جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

کتاب طراحی لوگو [معرفی + 26 کتاب برای ساخت لوگو]

اگر علاقمند به دانستن در مورد طراحی لوگو هستید باید مطالعه کنید و اگر دوست دارید طراحی لوگو را حرفه‌ای دنبال کنید باید آموزش ببیند و مهارتتان را افزایش بدهید. مطالعه کتاب‌های طراحی لوگو  یا کتاب‌هایی با موضوع گرافیک که توسط متخصصان و گرافیست‌های بزرگ جهان نوشته شده‌اند، می‌توانند راه‌گشای کار شما بوده و برای شروع، بهترین گزینه باشند.

نکات دقیقی در کتاب‌ طراحی لوگو است که با خواندن آنها می‌توانید دانش خود را در طراحی لوگو به روز کرده و از اطلاعات آن برای کار عملی و طراحی لوگو بهره ببرید. امروزه با فعال شدن دنیای مجازی کتاب‌های طراحی لوگو نیز مانند دیگر کتاب‌ها به صورت رایگان در دسترس بوده و برخی به صورت فایل‌های پی دی اف قابلیت دسترسی آسان را دارند.

شرکت طراحی لوگو رایان طرح با قیمت پایین طراحی لوگو اسم شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین کار ها در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

چه کتاب‌هایی درباره طراحی لوگو بخوانیم؟

آیا شما کتاب‌ های طراحی لوگو را می‌شناسید؟ واضح است که در کشور ما کتاب‌های چندانی در مورد طراحی لوگو وجود ندارد. اکثر کتاب‌ها و منابع چاپ شده در این زمینه، فارسی نیستند؛ اما نباید تصور کنید هیچ کتابی در این زمینه به فارسی موجود نیست.

کتاب طراحی لوگو کتاب‌هایی هستند که توسط مترجمان مجرب ترجمه شده و مورد استفاده طراحان قرار گرفته‌اند؛ کتاب‌هایی هم هستند که ترجمه نشده‌اند و باید با زبان اصلی، مطالعه شوند. پس شرط اول آموزش طراحی لوگو این است که زبان انگلیسی قوی داشته باشید، چون بیشتر کتاب‌های طراحی لوگو به زبان انگلیسی هستند. اگر با کتاب‌ها آشنایی ندارید با ما همراه شوید.

در ادامه مقاله شما را با 26 کتاب طراحی لوگو آشنا می کنیم. لیست کتاب های طراحی لوگو بشرح زیر است:

  • کتاب همه چیز درباره طراحی لوگو
  • کتاب هنر یک طراح
  • کتاب هر آنچه باید در باره طراحی لوگو بدانید
  • کتاب طراحی گرافیک؛ یک تاریخچه
  • کتاب برندینگ در پنج و نیم قدم
  • کتاب اثر متقابل رنگ‌ها
  • کتاب طراحی لوگو
  • کتاب چیزهایی که من در زندگیم تا به اینجا یاد گرفته‌ام
  • کتاب طراحی هویت برند
  • کتاب طراحی شخصیت‌های بزرگ
  • کتاب لوگو مدرنیسم
  • کتابی از ایده‌ها
  • کتاب المان‌های سبک تایپوگرافیک ورژن 4
  • کتاب ادامه بده
  • کتاب چرا فونت اهمیت دارد؟
  • کتاب ایده‌هایی از طراحی گرافیک
  • کتاب چطور یک طراح گرافیک باشیم بدون آنکه روح‌مان از دست برود؟
  • کتاب بازی تصویر سازی
  • کتاب 50 لوگوی برتر
  • کتاب تایپ فقط برای من
  • کتاب طراحی گرافیک برای …
  • کتاب 50 نکته در باره طراحی لوگو حرفه‌ای
  • کتاب کار برای پول، طراحی برای عشق
  • کتاب هر روز طراحی
  • کتاب کوچولو همه چیز را می‌داند!
  • کتاب طراحی تخیلی: موجودات و هیولاها

دانلود رایگان کتاب طراحی لوگو

در این مقاله لیستی از بهترین کتاب‌های طراحی تهیه شده است که در ادامه می‌توانید ببینید و با مهم‌ترین کتاب‌ها آشنا شوید.

کتاب همه چیز درباره طراحی لوگو

یکی از کتاب‌های بسیار سبک ولی با مطالبی قدرتمند و مفید که می‌تواند به هر طراح لوگویی کمک کند تا طراحی‌های خود را بسیار خلاقانه و اصولی‌تر انجام دهد، کتاب همه چیز درباره طراحی لوگو می‌باشد که 25 صفحه بوده و برای شروع مطالعه درباره طراحی لوگو به شدت مفید می‌باشد و توسط تیم رایان طرح به شما توصیه می‌شود تا اگر می‌خواهید یک طراح ماهر و دقیق باشید، حتماً به مطالب این کتاب طراحی لوگو بپردازید.

