جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو فروشگاه با قیمت ارزان

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

طراحی لوگو فروشگاه چرا انجام می شود؟ با توجه به اینکه امروزه تعداد فروشگاه های آنلاین روز به روز در حال افزایش است، سایت ها و در واقع تمام آنلاین شاپ ها حتی مجموعه هایی که صرفا فعالیت اینترنتی دارند، بایست صاحب لوگو فروشگاه خود باشند.

در هر زمینه که فعالیت داشته باشید باید نماد برند خود را مناسب برای آن زمینه انتخاب کنید. این ها همه برای جذب و حفظ مشتری از نکات طلایی می باشند.

زمانی که برای سفارش طراحی لوگو فروشگاه اقدام می کنید، با توجه به نوع لوگو انتخابی طراحی شما آغاز می شود. در واقع اگر شما نوع لوگو تایپی را انخاب کرده باشید، طراحی شما با کلمات نام برند و ترکیب آنها با المان های مرتبط با کار شما انجام خواهد شد. اگر از لوگو ترکیبی استفاده کنید، ممکن است، از هر نوع نماد مرتبط و یا غیر مرتبط برای برقراری قرار دادن در کنار نام برند استفاده شود.

 

رایان طرح با قیمت پایین طراحی لوگو اسم شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین کار ها در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

چرا باید طراحی لوگو فروشگاه را انجام دهیم؟

جلب اعتماد مشتری با طراحی لوگو فروشگاه:

برای ایجاد تفاوت در کسب و کارتان و اعتبار سازی برای خودتان لوگو مخصوص فروشگاه خود را طراحی خواهید کرد. باید بگوییم که یکی از اولین گام ها برای ایجاد تغییر در کسب و کار سفارش طراحی لوگو می باشد. زمانی که مشتریان شما لوگو فروشگاه را ببینند، خدمت و محصولی که از شما خریداری خواهند کرد را با نام برند شما به یاد خواهند داشت و در صورت داشتن رضایت، خرید بعدی مشتری نیز قطعا از فروشگاه شما خواهد بود.

تاثیر طراحی لوگو فروشگاه در برند سازی

داشتن لوگو زیبا و حرفه ای می تواند چهار چوب فعالیت و نتایج کسب و کار شما را بیان کند. در واقع برندتان را تنها با طراحی لوگو فروشگاه ماندگار خواهید کرد. مشتریان تصاویر و هویت بصری فروشگاهی که از آن رضایت داشته اند را هرگز فراموش نخواهند کرد.

با توجه به این موارد قطعا دانستید که طراحی لوگو از اهمیت بالایی برخوردار است. خیلی آسون شد دیگه! وقتی میدونید که فروشگاه شما باید لوگو داشته باشه! رایان طرح هم که بهترین تیم طراحی رو داره! همین الان سفارش طراحی لوگو رو با شماره تماس 02191307049 ثبت کن!

اگر میخواهید مقاله کاملی از تاثیر لوگو در تبلیغات کسب و کارتان را بخوانید مقاله رازهای جذب مشتری را از دست ندهید.

تعزفه

انواع فروشگاه ها و لوگو های آنها

طراحی لوگو فروشگاه محصولات بهداشتی:

محصولات زیبایی و بهداشتی که با توجه به آنلاین شدن بسیاری از فروشگاه ها در سایت های فروشگاهی قرار گرفته اند.

این محصولات بهداشتی برای بسیاری از افراد مهم است و نوع جنس و خدمتی که میگرند برایشان اهمیت دارد.

زمانی که محصول مناسب و خوبی را به دست مشتری برسانید بزودی مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد.

مشتریان شما باید از طریق لوگو ارتباط آسان تری با شما برقرار کنند، در نتیجه سفارش طراحی لوگو فروشگاهی خود را همین حالا در واتساپ شرکت طراحی لوگو رایان طرح ثبت کنید.

طراحی لوگو فروشگاه محصولات دیجیتالی و لوگو آنها:

فروشگاه هایی که محصولات شبیه موبایل، لپ تاپ و قطعات ان ها را عرضه می کنند افزایش قابل توجهی دشاته است اما محصولات دیگری وجود دارد که روز به روز فروشگاه های آنلاین آنها در حال شروع فعالیت هستند.

