جستجو کردن
Close this search box.

دوره خصوصی سئو

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

“آموزش خصوصی سئو” حاصل سال های تجربه تیم رایان طرح می باشد که این بار به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. سئو سایت و مشاوره سئو یکی از پردرآمد ترین شغل های حال حاضر است که می توان با توجه به توانایی های خود درآمد بسیار بالا از آن به دست آورد. سئو (SEO) که به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است به کسب و کار ها کمک می کند تا به مشتریان بی شماری دست یابند. بازار کار سئو با توجه به این که کاری بسیار تخصصی است و از عهده هر کسی برنمی‌آید، بسیار بالا بوده و تمام سایت، شرکت و سازمان ها به دنبال سئو کار می گردند.

[uwac_agent id=”امیدکریمی__1″]

اگر می خواهید در دوره خصوصی سئو شرکت کنید و آینده خود را بسازید می توانید همین الان از طریق شماره‌ی «02191307049» با تیم پشتیبانی رایان طرح در ارتباط باشید تا برای پرداخت هزینه و تنظیم زمان دلخواه به مدرس دوره متصل شوید.

آموزش خصوصی سئو

در این دوره تخصصی سئو که به صورت خصوصی و آنلاین برگزار می شود، هنرجو با استاندارد سئوی 2020 آموزش داده می شود و هیچ پیش نیازی برای این دوره نیاز نیست. از آنجایی که این دوره به صورت خصوصی برگزار می شود، پس می توان نتیجه گرفت که هنرجو می تواند با توجه علایق و سلایق خود آموزش ببیند و در صورت نیاز و هماهنگی با استاد مفاد و سرفصل های درسی را تغییر دهد. البته سرفصل ها به طور کامل و جامع هستند که با درخواست شما میتوان بخشی از مواردی که بلد نیستید را یاد بگیرید .

با هم نگاهی بندازیم به انواع سئو که به دردمون میخوره

منبع : سئو خودمونی 2 | با هم نگاهی بندازیم به انواع سئو که به دردمون میخوره

سطح کلاس های خصوصی سئو

  • مقدماتی
  •  متوسط
  • پیشرفته

نحوه برگزاری دوره خصوصی سئو

  • آنلاین
  • حضوری

ما در رایان طرح سئو را  بصورت جامع و تخصصی ویژه بازار کار آموزش میدهیم > می توانید از این لینک سرفصل ها رو دانلود کنید . > دانلود سرفصل های سئو

آموزش عملی سئو

با توجه به این که این دوره غیرحضوری است شاید فکر کنید که سرفصل ها شامل موارد و بخش های تئوریک می باشد در حالی که بخش اصلی این دور به صورت کاملا عملی تدریس می شود. تدریس خصوصی سئو در رایان طرح به این شکل است که در ابتدای کار تمام قسمت های به صورت تئوریک توضیح داده و سپس به صورت عملی تمام موارد پیاده سازی می شود.

دوره خصوصی سئو

هزینه آموزش خصوصی سئو

هزینه آموزش سئو به شکلی پیاده سازی شده که هر کسی بتواند از آن استفاده نماید. به طور کلی با توجه به ساعاتی که برای تدریس خصوصی انتخاب می کنید هزینه شما تعیین می شود و هر چقدر ساعات دوره خصوصی سئو افزایش پیدا کند؛ تخفیف و هدایا نیز بیشتر می شود. اگر هنرجو وردپرس را بلد نباشد 21 ساعت ویدیو اموزشی وردپرس نیز به او هدیه داده می شود.

درامد سئو کار در ایران چقدر است؟

شاید برای شما سوال باشد که درآمد سئو کار چقدر است؟ابتدا باید بدانید  درامد سئو کار در ایران کاملا وابسته به تخصص شما است. سئو کار هایی هستند که بالای 50 میلیون در ماه کسب درامد می کنند.

[pars-player mp4=”https://dll.rayantarh.com/daramd-az-seo.mp4″ id=”08030399″]

و سئو کارهایی را می شناسم که هزینه پرداخت اینترنت ماهیانه خود را ندارند. پس کاملا متفاوت است. ولی به شما قول میدهیم اگر شما تبدیل به یک متخصص سئو بشوید درامد کمتر از ماهیانه 10 میلیون خواهید داشت.چگونه سئو کارحرفه ای شویم؟

آیا  بازار کار سئو  در ایران داغ است؟

بله کافیست یک نگاهی به سایت های استخدام سئو کار حرفه ای در زیر بیندازید.