لینک دانلود رایگان کتاب طراحی لوگو: http://modiryat.ir/product/logodesign/

کتاب هر آنچه باید درباره طراحی لوگو بدانید

یکی از استانداردهای کلی طراحی لوگو که خواندن آن برای هر طراحی چه فردی با تجربه چه کسی که تازه شروع به طراحی لوگو کرده است، واجب است، کتاب هر آنچه باید درباره طراحی لوگو بدانید می‌باشد که به نکات بسیار ریز و با اهمیت طراحی لوگوی استاندارد و خلاقانه پرداخته است.

لینک دانلود کتاب و pdf طراحی لوگو: https://www.dizyar.com/pre-download-logo-design-training-book/

کتاب طراحی هویت برند

همانطور که می دانید، مهم‌ترین کاربرد طراحی لوگو، برای برند سازی می‌باشد که در همین راستا نیز این کتاب به کمک طراحان می‌آید تا نه تنها با دید یک طراح بلکه با دید یک برند به لوگو نگاه کنند؛ در واقع کتاب طراحی لوگو دید عمیق و متفاوتی از طراحی لوگو را به شما نمایش می‌دهد و ذهن شما برای خلق لوگوهایی قدرتمند که برندهایی جهانی را می‌سازند باز می‌نماید.

لینک خرید کتاب طراحی لوگو:

https://www.amazon.com/dp/1118980824?tag=georiot-us-default-20&th=1&psc=1&ascsubtag=cbq- 6091859796705791401-20

کتاب برندینگ در پنج و نیم قدم

یکی از کتاب‌های طراحی لوگو با اهمیت در این لیست، کتاب برندینگ در پنج و نیم قدم است که از دید برندینگ و اهمیت طراحی لوگو برای برندینگ، به طراحان کمک می‌کند تا طراحی لوگو را فقط وسیله‌ای برای کسب درآمد نداند، بلکه طراحی لوگو را وسیله‌ای برای خلق برندی ماندگار و پر اهمیت بدانند.

کتاب طراحی لوگو

یکی دیگر از کتاب‌های کم حجم ولی بسیار مفید، در لیست 26 کتاب برای ساخت لوگو که به زبان فارسی ترجمه شده و با مطالعه آن می‌توانید با خیلی از نکات مهم درباره طراحی لوگو آشنا شوید و به طراحی حرفه‌ای تبدیل شوید، کتاب طراحی لوگو اثر پایگاه تایکندی است؛ شما به واسطه این کتاب 39 صفحه‌ای می‌توانید به خیلی از نکات مهم درباره طراحی لوگو که در خیلی از کتاب‌های چند صد صفحه‌ای نیست، دسترسی داشته باشید.

http://ketabesabz.com/app

کتاب لوگو مدرنیسم

فرقی ندارد که شما در چه سطحی از طراحی حرفه‌ای یا مبتدی باشد، زیرا به هر حال نیاز به طراح‌هایی برای الهام و نمونه برداری دارید تا بتوانید لوگوهایی حرفه‌ای برای برندینگ خلق کنید که دقیقاً کتاب لوگو مدرنیسم با همین هدف نگارش شده و به همین دلیل نیز در لیست 26 کتاب برای ساخت لوگو به زبان فارسی تیم رایان طرح قرار می‌گیرد؛ پس اگر می‌خواهید به منبعی به پایان از لوگو و علائم تجاری مدرن دسترسی داشته باشید، همین الان این کتاب را تهیه نماید.

لینک خرید بهترین کتاب طراحی لوگو:

https://www.amazon.com/dp/3836545306?tag=georiot-us-default-20&th=1&psc=1&ascsubtag=cbq-3476530554309892631-20

کتاب های طراحی لوگو

کتاب المان‌های سبک تایپوگرافیک ورژن 4

تایپوگرافی یکی از مهم‌ترین انواع لوگو است که در برندهای بزرگ بسیاری استفاده می‌شود و جزو محبوب‌ترین روش‌های طراحی لوگو نیز به شمار می‌رود که با توجه به این موضوع و مطالب مهمی که در این کتاب درباره تایپوگرافیک بیان شده است، کتاب المان‌های سبک تایپوگرافیک ورژن 4 نیز راه خود به لیست 26 کتاب برای ساخت لوگو را پیدا کرده و توسط تیم رایان طرح نیز توصیه می‌شود، حتماً این کتاب را تهیه و مطالعه نماید.

