جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

کاربرد لوگو موشن

همه برندهای خوب و درجه یک به یک لوگوی چشم نواز نیاز دارند که به مشتری کمک کند که برند شما چه کسی است و چه کاری می‌کند؛ اما ما اینجا هستیم تا به شما نشان دهیم که “کاربرد لوگو موشن” تا چه حدی می‌تواند، طرح‌های شما را به سطح بالاتری ببرد و یک بعد سرگرم کننده جدید به آن اضافه کنید. در این مطلب قصد داریم در مورد انواع طراحی لوگو موشن و کاربردها آنها اطلاعاتی ارائه دهیم. تیم حرفه ای رایان طرح هر طور که بخواهید لوگوی شما تغییر داده یا از ابتدا طراحی می‌کند، گرافیست‌های رایان طرح نشان می‌دهند که تغییر طرح‌های ساده به لوگوهای متحرک در چند مرحله ساده چقدر آسان و امکان پذیر است.

لوگو موشن به عنوان ابزاری برای تبلیغات، این روزها جای خود را در رسانه‌ها پیدا کرده و حرف اول را می‌زند. طراحی لوگو موشن تبلیغاتی بیشتر توسط صاحبان برندها در شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اهمیت کاربرد لوگو موشن برای برندها این است که در کمترین زمان، پیام تبلیغاتی برند را به مشتری انتقال می‌دهد. تحقیقات نشان داده این روش تبلیغ بر روی ذهن مشتری اثر ماندگارتری داشته و در یک بازه زمانی کوتاه، فروش برند را افزایش می‌دهد.

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود کاتالوگ پکیج بهاره ست اداری می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ مشاهده نمونه کارهای طراحی لوگو

با این توضیح می‌توان دریافت کاربرد لوگو موشن تا چه حد بر برندسازی یک نام تجاری اثرگذار است و یک برند تجاری تا چه میزان می‌تواند از طریق ساخت یک لوگو موشن حرفه‌ای، چه میزان پیشرفت کند. اگر شما هم برندی دارید که در کسب و کار به تبلیغات نیاز دارد؛ اما هنوز از لوگو موشن بهره نبرده است، می‌توانید با ما همراه شوید تا از کاربرد لوگو موشن در تبلیغات، اطلاعات کامل‌تری کسب کنید.

رایان طرح با قیمت پایین طراحی لوگو اسم شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین کار ها در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

انواع لوگو موشن

حرکت تأثیر عمیقی بر تجربه کاربر محصولات دیجیتال دارد، اما اگر عناصر رابط اصول اولیه طراحی حرکت را نشان ندهند، قابلیت استفاده نصف می‌شود. در زمینه طراحی لوگو موشن، حرکت چیزی بیش از یک تزئین بصری است. این نوع طراحی یک نیروی متقاعدکننده است که تعامل محصول را تقویت می‌کند و دامنه ارتباطات طراحی را گسترش می‌دهد.

دنیای ما دنیای حرکت است. حتی در لحظه‌های آرام نیز تماشای تصویری متحرک ریتم قلب بیننده را منبسط می‌کند. طراحی لوگو موشن متحرک به این معنی است که برند شما حرکت را نشان می‌دهند که در طراحی گرافیک سنتی اینطور نیست. قبل از انتخاب طرح متحرک مورد نظرتان لازم است که انواع لوگو موشن را بشناسید.

1- لوگو موشن فلت

در بخش طراحی لوگو موشن فلت باید گفت این طرح یکی از بخش‌های پرکاربرد در گرافیک است؛ زیرا اصطلاح مشفق فلت نشان دهنده مقاصد مختلف گرافیکی و ترکیبات سبکی است. طراحی لوگو موشن فلت نوعی جهت گیری است که در زمینه‌ی هنر دیجیتال بسیار پرطرفدار بوده است و بیشتر کاربرد این طرح را سبک مینیمالیستی و هنرهای بصری می‌دانند. نام دیگر این سبک طراحی لوگوی شلوغ است و در این سبک سادگی به همراه پیچیدگی یک هارمونی جدید خلق می‌کند. بیشترین و جالب ترین بخش این طراحی استفاده از عناصر دو بعدی یا همان عناصر واقع گرایی که همراه جزئیات زیاد طراحی می‌شوند.