با توجه به اهمیت طراحی لوگو برای فروشگاه این دسته از صاحبان کسب و کار ها نیز با توجه به حوضه فعالیت و نام برندشان سفارش خود را در رایان طرح ثبت می کنند.

طراحی لوگو فروشگاه محصولات غذایی و لوگو آنها:

سوپرمارکت های اینترنتی یا همان فروشگاه مواد غذایی آنلاین! این دسته از فروشگاه ها با فروش در محدوده شعبه های خود از طریق اینترنت توانسته اند فروش را بهینه و در صرف هزینه های بسیاری صرفه جویی کنند.

طراحی لوگو برای این دسته از سایت ها و فروشگاه ها که محصولات غذایی مورد نیاز روزانه مشتریان را عرضه می کند با توجه به نظر سفارش دهنده ممکن است متفاوت باشد.

انتخاب نوع طراحی لوگو در این زمینه بسیار مهم است؛ radykala یکی از سایت های ایرانی که با عنوان سوپرمارکت اینترنتی شناخته می شود لوگو خود را در نوع لوگو تایپ سفارش داده است.

سایت های فروشگاهی برتر ایران را میشناسید؟ اگر پاسختان به 10 مورد نرسید، پیشنهاد می کنیم مقاله شناخت برترین فروشگاه های آنلاین ایران را بخوانید.

مدت زمان طراحی لوگو فروشگاه در رایان طرح چقدر است؟

برای هر لوگو زمان اختصاصی خودش را صرف می کنیم؛ یعنی با توجه به نظرات شما و آنچه که خواسته اید ممکن است زمان تحویل یک لوگو کاملا با مشتری دیگری متفاوت باشد. به همین دلیل است که محدوده دقیقی ارائه نمی شود اما حداکثر سفارش طراحی لوگو فروشگاه شما را تا 10 روز انجام خواهیم داد.

قیمت طراحی لوگو فروشگاه را بسیاری از افراد میپرسند! در پاسخ به آنها باید بگوییم که هزینه نهایی یک لوگو می تواند با دیگری متفاوت باشد زیرا بستگی به زمان و زحمتی است که یک طراح برای طراحی لوگو شما هزینه می کند.

در صورتی که نیازمند طراحی لوگو فوری برای پیج یا کسب و کار خود هستید! پیشنهاد می کنیم مقاله طراحی لوگو فوری را بخوانید.

چرا طراحی لوگو فروشگاه را باید رایان طرح انجام دهد؟

تیم های حرفه ای مشتریان حرفه ای دارند؛ شما نیز مشتری تیم حرفه ای سایت طراحی لوگو رایان طرح باشید. دلیل اینکه افراد زیادی سفارشات طراحی لوگو فروشگاهی را در رایان طرح ثبت کرده اند چیست؟ تجربه کاری کادر مجرب ما باعث شده است که بهترین لوگو ها برای هر تجارتی خلق شود و رضایت کامل مشتریان را به همراه داشته باشد.

زمان تحویل پروژه در رایان طرح بسیار کمتر از سایر رقیبان است و همچنین هزینه طراحی لوگو فروشگاه در رایان طرح بسیار پایین تر از دیگر شرکت ها خواهد بود. فرصت طراحی لوگو خاصتان را در رایان طرح از دست ندهید در واتساپ منتظر پیغام های شما هستیم.

انجام سریع و به موقع سفارشات طراحی لوگو آلاین شاپ، فروشگاه و سایت شما در رایان طرح ممکن شده است.

کلام آخر ما برای شما

هر آنچه که در حوضه گرافیکی نیاز داشته باشید را رایان طرح برایتان فراهم خواهد کرد. طراحی لوگو فروشگاه، طراحی بنر های فروشگاه، طراحی سایت فروشگاهی و هر آنچه که در واقع نیاز شما در زمینه گرافیکی خواهد بود را رایان طرح برایتان انجام خواهد داد.

نیازمند راهنمایی بیشتری هستید و می خواهید که طراحی لوگو خود را به رایان طرح بسپارید از طریق پشتیبانی ما در واتساپ اقدام فرمایید.

سفارش طراحی لوگو فروشگاه

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو فروشگاه

طراحی لوگو فروشگاه

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو فروشگاه با قیمت ارزان

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!