جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بریف طراحی لوگو [ 3+19 سوال قبل از طراحی لوگو ] دانلود رایگان !

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

قبل از شروع هر پروژه طراحی لوگو، باید با مشتری خود همکاری کنید تا بتوانید تجارت آنها و بازاری که در آن  کار می‌کنند، همچنین مشتری ایده‌آل آنها چه اشخاصی است را درک کنید. این در اصل بیشتر به عنوان یک جلسه توجیهی شناخته می‌شود، پشت هر طراحی لوگوی نمادین یک بریف طراحی لوگو وجود دارد.

بریف شما ارتباط بین چشم انداز و جهت یک لوگو وضوح را تضمین می‌کند و در عین حال به طراح لوگو قدرت می‌دهد تا مهارت‌ها و خلاقیت خود را به کار گیرد. بریف طراحی لوگوی موثر شامل یک نمای کلی از برند شما، شرح پروژه، اهداف، مخاطبان هدف، رقبا، ترجیحات سبک، محصولات قابل تحویل، بودجه، زمان‌بندی پروژه، نمونه‌هایی از کارهای طراحی موجود و در نهایت، راهنمایی در مواردی می‌باشد که باید از آن اجتناب کند است.

دانلود رایگان فرم بریف طراحی لوگو

فرم زیر را پر کنید و دکمه دانلود را بزنید

 

دانلود بریف لوگو

 

کلید دستیابی به طراحی لوگوی مورد نظرتان این می‌باشد که مطمئن شوید، بریف طراحی لوگو مشتری شما فوق العاده کامل است. این بریف شامل هر چیزی که فریلنسر یا همان طراح لوگو خلاق شما احتمالاً به آن نیاز دارد می‌باشد. حقیقت این است که وقتی در حال برنامه‌ریزی پروژه خود هستید، دانستن اینکه چه چیزی را باید در این بریف طراحی لوگو بگنجانید، دشوار است. متخصصان طراحی لوگو رایان طرح بریف شما را بررسی می‌کنند  و با استفاده از بیش از 10 معیار مختلف آنها را با معیار مشتریان مطابقت می‌دهند.

شرکت طراحی لوگو بریف

این به هر دو طرف اجازه می‌دهد تا حداکثر نتایج را با موثرترین قیمت طراحی لوگو به دست آورند. شرکت طراحی لوگو رایان طرح همیشه کنار شما است تا در هر مرحله به شما کمک کند و هر کاری برای بهترین بودن لوگو شما انجام ‌دهد تا مطمئن شوید که تجربه‌ای عالی برای سفارش طراحی لوگو خواهید داشت. طراحی لوگو ارزان یکی از امتیازهای استثنایی سایت طراحی رایان طرح است. به شما پشنهاد داه می‌شود که حتما به سایت طراحی لوگو رایان طرح مراجعه کنید.

بریف طراحی لوگو چیست؟

به منظور طراحی یک لوگو، باید درک کاملی از اینکه دقیقاً برای چه چیزی آن را طراحی می‌کنید، داشته باشید. اگر مشتری شما می‌گوید که برای شرکت کفش خود به یک لوگو نیاز دارد، باید بدانید که آیا این یک فروشگاه خرده فروشی است که در آن برندهای مختلف کفش به فروش می‌رسد یا اینکه در حال راه اندازی یک برند کفش برای خود میباشد.

بریف طراحی لوگو چیست؟

بدیهی است که رویکرد لوگو برای هر یک از این مفاهیم بسیار متفاوت است، بنابراین قبل از حرکت به جلو در روند طراحی باید این جزئیات را مشخص کنید. بریف طراحی لوگو در اصل خلاصه‌ای مختصر برای خلق یک لوگو منحصر به فرد است. خلاصه خلاقانه یا همان بریف طراحی لوگو کامل فقط به نفع طراح لوگو نمی‌باشد، بلکه مطمن باشید این به نفع مشتری است. زیرا، بریف طراحی لوگو محدوده کار را مشخص می‌کند و یک خط مشی عملی واضح و مختصر را ترسیم کرده تا آنها دقیقا بدانند که از این فرآیند چه انتظاری دارند.

همچنین این اطمینان را ارائه می‌دهد که هر دوی شما تا آنجایی که چشم انداز مشتری برای پروژه پیش می رود در یک مسیر باشتد. در مرحله بریف طراحی لوگو به ندرت کسی برای چیزی پول می‌پردازد. بنابراین، مهم است که بریف طراحی لوگو را طراح درست دریافت کند. بریف طراحی لوگو به شما کمک می کند تا خلاصه را با یک مشتری یا تیم شرکت طراحی لوگو به اشتراک بگذارید و یک نقطه مرجع مفید برای همه افراد درگیر در پروژه ایجاد کنید.

