جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

10 قالب فروشگاهی پرفروش در سال 1403

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

یکی از عواملی که به کاربران کمک می‌کند تا سایتی مانا و کارآمد داشته باشند، بکارگیری قالب‌های زیبا و انعطاف‌پذیر است. برای انتخاب بهترین قالب، آشنایی با پرفروش‌ ترین قالب‌های روز بازار می‌تواند وسعت و انعطاف دید شما را باز کند و در نتیجه دست به انتخاب بهترین قالب‌ ها بزنید. در این مقاله می‌خواهیم به شما 10 تا از پرفروش‌ترین قالب‌های سایت وردپرس را معرفی کنیم تا بتوانید با دیدی بازتر اقدام به خرید بهترین قالب‌ها کنید. ناگفته نماند که اکثرا تمام قالب‌های وردپرس از ووکامرس پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید با خیال راحت در آن‌ها فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید.

اصلی‌ترین ویژگی‌های قالب‌های فروشگاهی

برای انتخاب قالب فروشگاهی خوب، باید به پارامترهایی که یک قالب را پوشش می‌دهند توجه کنید که این پارامتر ها شامل ویژگی های زیر می باشند.

[tie_list type=”lightbulb”]سهولت در نصب و راه‌اندازی
رنگ‌بندی متنوع و نامحدود
واکنش‌گرا بودن
خدمات پس‌ازفروش و پشتیبانی رایگان
بروزرسانی منظم و رایگان
صفحه‌سازهای اورجینال
ضمانت برگشت وجه در صورت مغایرت محصول با ویژگی‌ها و دمو[/tie_list]

قالب فروشگاهی پرفروش

10 قالب فروشگاهی پرفروش در سال 1401

اینکه شما از کدام قالب برای سایت خود استفاده کنید، به سلیقه و نوع فعالیت سایت شما بستگی دارد. ما در این مطلب تلاش می‌کنیم، شما را با برترین قالب‌ها آشنا کنیم تا بتوانید بهترین و کارآمدترین قالب را برای سایت خود انتخاب و امتیاز ویژه‌ای را در گوگل کسب کنید. توصیه می‌کنم مقاله 10 قالب فروشگاهی پرفروش را مطالعه کنید.

1. قالب چند منظوره Avada

آوادا یکی از محبوب‌ترین قالب‌های تم فارست بشمار می‌رود که با حدود 528,800 مقدار فروش توانسته با رتبه اول در سطر بهترین و پرفروش‌ترین قالب‌ها در جهان قرار گیرد. قالب آوادا با داشتن زیبایی منحصر به فرد و به‌روزرسانی مداوم می‌تواند به سایت شما جلوه‌ای تازه و ویژه ببخشد.

[button color=”green” size=”medium” link=”https://iranavada.com/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]خرید و دانلود قالب آوادا[/button]

ویژگی‌های قالب چندمنظوره Avada

قالب آوادا که از 10 قالب فروشگاهی پرفروش در سال جدید است این قالبکاملا واکنشگرا و انعطاف‌پذیر بوده و با تمام مرورگرها و افزونه‌ها بهینه‌سازی شده‌است. این قالب هم با استفاده از کدنویسی تمیز و هم بدون کدنویسی می‌تواند شمارا به اهداف خود برساند. دموهای زیبا فضایی راحت را برای هر گونه فعالیتی اعم از تجاری، آموزشی، خدماتی، فروشگاهی، شخصی، وبلاگی و غیره ایجاد کرده‌اند. این قالب دارای دموهای خلاق بوده و با سفارش‌سازی آسان توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

2. قالب Be (BeTheme)

قالب بعدی پرفروش که جایگاه دوم را در دست دارد Be Theme است. تا به امروز بیشتر از 500 وبسایت ازین قالب برای فعالیت‌های خود استفاده ‌کرده‌اند. این قالب هم هدر سایت و هم بدنه سایت شما را پوشش می‌دهد و با دارا بودن دموهای زیبا و خلاق برای هر نوع فعالیتی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

[button color=”green” size=”medium” link=”https://www.rtl-theme.com/betheme/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]خرید و دانلود قالب بی تم[/button]

ویژگی‌های قالب BeTheme

قالب بی‌تم قابلیت سفارش‌سازی دارد که می‌توانید تمام بخش‌های سایت خود را طراحی کنید. کدهای این قالب با وجود کوتاه بودن بسیار حرفه‌ای و کاربردی بوده که سفارش‌سازی چیدمان سایت را برای شما راحت می‌کند.
پنل تنظیمات این قالب از بخش‌های مختلف مدیریتی تشکیل شده‌است که به دلیل اینکه فارسی‌سازی شده‌است، کار را برای استفاده کاربران راحت کرده‌است.

