جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو فرش ( سفارش آنلاین + نمونه کار)

طراحی لوگو فرش با هدف برند و هویت سازی برای کارخانه، مراکز فروش فرش، تولید کنندگان فرش و قالیشویی ها استفاده می‌شود. در صورتی که به درستی لوگو انتخاب و طراحی شود، می‌تواند میزان بازدهی کسب و کارهای مرتبط به فرش و قالیچه را به شدت  تغییر دهد و باعث افزایش مشتریان شما شود. درست است که در نگاه اول و از نظر خیلی از کسب و کارها، طراحی لوگو برای فرش فروشی امری ضروری نیست. فقط یک شکل یا نماد گرافیکی است، ولی وقتی به کسب و کارهای مختلف در هر مقیاسی دقت نماید، قطعاً تمام این کسب و کارها برای معرفی خود به مشتریان از لوگو استفاده می‌کنند و عملاً برند یا کسب و کاری بدون لوگو پیدا نخواهید کرد.

نمونه کار لوگو فرش

البته طراحی و سفارش لوگو فرش فروشی به تنهایی نمی‌تواند باعث موفقیت یک کسب و کاری مثل فرش فروشی باشد که نیاز به قدرت و اعتبار بسیار بالایی دارد.. ولی قطعاً طراحی لوگو برای فرش فروشی، می‌تواند جزو راه‌های مؤثر در برند سازی و افزایش اعتماد مشتریان باشد که تمام این مباحث باعث افزایش فروش خدمات و محصولات شما می‌شود.

اهمیت طراحی لوگو فرش و قالیچه در چیست؟

همانطور که قبل‌تر نیز اشاره شد، مهم‌ترین هدف از طراحی لوگو کارخانه فرش فروشی، برند سازی به شکلی است که مشتری وقتی لوگوی شما را در هر نقطه از شهر دید، یاد خدمات و محصولات شما افتاده و انتخاب دیگری به جز شما نداشته باشد. در حالی که در حال مرور شعار و هدف وجود کسب و کار شما می‌باشد. البته طراحی لوگو برای کارخانه تولید فرش می‌تواند کالا و محصولات شما را از کپی برداری و ارائه خدمات جعلی توسط افراد سود جو نیز در امان نگه دارد. در واقع لوگو یکی از راه‌های ارائه خدمات و محصولات به مشتریان مختلف است. به شکلی که لوگو درج شده در محصول شما نشان دهنده اعتبار محصولات و خدمات شما باشد و مشتری بودن نیاز به گشتن بتواند به محصولات اورجینال شما دسترسی داشته باشد.

به علاوه با توجه به ماهیت محصول شما که غالباً فرش و قالی می‌باشد، می‌توان گفت طراحی لوگوی فرش بافی باعث می‌شود که محصولات شما در بازار دارای هویت باشند و با سایر محصولات رقبا قاطی نشده و همیشه برند شما که محصولات بهتری تولید می‌کند از رقبای خود چندین پله جلوتر باشد و تبدیل به برندی با اعتبار شود که حتی می‌تواند خدمات خود را به صورت بین المللی نیز ارائه کند.

طراحی لوگو فرش فروشی و قالیشویی ها

با توجه به موارد گفته شده، قطعاً شما هم مانند تمام افراد و کسب و کارهایی که به موفقیت فکر می‌کنند، کسب و کار خود را نیازمند به سفارش طراحی لوگو حرفه‌ای فرش می دانید؛ ولی این که این خدمات را باید توسط چه شخص یا شرکتی انجام دهید، قطعاً سوالی است که فقط مشاورین ما قادر به پاسخگویی آن می‌باشند، پس اگر به فکر سفارش طراحی لوگو آنلاین هستید یا نیاز به مشاوره طراحی لوگو دارید، از طریق شماره «02191307049» با متخصصین ما در رایان طرح در ارتباط باشید.

