جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سئو سایت پزشکی

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

در بحث “سئو سایت پزشکی” علاوه بر ارائه مطالب درمانی در مورد روش‌ها، محصولات درمانی جدید، کارآزمایی‌های بالینی نیز می‌تواند برای یافتن روش مؤثرتری برای استفاده از یک روش درمانی محصول شناخته شده یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این روش انجام شود. هر کدام از مطالب سئو برای سایت پزشکی تحت نظر متخصص اصلی، با تیمی که آموزش و تجربه کافی دارند و برای ماهیت تحقیق مناسب هستند، انجام می‌شود. کارشناس اصلی در زمسنه سئو و موتور جستجو گوگل به شدت با تجربه و حرفه‌ای می‌باشند که تحصیلات تخصصی در رشته مرتبط مسئولیت انجام تمام روند پیشرفت سئو پزشکی شما را بر عهده دارد.

برای اینکه نسبت به کسب و کار خود در بخش پزشکی سایت خود را ارتقا دهید، لازم است که نسبت به هر کدام از داروها، دستگاه‌های پزشکی، سایر محصولات و روش‌های تشخیصی درمانی در دسترس عموم قرار می‌گیرند، همچنین ایمنی و اثربخشی این محصولات باید با یک سری مطالعات ثابت شده کسب و کار خود را ارائه دهید. این مطالعات علمی که با مشارکت تیم حرفه‌ای با هدف کسب اطلاعات پزشکی انجام می­شود که برای افزایش بازاریابی از طریق سایت بسیار مؤثر است را سئو سایت پزشکی می‌گویند. هر کار سئو در زمینه تخصص خود احتیاج به یک تحقیقات بالینی مشخص و حرفه‌ای دارد.

داشتن سایتی که تمام نکات سئو در آن رعایت شده باشد علاوه بر افزایش بازدید کاربران، باعث افزایش بیماران شده که بر روی درآمد پزشک نیز تاثیر خواهد گذاشت.

سئو سایت پزشکی

سایت پزشکی که در بستر وب وجود دارد ممکن است سایتی باشد که به معرفی پزشکان با تخصص‌های متفاوت می‌پردازد.

یک سایت پزشکی می‌تواند به صورت اختصاصی به دندان پزشکی، مراکز زیبایی و مراقبت از پوست، جراحی‌های بینی و فک و لیزر بپزدازد و یا عمومی‌تر باشد و برای هر تخصص صفحه‌ای اختصاص داده شود.

آمارها نشان می‌دهد زمانی که شخصی دچار بیماری یا عارضه‌ای می‌شود ابتدا در صفحات گوگل به دنبال نشانه‌های آن می‌گردد با داشتن سایتی که سئو سایت پزشکی در آن رعایت شده است می‌توان آن‌ها را به سمت صفحه‌ی خود کشاند و آمار بازدید از سایت را بالا برد.

سئو سایت پزشکی چیست؟

سئو سایت پزشکی مربوط به بهینه سازی یک سایت پزشکی می‌شود به این صورت که کاربر با جست‌وجو توسط عبارات کلیدی این وب سایت را در صفحه‌ی اول مرورگر خواهد دید.

سئو سایت پزشکی کار آسانی نیست و باید طبق برنامه پیش برود و همینطور افرادی بر آن کار کنند که این تخصص و تجربه را داشته باشند. نکته‌ی مهم دیگر آن است که گوگل به بحث سلامت و پزشکی بسیار اهمیت می‌دهد و عملکرد سخت‌گیرانه‌ای دارد.

در نتیجه با توجه به حساسیت گوگل بر روی وبسایت‌های پزشکی سئو آن‌ها نیز کار آسانی نخواهد بود. در ادامه نکاتی را بیان می‌کنیم تا بتوان صفحات پزشکی را با سئو سایت پزشکی بهبود بخشید.

