جستجو کردن
Close this search box.

9 سایت سالن زیبایی برتر

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

در این مقاله به 9 سایت سالن زیبایی برتر به انتخاب رایان طرح که توانسته در این حوزه بسیار خوب عمل کنند و به موفقیت های بالایی برسند، می پردازیم. سالن های زیبایی یکی از پردرآمدترین سایت ها و در عین حال بی توجه به بروز شدن شیوه های تبلیغ، حداقل در ایران هستند. همانطور که گفته شد در این مقاله به 9 سایت که در حوزه زیبایی فعالیت می کنند و به شیوه های جدید تبلیغ اهمیت داده که همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر و موفقیتشان شده می پردازیم، تا اگر شما هم یک مدیر سالن زیبایی هستید و می خواهید مشتریان خود را 10 برابر کنید به این هدف قابل دسترس برسید.

9 سایت سالن زیبایی برتر به انتخاب رایان طرح

سایت های زیبایی زیادی در سطح وب وجود ندارد و خیلی از سایت هایی هم که در حال فعالیت هستند، بسیار ضعیف عمل کرده اند که مشتری با دیدن این سایت ها از مراجعه حضوری و یا مشاوره تلفنی نیز منصرف می شود.

حقیقت جالب در مورد سایت های زیبایی که بسیار بد عمل کرده اند این است که اکثر این سایت ها تبلیغ موثر در سطح وب را با داشتن یک اسم یا سایت در اینترنت اشتباه گرفته اند که همین عامل باعث شکست بسیار از آن شده است. اما گفته شد سایت هایی هم بوده اند که در این حوزه بسیار قدرتمند عمل کرده اند و موفق شده اند که در ادامه به آنها می پردازیم.

1) لی لی رضایی

سالن زیبایی لی لی رضایی یکی از حرفه ای های حوزه سالن های زیبایی که با 13 سال سابقه فعالیت بسیار قوی عمل کرده است. مطمئنا یکی از دلایل موفقیت سایت لی لی رضایی، همین معروفیت و مشهوریت او باشد، اما این موضوع دلیل نشده که در حوزه تبلیغات و وب سایت ضعیف عمل کند و اگر به سایت او مراجعه کنید خودتان این گفته را مشاهده خواهید کرد. مطمئنا تمام عواملی که گفته شد و در ادامه گفته می شود باعث شده که نیمی از جستجوی وب در حوزه زیبایی به سمت سالن زیبایی لی لی رضایی هدایت شود.

لی لی رضایی

 رزومه ی تبلیغاتی لی لی رضایی در سطح وب

  • رتبه ی الکسا در ایران: 80939
  • متوسط تعداد بازدید: 1.7
  • میزان متوسط حضور در سایت: 2.29
  • محبوبیت در بین سایت های زیبایی: 78 درصد
  • سابقه فعالیت حرفه ای در حوزه های: 13 سال آرایشگری و مدیریت سالن زیبایی

ویژگی های سایت لی لی رضایی

کوپ و اصلاح مو ارائه نمونه کار ها رابط کاربری کاربر پسند
رنگ و مش داشتن وبلاگ آموزشی استفاده درست از رنگ و اندازه فونت ها
اکستنشن مو استفاده از گوگل مپ برای دسترسی ساده تر سالن دسته بندی خدمات
بوتاکس مو خدمات حرفه ای سالن زیبایی لی لی رضایی ارائه عکس از قسمت های مختلف سالن

2) دترلند

یکی از مهم ترین وب سایت های حوزه آرایشگری که بیشتر در ارائه آموزش های عالی زیبایی فعالیت می کند و سالانه تعداد بالایی هنرجو را به متخصصان آرایشگری تبدیل می کند، دترلند است. دترلند در حوزه تبلیغات در سطح وب هم بسیار فعال عمل کرده است و در تمام جستجوی های حوزه ی زیبایی فعال بوده است و از این رو جزو 9 سایت زیبایی برتر قرار می گیرد.