بریف طراحی لوگو راهی بصری برای جمع آوری هر چیزی است که به کار خلاقانه شما قدرت می‌دهد. ویرایش ساده متن و مدیریت کار به شما کمک می‌کند تا افکار و برنامه‌های خود را سازماندهی کنید.  به یاد داشته باشید که سفارش طراحی لوگو ارزان تنها از طریق سایت طراحی لوگو رایان طرح امکان پذیر است.

بریف طراحی لوگو برای یک پروژه چگونه تهیه می‌شود؟

گاهی اوقات یک مشتری می‌خواهد در مورد پروژه خود به صورت شفاهی از طریق تلفن، واتساپ صحبت کند که قابل درک است. گاهی اوقات صحبت کردن درباره  چیزی ساده تر (و موثرتر) از نوشتن آن در متن است. اشتباه بزرگی که بسیاری از طراحان مرتکب می‌شوند، ایجاد یک بریف طراحی لوگو فوق العاده طولانی است. این می تواند طاقت فرسا باشد. دادن پرسشنامه 6 صفحه‌ای به مشتری مانند دادن تکلیف به اوست.

اهمیت بریف در طراحی لوگو

آنها تا جایی که امکان دارد آن را به تعویق می‌اندازند تا زمانی که فرصت کنند و به بریف بپردازند، به این معنی که بریف طراحی لوگو طولانی اغلب به تعویق می‌افتد و در نهایت نادیده گرفته می‌شود. تیم حرفه‌ای شرکت رایان طرح با این مسئله مشکلی ندارد و همیشه به مشتریان خود این فرصت را می دهد که در صورت نمایل با  صبر و حوصله درخواست های خود را تلفنی بیان کنند، اما علاوه بر این، همچنان از آنها درخواست می‌کنند که بریف طراحی لوگو را تکمیل کنند.

عملکرد بریف در طراح لوگو در هر بخش در این مقاله مورد بحث قرار گرفت تا حد امکان اطلاعات بیشتری را برای شما درج کرده باشیم. به یاد داشته باشید که طراح گرافیک شما باید بداند که چرا به طراحی لوگوی خود نیاز دارید تا بفهمد که چگونه باید لوگو شما به نظر برسد. شما باید تصویر واضحی از آنچه شرکت شما انجام می دهد و به چه صنعتی تعلق دارد و چه نوع محصولاتی تولید می کند ارائه دهید.

 

چگونه از بریف در طراحی لوگو حرفه‌ای خود استفاده کنیم؟

این یک سوال متداول است که اغلب افراد مبتدی از ما  می‌پرسند. مشتریان در حالی که پر کردن یک بریف طراحی لوگو فقط با پاسخ دادن به سؤالات به اندازه کافی ساده ، می تواند برخی از اطلاعات حیاتی را که واقعاً کلیدی برای نحوه تفکر یک طراح در مورد پروژه شما هستند، را یرای سهولت کار طراح حذف کند.

این راهی است که طراح شما متوجه می شود که شما چه نوع سلیقه‌ای دارید و چه نوع سبکی از لوگو را برای شرکت خود می‌پسندید. تنها لازم است هر چیز دیگری را که الهام‌بخش می‌دانید ذکر کنید. بنابراین، در این مقاله 20 سوال ( مرحله )‌  برای نوشتن بریف طراحی لوگو با کیفیت بالا آورده شده است. با  بریف طراحی لوگو به ما این امکان را می‌دهد که بدانیم باید چیزی طراحی کنیم که برای نوع مصرف‌کننده جذاب باشد.

استفاده از بریف در طراحی لوگو حرفه‌ای

جمع بندی
به یاد داشته باشید که برای رسیدن به طراحی لوگوی قوی، نیازی به داشتن یک بریف طراحی لوگو دارید،  هرچه بریف شما با کیفیت‌تر باشد، به ویرایش‌های کمتری نیاز خواهید داشت و سریع‌تر می‌توانید از لوگوی خود استفاده کنید. همچنین درست است که هر چه بیشتر در مورد برند خود فکر کنید، در نتیجه لوگوی شما قوی تر و متمرکزتر خواهد بود. به سایت طراحی لوگو رایان طرح  مراجعه کنید تا در مورد نحوه سفارش طراحی لوگو ما بیشتر بدانید و نکات برتر ما در مورد توسعه برندها را مشاهده کنید. ارائه جزئیات کافی در بریف طراحی لوگو برای عملکرد صحیح آن بسیار مهم است. بسیاری از کارآفرینان معتقدند که باید در مورد جزئیات رنگ و همچنین حروف و نمادها صحبت کنند.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

بریف طراحی لوگو

بریف طراحی لوگو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای بریف طراحی لوگو [ 3+19 سوال قبل از طراحی لوگو ] دانلود رایگان !

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!