و تماشا کنید  که شرکت ها بسیار زیادی هستند که شما میتوانید در این شرکت ها استخدام شوید.سایت ها استخدام :

استخدام متخصص SEO در تهران – ای استخدام

استخدام سئو کار (SEO) | ایران استخدام

استخدام متخصص سئو کار در کار پیشه 

کلاس خصوصی سئو

چگونه ساعات دوره قابل انتخاب است؟

با توجه به این که این دوره از مبتدی تا حرفه ای پیش می رود، پس اگر شما مقدمات سئو را می دانید دیگری نیازی به انتخاب بخش مقدماتی ندارید و سطح متوسط تا پیشرفته را می توانید انتخاب کنید. بدین شکل هم در زمان صرفه جویی کرده اید و هم در هزینه ها.

 

آیا آموزش خصوصی سئو به صورت حضوری نیز امکان پذیر است؟

خیر: در حال حاضر با توجه به کرونا و در نظر گرفتن اهمیت جان هنرجویان، به هیچ شکل امکان برگزاری آنلاین کلاس ها وجود ندارد، ولی تدریس خصوصی سئو به شکلی است که از دوره حضوری تعاملی بیشتری داشته و انعطاف بیشتری نیز دارد و هنرجو نیز دردسرهای رفت و آمد را ندارد.

تدریس خصوصی سئو
سرفصل های آموزش خصوصی سئو

سرفصل های آموزش خصوصی سئو

این دوره کامل ترین دوره سئو 2020 می باشد و شامل تمام سرفصل های سئو از پایه تا پیشرفته است. بعضی از سرفصل های دوره سئو شامل موارد زیر است. البته بدیهی است که با توجه به خصوصی بودن دوره هنرجو می تواند با هماهنگی مدرس تغییراتی در سرفصل ها ایجاد کند.

  • مفهوم سئو و اصلاحات مهم سئو
  • شناسایی صحیح کلمات کلیدی ارزشمند
  • بررسی میزان رقابت و ارزش گذاری روی کلمه
  • تعیین استراتژی محتوایی بر اساس موضوع سایت
  • تعیین ساختار و اسکلت بندی سایت بر اساس هدف گذاری انجام شده
  • تدوین استراتژی سئو
  • آموزش تولید محتوا
  • آموزش گوگل سرچ کنسول
  • تکنیک های حرفه ای سئو
  • بررسی انواع سئو کلاه سفید، خاکستری و سیاه
  • آموزش سئو تکنیکال
  • لینک سازی داخلی و خارجی
  • تجربیات مدرس در پروژه های عملی
  • و …

ٰٰما در رایان طرح سئو را  بصورت جامع و تخصصی ویژه بازار کار آموزش میدهیم > می توانید از این لینک سرفصل ها رو دانلود کنید . > دانلود سرفصل های سئو

شرکت در آموزش خصوصی سئو

آموزش سئو حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد.دوره تخصصی سئو یک فرصت ویژه برای استخدام یا کسب درامد از سئو در ایران است. البته شما میتوانید با سئو کسب درامد دلاری نیز داشته باشید. یک سوالی که زیاد پرسیده می شود

مدرس دوره خصوصی سئو کیست؟

این دوره توسط امید کریمی یکی از با سابقه ترین سئو کاران حال حاضر ایران برگزار می شود. امید کریمی بیش از 5 سال در سئو سابقه حرفه ای داشته و چندین سایت را به رتبه یک گوگل رسانده است. در این دوره امید کریمی حاصل 5 سال آزمون و خطا و در کل تجربیات خود را با هنرجو به اشتراک می گذارد.

دوره خصوصی سئو برای چه کسانی پیشنهاد می شود

  • صاحبان کسب و کار که می خواهند خدمات و محصولات خود را به صورت حرفه ای در سطح وب به فروش برسانند.
  • افرادی که می خواهند به عنوان سئو کاران حرفه ای آموزش دیده و در شرکت های معتبر استخدام شوند.
  • صاحبان کسب و کاری که نتوانسته اند از وب سایت خود به دلیل حجم کم کاربر بازدهی داشته باشند.
  • افرادی که به درآمد بیش از 10 میلیون در ماه فکر می کنند.
  • افرادی که می خواهند به صورت فریلنسر مشغول به کار شوند.
  • افرادی که علاقه به یادگیری بی وقفه دارند.
  • و …

چه کسانی نباید به دنبال دوره خصوصی سئو باشند

درآمد سئو کار در ایران
استخدام سئو کار حرفه ای

توصیه می کنیم اگر جزو افرادی هستید که به کسب درآمد از اینترنت اعتقادی ندارید یا به درآمد های بسیار پایین فکر می کنید و یا افرادی تنبل هستید که علاقه ای به یادگیری ندارید، به هیچ وجه وقت و هزینه خود را در این دوره یا هر دوره ای دیگر صرف نکنید.

