جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو کابینت سازی

اگر شما یک کسب و کار کابینت سازی دارید و به ارائه محصولات دکوراسیون منزل و کابینت می‌پردازید، بنابراین به طراحی لوگو کابینت سازی نیازمند هستید. امروزه تغییر دکوراسیون منزل به یکی از عادات هر ساله مردم تبدیل شده است، افراد برای تغییر روحیه و مدرنیته شدن هر چند وقت یکبار به تغییر لوازم کهنه به نو می‌پردازند، حتی برخی افراد یک طراح دکوراسیون برای تغییرات منزل خود استخدام می‌کنند، پس زمان خوبی است که شما کسب و کار کابینت سازی خود را گسترش دهید. کابینت سازها امروزه از روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی به صورت خلاقانه‌ای استفاده می‌کنند، این اقدام هوشمندانه طراحی لوگو کابینت سازی است.

لوگو آرم و نمادی است که به کسب و کار شما هویت می‌بخشد، لوگو نماینده شما در هر مکانیست که شما حاضر نیستید! طراحی آرم کابینت سازی شما را از سایر رقبا متمایز و منحصر به فرد می‌کند، و به کسب و کار شما اعتبار ویژه‌ای می‌بخشد.

لوگو کابینت سازی، یک پیام‌رسان قدرتمند است که نوع خدمات‌دهی و محصولات شما را به مخاطبان منتقل می‌کند، یک لوگوی خوب و حرفه‌ای تمام نکات مثبت، ارزش‌ها و خلاقیت‌های کار شما را برای افراد نمایان می‌کند؛ به‌طورکلی طراحی لوگو کابینت سازی در رساندن پیام شما به مخاطب به طور حرفه‌ای عمل می‌کند.

لوگو کابینت سازی چه ویژگی‌هایی دارد؟

  1. لوگو کابینت سازی اگر به صورت حرفه‌ای طراحی شده باشد باعث، برداشت اولیه مطلوب مخاطب می‌شود، زیرا مشتریان در چند ثانیه ابتدایی در مورد یک کسب و کار تصمیم می‌گیرند، و انتخاب می‌کنند که از شما خرید کنند یا نه! طراحی لوگو کابینت سازی بیانگر اعتبار شماست.
  2. لوگو کابینت سازی با خلاقیت و استراتژی یک طراح لوگو حرفه‌ای طراحی شده است.
  3. لوگو کابینت سازی باعث می‌شود کسب و کار شما دارای هویت برند سازی شود، لوگو نقش عظیمی در هویت بخشی به برند ایفا می‌کند.
  4. لوگو کابینت سازی موجب می‌شود تا تصویری حرفه‌ای و معتبر از خود در ذهن مخاطب به یادگار بگذارید.
  5. طراحی لوگو کابینت سازی نوعی سرمایه‌گذاری است که پس از مدت کوتاهی سرمایه‌ای که برای طراحی لوگو صرف کرده‌اید به صورت چند برابر به دست شما بازمی‌گردد.
  6. احتمالاً با رشد کسب و کارتان بخواهید برندتان را در فضاهای اجتماعی به نمایش بگذارید، شما می‌توانید از لوگو کابینت سازی برای بازاریابی برندتان در تمام رسانه‌ها و همچنین در بستر اینترنت استفاده کنید.

لوگو کابینت سازی

اهمیت طراحی لوگو در کابینت سازی

کابینت سازی نیز  مانند تمام کسب و کارهای دیگر، نیاز به اعتبار و اعتماد مشتریان خود دارد که این موضوع، فقط به واسطه تبلیغاتی که روی برند انجام می‌شود و البته کیفیت خدمات ارائه شده، بدست می‌آید و با توجه به این که تبلیغات برندینگ در اکثر موارد روی لوگو انجام می‌شود و در واقع لوگو معرف شما به بازار و مخاطبین هدف است و به همین علت نیز اهمیت طراحی لوگو در کابینت سازی مانند هر کسب و کار دیگر به قدری بالاست که کلید موفقیت برند شما در آن خلاصه می‌شود؛ پس اگر می‌خواهید صاحب برندی قدرتمند باشید، باید لوگویی قدرتمند داشته باشید.

چه کسانی به طراحی لوگو کابینت سازی نیاز دارند؟

تمام افرادی که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با شغل کابینت سازی در ارتباط هستند و می‌خواهند اعتبار بالایی در بین مشتریان داشته باشند و مهمان یک الی دو روزه بازار کار کابینت سازی نباشند، نیاز به طراحی لوگو دارند؛ با توجه به این موضوع، در صورتی که نیاز به خدمات طراحی لوگو دارید، می‌توانید از طریق واتساپ با متخصصین ما در ارتباط باشید.