از دیگر مزایای این قالب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

[tie_list type=”thumbup”]

پشتیبانی قوی و حرفه‌ای

سازگاری با فروشگاه‌ساز ووکامرس

ارائه قابلیت مگا منو

ارائه بیش از 16 طرح هدر متنوع

بیش از 200 شورت کد اختصاصی و بک گراند ویدیویی و پارالاکس

واکنش گرا بودن قالب آماده وردپرس بی‌تم برروی گوشی های تلفن همراه

سازگاری کامل با انواع مرورگرهای فعال از جمله گوگل

[/tie_list]

3. قالب The7

قالب The7 یکی دیگر از قالب‌های پرفروش می‌باشد که با داشتن بیش از 4000 دموی آماده طراحی بسیار زیبا و کارآمد را برای سایت شما به ارمغان می‌آورد. سازگاری و یکپارچه بودن این قالب با افزونه‌های صفحه ساز ویژوال کامپوزر ، روولوشن، لایر اسلایدر و افزونه‌های دیگر کار را برای کاربران راحت کرده‌است. همچنین با استفاده از پنل تنظیماتی می‌توانید سایت خود را شخصی سازی کنید.

[button color=”green” size=”medium” link=”https://abzarwp.com/downloads/the7-wordpresss-theme/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]خرید و دانلود قالب هفت[/button]

ویژگی‌های قالب The7

قالب The7 دموهای بسیار زیبا و خلاقی دارد که می‌توانید با استفاده از موضوع سایت و سلیقه خود آنها را انتخاب و طراحی کنید. این قالب دارای برگه‌ساز حرفه‌ای بوده و با ووکامرس سازگاری کامل دارد. همچنینی دارای سئو قوی است که می‌توانید با استفاده از کدنویسی‌های حرفه‌ای سایت خود را در موتورهای جستجو مانند گوگل به سطح بالایی برسانید. همچنین در بین ویژگی‌های بی‌نظیر این قالب می‌توان به؛ پنل تنظیمات حرفه‌ای و قوی، ابزارک‌های اختصاصی، سازگاری و هماهنگی کامل با افزونه WPML، واکنشگرا بودن، آپدیت و نصب رایگان و آسان و غیره اشاره کرد.

4. قالب فروشگاهی FlatSome

قالب فلت‌سام جزو قالب‌های اولیه تم فارست بوده و به همین دلیل محبوبیت بسیار بالایی دارد. فلت‌سام با بیش از نود و هشت هزار فروش می‌توان به عنوان یکی از بهترین قالب‌های به‌روز به سایت شما روحی تازه و جذاب بدهد. در صفحه کاری این قالب شما می‌توانید با کشیدن عناصر کار به راحتی به بسیاری از قابلیت‌ها و امکانات آن دسترسی پیدا کنید.

[button color=”green” size=”medium” link=”https://www.rtl-theme.com/flatsome/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]خرید و دانلود قالب فلت سام[/button]

ویژگی‌های قالب فروشگاهی FlatSome

فلت‌سام دارای سرعتی بسیار بالا بوده و برای بسیاری از مرورگرهای فعال همچون گوگل بهینه‌سازی شده است. این قالب دارای کدنویسی بسیار راحت و سفارش‌سازی آنلاین بوده و مگامنو پیشرفته دارد.
از دیگر مزایای این قالب می‌توان به؛ طراحی صفحه‌ساز اختصاصی، ظاهر و تجربه‌کاری مناسب و واکنش‌گرا بودن اشاره کرد.

5. قالب وردپرس Divi با صفحه ساز اختصاصی

قالب دیوی قالبی چند منظوره و یک پارچه است که یکی از بهترین قالب‌های وردپرس به شمار می‌رود که دارای صفحه‌ساز اختصاصی به نام صفحه‌ساز اختصاصی دیوی است. این قابلیت به شما اجازه طراحی زیبا و حرفه‌ای می‌دهد که بتوانید سایت خود را یکی از برترین و پربازدیدترین سایت‌ها تبدیل کنید. این قالب در حال حاضر 89 دلار است که دارای 87 بسته قالب و ابزار است به شما توانایی ایجاد هر سایتی را می‌دهد.

[button color=”green” size=”medium” link=”https://www.rtl-theme.com/divi-multi-purpose-wordpress-theme/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]خرید و دانلود قالب دیوی[/button]

ویژگی‌های قالب وردپرس Divi با صفحه ساز اختصاصی

کار کردن با این قالب کمی نیاز به آشنایی دارد اما به دلیل قابلیت انعطاف‌پذیری و واکنشگرایی که دارا است، قدرت طراحی هرگونه سایت را به شما می‌دهد. این قالب با موتورهای جستجو از جمله گوگل بهینه است و سرعتی بسیار بالا را به همراه دارد.

