جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو شخصی + نمونه لوگو های معروف

زمانی که تمایل دارید در حیطه کاری خودتان در تجارتتان و یا هر خدمتی که انجام می‌دهید خاص‌ترین باشید و نظر مشتریان را جلب کنید شما نیازمند لوگو شخصی هستید اما برای “طراحی لوگو شخصی” به آسانی می‌توانید با پاسخ دادن به تعدادی از سؤالات منتظر خلق لوگو شخصی خود باشید.

جایگاه شما در کارتان و یا در جامعه برای داشتن یک لوگوی شخصی عامل مهمی نیست و شما صرفاً با سفارش طراحی لوگو شخصی و استفاده از آن برند سازی نام خود را بر روی خدماتی که انجام می‌دهید با موفقیت ادامه دهید.

در هر زمینه برای نشان دادن حرفه‌ای بود در کار و معرفی بهتر خود به مخاطبان شما باید طراحی لوگو شخصی خود را به یک تیم مجرب بسپارید به همین دلیل رایان طرح این مقاله را برای افرادی که تمایل دارند لوگوی شخصی خودرو سفارش دهند نوشته است همچنین به سؤالات پرتکراری که از پشتیبانی ما پرسیده می‌شود در این مقاله پاسخ داده‌ایم.

در هر صورت اگر تمایل دارید که لوگو شخصی با استفاده از عکس شخصی یا اسم خود داشته باشید؛ تا انتها مقاله همراه ما باشید.

چرا باید لوگو شخصی داشته باشید؟

تغییر دیدگاه مخاطبان با داشتن لوگو پرسونال:

بعد از اینکه لوگو خود را معرفی کردید و کارهایتان را با لوگوی شخصی جدیدتان ادامه دادید دیدگاه مخاطبان شما تغییر خواهد کرد و این خودش یک هدف برای برندسازی نامتان می‌باشد. در واقع واقعیت یک لوگو برای بیان تفاوت شما با سایر رقبا می‌باشد زمانی که شما لوگوی شخصی خود را سفارش دهید دیدگاه مخاطبانتان نیز همان گونه که می‌خواهید تغییر خواهد کرد.

در هر کسب و کاری که باشید چه برای شرکت کار کنید یا برای خودتان کار ‌کنید بهتر است لوگوی شخصی داشته باشید. برای ایجاد اعتماد بیشتر اگر لوگو ندارید و این مقاله را به همین دلیل می‌خوانید پیشنهادمان بعد از اتمام مطالعه مقاله ثبت سفارش طراحی لوگوی شخصی برای خود شخص شما در شرکت طراحی لوگو رایان طرح را می‌باشد.

 برند سازی خودتان با داشتن لوگوی شخصی:

خودتان را به یک برند تبدیل کنید زمانی که لوگو شما بر روی کاری دیده می‌شود همه مخاطبان متوجه انجام آن کار توسط شما شده و در نتیجه اعتبار کار را با انجام کار استاندارد افزایش دهید.

زمانی که برند رقصی شما به موفقیت رسیده باشد واگذاری برند در زمانی که دیگر تمایل به ادامه کار نداشته باشید نیز ممکن است حتی با اینکه لوگوی شما شخصی می‌باشد.

انواع لوگو شخصی چگونه است؟

لوگو ترکیبی شخصی:

نمونه کار لوگو شخصی

لوگوی ترکیبی یا به عبارتی لوگوهایی که به صورت تصویر و متن یکجا ایجاد می‌شود خلق چنین لوگوهایی که سادگی و شیوایی بیان دارند نسبت به دیگر لوگوها زمان برتر است و ماندگاری آن در ذهن مخاطب نیز بیشتر چنین لوگوهای زیبایی می‌تواند برای طراحی شخصی نیز استفاده شود که استفاده از تصویر خدمتی که انجام می‌دهید به همراه نام برندتان می‌تواند یک لوگو ترکیبی بسیار جذاب خلق کند که ترکیبی از لوگوهای تایپوگرافی و تصویری هستند.

لوگو تایپوگرافی شخصی:

نمونه کار لوگوتایپ شخصی

یکی از روش‌های دیگر برای طراحی لوگوی شخصی لوگو های تایپوگرافی هست چنین لوگوهای که صرفاً با متن کوتاه و فونت های مختلف و یا طراحی های تایپی خلق می شوند از لوگوهایی هستند که برای این افراد به صورت شخصی طراحی می شود برای مثال در چنین زمینه هایی لوگو آقای مهران مدیری کمدین معروف کشورمان را می توانیم نام ببریم.