2- لوگو موشن سه بعدی

اگر با آخرین روندهای صنعت طراحی لوگو همراه باشید، احتمالاً می‌دانید که لوگوهای سه بعدی به طور بسیار زیادی محبوب می‌باشند. نمادهای سه بعدی پویا و تأثیرگذار دارای توجه‌های بسیار و مشخصات بصری متمایز نسبت به همتایان دو بعدی خود هستند. به علاوه، تیم رایان طرح مجموعه‌ای از لوگوهای سه بعدی زیبا را گردآوری کرده‌ تا در سفر خلاقانه‌تان بتوانید به ما اعتماد کنید.

3- لوگو موشن های آماده

تیم طراحان حرفه ای رایان طرح مجموعه‌ای از لوگوهای متحرک را در سبک‌ها و تم‌های مختلف گرد هم آورده‌ که به آنها لوگو موشن های آماده می‌گویند. به سادگی یک الگوی نزدیک به دید خود را انتخاب کنید، سپس آن را به اندازه که نیاز دارید سفارشی دهید.

حرکت لوگو از طریق نرم‌افزار(افتر افکت) لوگو موشن نامیده می‌شود. در این روش، یک آرم با صدا و نمادهای گرافیکی متحرک به حرکت می‌کند. کاربرد لوگو موشن در تبلیغات است. این روش یکی از شاخه های گرافیک است که طراحی آن با بهره‌گیری از تکنیک‌های دیگر، انجام می‌شود.

هرچه به سمت جلو می‌رویم، همه چیز مدرن‌تر می‌شود. کاربرد گرافیک‌های ایستا در عصر تکنولوژی هر روز کمتر شده و با پیشرفت تکنولوژی، فرصت‌های نو برای کاربرد لوگوی متحرک بیشتر فراهم می‌شود. نوع گرافیکی که برای کاربرد لوگو موشن در امر تبلیغاتی خود انتخاب کنید به برند، نوع تبلیغات، سلیقه، گستردگی کار و هزینه‌ای که  برای طراحی لوگو موشن در نظر می گیرید، بستگی دارد.

کابرد لوگو موشن برای برندها

کاربرد لوگو موشن برای برند، این است که نام شرکت از طریق نمایش لوگو برای مشتری، به او شناسانده شده و کیفیت محصول تولید شده از این طریق به مخاطب نشان داده شود. به این ترتیب لوگو موشن با استفاده از برنامه‌های کامپیوتری مختلف، برند شرکت را به مخاطبان معرفی کند. کاربرد لوگو موشن این است که تبلیغات شرکت را از طریق برنام‌های متنوع در معرض دید مشتری قرار دهد؛ از این رو لوگو موشن جزو روش‌های پربازده برای انتقال محتوا محسوب شده و جذابیت آن، این روش را به عنوان ابزاری مناسب برای تبلیغات شرکت‌ها، جلوه داده است.

کاربرد لوگوی متحرک در طراحی و ساخت ویدئوها و تیزرهای تبلیغاتی است. با این شیوه از طریق یادآوری برند شرکت و تاثیر ذهنیت مثبت در مورد برند در ذهن مشتری و مخاطب، برند معرفی می‌شود. استفاده از روش نمایش لوگو موشن در تبلیغات ویدئویی، تاثیر زیادی بر مشتری می‌گذارد و ذهن او را درگیر می‌کند. با کاربرد لوگو موشن در تبلیغات، اعتمادسازی بیشتری برای شرکت ایجاد می‌شود.

لوگو موشن ها با کاربرد ابزار گرافیکی، تاثیری بصری قوی بر مخاطب گذاشته و بهتر توجه مشتری را به برند جلب کنند. کاربرد لوگو موشن در ساخت تبلیغات و برندسازی اولین هدف برای دست یابی به سود است. کاربرد لوگو موشن ها برای تبلیغات حرفه‌ای و تاثیر آن در فروش و سودسازی برند در شرکت‌هایی که از این ابزار استفاده کرده‌اند و به سود دست یافته‌اند، قابل مشاهده است. برخی برندها از طریق ترکیب کردن لوگو موشن با شعارهای شرکت یا آدرس، ویدئو اینترویی می‌سازند و آن را در شبکه‌های اجتماعی نمایش می‌دهند تا برند و آدرس شرکت را در ذهن مخاطب جای دهند.