کدنویسی تمیز و حرفه‌ای در کنار دموهای زیبا و خلاق در این قالب باعث شده است که کاربران زیادی به سمت آن ترغیب شوند. همچنین با دارا بودن سفارش‌سازی آنلاین، کار را برای استفاده‌کنندگان خود راحت و آسان کرده‌است.

6. قالب ShopKeeper

یکی از قالب‌های بسیار کارآمد در زمینه قالب‌های فروشگاهی قالب ShopKeeper است. در این قالب می‌توانید طرح‌ها و صفحات دلخواه خود را با استفاده از کشیدن و رها کردن عناصر ایجاد کنید. همچنین با جستجوگرهایی مانند گوگل کاملا بهینه‌سازی شده است و سرعتی بسیار بالا دارد.

[button color=”green” size=”medium” link=”https://www.rtl-theme.com/shopkeeper-ecommerce-wordpress-theme/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]خرید و دانلود قالب شاپ کیپر[/button]

ویژگی‌های قالب ShopKeeper

از ویژگی‌های این قالب می‌توان به تنظیمات پنل پیشرفته و حرفه‌ای، راه‌اندازی بی‌عیب و نقص، انعطاف‌پذیر و واکنش گرا، وجود سربرگ‌های نامحدود، بروزرسانی متداول، پشتیبانی کاربر پسند، سفارش‌سازی آنلاین و سازگاری با افزونه‌های معروف اشاره کرد.

7. قالب چند منظوره enfold

یکی دیگر از فالب‌های پرفروش و پرطرفدار وردپرس enfold است. در این قالب تلاش شده‌است با حل مشکلات قبلی کارایی خود را بالا برده و خواسته تمام کاربران خود را برآورده کند. این قالب با طراحی و ظاهر خاصی که دارد به نمایش محتوای شما کمک دو چندانی می‌کند. قالب enfold واکنشگرا و انعطاف‌پذیر بوده و توانسته‌است به بهترین صورت در تمام پلت فرم‌ها صفحات خود را به نمایش بگذارد.

[button color=”green” size=”medium” link=”https://enfold.ir/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]خرید و دانلود قالب انفولد[/button]

ویژگی‌های قالب enfold

این قالب نصب بسیاری آسان دارد و به محض نصب شدن پشتیبانی بسیار قوی را برای شما فعال می‌کند و امکان پشتیبانی از فروشگاه‌های آنلاین یا ووکامرس به شما می‌دهد. برخی دیگر از ویژگی‌های این قالب عبارت‌اند از؛

[tie_list type=”thumbup”]

پشتیبانی از شورت کد‌ها

ساخت سایت چند زبانه

دارای فرم‌ساز پیشرفته

اسلایدرهای استاندارد

صفحه‌ساز فوق پیشرفته‌

طراحی ریسپانسیو

[/tie_list]

8. قالب چند منظوره Jupiter

یکی از قالب‌های پرفروش دیگر قالب Jupiter است. این قالب 125000 فروش توانسته رتبه 4.75 را به خود اختصاص دهد. این قالب بسیار خاص و شگفت‌انگیز است. مانند سایر قالب‌ها چند منظوره نیست و تفاوت زیادی دارد با زیرا که شما با اختیارات و امکانات فراوانی می‌توانید قالب را شخصی سازی کنید. این قالب انعطاف پذیری و کشش بسیار بالایی دارد.

[button color=”green” size=”medium” link=”https://www.zhaket.com/web/jupiter” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]خرید و دانلود قالب جامپیتر[/button]

ویژگی‌های قالب چند منظوره Jupiter

این قالب با صفحه‌سازهای گوناگونی همچون المنتور سازگاری دارد که می‌توانید با استفاده از آنها سایت خود را به محیطی متفاوت تبدیل کنید. همچین شما با کمک این قالب می‌توانید هر صفحه را به موضوع خاصی اختصاص دهید و فروشگاه آنلاین ایجاد کنید. با استفاده از آن می‌توانید هدرها و فوترهای مختلفی را ایجاد کنید که این قدرت سایت شما را نشان می‌دهد. ناگفته نماند که استفاده از 150 الگوی آماده می‌تواند دست شما را برای انتخاب راحت‌تر و بهتر باز بگذارد.