چرا سئو سایت پزشکی انجام دهیم؟

یک برند لوازم آرایشی یا برند لباس می‌تواند رویکرد معمولی را با سئو داشته باشد. به طور کلی با ارائه برخی از تصاویر با کیفیت می‌تواند شروع به رتبه بندی برای کلمات کلیدی کنید. از سوی دیگر، سئوی پزشکی کاملاً متفاوت است. موتورهای جستجو از تکنیک‌های مختلفی برای رتبه بندی سایت‌های پزشکی استفاده می‌کنند. محدودیت‌های جدی هم در مورد مطالبی که می‌توان گفت و آنچه که نمی‌توان گفت وجود دارد که اگر اشتباهی مرتکب شوید، عواقب جدی در پی خواهد داشت.

پس اگر در زمینه سئوی پزشکی تازه کار هستید، مدیریت آن توسط رایان طرح می‌تواند بسیار کارساز و به صرفه از نظر زمانی و هزینه‌ای باشد. به طور کلی فهرستی از نکات وجود دارد که باید کار سئوی پزشکی شما را به طور قابل توجهی آسان‌تر کند. در ابتدا باید گفت که این اصطلاح سئو بدین معنی است که مفهومی بسیار ساده است که به فرآیند جستجو موتورهای گوگل کمک می‌کند تا سایت شما در گوگل راحت‌تر پیدا شود.

اساساً، گوگل یک سری عوامل دارد که از آن برای محاسبه میزان مرتبط بودن یک سایت با یک جستجوی خاص استفاده می‌کند. هر چه این روند مرتبط‌تر باشید، رتبه بالاتری در میان سایت‌ها خواهید داشت. دلایل زیادی وجود دارد که متخصصان مراقبت‌های بهداشتی باید روی SEO پزشکی تمرکز کنند، اما بزرگترین نقطه مثبت معمولاً هجوم بیماران جدید از طریق افزایش کاربران اینترنتی در وب سایت‌ها است. هر چه سئوی شما بهتر باشد، احتمال بیشتری برای جذب بیماران جدید خواهید داشت.

اهمیت سئو سایت پزشکی در برندینگ

سئو به طور کلی به عنوان یکی از عناصر سازنده موفق‌ترین استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال در نظر گرفته می‌شود. اگر در مورد اهمیت و میزان تأثیرگذاری آنلاین کسب و کار خود جدی هستید، سئو مسیر نسبتاً ساده‌ای را برای موفقیت بازاریابی فراهم می‌کند، البته تا زمانی که بدانید روی چه چیزی تمرکز کنید. بهتر است به بیماران خود و عبارات جستجویی که برای یافتن متخصصان پزشکی استفاده می‌کنند فکر کنید.

اگر می‌خواهید سئوی خود را ارتقا دهید، مهم است که عباراتی را که مردم برای یافتن متخصصان پزشکی استفاده می‌کنند، در نظر بگیرید. کلمات کلیدی یکی از حیاتی‌ترین عناصر در چشم انداز سئو هستند و سئوی پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. موتورهای جستجو از کلمات کلیدی برای ارتباط کاربران و جستجوهای آنها با اطلاعات مرتبط استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید موتورهای جستجو برند شما را به صورت آنلاین پیدا کنند، باید کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید.

سئوی پزشکی به یک دلیل کلیدی بسیار سودمند است؛ زیرا با SEO می‌توانید رتبه بسیار بالاتری در موتورهای جستجو کسب کنید. ممکن است متوجه شوید که وقتی یک عبارت خاص را در گوگل جستجو می‌کنید، برخی از نتایج قبل از دیگران نشان داده می‌شوند؛ همچنین ممکن است متوجه شوید که به احتمال زیاد روی وب سایت‌هایی که در صفحه اول موتورهای جستجو هستند کلیک می‌کنید. هدف سئو رایان طرح این است که محتوای وب سایت شما برای عبارت جستجو شده توسط مشتری بالقوه در صفحه اول قرار گیرد؛ بنابراین این روند منجر به بسیاری از مزایای دیگر می‌شود. افرادی که در جستجوی عبارت مورد نظر شما هستند، احتمال بیشتری دارد که در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب کنند. در نتیجه، افراد بیشتر از وب سایت شما بازدید می‌کنند و در نهایت به راحتی برای مراجعه به شما نوبت رزرو می‌کنند.