سالن زیبایی دترلند

رزومه ی تبلیغاتی دترلند در سطح وب

  • رتبه ی الکسا در ایران: 6920
  • متوسط تعداد بازدید: 2
  • میزان متوسط حضور در سایت: 3.04
  • محبوبیت در بین سایت های زیبایی: 99 درصد
  • سابقه فعالیت حرفه ای در حوزه های: آرایشگری و برگزاری دوره های آنلاین

ویژگی های سایت دترلند

رابط کاربری کاربر پسند پوست و مو
دسته بندی خدمات گریم و میکاپ
داشتن وبلاگ آموزشی کاشت و طراحی ناخن
ثبت نام آنلاین در دوره های آموزشی اکستنشن مو
پشتیبانی آنلاین تاتو و اصلاح ابرو
انتخاب درست رنگ های سایت کوپ و براشینگ
خدمات حرفه ای سالن زیبایی دترلند رنگ و مش مو

3) سمیه بانو

یکی دیگر از سایت های موفق در زمینه سالن های زیبایی، وب سایت سمیه بانو است که چندی است فعالیت خود را شروع و پر قدرت ادامه داده. تیم سمیه بانو یکی از با سابقه ترین، تیم های فعال در حوزه زیبایی با فعالیتی 20 ساله است که در حال حاضر خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می ده. به علاوه این سالن زیبایی  نه تنها خدمات زیبایی ارائه می دهد، بلکه دوره های آموزشی بسیار قوی در حوزه های زیبایی دارد که همین موضوع باعث می شود، این وب سایت جزو 9 سایت سالن زیبایی برتر در این مقاله قرار بگیرد.

آکادمی سمیه بانو

رزومه ی تبلیغاتی سمیه بانو در سطح وب

  • رتبه ی الکسا در ایران: 70782
  • محبوبیت در بین سایت های زیبایی: 62 درصد
  • سابقه فعالیت حرفه ای در حوزه های: آرایشگری و برگزاری دوره های آنلاین

ویژگی های سایت سمیه بانو

رابط کاربری کاربر پسند نظرات مشتریان اکستنشن مو
داشتن وبلاگ آموزشی دسته بندی خدمات تاتو و اصلاح ابرو
پشتیبانی آنلاین خدمات حرفه ای سالن سمیه بانو کوپ و براشینگ
انتخاب درست فونت و رنگ های سایت پوست و مو رنگ و مش مو
گالری و رزومه سالن زیبایی سمیه بانو گریم و میکاپ بالیاژ

4) صورتک

یکی دیگر از سالن های زیبایی که در حوزه سالن هایی زیبایی و تبلیغات در فضای اینترنتی بسیار خوب عمل کرده، سالن زیبایی صورتک است که به همین دلیل در این لیست 9 تایی قرار می گیرد. این سالن زیبایی که در حال فعالیت حرفه ای در سطح اینترنت است، تازه وارد بوده و در حال حاضر رشد بسیار موثر و قوی نسبت به سایت هایی قدیمی که بدون هیچ استراتژی فقط یک نام در اینترنت ثبت کرده اند، رشد داشته.

صورتک

رزومه ی تبلیغاتی صورتک در سطح وب

  • رتبه ی الکسا در ایران: 81442
  • محبوبیت در بین سایت های زیبایی: 98 درصد
  • سابقه فعالیت حرفه ای در حوزه های: آرایشگری و مدیریت سالن زیبایی

ویژگی های سایت صورتک

رابط کاربری کاربر پسند ویدیو های آموزشی تاتو و اصلاح ابرو
داشتن وبلاگ آموزشی خدمات حرفه ای سالن صورتک رنگ و مش مو
انتخاب درست فونت و رنگ سایت گریم و میکاپ شنیون
گالری سالن اکستنشن مو آرایش دائم

9) مریم رئوف

تیم مریم رئوف یکی از سالن های با سابقه در حوزه مدیریت سالن های زیبایی، دوره های آموزش و آرایشگری است که در حال حاضر شروع به فعالیت در وب کرده. مطمئنا اگر در حوزه آرایشگر و سالن های زیبایی فعالیت کرده باشید، اسم مریم رئوف را نیز شنیده اید. در حال حاضر وب سایت مریم رئوف در حال تعمیر و بروزرسانی و نمی توان آمار دقیقی از این وب سایت ارائه داد که به محض بروزرسانی این سایت، مقاله نیز بروز می شود.