9. قالب چند منظوره bridge

این قالب به دلیل تجربه کاری بسیار زیادی که دارد در تم فارست قدمت بسیار بالاییی دارد. با داشتن 116000 فروش توانسته امتیاز 4.77 را برای خود کسب کند. این قالب بیش از 376 دمو را دارا می‌باشد که می‌تواند به سایت شما زیبایی خاصی ببخشد. می‌توانید با چند کلیک ساده دموهای قالب را ایمپورت کنید.

[button color=”green” size=”medium” link=”https://www.zhaket.com/web/bridge-theme” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]خرید و دانلود قالب فلت بریج[/button]

ویژگی‌های قالب چند منظوره bridge

این قالب با افزونه‌های بسیار قوی مانند ویژوال کامپوزر برای ایجاد صفحات وردپرسی هماهنگ شده‌است که می‌توانید با خیال راحت صفحات خود را در زمینه‌های مختلف طراحی و در معرض دید استفاده‌کنندگان قرار دهید. یکی از مزایای خوب و کارآمدی که این قالب نسبت به سایر قالب‌ها دارد این است که؛ شما لازم نیست بعد از هر مدتی آن را بروز کنید بلکه به صورت خودکار هر زمانی که نیاز باشد آپدیت شده و تمام تنظیماتش قابل استفاده قرار می‌گیرد.

10. قالب چند منظوره Uncode

قالب Uncode از موقعی که در تم فارست عرضه شد توانست خود را به رتبه بالایی در بین سایر قالب‌ها برساند. این قالب اولین بار در سال 2015 منتشر شد و از آن زمان بطور مداوم در حال بروزرسانی و پشتیبانی است. در نسخه 1.8، تفاوتی خاص و چشمگیر در امکانات و دموهای آن ایجاد شد و سپس صفحه‌ساز قدرتمند ویژال کامپوزر در قالب انکد به آن اضافه شد و همین موضوع میزان محبوبیتش را افزایش داد. این قالب بیش از 410 لایوت با امکانات مختلف دارد. تعداد دموهای این قالب به حدود 60 عدد می‌رسد که برای تمام کسب‌وکارها و فعالیت‌ها قابل استفاده است.

[button color=”green” size=”medium” link=”https://www.rtl-theme.com/uncode-creative-multiporpose-wordpress-theme/” icon=”” target=”false” nofollow=”false”]خرید و دانلود قالب انکد[/button]

ویژگی‌های قالب چند منظوره Uncode

این قالب کتابخانه بسیار قوی دارد تا کاربران در استفاده از آن با مشکلی برنخورند. قالب آنکد کدنویسی بسیار حرفه‌اس دارد که می‌تواند سایت شما را به به رتبه‌بندی بالایی برساند. با بیشتر افزونه‌ها هماهنگ است و شما می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. همچنین با شبکه‌های فروشگاهی و ووکامرس نیز بهینه‌سازی شده‌است. برای دیده شدن سایت توسط همه پلتفرم ها باید قالب ماهیت ریسپانسیو بودن را داشته باشد که Uncode را به خوبی داراست.

چگونه با استفاده از این قالب‌ها یک سایت فروشگاهی موفق داشته‌باشیم؟
شما برای ایجاد یک سایت کارامد نیاز به استفاده دقیق و مناسب از قالب‌ها دارید. رایان طرح می‌تواند به شما در ساخت بهترین سایت‌های فروشگاهی با استفاده از این قالب‌ها کمک کند. حتی اگر شما از همه این قالب‌ها استفاده کنید اما سئو و پشتیبان سایت قوی و درستی نداشته‌باشید‌، نمی‌توانید سایت خود را ارتقا دهید و در کار خود به موفقیت‌های دوچندانی دست پیدا کنید.

جمع‌بندی

در امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های نوین، بیشتر فعالیت‌ها و کسب‌وکارها به این سمت تمایل پیدا کرده‌اند. اگر شما هم فعالیت‌های خود را از طریق سایت پیگیری می‌کنید، می‌توانید با مطالعه موارد بالا یکی از قالب‌هایی را که مطابق با سایت شما است انتخاب کنید و به امتیاز خود در گوگل بیفزایید. امیدواریم که توانسته‌باشیم با کمک اطلاعات مطرح شده به شما کمک شایانی در ارتقا سایت‌هایتان کرده‌باشیم. همچنین می‌توانید برای راهنمایی و انتخاب کارآمدتر، از مشاوران‌ما در این زمینه استفاده کنید. در نهایت از توجه شما به این مقاله سپاسگزاریم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

10 قالب فروشگاهی پرفروش در سال 1400(از سیر تاپیاز)+با مثال

10 قالب فروشگاهی پرفروش در سال 1400(از سیر تاپیاز)+با مثال

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای 10 قالب فروشگاهی پرفروش در سال 1403

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!