استفاده صحیح از لوگو موشن حرفه‌ای اگر در زمان و جای مناسب برای تبلیغ شرکت، به کار برود، تاثیرات بلند مدت خود را بر جای می‌گذارد. برخی لوگو موشن را ویدئوهای آموزشی  به کار می‌برند و از این طریق، تلاش می‌کنند تا کار آموزش خود را توسعه دهند. با این حال، بیشترین کاربرد لوگو موشن برای برندهایی است که قصد دارند توسعه بیشتری پیدا کنند.

شاید از خود بپرسید که حال که به کاربرد لوگو موشن پی بردیم، چطور آن را طراحی کنیم؟ چه کسی را برای طراحی کار انتخاب کنیم؟ پس از طراحی آن، باید چه جایی را برای نمایش لوگو موشن خود انتخاب کنیم؟ عجله نکنید، اگر به دنبال کسب سود هستید، در ادامه با ما همراه باشید، ما به شما خواهیم گفت چه جاهایی مناسب نمایش دادن لوگو موشن برندتان هستند.

نحوه طراحی لوگو موشن

کاربرد لوگو موشن بستگی به نحوه طراحی آن دارد. برای طراحی لوگو متحرک از ابزارها و نرم‌افزارهای که در طراحی گرافیک رایج هستند، استفاده می‌شود. افترافکت یکی از این نرم‌افزارها است. کار با این نرم‌افزار چندان دشوار نیست و طراحان از آن برای ویرایش و ساخت لوگو موشن های حرفه‌ای، جهت تبلیغات، بهره می‌برند.

این نرم‌افزار برای تهیه لوگو موشن، تصاویر متحرک گرافیکی و انیمیشن‌ها استفاده شده و یک نرم‌افزار حرفه‌ای مشهور در نزد گرافیست‌هاست. نرم‌افزارهای اندرویدی دیگری نیز هستند که برای این نوع طراحی، استفاده می‌شوند. برخی طراحان و گرافیست‌ها، برای کاربرد لوگو موشن در تبلیغات، به ابتدای ویدئوها افکت‌های صوتی اضافه می‌کنند تا معرفی جامع‌تری از برند به مشتری ارائه داده و آن را جذاب‌تر کنند.

نکاتی که باید درباره کاربرد لوگو موشن بدانیم

هر چه طراحی لوگو ارزان متحرک بهتر و حرفه‌ای تری ارائه کنید، کاربرد لوگو موشن برندتان در تبلیغات نتیجه بهتری می‌دهد. یک لوگوی متحرک حرفه‌ای یعنی دست یابی به هدف مورد نظر. اینجا برخی از نکات درباره کاربرد لوگو موشن را برای شما خواهیم گفت:

  • لوگو نماد و شناسنامه هر برندی است. اگر این را به ذهنتان بسپارید، هنگام طراحی و کاربرد لوگو موشن تمرکز بهتری پیدا می‌کنید.
  • انتخاب شخصیت‌های مرتبط در داستان برند، هدف شما را بهتر به مشتری انتقال می‌دهد.
  • داستان تبلیغاتی باید کامل و مختصر باشد و در چند ثانیه کوتاه، به بهترین شکل روایت شود.
  • رنگ‌بندی شخصیت‌ها و تصاویر را مطابق روانشناسی رنگ‌ها تنظیم کنید.
  • لوگو موشن شما باید طوری طراحی شود که پاسخ سوال مشتریهای برندتان را بدهد.

کاربرد لوگو موشن برند در کجا قابل نمایش است؟

شبکه‌های اجتماعی جایی است که کاربرد لوگو موشن در آنجا نمایش داده می‌شود. این روزها شرکت‌های زیادی از ظرفیت اینستاگرام، نمایش لوگوی خود بهره برده و مشتری را جذب محصول می‌کنند.

وب‌سایت‌ها مکانی برای تبلیغات برند شما هستند. کاربرد تبلیغاتی لوگو موشن برندتان در یک وب‌سایت مشهور، با داشتن بازدیدکنندگان زیادی، تاثیر زیادی بر افزایش مشتری دارد.

مکان‌های دیگری نیز برای نمایش کاربرد لوگو موشن تبلیغاتی وجود دارد. شناخت اپ‌های مختلف کمک می‌کند بتوانید لوگوی برندتان را به افراد بیشتری بشناسانید و از مزایای آن بهره ببرید.