مزایای طراحی لوگو برای کارخانه فرش

برند و هویت سازی متناسب با نوع خدمات و محصولات شما امکان شروع رقابت واقعی با رقبای سر سختی که قصد پایین کشیدن شما را دارند
جذب مشتریان و مخاطبین جدید و وفادار کردن مشتریان قبلی محدود سازی مسیرهای احتمالی شما برای رسیدن به موفقیت در زمان کم‌تر
افزایش فروش خدمات و محصولات امکان افزایش و گسترش خدمات و محصولات خود بدون نیاز به تغییرات اساسی
امکان بازی با ذهن مخاطب از طریق شعار و سمبل‌های مختلف ارائه هویت وجودی و هدف اصلی شما از فعالیت در این کسب و کار
کاهش احتمال ارائه محصولات جعلی و قلابی به اسم کسب و کار شما و…

اصول طراحی لوگوی برای فرش فروشی

همانطور که گفته شد، شرکت و سازمان‌های مختلفی در زمینه فرش و خدمات مرتبط به این محصول فعالیت می‌کنند که خیلی از این شرکت‌ها، مهم‌ترین دلیل طراحی لوگو یعنی برند سازی را فراموش کرده و فقط به فکر داشتن یک لوگو گرافیکی هستند. در حالی که طراحی لوگو قالیچه و فرش توسط شرکت طراحی لوگو تخصصی، برند سازی هست. همین موضوع باعث می‌شود پای اصول و استانداردهایی خاص به پای طراحی لوگو قالیشویی و فرش فروشی باز شود.

از مهم‌ترین اصولی که باید در طراحی لوگو فرش به آن دقت داشته باشید، این است که مانند همه تکراری نباشیم و از چارچوب‌های کلی پیروی نکنیم. به بیان دیگر زمانی که شما مانند تمام فرش فروشی‌ها یک لوگو تکراری که نمایان کننده فرش یا قالی هست استفاده می‌کنید، مطمئناً باعث سردرگمی مشتری‌ها می‌شوید. به علاوه خلاقیت مهم‌ترین عنصر برای طراحی و توسعه لوگو فرش فروشی است. نباید خود را بند چارچوب‌هایی کنید که در اکثر موارد باعث از به موفقیت رسیدن شما جلوگیری می‌کند.

طراحی لوگو فرش با بهترین شرکت

سفارش طراحی لوگو کارخانه فرش بافی

در صورتی که به فکر طراحی لوگو برای کارخانه فرش فروشی هستید ولی نمی‌دانید باید به چه شکل عمل کنید، کافی که به صفحه طراحی لوگو رایان طرح مراجعه کنید و با بررسی پکیج‌های مناسبی که ما برای شما در نظر گرفته‌ایم، اقدام به سفارش طراحی لوگو تخصصی خود نماید؛ به علاوه می‌توانید در راستای بهبود استفاده از خدمات تیم ما، قبل از هر کاری از طریق شماره «09229026345» با گرافیک کاران متخصص ما در ارتباط باشید و از تیم رایان طرح مشاوره رایگان طراحی لوگو دریافت کنید.

چرا طراحی لوگو را به رایان طرح بسپاریم؟

شاید برای شما هم سؤال باشد که با وجود سایت و شرکت‌های مختلف طراحی لوگو، چرا باید از خدمات تیم رایان طرح در راستای بهبود برند و هویت سازی کسب و کار خود استفاده کنیم و طراحی لوگو خود را به تیم متخصص رایان طرح بسپاریم؟

در راستای پاسخ به این سؤال باید گفت که خدمات ما به صورت تخصصی، با هزینه بسیار معقول، در سریع‌ترین زمان، با مشاوره و پشتیبانی رایگان بعد از تحویل سفارش ارائه می‌شود. همچنین تمام نیازهای شما برای سفارش طراحی لوگو فرش فروشی را در بر می‌گیرد. به بیان دیگر هر چیزی که سایت‌های طراحی لوگو به عنوان مزایای خدمات خود به شما ارائه می‌کنند، ما به عنوان خدمات معمولی خودمون به شما ارائه می‌کنیم. هیچ هزینه اضافه‌ای نیز بابت این خدمات از شما نمی‌گیریم. پس چی از این بهتر که شما با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن به واسطه لوگو خلق شده توسط تیم رایان طرح به موفقیت‌های بزرگ برسید.