مریم رئوف

رزومه ی تبلیغاتی مریم رئوف در سطح وب

  • رتبه ی الکسا در ایران: 99010
  • محبوبیت در بین سایت های زیبایی: 81 درصد
  • سابقه فعالیت حرفه ای در حوزه های: آرایشگری و مدیریت سالن زیبایی

خدمات حرفه ای سالن زیبایی مریم رئوف

  1. گریم و میکاپ
  2. اکستنشن مو
  3. تاتو و اصلاح ابرو
  4. رنگ و مش مو
  5. لیفت و لمینت
  6. کوپ و اصلاح مو
  7. و …

6) سالن زیبایی مونا یزدانی و سالن زیبایی چم

معرفی سالن زیبایی برتر به شما کمک می کند تا بتوانید از بهترین خدمات در این حوزه بهره مند شوید. یکی از سالن های زیبایی برتر سالن زیبایی مونا یزدانی است که دارای متخصصان با تجربه و متخصص است. در این سالن زیبایی لوکس و پیشرفته انواع خدمات زیبایی با بهترین کیفیت انجام می شود.

در سالن های زیبایی برتر و مدرن تر متدهای زیبایی دنیا برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان استفاده می کنند. وجود متخصصین حرفه ای در این سالن سبب شده تا مشتریان بتوانند از خدمات گوناگون زیبایی بهره ببرند. در سالن های آرایشگری معمولی تنها خدمات ساده ارائه می شوند اما در این سالن ها خدمات به صورت تخصصی ارائه می شوند. سالن زیبایی دیگر، سالن زیبایی چم است که توسط خانم عاطفه کبیری و فاطمه کبیری اداره می شود. در این سالن خدمات تخصصی عروس، آموزش ارائه می شود. از جمله خدمات در این سالن زیبایی برتر می توان به شینیون، خدمات ناخن، میکاپ، کوتاهی مو، پاکسازی،  رنگ و کاربا مواد، اکستنشن مو و مژه، هاشور و سایه و… اشاره کرد.

7) معرفی خدمات سالن زیبایی لاویسا

سالن زیبایی برتر دیگر که در این مقاله به آن اشاره می کنیم سالن زیبایی لاویسا است. این سالن زیبایی خدماتی در حوزه رنگ مو ارائه می دهد‌. در این سالن زیبایی خدمات کامل مو با ضمانت ارائه می شود. البته تنها تخصص این سالن زیبایی در حوزه خدمات مو نیست بلکه این سالن زیبایی در حوزه ناخن و هاشور ابرو و پوست خدمات بی نظیری ارائه کرده است. از طرف این سالن سرویس رایگان رفت و آمد نیز ارائه شده است و در مجموعه و سالن پذیرایی، پذیرایی گرمی از زیبا جویان می شود.

همانطور که می دانیم مشتریان برای آراسته کردن خود وارد سالن های زیبایی می شوند. با توجه به همین مورد اهمیت کیفیت خدمات سالن های زیبایی حس می شود. علاوه بر خدمات رفتار و طرز برخورد پرسنل سالن زیبایی با زیبا جویان مناسب است و مشتریان با ورود با سالن زیبایی حس مثبت و خوبی می گیرند. در سالن های زیبایی حرفه ای خدمات به صورت تخصصی و با کیفیت عرضه می‌شود. در این سالن تمامی خدمات تخصصی با ضمانت عرضه می شوند.

8) معرفی سالن زیبایی گیوا

در معرفی سالن زیبایی گیوا باید بگوییم که یک سالن زیبایی برتر است که خدمات خود را به صورت تخصصی ارائه می کند. در این سالن زیبایی‌ می توانید خدمات گوناگونی را دریافت کنید. مدیریت این سالن زیبایی با خانم سارا حسینی است. تخصص این سالن زیبایی در خدمات مربوط به عروس است.