ایمیل یکی از مکان‌های پراستفاده برای تبلیغات است. از ایمیل استفاده‌های بسیاری برای کسب و کارها می‌شود و سومین منبع اطلاعاتی افراد در پروسه‌های B2B شناخته می‌شود. در ارسال ایمیل و محتوای آن باید دقت لازم را به کار ببرید؛ زیرا امروزه استفاده از این ابزار کاملا روتین شده و به صورت فرمالیته انجام می‌شود. مشتری‌ها هم توجه خاصی به ایمیل‌هایی با تبلیغات ساده نمی‌کنند؛ اما این مربوط به ایمیل‌های ساده است. این موضوع در مورد کاربرد لوگو موشن در ایمیل متفاوت است. لوگو موشن ها به دلیل جذابیت بالایی که دارند در ایمیل‌ها مورد توجه بسیاری قرار می‌گیرند و می‌توانند مکانی مطمئن برای کاربرد لوگو موشن تبلیغاتی شما محسوب شوند.

بنرهای تبلیغات دیجیتالی که به banner ad blindness هم شهرت دارند، مکان‌هایی هستند که می‌توانید در آنها کاربرد لوگو موشن خود را به بوته آزمایش بگذارید. این ابزار نیز حجم زیادی دارند و کمتر مورد استفاده مخاطب هستند؛ اما استفاده از لوگو موشن به دلیل حجم کم، می‌تواند جان تازه‌ای به این ابزار تبلیغاتی ببخشد و مخاطبان بیشتری را جذب آن کند. نمایش و کاربرد لوگو موشن برای تبلیغات در این ابزار، سبب بالا رفتن نرخ کلیک مشتری بر روی لینک تبلیغ می‌شود.

کاربرد لوگو موشن در تبلیغات و گسترش برند در فضای اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی سبب شناخت برند و ماندگاری آن در ذهن مخاطب می‌شود. کاربرد لوگو موشن سبب می‌شود داستان برندتان شکل جذاب‌تری به خود بگیرد. با در نظر گرفتن مواردی می‌توانید این جذابیت و ماندگاری را بهتر بهبود داده و بیشتر از آن بهره‌مند شوید.

اگر پیش از تولید طرحی که در ذهن دارید برای کابرد لوگو موشن، برنامه‌ریزی کنید امکان رسیدنتان به هدف، بسیار بهتر و بیشتر می‌شود. هویت بصری که در ذهن مخاطب ایجاد می‌کنید مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید به آن توجه کنید. برای دست یابی به این مهم‌ باید رفتار و سلایق مشتری‌ها را بررسی کنید و سپس طرح کارتان را تهیه کنید.

کاربرد لوگو موشن در شبکه‌های اجتماعی باید در کمترین زمان باشد؛ اما با برنامه‌ریزی صحیح بتواند بیشترین بازدهی را داشته باشد و شمار مخاطب زیادی را به خود جذب کند. تهیه یک فیلم ساده از لوگو که بتواند به زبانی ساده گویای همه چیز باشد، بهترین شیوه برای معرفی برند است.

طراحی و کاربرد لوگو موشن حرفه‌ای چطور نشان داده می‌شود؟

در این مقاله قصد داشتیم شما را با کاربرد لوگو موشن و مزایای استفاده آن برای برندینگ آشنا کنیم. اگر دارای کسب و کاری هستید که زیاد در چشم مخاطبان نبوده و حالا می‌خواهید آن را توسعه دهید، پیشنهاد ما به شما این است که یک ویدئوی تبلیغاتی برای برندتان بسازید و از طریق ارائه آن در بهترین مکان‌های تبلیغاتی به مخاطب از کاربرد لوگو موشن، که جذب بیشتر مشتری است بهره ببرید. برای اطلاع از قیمت طراحی لوگو متحرک میتوانید به لیست تعرفه ها مراجعه کنید.

برای طراحی لوگو موشن حرفه‌ای و تاثیرگذار، کار را به رایان طرح بسپارید. رایان طرح با طراحی یک لوگوی متحرک حرفه‌ای برای برندتان، به شما کاربرد لوگو موشن را نیز یاد می‌دهد و راهنمایی می‌کند که چطور و کجا از این ابزار تبلیغاتی بهره ببرید. برای برندتان، می‌توانید روی رایان ‌طرح حساب کنید. با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم. اگر به دنبال ساخت و کاربرد لوگو موشن حرفه‌ای هستید، اکنون تماس بگیرید و سفارش لوگو موشن برند را به شرکت طراحی لوگو رایان‌ طرح بدهید.

سفارش لوگوموشن

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

از لوگوموشن در برندسازی استفاده کن

از لوگوموشن در برندسازی استفاده کن

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای کاربرد لوگو موشن

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!