لینک دانلود کتاب های طراحی لوگو:

https://www.amazon.com/dp/0881792128?tag=georiot-us-default-20&th=1&psc=1&ascsubtag=cbq-1052760264571862626-20

کتاب چرا فونت اهمیت دارد؟

همانطور که می دانید و بارها نیز متخصصین ما در رایان طرح اشاره داشتند، یکی از نکاتی که باعث می‌شود یک لوگو به اثری هنری به سابقه تبدیل شود، فونتی است که در خلق آن استفاده می‌شود؛ حال اگر می‌خواهید با نقاط تاریک اهمیت فونت که در هیچ منبع دیگر پیدا نمی‌کنید آشنا شوید تا با اهمیت واقعی طراحی لوگو بیشتر آشنا شوید، حتماً کتاب چرا فونت اهمیت دارد؟ که در سال 2016 نیز منتشر شده است را مطالعه نماید.

کتاب چطور یک طراح گرافیک باشیم بدون آنکه روح‌مان از دست برود؟

این کتاب برخلاف سایر کتاب‌هایی که معرفی شدند، قرار نیست نکاتی درباره رنگ‌ها، فونت‌ها یا نکات مهم دیگر درباره طراحی لوگو را به شما آموزش دهد، بلکه قرار است به واسطه روانشناسی به طراحان لوگو درس‌های مهمی بدهد که در طول طراحی‌های خود از این نکات استفاده نمایند.

لینک خرید و دانلود کتاب طراحی لوگو:

https://www.amazon.com/dp/1856697096?tag=georiot-us-default-20&th=1&psc=1&ascsubtag=cbq-7104874793157808321-20

کتاب 50 لوگوی برتر

در کتاب طراحی لوگو به تحلیل عمیق و مستند 50 لوگو برتر برندهای مختلف جهان پرداخت شده که قطعاً با مطالعه این کتاب، هر طراحی می‌تواند لول طراحی‌های خود را افزایش دهد و هر روز به طراحی‌های جهانی نزدیک‌تر شود تا برندهای معتبری به واسطه لوگوهای این طراح خلق شوند.

کتاب طراحی گرافیک برای …

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که هنوز نقاط عمیق طراحی لوگو را درک نکرده‌اید و هدف واقعی طراحی لوگو را نمی‌دانید، کتاب طراحی گرافیک برای … بهترین گزینه برای شماست که به واسطه مطالعه این کتاب به درک عمیقی از کاری که می‌کنید برسید.

لینک خرید:

https://www.amazon.com/dp/3791383507?tag=georiot-us-default-20&th=1&psc=1&ascsubtag=cbq-9846035909540063180-20

کتاب کار برای پول، طراحی برای عشق

یکی از نکات مهمی که هر طراحی باید بداند، دلیل ورود به این حوزه است که اگر عشق به طراحی باشد، طراح را به موفقیت‌های بزرگ می‌رساند ولی اگر فقط به واسطه کسب درآمد وارد حوزه طراحی شده باشید و هیچ عشقی به کاری که می‌کنید، نداشته باشید، نمی‌توانید به موفقیت برسید که کتاب کار برای پول، طراحی برای عشق نیز در همین زمینه نگارش شده است.

لینک خرید و دانلود pdf کتاب طراحی لوگو:

https://www.amazon.com/dp/0321844270?tag=georiot-us-default-20&th=1&psc=1&ascsubtag=cbq-7014407076845468243-20

کتاب کوچولو همه چیز را می‌داند

این کتاب برخلاف اسمی که دارد، از نظر محتوایی اصلاً کوچولو نبوده و نکاتی را به شما آموزش می‌دهد که در هیچ کتاب بزرگی نمی‌توانید پیدا کنید. بد نیست بدانید که لقب کوچولو برای این کتاب از حجم کم آن نشات گرفته ولی همین حجم بسیار کم نیز دارای مطالب فوق العاده مهمی است.

لینک خرید کتاب آموزش طراحی لوگو:

https://www.amazon.com/dp/3899553489?tag=georiot-us-default-20&th=1&psc=1&ascsubtag=cbq-1063646920102898426-20

کتاب هنر یک طراح

یکی دیگر از کتاب‌های پراهمیت که در لیست 26 کتاب طراحی لوگو تیم رایان طرح قرار می‌گیرد، کتاب هنر یک طراح، اثر پاول راند است که بیشتر مطالب این کتاب به پروسه گرافیک، اهمیت و چرایی وجود لوگو پرداخته است و می‌تواند ذهنیت بسیار قدرتمندی برای خلق لوگوهایی هنری بدهد.