لوگو مسکات شخصی:

نمونه کار لوگو مسکات شخصی

لوگو مسکات چنین لوگو هایی بیانگر شخصیتی هستند که صاحب کسب و کار می باشند. برای مثال در نمونه هایی از لوگوهای رستوران هایی که سرآشپزهای معروف ای دارند لوگو رستوران از نقاشی چهره شخصیت یک آن تجارت خلق می شود چنین لوگوهای معمولاً در سبک‌های کارتونی و به صورت رنگ های مختلف خلق می‌شوند که قطعاً برای بسیاری سرگرم کننده می باشد برای مثال می توانیم از نمونه های ایرانی معروف چیتوز را مثال بزنیم.

زمان طراحی لوگو شخصی چقدر است؟

در طراحی لوگوی اختصاصی و لوگوی شخصی که برای افراد انجام میشود مدت زمان مقداری متغیر است و با توجه به سلیقه فرد و درخواست های او برای ویرایش مدت زمان قطعی نمی توان گفت اما طرح درخواست شده شما توسط تیم مجرب رایان طرح با کیفیت بالایی در مدت کم انجام می‌شود معمولاً کارهای پایان طرح حداکثر تا ۱۰ روز تحویل داده می شود.

تعرفه سفارش طراحی لوگو شخصی چقدر است؟

یکی دیگر از مسائل مهم در زمینه طراحی لوگو شخصی و برای افرادی که سفارش طراحی لوگو شخصس را ثبت می‌کند تعرفه کار نهایی است؛ در واقع افراد تمایل دارند با کمترین قیمت لوگو خود را داشته باشد اما وجود یک قیمت استثنایی قطعاً شما سفارش‌دهنده را شگفت‌زده خواهد کرد.

استودیو رایان طرح باقیمت‌های باورنکردنی که در صفحه طراحی لوگو ارزان قرار داده‌ایم مشتریان ما را شگفت‌زده کرده است؛ زیرا آنها شاهد نمونه کارهای با کیفیت ما هستند کادر مجرب ما را شناخته‌اند و با هزینه طراحی لوگو خصوصی استثنایی که ما در نظر گرفته‌ایم سفارش‌های خود را ثبت می‌کنند. قیمت طراحی لوگو شخصی با توجه به خدماتی که نیاز داشته باشید، متغیر است. اما در حالت کلی مبلغ ثابت و کمتری از دیگر سایت ها برای تمام کار ها در نظر گرفته شده است.

نمونه کار لوگو شخصی

چرا طراحی لوگو شخصی را باید رایان طرح انجام دهد؟

در حقیقت تیم مجرب رایان طرح با ارائه بهترین خدمات گرافیکی توانسته است بهترین نمونه کار های خود را تولید کند که هر یک برای مشتریان ما سودمند بوده اند. شما به همین دلیل با تجربه بودن رایان طرح است که در صورت تمایل می توانید سفارش خود را به آسانی ثبت کرده و از خدمات فوق حرفه ای و همراهانه ما برخوردار شوید.

رایان طرح همچنین می تواند، طراحی لوگو با عکس شخصی شما را نیز انجام دهد. در واقع بعد از طراحی لوگو با اسم شخصی، افراد تمایل دارند از تصاویر خود در لوگوهای سفارش داده شده استفاده شود.

در طراحی لوگوی شخصی به چه مواردی توجه کنیم؟

به طور کلی چند اصل هستند که برای طراحی هر گونه لوگویی باید رعایت شوند. این اصل ها عبارت هستند از:

  • سادگی در طراحی لوگو
  • به یاد ماندنی بودن لوگو
  • جدید و خاص بودن لوگو
  • به روز بودن لوگو
  • داشتن عمر زمانی
  • هماهنگ بودن اجزای تشکیل دهنده ی لوگو از نظر دیداری
  • شناخت مخاطب و طراحی بر حسب ویژگی های آن
  • خلاقیت و نوآوری

 

کلام آخر ما برای شما

رایان طرح در زمینه خدمات گرافیکی بهترین بوده و هر لحظه پشتیانانی دارد که پاسخگوی سوالات شما می باشند. از خدمات دیگر ما نیز می توانید استفاده کنید.

ایده جدیدی برای لوگو شخصی خود دارید؟ ما آماده اجرائی کردن آن هستیم. اگر تصوری ندارید نیز جای نگرانی نیست، بهترین لوگو را برایتان خلق خواهیم کرد.

امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید؛ برای دریافت راهنمایی‌های بیشتر از طریق واتس‌اپ در خدمت شما هستیم. پیشنهاد می کنیم برای بهبود کسب و کار خود از خدمات دیگر رایان طرح از جمله طراحی سایت و سئو استفاده کنید.

سفارش طراحی لوگو شخصی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو شخصی

طراحی لوگو شخصی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو شخصی + نمونه لوگو های معروف

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!