جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

کسب درآمد از طراحی لوگو (شغلی پردرآمد)

در کشور ما امروزه افراد بسیار زیادی با توجه به علاقه ای که در حوزه طراحی گرافیکی دارند در خانه های خود اقدام به کسب درآمد از طراحی لوگو کرده اند. این افراد با خلاقیتی که دارند بعد از گذراندن دوره آموزشی می توانند به صورت حرفه ای در جایگاه شغلی طراح لوگو فعالیت کنند. یکی از شغل هایی که امروزه به شدت پر طرفدار شده و جز پردرآمدت ترین ها قرار گرفته است. چرا این مقاله را نوشتیم؟ چه چیزی از پول درآوردن با طراحی لوگو در این مقاله شرح داده شده است؟

پاسخ هر دو سوال را در یک جمله باید بگوییم، مقاله نوشته شد تا رایان طرح به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه گرافیک به وظیفه خود عمل کرده و اطلاعات لازم برای ورود به شغل طراحی لوگو و حقوق و مزایای آن را برایتان معرفی کند.

در ادامه این مقاله بسیاری از سوالات پرتکراری که افراد در هنگام ورود به حوزه کسب درآمد با طراحی لوگو از ما می پرسند، عبارت است از مواردی که در لیست زیر نوشتیم:

  • چگونه برای طراحی لوگو استخدام شویم؟
  • شغل طراحی لوگو چیست؟
  • حقوق یک طراح لوگو چقدر است؟
  • چه کسانی می توانند طراح لوگو موفقی باشند؟
  • دوره های طراحی لوگو حرفه ای کدامند؟
  • چگونه مشتری طراحی لوگو را پیدا کنیم؟

به تمام این سوالات در مورد کسب درآمد از طراحی لوگو به ترتیب پاسخ خواهیم داد. قبل از آنکه پاسخ این سوالات داده شود بهتر است بدانید که شغل طراحی لوگو از بین نخواهد رفت! چرا این حرف گفته می شود؟ برخی افزاد قبل از ورود نگران آینده شغلی خود هستند در پاسخ به این افراد می گوییم که در حالی که کامپیوتر ها روز به روز در حال پیشرفت هستند اما همچنان برای خلق شدن یک طرح گرافیکی زیبا نیازمند یک گرافیست هستیم.

هر شرکت و کسب و کاری را که در نظر بگیرید متوجه خواهید شد که نیازمند طراح گرافیست هستند. به همین دلیل است که در این حوزه بی کاری بسیار سخت پیش می آید آن هم اگر طراح در کار خود حرفه ای باشد هیچگاه امنیت شغلی او به خطر نخواهد افتاد.

تعدادی از کسب وکار هایی که نیازمند طراح گرافیست هسند:

  • تمام چاپ خانه ها و شرکت های فعال در حوزه تبلیغات
  • انواع شرکت های طراحی سایت و اپ
  • ارگان های دولتی

کسب درآمد از طراح لوگو شدن

چگونه می توانید لوگو طراحی کنید و کسب درآمد طراحی لوگو داشته باشید! پیشنهاد می شود مقاله آموزش طراحی لوگو ارزان در رایان طرح را بخوانید. در این مقاله آموزش طراحی لوگو با انواع لوازم نوشته شده است و از سطح مبتدی با دست تا پیشرفته(بهترین نرم افزار های این حوزه) چگونگی طراحی را شرح داده ایم.

طراحان گرافیک نیز همانند بسیاری از افراد می توانند به صورت منفرد با مشتریان خود در ارتباط بوده و کار های طراحی را انجام دهند. فریلنسر کسی است که بدون استخدام شدن در جایی خود مشتریانش را یافته و برایشان خدمت ارائه می کند.