کتاب طراحی گرافیک؛ یک تاریخچه

به معنی واقعی کلمه این کتاب یک تاریخچه بلند بالا از انواع لوگو را در خود جای داده است که شما به واسطه بررسی این 500 عکس، می‌توانید طراحی‌های متفاوت و بسیار قدرتمند داشته باشید و به همین علت نیز کتاب طراحی گرافیک؛ یک تاریخچه در 26 کتاب طراحی لوگو تیم رایان طرح قرار گرفته است.

لینک خرید کتاب و فایل کتاب طراحی لوگو:

https://www.amazon.com/dp/1786273977?tag=georiot-us-default-20&th=1&psc=1&ascsubtag=cbq-2065957036062895163-20

کتاب اثر متقابل رنگ ها

یکی از مهم‌ترین نکات درباره آموزش طراحی لوگو که هر طراحی باید به آن مسلط باشد، روانشناسی رنگ‌ها می‌باشد که این کتاب نیز به صورت حرفه‌ای به این موضوع پرداخته است؛ پس اگر می‌خواهید از رنگ‌ها به بهترین شکل در اثار هنری خود استفاده نماید، قطعاً کتاب اثر متقابل رنگ‌ها بهترین گزینه برای شماست.

لینک خرید کتاب طراحی لوگو:

https://www.amazon.com/dp/0300179359?tag=georiot-us-default-20&th=1&psc=1&ascsubtag=cbq-5406035014948732836-20

کتاب چیزهایی که من در زندگیم تا به اینجا یاد گرفته‌ام

اگر طراحی هستید که به هر دلیل از طراحی‌های خود دلسرد شده‌اید یا به یک محرک برای ادامه راه خود نیاز دارید، قطعاً کتاب چیزهایی که من در زندگیم تا به اینجا یاد گرفته‌ام، که یک کتاب انگیزشی بسیار قدرتمند است، می‌تواند به شما کمک شایانی بکند.

کتاب طراحی شخصیت‌های بزرگ

یک کتاب متفاوت که در لیست 26 کتاب طراحی لوگو ما قرار گرفته، کتاب طراحی شخصیت‌های بزرگ است که از ابعاد و زوایای مختلف به طراحی می‌پردازد و شما را به واسطه تمرین‌هایی که دارد، غرق در نکات مهم طراحی می‌کند به شکلی که وقتی به خود بیاید و نحوه طراحی قبل و بعد از این کتاب خود را بررسی کنید، شاهد تفاوت‌های بزرگی می‌شود که حاصل مهارت‌هایی است که این کتاب به شما آموزش داده است.

کتابی از ایده‌ها

در این کتاب برای طراحان لوگو، انواع ایده‌های طراحی لوگو قدرتمند و خلاقانه قرار داده شده تا طراح بتواند از این ایده‌ها برای پرورش خود استفاده کنند و لوگوهایی بسیار حرفه‌ای و قدرتمند را خلق نماید که آینده برندینگ کسب و کارهای بزرگ باشند.

لینک خرید کتاب های آموزش طراحی لوگو:

https://www.amazon.com/dp/0993540015?tag=georiot-us-default-20&th=1&psc=1&ascsubtag=cbq-1020212581403401456-20

کتاب ادامه بده

این کتاب نیز به شکلی انگیزشی نگارش شده و بیش از 10 راه برای تقویت ذهنی و خلاقیت طراح در آن موجود است که شما می‌توانید برای پرورش ذهن خود و گسترش افکارتان از آن استفاده نماید؛ این کتاب به شما زاویه‌های جدیدی از طراحی را نشان می‌دهد که دانستن آن برای هر طراحی لازم است.

لینک خرید:

https://www.amazon.com/dp/1523506644?tag=georiot-us-default-20&th=1&psc=1&ascsubtag=cbq-8460618935589047742-20

کتاب ایده‌هایی از طراحی گرافیک

در این کتاب طراحی لوگو از 50 طراحی برتر لوگوهای برندهای معتبر جهان استفاده شده تا طراح بتواند به واسطه ایده‌های این کتاب و طراحی‌های مختلف، اقدام به طراحی لوگویی قدرتمند و خلاقانه نماید که می‌تواند آیند یک برند را به شکلی متفاوت رقم بزند و باعث به موفقیت رسیدن برند شما شود.