کلمه کلیدی مناسب برای سایت پزشکی

انتخاب کلمه کلیدی مناسب در سایت پزشکی مهم‌ترین بخش از سئو سایت پزشکی محسوب می‌شود. هرچه کلمه‌ی کلیدی‌ای که انتخاب می‌کنید بلند‌تر و با واژه‌های جزئی‌تر باشد بر روی سئو تاثیر خواهد گذاشت. مثلا می‌توانید کلمه کلیدی را نام متخصص قلب و عروق در ساوه انتخاب کنید.

همینطور برای آنکه بتوانید کلمه کلیدی مناسب را به درستی انتخاب کنیدgoogle keyword planner به شما کمک خواهد کرد.

نکته‌ی دیگر در بحث انتخاب کلمه‌ی کلیدی که باید رعایت گردد هماهنگ بودن آن با صفحه‌ی اول سایت است. در طول متنی که نگارش می‌شود باید برای پخش کلمات کلیدی تناسب وجود داشته باشد.

همینطور استفاده از تصویر مرتبط و تگ، تگ H1 بر بهبود سئو سایت پزشکی تاثیر خواهد گذاشت.

بهینه سازی سایت پزشکی

 تولید محتوای مناسب برای سایت پزشکی

یک محتوای ساده و خوانا این فرصت را برای سایتتان به وجود خواهد آورد که بازدید کننده‌های بیشتری به آن رجوع کنند و در نتیجه نمره‌‌ی سئو سایت پزشکی بهتر شود.

محتوای پزشکی باید سئو شده باشد و از کلمات و عباراتی در آن استفاده شده باشد که کاربران هنگام جست‌وجو سراغ آن‌ها می‌روند و این محتوای پزشکی باید بتواند آنها را به سمت سایت بکشاند.

در واقع هدف از داشتن یک وب سایت پزشکی و بهینه کردن سئو سایت پزشکی آن است که کاربران بتوانند آن را در صفحه اول گوگل مشاهده کنند، پس شما باید در سایت خود مطالبی را بنویسید و خدماتی را در نظر بگیرید که نیاز کاربران را تامین کند.

مطالب پزشکی با توضیحات کامل باعث افزایش رتبه سئو سایت پزشکی شما خواهد شد با انتشار نکات و اطلاعات درباره بیماری‌های که مربوط به تخصص شما می‌شود ترافیک سایت خود را بالا ببرید.

5 نکته برای تولید محتوای جذاب را برای جذب تولید محتوای جذاب را نیز بخوانید.

  • هرچه طول متنی که در رابطه با کلمه‌ی کلیدی وارد سایت می‌شود بیشتر باشد سئو سایت نیز افزایش می‌یابد. به کمک دستورالعمل زیر می‌توان تعداد تکرار کلمه‌ی کلیدی در متن را مشخص کرد.
  • متنی با 500 کلمه، باید 3 تا 5 مرتبه کلمه‌ی کلیدی تکرار شود.
  • متنی با 1000 کلمه، باید 5 تا 10 مرتبه کلمه‌ی کلیدی تکرار شود.
  • متنی با 1500 کلمه، باید 10 تا 15 مرتبه کلمه‌ی کلیدی تکرار شود.
  • متنی با 2000 کلمه، باید 15 تا 20 مرتبه کلمه‌ی کلیدی تکرار شود.

اگر سایت پزشکی دارید و فقط نیاز به تولید محتوا دارید میتوانید از این لینک محتوا با عنوان دلخواه مناسب دهید : > تولید محتوا  

بهینه کردن سایت پزشکی برای گوشی همراه

تحقیقات نشان می‌دهد که بسیاری از افرادی که در موتورهای جستجو دنبال مطلبی می‌گردند از گوشی همراه خود استفاده می‌کنند. در نتیجه وب سایت پزشکی شما باید در تلفن همراه نیز قابل دیده شدن باشد.