کنجکاو کردن مردم نسبت به کسب و کار شما

طراحی لوگو کابینت سازی اگر به صورت حرفه‌ای و خلاقانه طراحی شده باشد باعث می‌شود که افراد در مورد مفهوم لوگو کنجکاو شوند و به دنبال آن باشند که لوگو بیانگر چه شعاری است.

مثلاً لوگو شرکت اپل که پشت آن تاریخچه‌ای دور و دراز و داستانی جالب و مفهومی است؛ همواره موجب می‌شود که افراد به دنبال فهمیدن داستان آن باشند.

اگر لوگو کابینت سازی شما به صورت حرفه‌ای دیزاین شده باشد، افراد را کنجکاو می‌کند که کسب و کار شما را بیشتر مورد بررسی قرار دهند، و نتیجه این بررسی‌ها به خرید محصول و جذب مخاطبان بیشتر ختم می‌شود.

مشتریان با دیدن لوگوی جذاب و خلاقانه شما مسر می‌شوند که با شما ارتباط برقرار کنند، همچنین لوگو خوب در برند سازی و اعتماد مشتری نقش پررنگی را ایفا می‌کند.

پیام‌رسان قدرتمند

لوگو همانند پیام‌رسانی قدرتمند عمل می‌کند، طراحی لوگو کابینت سازی به ارائه شعار شما به مخاطبان به صورت حرفه‌ای می‌پردازد و پیام شما را به‌گونه‌ای به مخاطبین انتقال می‌دهد که در زمان طولانی در ذهن آنها ماندگار می‌شود.

طراحی لوگو کابینت سازی می‌تواند دارای پیام‌هایی مثل این موارد باشد: کیفیت بالای کابینت‌ها، انجام خدمات در کمترین زمان ممکن، تنوع در رنگ‌بندی و جنس کابینت‌ها، طراحان حرفه‌ای و متخصص.

شاید فکر کنید که بکار گیری موارد بالا در یک لوگوی ساده و کوچک هرگز امکان‌پذیر نخواهد بود، اما باید بگوییم که طراحان لوگو به صورت حرفه‌ای و اختصاصی به طراحی لوگویی مفهومی می‌پردازند، و یکی از ویژگی‌های طراحان لوگو، طراحی لوگوی ساده و در عین حال مفهومی است که تمام خدمات و محصولات آن کسب و کار به شیوه‌ای تخصصی در لوگو طراحی شده است.

ویژگی مثبت لوگو مغازه کابینت سازی

انتقال زیبایی کار شما به مشتری

لوگو همانند نماینده شما در هر مکانی عمل می‌کند؛ و نمایانگر هویت و فلسفه برند شما است.

امروزه مردم به سمت محصولات به روز و جذاب جذب می‌شوند، بنابراین لوگوی طراحی شده شما باید به‌گونه‌ای باشد که این زیبایی و جذابیت را به مشتری نشان دهد، و به قدری جالب باشد که کنجکاوی مشتریان بالقوه را به خود جلب کند، و بتواند افراد را با نگاه اول ترغیب به خرید از محصولات شما کند.

لوگو اگر توسط افراد متخصص و حرفه‌ای طراحی شده باشد، می‌تواند آنقدر زیبا جلوه کند که مشتری در اولین نگاه متوجه زیبایی کار شما شود.

امروزه زیبایی در سادگیست، لوگوی ساده بسیار شیک‌تر از لوگوهای پیچیده است، طراحی لوگوی ساده منتقل کننده مدرن و با کلاس بودن کسب و کار شما است، بکار گیری اجزا و جزئیات زیاد در لوگو علاوه بر اینکه درک آن را برای مخاطب سخت می‌کند، بلکه نشانگر شلختگی و درهم‌ریختگی است.

قیمت طراحی لوگو کابینت سازی

از مهم‌ترین عواملی که در انتخاب یک لوگو کابینت سازی تأثیرگذار است قیمت و تعرفه طراحی آن است.

نمونه کار لوگو کابینت سازی

طراحی لوگو ارزان اگرچه می‌تواند برای شما مقرون به صرفه باشد و در صرف هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند اما به جرات می‌توانیم بگوییم که از کیفیت خوبی برخوردار نخواهد بود.

تعیین قیمت طراحی لوگو برای کابینت سازی به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ شرکت طراحی لوگو با توجه به فعالیت‌هایی که بر روی طراحی لوگو شما اعمال می‌کند، هزینه آن را تعیین می‌کند.

مثلاً طراحی گرافیک اگر به صورت تخصصی و توسط طراحان متخصص و زبده طراحی شود قاعدتاً هزینه‌های بالایی را در بر خواهد داشت، باید در نظر داشته باشیم که طراحی گرافیک به این طریق از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود که اصلاً قابل‌مقایسه با افرادی که از قالب‌های آماده گرافیک استفاده می‌کنند و به صورت ارزان به مشتری ارائه می‌دهند، نخواهد بود.