کتاب بازی تصویر سازی

در این کتاب ایده‌های از تصویر سازی مدرن به طراح ارائه می‌شود تا به واسطه این ایده‌ها، طراح بتواند با دستی بسیار بازتر اقدام به طراحی‌های خلاقانه نماید. این کتاب در سال 2007 معرفی شده، ولی مطالب به قدری قدرتمند هستند که هنوز نیز کاربرد دارند و به راحتی قابل استفاده در طراحی مختلف هستند.

کتاب تایپ فقط برای من

این کتاب نیز برای طراحانی که به لوگوهای تایپوگرافی علاقه دارند، نوشته شده و به بررسی انواع فونت‌ها و انتخاب فونت مناسب با توجه به طراحی که قرار است انجام شود، پرداخته است؛ قطعاً این کتاب طراحی لوگو برای طراحانی که می‌خواهند لول کاری خود را به چند پله بالاتر ارتقا دهند، جزو بهترین گزینه‌هاست.

لینک دانلود رایگان PDF کتاب طراحی لوگو:

https://www.amazon.com/dp/1592407463?tag=georiot-us-default-20&th=1&psc=1&ascsubtag=cbq-1156261416568079158-20

کتاب 50 نکته در باره طراحی لوگو حرفه‌ای

خیلی از طراحان بزرگ، فقط با یک نکته توانسته‌اند، دست به طراحی‌های بزرگی بزنند که سال‌های سال نشان دهند موفقیت یک برند باشد، حالا شما فرض کنید که یک کتاب بسیار قدرتمند و فوق العاده وجود دارد که به شما در زمینه طراحی لوگو کمک می‌کند و نکاتی را آموزش می‌دهد که می‌تواند هر فردی را به طراحی حرفه‌ای تبدیل کند.

https://korosheh.com/wp-content/uploads/2017/11/50-tips-on-professional-logo-design.pdf

کتاب هر روز طراحی

این کتاب حاوی تمریناتی است که خود طراح با هدف به چالش کشیدن شما در آن قرار داده است تا به شما نشان دهد که همه نمی‌توانند تبدیل به طراحی حرفه‌ای شوند و اگر شما توانسته‌اید این تمرینات را حل کنید، پس طراحی بسیار حرفه‌ای هستید.

کتاب طراحی تخیلی: موجودات و هیولاها

اگر به طراحی‌های تخیلی موجودات به ویژه هیولاها علاقه دارید و می‌خواهید طراحی‌های خود را بر پایه این موجودات قرار دهید، قطعاً کتاب طراحی تخیلی: موجودات و هیولاها یکی از مهم‌ترین آثاری است که می‌تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند؛ در این کتاب به انواع طراحی‌های فانتزی پرداخته شده و دقیقاً چیزی است که هر طراحی به آن نیاز دارد.

در این مقاله کتاب‌هایی که در طراحی لوگو از اهمیت بیشتری برخوردار هستند را برای شما لیست کردیم. اگرچه این روزها افرادی که کتاب مطالعه می‌کنند جمعیت کمتری را به خود اختصاص می‌دهند. چون اکثر افراد سعی می‌کنند اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق سرچ و شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند. با این حال به نظر ما هیچ چیز نمی‌تواند در آموزش، جای کتاب را پر کند. شاید بتوانید از طریق سرچ در گوگل یا شبکه‌های اجتماعی اطلاعاتتان را بالا ببرید، اما هر گز نمی‌توانید یک طراح حرفه‌ای بشوید.

یک طراح حرفه‌ای باید آموزش ببیند، کتاب‌ طراحی لوگو را  بخواند و مهارت خود را از طریق تمرین افزایش دهد و بتواند با قیمت طراحی لوگو بالاتری سفارش بپزیرد. شما یک طراح حرفه‌ای را علاوه بر کاری که انجام می‌دهد باید از روی کتاب‌هایی که مطالعه کرده است بشناسید. پس بهتر است اهمیت کتاب طراحی لوگو را در نظر بگیرید و یادتان نرود یک طراح لوگو باید کتاب‌های طراحی لوگو را مطالعه کرده باشد تا بتوان عنوان یک حرفه‌ای را به او داد. ما این لیست جامع از کتاب‌هایی که می‌تواند مهارت و دانش یک طراح را افزایش دهد تهیه کرده و در اختیار علاقمندان قرار دادیم تا استفاده کنند.

سفارش کتاب طراحی لوگو

اگر هم قصد دارید تا طراحی لوگو ارزان داشته باشید، می توانید با گروه حرفه ای رایان طرح  با شماره 09229026345 در تماس باشید.

4.8/5 - (72 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

کتاب طراحی لوگو

کتاب طراحی لوگو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای کتاب طراحی لوگو [معرفی + 26 کتاب برای ساخت لوگو]

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!