آیا امکان تغییرات در زمان و روز برگزاری دوره هست؟

با توجه به این که تدریس به صورت خصوصی می باشد، پس هنرجو می تواند با هماهنگی مدرس به سادگی زمان و روز برگزاری دوره را تغییر دهد.

چرا باید این دوره خصوصی در رایان طرح را انتخاب کنیم؟

دلایل متعددی وجود دارد که از مهم ترین آن‌ها می توان به هزینه برگزاری کلاس، سرفصل ها و مدرس دوره اشاره نمود. این دوره توسط یکی از بهترین مدرسین حال حاضر سئو برگزار می شود و شما بعد از گذراندن این دوره به طور مستقیم وارد بازار کار می شوید.

آیا دوره خصوصی سئو ارزش هزینه پرداختی را دارد؟

هزینه ای که شما بابت دوره پرداخت می کنید فقط برای سئو اولین کلمه سایتتان است و سرفصل و آموزشی که در این دوره خواهید دید، اصلا قابل مقایسه با هزینه اندک دوره نیست. این دوره ضمانت نیز دارد و مطمئن باشید هزینه ای که صرف خواهید کرد در مقابل چیزی که یاد می گیرد زیر صفر است.

راستی بد نیست آموزش های مکمل دیجیتال مارکتینگ که به شرح زیر هم هست رو دنبال کنید:

دوره خصوصی اینستاگرام

آموزش خصوصی وردپرس

دوره سئو کی شروع می شود؟

دوره با توجه به هماهنگی زمان دانشجو با مدرس برگزار می شود و اگر می خواهید زمان دقیق آن را بدانید باید با مدرس دوره تماس گرفته و طبق زمان دلخواه خود در دوره شرکت کنید. البته تعداد ثبت نامی در این دوره محدود بوده و اگر دوست دارید طبق زمان مورد نظر خود به کلاس بیاید باید هر چه سریع تر با تیم  پشتیبانی تماس بگیرید.

دوره مجازی سئو از طریق چه نرم افزار هایی برگزار می شود؟

دوره آنلاین سئو همان دوره مجازی سئو است که از طریق نرم افزار های اسکایپ؛انی دسک یا اسکای روم برگزار می شود. و فیلم دوره خصوصی سئو نیز برای شما ریکورد خواهد و بعداز هر جلسه ارسال خواهد شد.

آموزشگاه سئو در تهران کجا برم؟

اگر واقعا می خواهید متخصص سئو شوید پیشنهاد می کنیم در آموزشگاه های سئو ثبت نام نکنید زیرا اکثر افرادی که در آموزشگاه تدریس سئو می کنند فقط در حد آموزش؛ سئو را یاد گرفته اند. و دانش عملی و تجربه  زیادی ندارند.

کلاس خصوصی سئو در تهران در کجا برگزار می شود؟

دوره خصوصی سئو در شهر تهران بصورت حضوری برگزار می شود.هزینه کلاس خصوصی حضوری کمی بالاتر از هزینه کلاس خصوصی سئو آنلاین است.مکان کلاس و دوره در مکان هنرجو یا در کافی شاپ خواهد بود و تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت خواهد شد.

چرا باید در دوره خصوصی سئو شرکت کنیم

سئو مهم ترین عامل افزایش فروش در هر سایتی است و تمام شرکت های بزرگ این را می دانند، از این رو به دنبال سئو کارانی حرفه ای هستند که بتوانند از رقبای خود جلو بزنند. از این رو شما می توانید بعد از گذراند این دوره به صورت مستقیم وارد بازار کار شوید. به علاوه اگر صاحب کسب و کار هستید و می خواهید از رقبای سر سخت خود عقب نمانید، باید حتما در دوره های سئو شرکت کنید.

همین الان تصمیم بگیرید و با شماره 02191307049 تماس بگیرید.و مستقیم با مدرس سئو صحبت کنید.در ضمن ظرفیت کلاس های سئو محدود است و هر ماه یک یا دو هنرجو فقط آموزش داده می شود.

4.2/5 - (4 امتیاز)

0 دیدگاه دربارهٔ «دوره خصوصی سئو»

  1. محمد بیغشی

    سلام خسته نباشید! چند تا سوال داشتم
    مدرس دوره چه شخصی هستند؟
    آیا دوره خصوصی سئو حضوری نیز برگزار می شود؟

    1. امیدکریمی

      درود بر شما اقای بیغشی :
      مدرس دوره بنده هستم که سئو رایان طرح و چند سایت دیگر را نیز بر عهده دارم …
      بله دوره خصوصی سئو حضوری بصورت خصوصی نیز برگزار می شود ….