برخی شرکت‌های طراحی لوگو با برگزاری جلساتی برای شناخت نیاز کسب و کار شما و آگاهی از بازار هدف، مشخص می‌کنند که چه نوع سبک لوگویی برای شما مناسب و پربازده خواهد بود، بنابراین مسلماً این سبک کار در سفارش طراحی لوگو نسبت به کار افرادی که در مدت‌زمان کوتاه و بدون فکر به طراحی لوگو می‌پردازند دارای ارزش و قیمت بالایی خواهد بود.

مبحث دیگر که در تعیین قیمت طراحی لوگو تأثیرگذار است، بحث حرفه‌ای و اصولی بودن لوگو است؛ برخی شرکت‌ها با استفاده از نرم‌افزارها و قالب‌های آماده اقدام به طراحی لوگو می‌کنند که مسلماً کار آنها از ارزش پایینی برخودار است، اما در شرکت‌های معتبر یک تیم متخصص برای طراحی لوگو ساعت‌ها و روزها زمان می‌گذارند تا بتوانند بهترین و شایسته‌ترین لوگو را به شما تحویل دهند، و قطعاً این نوع کار دارای قیمت بالا و صدالبته کیفیت بالاتری است.

سفارش طراحی لوگو کابینت سازی

سؤالات متداول

  1. چرا از خدمات طراحی لوگو رایان طرح استفاده کنیم؟

خدمات تیم رایان طرح، با گارانتی کیفیت و هزینه به شما ارائه می‌شود به شکلی که برند شما به واسطه استفاده از خدمات تیم ما که در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ارائه می‌شود، استفاده نماید، می‌توانید به سرعت اقدام به برند سازی کسب و کار خود نماید و به اعتبار و مشتریان بی شمار دست پیدا نماید؛ به علاوه ارائه پشتیبانی مستمر نیز، یکی از دلایل دیگر برای استفاده از خدمات تیم ما می‌باشد.

  1. طراحی لوگوی کابینت سازی در رایان طرح چقدر زمان می‌برد؟

معمولاً طراحی لوگو برای کابینت سازی یا هر کسب و کار دیگری، فرآیند پیچیده‌ای است که رایان طرح با بهینه سازی این فرآیند زمان آن را به حداقل کاهش داده و شما می‌توانید در مدت زمان کم‌تر از 1 هفته، لوگو برند خود را در راستای تبلیغات گسترده استفاده نماید.

  1. معایب استفاده از لوگوهای آماده برای برندینگ چیست؟

معمولاً لوگوهای آماده به عنوان نمونه کار در دسترس هستند و هر کدام مطلق به کسب و کاری هستند که در زمینه مشابه شما در حال فعالیت می‌باشد که با توجه به این موضوع، کسب و کار شما در حال کپی برداری از یک برند دیگر است که اصلاً خوشایند نمی‌باشد؛ دقت داشته باشید، وقتی مشتری به این موضوع پی ببرد که شما برای برندینگ کسب و کار خودتان ارزش قائل نیستید تا برای آن هزینه کنید، قطعاً از خدمات و محصولات شما استفاده نمی‌کند.

  1. منظور از برندینگ معکوس در طراحی لوگو چیست؟

با توجه به اهمیت طراحی لوگو برای کسب و کارهایی که به صورت مستقیم یا غیرمستقیم با کابینت سازی ارتباط دارند، بد نیست بدانید که طراحی لوگو در صورتی که به صورت تخصصی انجام نشود و اهداف اشتباهی را به صورت سیگنال به سمت ذهن مخاطب ارسال نماید، باعث ایجاد برندینگ معکوس می‌شود و تمام تلاش‌های یک کسب و کار برای رشد را بی اثر می‌کند.

جمع بندی:

همانطور که در قبل گفتیم، لوگو نماد و نماینده یک کسب و کار است و به یک تجارت هویت می‌بخشد. وقتی شما لوگویی را مشاهده و آن را شناسایی می‌کنید و به خاطر می‌سپارید، بنابراین لوگو باعث می‌شود برند یک کسب و کار قابل تشخیص و شناسایی باشد.

لوگو اگر به صورت حرفه‌ای طراحی شده باشد همیشه به‌یادماندنی خواهد بود و به مخاطبان کمک می‌کند که به مدت طولانی نام برند را در خاطر داشته باشند. روانشناسان معتقدند که شکل‌ها و رنگ‌ها همیشه روی مغز انسان تأثیر می‌گذارند، این به معنای قابل تشخیص بودن طراحی لوگوی کابینت سازی منحصر به فردی است که توسط طراحان زبده و کار بلد تولید شده است.

4.7/5 - (8 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو کابینت سازی

طراحی لوگو کابینت سازی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو کابینت سازی

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!