شغل طراحی لوگو چیست؟

زمانی که یک شرکت اقدام به استخدام طراح گرافیک برای انجام دادن طراحی های گرافیکی شرکت می کند در واقع در جهت افزایش مخاطب و کیفیت تبلیغات تاثیر مستقیم می‌گذارد. همانطور که می دانید همه کسب و کار ها تبلیغات را انجام می دهند و برای یک تبلیغ حرفه ای قطعا وجود طراح بسیار مهم است در نتیجه در این زمان نیاز به شغل طراحی گرافیکی و مخصوصا در این مقاله شغل طراحی لوگو به چشم می خورد.

چه کسانی می توانند طراح لوگو موفقی باشند؟

اگر می خواهید در دسته بندی طراح لوگو موفق قرار بگیرید و کسب درآمد از طراحی لوگو داشته باشید، باید دقت داشته باشید که ترکیب خلاقیت و استاندارد طراحی در تمام طرح های شما رعایت شده باشد. در مقالاتی از وبلاگ رایان طرح توضیحات کاملی برای طراحی لوگو حرفه ای داده‌ایم در کنار آن شما باید آداب نگهداری از مشتری را نیز یاد بگیرید که در تعدادی از دوره ای معرفی شده از سمت ما نیز این سرفصل وجود دارد.

درآمدزایی از طراحی لوگو
بازار کار طراحی لوگو

چگونه مشتری طراحی لوگو را پیدا کنیم؟

بهترین روش به پیشنهاد رایان طرح این است که نمونه کار های خود را در سایت شخصی خود منتشر کنید و با انجام تبلیغات و تولید محتوا سعی کنید از بازارکار هزاران سفارشی سهمی داشته باشید. تبلیغات هدفمند بسیار زیادی وجود دارد که می تواند برای افراد فریلنسر مفید واقع شود و آن تبلیغات گشترده در شبکه های اجتماعی مختلف است. برای مثال می توانید با تیم های تبلیغاتی حرفه ای در پیام رسان های داخلی از جمله سروش پلاس همکاری کرده و بازار کار طراحی لوگو اولیه خود را تشکیل دهید که در اینصورت سفارش طراحی لوگو و ساخت انواع لوگو به شما سپرده می شود.

چگونه برای طراحی لوگو استخدام شویم؟

تمام تلاش خود را انجام دهید تا رزومه جذابی داشته باشید نمونه کار هایی در انواع مختلف اگر طراحی لوگو را به صورت جدی انجام می دهید بهتر است در بسیاری از گونه های مختلف لوگو نمونه کار داشته باشید. با ارائه این نمونه کار ها به شرکتی که مراجعه کرده اید می توانید با کسب درآمد از طراحی لوگو، ثروتمند شوید.

حقوق یک طراح لوگو چقدر است؟

قیمت طراحی لوگو مشخص نیست و با توجه به مدت زمانی که برای یک طراحی توسط طراح صرف می شود، می توان قیمتی ارائه کرد؛ نکته ای که وجود دراد این است که اگر شخص به صورت فریلنسری در حال فعالیت باشد، می توان مبلغ های بسیرای بیشتر از حقوق عادی یک کارمند در ماه را برای یک طراحی دریافت کند.

در نتیجه حقوق طراحی لوگو به شما و توانایی هایتان و همچنین به مشتریتان بستگی دارد.

جمع بندی مقاله

در این مقاله از شرکت طراحی لوگو رایان طرح تلاش کردیم تا بهترین اطلاعات را در حوزه طراحی لوگو و کسب درآمد از آن بگوییم. سوالات شما همچون چگونه یک طراح لوگو موفق باشیم؟ چگونه مشتری پیدا کنیم؟ چگونه طراحی لوگو را اصولی بیاموزیم؟ در این مقاله پاسخ داده شد.

در نتیجه به تمام سوالاتی که ممکن است برای هر فردی در هنگام ورود به کسب درآمد از طراحی لوگو پیش بیاید، پاسخ دادیم. نکته نهایی که لازم میدانیم در انتها این مقاله توضیح دهیم، آشنایی با دوره های طراحی لوگو حرفه ای می باشد.

3.8/5 - (16 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

کسب درآمد از طراحی لوگو

کسب درآمد از طراحی لوگو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای کسب درآمد از طراحی لوگو (شغلی پردرآمد)

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!