نمایش سایت پزشکی بر روی گوشی پارامتر مهمی از سوی گوگل شناخته می‌شود و باعث بهبود سئو سایت پزشکی می‌شود. در صورت رعایت نکردن نکاتی از این قبیل انتظار بازدید از سایت خود را نداشته باشید.

بهینه کردن سایت پزشکی برای گوشی همراه

ضبط ویدیو برای وب سایت پزشکی

نکته‌ی دیگر جهت بهبود سئو سایت پزشکی ضبط ویدیو می‌باشد. با قرار دادن ویدیو پزشکی در وب سایت می‌توان آمار بازدید سایت را افزایش داد و نمره‌ی سئو را بالا برد. این ویدیو می‌تواند شامل معرفی تخصص و یا پاسخ‌گویی به پرسش کاربران و بیماران باشد.

زیرا بسیاری از افراد هنگامی که در موتور‌های جست‌وجو دنبال پاسخ به پرسش خود هستند، ویدیوها را دنبال می‌کنند.

اختصاص صفحه به سوالات بیماران و کاربران

با طراحی یک صفحه در وب سایت خود و اختصاص آن به کاربرانی که سوال دارند می‌توانید بازدید از وب سایت خود را بالا برده و در نتیجه سئو سایت پزشکی را بهبود دهید. در این صورت با پاسخ دادن به سوالات کاربران آن‌ها بیشتر جذب وب سایت شما می‌شوند.

همینطور کاربران دیگر نیز با مراجعه به این صفحه می‌توانند جواب سوالات خود را بیابند و ترافیک وبسایت افزایش یابد.

سایت پزشکی داریم ولی از سئو کار راضی نیستیم چیکار کنیم؟

اگر سئو کار دارید و از کار او راضی نیستید شما دور راه دارید 1- سئو خود را به ما بسپارید. 2- از مشاوره سئو سایت ما استفاده کنید. که پلن ها در صفحه مشاوره قابل مشاهده است.  و شما میتوانید همین امروز از یک متخصص سئو کار حرفه ای درخواست مشاوره داشته باشید.(‌افراد موفق  در جامع همیشه از مشاوره دیگران استفاده می کنند)‌ >>

دیدن پلن های مشاوره سئو در لینک: https://rayantarh.com/advice-seo

نیاز به بک لینک برای سئو سایت پزشکی برای افزایش مراجعه بیماران به مطب داریم چه کاری انجام بدهیم و آیا خرید بک لینک پیشنهاد می کنید؟

بله- هیچ سایت موفق در ایران وجود ندارد که بک لینک نداشته باشد. شما نیز میتوانید از ما بک لینک های مطمئن سفارش بدهید > خرید بک لینک ارزان 

 تعرفه سئو وب سایت پزشکی را از کجا متوجه بشویم؟

تعرفه سئو کاملا بستگی به المان های مختلف دارد. برای این کار شما میتوانید با ما تماس بگیرید تا ما برای شما پرپوزال سئو که در ان قیمت و زمان به هدف رسیدن در بهترین کلمات وجود دارد را بیان کنیم.

سخن آخر

تمام راهکارهایی که معرفی شد برای بهبود سئو سایت پزشکی و مشاهده صفحه اول وب سایت شما در صفحه‌ی اول گوگل بود. به هر سئو کاری که برای سئو وب سایت پزشکی خود مراجعه کردید حتما از سئو کار پرپوزال سئو دریافت کنید.

با سپردن سئو سایت خود به افراد متخصص و با تجربه می‌توانید به خواسته خود رسیده و هم بازدید از وب سایت خود را بالا برده و هم بیماران خود را افزایش دهید. سایت رایان طرح با دارا بودن افراد خبره و مجرب جهت سئو سایت پزشکی آماده همکاری در این زمینه با شما هستند. شما می‌توانید برای مشاوره و هماهنگی با رایان طرح با شماره 02191307049 تماس حاصل فرمایید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

سئو سایت پزشکی

سئو سایت پزشکی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای سئو سایت پزشکی

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!