جستجو کردن
Close this search box.

طراحی لوگو صرافی

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

حتما برای شما هم پیش آمده است که با دیدن یک لوگو یا برند به سرعت و در همان لحظه یاد محصولات و خدمات آن شرکت میافتید. در ابتدا مبتدی ترین و ساده ترین تعریف از لوگو را قصد داریم ارائه بدهیم.

لوگو در واقع یک نماد و یا یک نشانه و علامت برای یک شرکت و یک کسب و کار یا برند باشد. لوگو معمولا با کمک تصاویر، حروف، اعداد و سایر موارد کل کسب و کار و برند را به نمایش می گذارد. طراحی لوگو یکی از روش های هوشمندانه جذب اعتماد مشتری ها می باشد. در واقع هر کسب و کاری نیاز به نام و هویت دارد و کسب و کار ها را می توان با یک لوگوی حرفه ای صاحب هویت کرد.

همان طور که نام و اسم داشتن شرکت ها و مجموعه ها از اهمیت بالایی بر خوردار می باشد، داشتن لوگو برای هر کسب و کاری نیز به همان اندازه حائز اهمیت می باشد. امروزه تعداد سرمایه داران و صاحبان کسب و کار برای معروف کردن برند خود و وارد بازار رقابت جهانی شدن، اقدام به طراحی یک لوگوی حرفه ای می کنند. طراحی لوگو صرافی باید با کسب و کار صرافی رابطه بسیار مستقیمی داشته باشد تا افراد با دیدن آن لوگو نوع کسب و کار را درک کنند. صرافی یک نوع کسب و کاری است که محدود به یک مکان نیست و افراد می توانند از راه دور خدمات ارائه بدهند و یا کسب درآمد داشته باشند.

به همین دلیل برای سفارش لوگو برای صرافی باید از شرکت معتبر و متخصص استفاده شود. شرکت رایان طرح دارای تیمی متخصص و مجرب می باشد که لوگو اختصاصی و حرفه ای بدون هیچ نقص و عیبی طراحی میکند. برای ارتباط با متخصصان ما با شماره های 09229026345 و 02191307049 در ارتباط باشید.

اهمیت طراحی لوگو

لوگو نماد نشانگر کسب و کار و تجارت افراد می باشد و در صورتی که آن شرکت و یا آن برند وارد بازار شد، با کمک آن لوگو ما بین اکثر مشتری ها معروف می شود و حس وفا داری به برند خود را ما بین مشتری ها قوی تر و ماندگار تر می کند. طراحی لوگو در معروف شدن و مشهور شدن برند شما کمک می کند و باعث می شود که افراد حس اعتماد نسبت به برند شما داشته باشند.‌ لوگو در برند سازی اهمیت فوق العاده ای دارد.

دلایل داشتن لوگو

از مواردی که باعث با اهمیت شدن طراحی لوگو برای صاحبان کسب و کار افزایش درآمد و افزایش آمار فروش بیشتر می باشد. یکی دیگر از مواردی اهمیت لوگو: برند شما را به مخاطبان نشان می دهد و مخاطبان را به خرید از شما جذب می کند. لوگو باعث می شود که توجه تعداد افراد جدیدی را به برند شما جلب کند.

مزایای طراحی لوگو صرافی

لوگو از اهمیت بالایی در شناخته شدن برند و کسب و کار برخوردار می باشد. مزایای طراحی لوگو صرافی بی شمار می باشند به همین دلیل امروزه برای معرفی اکثر کسب و کار های جدید و قدیمی از لوگو استفاده می کنند.

مزایای خاص طراحی لوگو:

  1. ارزشمند تر کردن کسب و کار و برند
  2. متفاوت و متمایز نشان دادن کسب و کار
  3. هویت سازی برند
  4. کسب مشتری های بیشتر
  5. جذب اعتماد مشتریان
  6. بیشتر دیده شدن کسب و کار و برند شما
  7. بالا بردن درآمد و سود کسب و کار
  8. وارد بازار رقابتی شدن کسب و کار
  9. ثبت لوگو

مزایای طراحی لوگو برای تمام انواع کسب و کار ها بسیار متعدد هستند. لوگو صرافی تاثیر مثبتی بر کسب و کار و برندینگ دارد و باعث ایجاد تفاوت و تمایز ما بین کسب و کار شما با دیگر کسب و کار ها می شود.

انواع طراحی لوگو

سبک های طراحی لوگو فراوان هستند و هر سبک دارای تنوع بالایی در طراحی لوگو دارد. در این قسمت قصد داریم که با انواع طراحی لوگو صرافی آشنا شویم.

انواع طراحی لوگو:

  1. لوگو تصویری: برای طراحی لوگوی تصویری از آیکون ها، طرح ها، اشکال و رنگ های بسیار متفاوتی استفاده می شود. این لوگو یکی از نماد های بصری کسب و کار ها می باشد که قدرت جذب بسیار بالایی دارد.
  2. لوگو تایپ: این نوع لوگو ها با قرار گیری حروف در کنار هم ایجاد می شود. طراحان باید مسئله آناتومی، پیوستگی طراحی و سایر موارد را در طراحی به خوبی رعایت کنند تا لوگو تایپ حرفه ای تهیه کنند.
  3. لوگو تلفیقی: این لوگو از ترکیب تصویر و تایپ طراحی می شود و باید تمام ویژگی های و اصول لوگو تایپی و لوگوی تصوریری را دارا باشد. لوگو تلفیقی از سخت ترین و وقت گیر ترین لوگو ها می باشد.
  4. طراحی لوگو اسم: این نوع لوگو ها معمولا از نرم شرکت ها یا نام صاحبان کسب و کار الهام می گیرد و عده ای از افراد هستند که با نام خود خواستار طراحی لوگو هستند.