  2. علی نوظهوریان

    درود—
    دوره خصوصی سئو آنلاین برگزار میشه؟
    شرایطش به چه صورته
    من یه کمی فقط بلدم ایا شرکت کنم ؟

    1. امیدکریمی

      سلام به شما جناب نوظهوریان عزیز:
      دوره خصوصی سئو آنلاین
      اگر در ابتدای کار سئو هستید میتوانید از سرفصل های مشخص شده دوره سئو بصورت آنلاین استفاده کنید.
      و اگر مشکلی در سئو دارید و میخواهید کامل تر و جامع تر یاد بگیرید میتوانید سرفصل ها را خودتان مشخص کنید که بصورت آنلاین تدریس سئو را برای شما داشته باشیم.
      اگر کمی بلد هستید حتما شرکت کنید . سئو واقعا آینده دار هست باز دیر نشده ….

  3. بازتاب: دوره خصوصی پشتیبانی سایت | 0 تا 100 پشتیبانی سایت در یک دوره | رایان طرح

  4. سلام خسته نباشید سه تا سوال دارم
    ما یکی از بچه های تیمممون رو میخواهیم بصورت خصوصی آموزش سئو بدهیم ؟
    آیا این کار رو میتونید برای این دوست مون در شرکت ما انجام بدهید ؟
    و اینکه اموزش سئو بصورت خصوصی آنلاین برگزار می شود

  5. مهدی خرمدل

    سلام وقتتون بخیر میخواستم هم تشکر کنم از مطالب خوب و کاربردی تون هم ی سوال داشتم تدریس حضوری هست یا آنلاین ؟چون بنده شاغل هستم و وقت ازاد برای حضور در کلاسها رو ندارم ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام مهدی جان :
      تدریس خصوصی سئو بصورت آنلاین هست و حضوری فقط در شهر های تهران و اراک امکان پذیر هست …
      برای شما که شاغل هستید میتوانید از کلاس آنلاین سئو خصوصی استفاده کنید.

  6. سلام من تازه میخوام سئو یاد بگیریم میتونید راهنماییم کنید ؟
    ممنونم ….

    1. سلام هانیه عزیز:
      برای یادگیری سئو میتونید از دو روش اقدام کنید
      1- مقالاتی که در سایت قرار گرفته شده اند رو مطالعه کنید
      2- یا از اموزش خصوصی سئو اقدام کنید . برای اموزش خصوصی سئو از صفر تا صد میتوانید با شماره تلفن 02191307049 تماس بگیرید تا همکاران من راهنمای شما باشند.

  7. حسام کیانی خواه (وبفاپلاس)

    جناب کریمی سلام
    امیدوارم حالت خوب باشه
    خیلی ممنون ازینکه پیام گذاشتی برام، پیامت رو الان دیدم
    از مجموعه شما شنیده بودم و الان با خودت آشنا شدم
    امیدوارم بتونیم باب همکاری رو باز کنیم
    مطلب جامع و خوبی هم در خصوص آموزش سئو داری، انشالله کرونا تموم بشه و کلاس های حضوری
    با تشکر

  8. ملیکا سادات

    سلام بر مهندس کریمی
    تعریف کلاس های خصوصی سئو تونو خیلی شنیدم
    انشالهه اخر هفته بهتون اطلاع میدم ی چند چند جلسه حضوری برای یادگیری سئو برام بزارید

  9. سعیداقا خانی

    سلام جلسات خصوصی سئو بصورت تیمی هم میتونید برامون برگزار کنید؟

    1. امید کریمی

      سلام وقت بخیر: بله بصورت تیمی هم برگزار می شود
      جهت این موضوع میتوانید با شماره 02191307049 تماس بگیرید.

  10. محمد باقر خلیفه لو

    کلاس خصوصی سئو گروهی هم برگزار مینماید ؟
    اگر بله شرایططط لطفا

    1. امید کریمی

      سلام بله کلاس خصوصی گروهی نیز برگزار خواهد شد. برای این موضوع با شماره 02191307049 جهت هماهنگی تماس بگیرید.

  11. استخدام رایگان

    با سلام پیش نیاز های سئو برای استخدام چی هستند؟

  12. حسام الدین کیانی خواه

    سلام جناب کریمی
    وقت بخیر
    در خصوص پادکستی که استفاده کردید، متوجه شدم لینکش رو برداشتید
    ممنون میشم اصول اخلاقی رو زیر پا نذاریم و اگر از منبعی استفاده میکنیم، لینک رو حفظ کنیم
    تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش خصوصی سئو

آموزش خصوصی سئو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای دوره خصوصی سئو

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!