارزش بالایی داشته و به خاطر سپرده شود. طرح انتخاب شده باید در مقایسه با لوگوی رقبا برجسته تر باشد. قبل از شروع طراحی باید در مورد اهداف و ایده های برند تحقیقات لازم انجام گیرد تا لوگو به شکلی طراحی شود تا بتواند داده‌ های مورد نیاز مشتریان را در اختیارشان قرار دهد. رایان طرح ارائه دهنده انواع خدمات در این حوزه به مخاطبان است.

چرا باید لوگو انتزاعی داشته باشیم؟

لوگو انتزاعی با هدف به کارگیری ذهن کاربر از طریق رنگ و خطوط طراحی می‌شود و اگر می‌خواهید یک کسب و کار موفق داشته باشید که طبق پرسونای مخاطب به جلو می‌رود، داشتن لوگوی انتزاعی بسیار کاربردی است. به علاوه این مدل لوگو در صورتی که توسط رایان طرح طراحی شوند، از هزینه بسیار پایینی برخوردار هست.

چه شرکت‌هایی لوگو انتزاعی دارند؟

شرکت و کمپانی‌های مختلفی از لوگوی انتزاعی با اهداف مختلفی استفاده می‌کنند. اگر به کسب و کارهای موفق بزرگ نگاه کنید، مطمئناً رد پای لوگو انتزاعی را در این کسب و کارها مشاهده می‌کنید. البته اگر می‌خواهید بدانید که این لوگو به درد کسب و کار شما هم می‌خورد یا نه؟ می‌توانید از مشاوره لوگو انتزاعی تیم رایان طرح استفاده کنید.

نحوه سفارش لوگو انتزاعی در شرکت رایان طرح

برای سفارش طراحی لوگو انتزاعی، می‌توانید به صفحه شرکت طراحی لوگو رایان طرح مراجعه کرده و اقدام به سفارش آنلاین طراحی لوگو شکلی کنید یا با شماره «02191307049» در ارتباط باشید تا هم بتوانید سفارش خود را ثبت کنید و هم از مشاوره طراحی لوگو رایان طرح استفاده کنید.

سفارش طراحی لوگو انتزاعی

 قیمت لوگو انتزاعی چقدر است؟

همانطور که گفته شد، رایان طرح برای این که شما بتوانید با کم‌ترین هزینه ممکن، لوگوی مخصوص کسب و کار خود را داشته باشید، خدمات لوگو انتزاعی ارزان قیمت ارائه می‌کند. با توجه به این موضوع، می‌توان گفت هزینه لوگو انتزاعی بسیار پایین خواهد بود. البته هزینه و قیمت لگو انتزاعی با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود، ولی رایان طرح بهترین قیمت طراحی لوگو ممکن را ارائه می‌کند.

طراحی لوگو انتزاعی چقدر زمان می‌برد؟

با توجه به این که طراحی لوگو های انتزاعی نیازمند بررسی کسب و کار و پرسونای مخاطب شما می‌شود. تا بتوان بهترین رنگ‌ها را برای طراحی لوگو شما در نظر گرفت. طراحی لوگو انتزاعی حداقل 2 تا 4 روز زمان می‌برد که با توجه به این موضوع توصیه می‌کنم در صورت نیاز به طراحی لوگوی انتزاعی فوری، با گرافیک کاران ما در ارتباط باشید تا در صورت امکان سفارش شما سریع‌تر انجام شود.

جمع بندی

لوگو انتزاعی یکی از محبوب و البته قدیمی‌ترین مدل‌ها لوگو است که به واسطه رنگ و خطوط خلق می‌شود و هدف معرفی برند و هویت کسب و کار شما را یدک می‌کشد. در طراحی لوگو انتزاعی، اولویت با رنگ‌هاست که بیشترین تأثیر را روی کاربران شما دارند. هزینه طراحی لوگو حرفه ای انتزاعی با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود. سایت طراحی لوگو رایان طرح با در نظر داشتن تمام این فاکتورها، بهترین هزینه ممکن را ارائه می‌کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

لوگو انتزاعی

لوگو انتزاعی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای لوگو انتزاعی

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!