خدمات بازطراحی لوگو کارخانه فرش بافی

یکی دیگر از خدمات مهم ما، ارائه خدمات به شرکت‌هایی است که به واسطه استفاده از خدمات تیم‌های غیر متخصص دچار مشکل شده اند. با این که دارای لوگو هستند، ولی نمی‌تواند بازدهی دریافت کنند. بیشتر به جای این که مشتری برای محصولات و خدمات مربوط به فرش داشته باشند، از حوزه‌های دیگر مشتری جذب می‌کنند. یا حتی به طور کامل قادر به جذب مشتری نیستند!. در این موارد ما به شما خدمات بازطراحی لوگوی فرش فروشی را ارائه می‌کنیم که به واسطه این خدمات شما می‌توانید روح اصلی لوگویی خود را بیدار کنید. تا برند شما به چشم دیده شده و مشتریان زیادی در زمان کم به سمت شما جذب شوند.

نکته مهم:

البته دقت داشته باشید که خدمات بازطراحی لوگو بسیار تخصصی بوده و فقط برای لوگوهایی که پایه درستی داشته باشند انجام می‌شود. نمی‌توان برای هر لوگویی از خدمات بازطراحی استفاده نمود. از این رو قبل از سفارش این خدمات باید با تیم پشتیبان رایان طرح از طریق شماره «02191307049» در ارتباط باشید.

تعرفه طراحی لوگو قالیچه و فرش چقدر است؟

قیمت طراحی لوگو فرش فروشی با توجه به سفارش و نوع خدماتی که شما نیاز دارید تعیین می‌شود که تعرفه آن نیز مشخص شده است و شما می‌توانید در هنگام پرداخت و تکمیل سفارش نیز هزینه دقیق آن را مشاهده نماید؛ البته خدماتی مانند بازطراحی باید قبل از هر کاری از طریق مشاوره مشخص شود. نمی‌توان قیمت دقیقی برای آن مشخص نمود. البته تمام تلاش ما در رایان طرح، ارائه خدمات با سرعت بالا و هزینه کم است.

طراحی لوگو برای کارخانه فرش فروشی چقدر زمان می‌برد؟

معمولاً تیم طراحی لوگو رایان طرح در کمترین زمان ممکن خدمات طراحی لوگو را انجام می‌دهد. این زمان بین 4 تا 6 روز خواهد بود که با توجه به پکیج خریداری شده شما مشخص می‌شود. از این حیث می‌توان گفته که ما همیشه سفارشات خود را زودتر از موعد مقرر تحویل می‌دهیم. این قطعاً خبر خوبی برای شما خواهد بود. البته در مواردی که کنترل آن از دست ما خارج باشد شاید زمان تحویل کمی تأخیر داشته باشد که به شما اعلام می‌شود.

جمع بندی

طراحی لوگو فرش فروشی مانند هر کسب و کار دیگری بوده و در عین حال که اصول خاصی دارد از عنصر خلاقیت بالا مساوی است با موفقیت بیشتر پیروی می‌کند. از این نظر تیم رایان طرح از الگوهای آماده برای طراحی لوگو استفاده نمی‌کند، بلکه لوگو شما را به صورت تخصصی طراحی و توسعه می‌دهد. تا این لوگو در سطح بین الملل نیز قابل استفاده باشد. بد نیست بدانید که نه تنها کیفیت خدمات ما بلکه هزینه و سرعت خدمات نیز به شدت راضی کننده است. کافی فقط یکبار از خدمات ما استفاده کنید تا دیگر نیازی به خدمات سایر شرکت‌ها نداشته باشید.

 

4.7/5 - (8 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو فرش

طراحی لوگو فرش

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو فرش ( سفارش آنلاین + نمونه کار)

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!