از جمله خدماتی که از طرف این سالن زیبایی عرضه می شود می توانیم به اصلاح صورت، رنگ و کاربا مواد، خدمات ناخن، اصلاح ابرو و  هاشور و سایه، پاکسازی، میکاپ و شینیون، اکستنشن مو و مژه، کوتاهی و… اشاره کرد. در این سالن تخصصی از هیچ یک از متدهای قدیمی آرایشگری استفاده نمی شود بلکه از بهترین و جدیدترین متدها بهره می گیرند. همچنین برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و زیبا جویان عزیز از وسایل مدرن و پیشرفته استفاده می کنند. علاوه بر خدمات تخصصی با کیفیت در این سالن زیبایی پرسنل موجود رفتاری دوستانه و صمیمی دارند. لذا مشتریان و زیبا جویان در بدو ورود به سالن حس مثبت می گیرند.

9) معرفی سالن زیبایی پریسا ظفری

سالن زیبایی برتر دیگر سالن زیبایی پریسا ظفری است. این سالن دارای سابقه ای حرفه ای بیشتر بیست سال است و به صورت حرفه ای در این حوزه فعالیت می کند. این سالن علاوه بر خدمات تخصصی در حوزه آرایشگری خدمات آموزش و رنگ و مش و میکاپ است. تمامی خدمات عرضه شده از طرف این سالن زیبایی بر پایه جدیدترین تکنیک ها و متدهای آرایشگری است.

در این سالن زیبایی انواع خدمات رنگ مو نظیر لایت و بالیاژ و آمبره، کالر ملتینگ و رنگساژ و رنگ مو، آبرسانی مو و رفع خشکی مو، رفع موخوره و… انجام می شود. خدمات عرضه شده از طرف این سالن زیبایی کاملا تضمین شده است. طرز برخورد و رفتار پرسنل بسیار عالی بوده و خدمات ارائه شده تضمین کیفیت می شوند. علاوه بر کیفیت بالای خدمات و رفتار پرسنل طراحی محیط داخلی سالن زیبایی بسیار عالی و چشمگیر است.

همانطور که می دانیم امروزه طراحی و دکوراسیون سالن آرایشگری اهمیت زیادی دارد. محیط سالن زیبایی تمیز و مرتب است. سالن زیبایی مدرن به اصول نظافتی اهمیت زیادی داده و تمام لاین ها به صورت منظم از یکدیگر جدا شده اند. لذا مشتریان با خیال راحت می‌ توانند در این سالن زیبایی خدمات تخصصی مورد نظر خود را دریافت کنند.

سالن زیبایی پریسا ظفری

چرا این 9 سایت در حوزه کسب و کار خود موفق شدند؟

بهترین پاسخ به این سوال برای سالن هایی زیبایی که هنوز عمق قدرت تبلیغات اینترنتی را درک نکرده اند این است که سالن زیبایی شما به هر میزان هم که قوی کار کرده اما شناخته نشده باشد، فقط در سطح حوزه ی محدود کاری خودتان می تواند فعالیت کند. به بیان ساده تر زمانی کسب و کار شما گسترده می شود که فعالیت گسترده ای بدون محدوده جغرافیایی داشته باشید که این تنها به وسیله ی تبلیغاتی اینترنتی امکان پذیر است.

دومین دلیل موفقیت این 9 سایت در این است که رابط کاربری قوی دارند و زمانی که فرد وارد سایت می شود با دیدن وب سایت علاقه به استفاده از خدمات آن سایت می نماید. سایت های سالن زیبایی بسیار فراوان هستند ولی خیلی از این سایت ها نتوانسته اند در حوزه خود موفق باشند و دلیل آن هم عدم داشتن یک رابط کاربری درست است. مثلا هیچ زمان نباید از رنگ سیاه برای سایت های زیبایی استفاده نمود، چیزی که ما با بازدید از 40 سایت به این موضوع برخورد کردیم و مشاهده شد بیش از 80 درصد این سایت های یا رنگ نا مناسبی دارند یا فونت نامناسبی.