هر کدام از انواع طراحی که در بالا ذکر شدند دارای مزایا و طرفداران خاص به خود می باشند.

ویژگی های طراحی لوگو حرفه ای

لوگو حرفه ای باید دارای چه ویژگی های داشته باشد؟ اگر اصول طراحی لوگو صرافی به خوبی رعایت شود باعث خلق یک لوگوی حرفه ای می شود.

ویژگی‌ های لوگوی حرفه ای:

  • هم خوانی و سنخیت داشتن لوگو با نوع کسب و کار مثال: لوگو مناسب رستوان باید با غذا و یا ظروف مربوط به غذا هم خوانی داشته باشد.
  • لوگو با مفهموم و معنی مرتبط
  • لوگو حرفه ای جدید و ناب( یعنی لوگو کپی یا شبیه یک لوگوی دیگر نباشد).
  • لوگو با ظاهر متمایز و متفاوت
  • لوگو ساده اما زیبا و جذاب
  • رنگ لوگو (رنگ نقش ویژه ای در لوگو حرفه ای دارد).
  • تحت تاثیر گذاشتن کاربران از لحاظ روحی روانی از طریق ترفند های روانشناسی
  • در ابعاد مختلف و سایز های متفاوت بتوان لوگو را درک و فهم کرد.

شرکت طراحی لوگو برای صرافی

تعداد شرکت های طراحی لوگو به قدری فراوان شده اند که افراد وقت زیادی می گذارند تا یک شرکت طراحی لوگو خوب پیدا کنند. اما اگر بخواهیم یک شرکت طراحی خوب پیدا کنیم کافیست که به نمونه های کاری و سابقه کار آن شرکت طراح لوگو سر بزنیم. شرکت های موفق و ماهر نمونه های از لوگو های حرفه ای و متمایز را در اختیار کاربران قرار می دهند تا اعتماد کاربران را جذب کنند.

طراحی لوگو صرافی همان طور که همه ما می دانیم نیاز به مهارت و تخصص عالی دارد و افراد متخصص باید با روش های خلق یک لوگو حرفه ای و با کیفیت آشنا باشند تا بتوانند در مدت زمان کمی بهترین و متمایز ترین نوع لوگو خاص و سفارشی را طراحی و با قیمت مناسبی در اختیار کاربران قرار بدهند.

طراحی لوگوحرفه ای صرافی

طراحی لوگو با رایان طرح

رایان طرح یک تیم طراح لوگو حرفه ای می باشد که سابقه ی درخشانی دارد و برای مدت های طولانی در حال طراحی هوشمندانه و بسیار موفق لوگو می باشد. رایان طرح در زمینه های مختلفی انواع لوگو های حرفه ای و متفاوت تولید می کند و موفق شده است برای کسب و کار های موفق، بهترین و حرفه ای ترین لوگو صرافی را طراحی کند. این تیم موفق و حرفه ای تجربه کاری بسیار درخشان و حرفه ای داشته است و تسلط بر کار و ایده های ناب و فوق العاده جدید و جذاب این تیم باعث شده است که این تیم رایان طرح ما بین سایر تیم های طراح لوگو موفق تر و پر طرفدار تر شود.

رایان طرح به صورت تخصصی و حرفه ای اقدام به طراحی لوگو متناسب با نوع تجارت و کسب و کار می کند. این تیم طراح لوگو، لوگویی طراحی می کنند که با نوع کسب و کار هماهنگی خاصی داشته باشد و نوع کسب و کار را به نمایش می گذراند.

سفارش طراحی لوگو برای صرافی

امروزه تعداد سایت ها و اپ های که به صورت رایگان یک لوگو طراحی می کنند بسیار زیاد شده اند اما این سایت ها لوگو های کپی و عادی و غیر تخصصی به کاربران می دهند و همین امر باعث پس رفت و ایجاد اثرات منفی بر کسب و کار افراد می شود. برای طراحی لوگو برای کسب و کار خود باید یک لوگو حرفه ای طراحی کرد تا مشتریان را جذب کند و باعث ایجاد حس خوب مابین مشتری ها شود.

طراحی لوگو حرفه ای صرافی با کمک متخصصان و طراح لوگو ماهر باید انجام گیرد، چون این افراد قادر به طراحی لوگو های حزفه ای و طراحی لوگو با قدرت جذب مشتریان، می باشند. برای سفارش طراحی لوگو صرافی از شرکت رایان طرح می توانید از طریق واتساپ با شماره های 09229026345 و 02191307049 با ما ارتباط بر قرار کنید.

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی لوگو صرافی

طراحی لوگو صرافی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو صرافی

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!