نتیجه گیری: اگر قرار است یک سالن زیبایی موفق شود باید دو فاکتور مهم را رعایت کند. این دو فاکتور فعالیت حرفه ای خود سالن زیبایی و فعالیت حرفه ای در سطح وب است. اولین مورد به خود سالن زیبایی بر می گردد و دومین حوزه به تیم متخصص طراحی و مدیریت وب سایت شما.

برای موفقیت یک سایت سالن زیبایی باید چه کنیم؟

قبل از هر کاری باید به فکر همکاری با یک تیم حرفه ای که در این حوزه فعالیت نموده و می تواند نیاز شما را به درستی درک کند، کار کنید. تیم رایان طرح با افتخار اعلام می دارد برای افرادی که نیاز به یک وب سایت بسیار قدرتمند سالن زیبایی دارند، خدمات ویژه ای را در نظر گرفته است. رایان طرح می تواند باعث موفقیت آن ها و افزایش درآمد چندین برابری آن ها باشد.

سایت سالن زیبایی من موفق نشده، چه باید بکنم؟

اگر شما یک سالن زیبایی دارید که تا الان به موفقیت نرسیده، پس مشخص است تیمی که با آن همکاری می کنید توانایی پاسخگویی به نیاز های شما را ندارد. از این رو شما باید از یک متخصص و با سابقه در زمینه سالن های زیبایی مانند رایان طرح کمک بگیرید تا بتواند وب سایت شما را احیا و شما را جزو بهترین ها قرار دهد.

پیشنهادات ویژه رایان طرح برای سالن های زیبایی

طراحی سایت سالن زیبایی 

اگر مدیر یک سالن زیبایی هستید و می خواهید از خدمات طراحی سایت رایان طرح استفاده کنید می توانید قبل از هر کاری از کارشناسان تیم ما مشاوره بگیرید. رایان طرح با توجه به طراحی و توسعه چندین سایت سالن زیبایی می تواند بهترین سایت با کامل ترین امکانات مورد نیاز برای شما را در کمترین زمان و با بهترین هزینه فراهم آورد.

سئو سایت سالن زیبایی

اگر مدیر یک سالن زیبایی هستید و سایت سالن زیبایی دارید که چند وقت فعال است ولی هیچ بازدید ندارید می توانید با مشاوره با کارشناسان ما و استفاده از خدمات سئو رایان طرح به بهترین سایت زیبایی با بالاترین بازدید و بازدهی برسید. تیم رایان طرح با توجه به طراحی و توسعه چندین سایت موفق زیبایی به شما این تضمین را می دهد که در کمترین زمان جزو بهترین سایت های زیبایی در وب قرار بگیرید.

ما کاملا با پرسونای مخاطب حوزه زیبایی آشنا هستیم. و تمام کلمات کلیدی پولسازی که در حوزه سالن های زیبایی، شما باید روی آن ها تمرکز بگذارید را میدانیم و میتوانیم شما را در کمترین زمان ممکن به بهترین سایت زیبایی در وب تبدیل کنیم.

موفقیت اتفاقی نیست تنها راه رسیدن به آن خواست شما است که آیا می خواهید موفق شوید یا خیر؟ اگر پاسخ شما بله است، رایان طرح در رسیدن به این خواسته شما را یاری و هدایت می کند تا به موفقیت برسید. مطمئنا اگر به کسب و کار خود اهمیت دهید، در بروز رسانی بعدی این مقاله شما هم جزو سایت های سالن زیبایی برتر خواهید بود.

5/5 - (5 امتیاز)

0 دیدگاه دربارهٔ «9 سایت سالن زیبایی برتر»

  1. آرایشگاه داماد

    ممنون از پست بسیار خوب و آموزنده تان
    موفق باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سالن زیبایی برتر

سالن زیبایی برتر

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای 9 سایت سالن زیبایی برتر

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!