جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو بازرگانی

با یک لوگوی تجاری سفارشی که توسط یک طراح حرفه‌ای برای شما طراحی شده است، شخصیت برند شما به نمایش گذاشته می‌شود. همیشه در وهله اول برای “طراحی لوگو بازرگانی” ایده‌یابی به شدت سخت و حرفه‌ای است. بهترین کار برای طراحی لوگو شرکت بازرگانی کمک گرفتن از تیمی حرفه‌ای مثل رایان طرح می‌باشد. طراحی لوگو بازرگانی باید به گونه‌ای طراحی شود که در سطح بین‌المللی قابل‌فهم و درک باشد، و ویژگی‌های یک لوگوی ایده آل را دارا باشد.برای سفارش طراحی لوگو به 09229026345 در واتساپ پیام دهید.

در صورت نیاز ما چند نمونه شگفت انگیز از مجموعه نمونه لوگوهای بازرگانی که توسط طراحان خود جمع آوری کرده‌ایم را برای شما ارسال می‌کنیم. امروز با استفاده از شرکت‌ طراحی لوگو به راحتی در مدت زمان کوتاهی لوگو شرکت تجاری خود را به دست آورید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به کارشناسان رایان طرح تماس بگرید و از طرح الگوی آرم تجاری مورد علاقه خود صجبت کنید تا با تحقیقات تخصصی به یک آیده‌ عالی دست یابید.

نمونه کار لوگو شرکت بازرگانی
نمونه لوگو بازرگانی

طراحی لوگو بازرگانی با هدف هویت بخشی به تجارت شما تولید می‌شود، این نوع طراحی دارای حساسیت بالایی است و حیطه فعالیتش به داخل مرزهای ایران محدود نمی‌شود. شرکت‌های تجاری بازرگانی اقتصاد یک کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد، و اغلب به اطراف محور انتقال کالا از تولیدکننده به مصرف‌کننده می‌چرخد. در طراحی لوگو شرکت بازرگانی باید فعالیت‌های کشورهای خارجی را نیز در نظر گرفت، این فعالیت‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • صادرات و واردات کالاها
  • ترخیص و تحویل و امور گمرکی
  • مشاوره‌های بازرگانی و سیستم‌های حمل و نقل

برای طراحی لوگو بازرگانی طراح باید در عرصه داخلی و خارجی و نمادها و المان‌ها شناخت کافی داشته باشد، همچنین برای طراحی لوگو باید از طراحان حرفه‌ای و کارشناسان و مشاوران کاردانی کمک گرفت تا نتیجه مطلوبی حاصل کنید. به طور کلی هر آنچه در طراحی سایر لوگوها باید مدنظر داشته باشید، در طراحی لوگو بازرگانی باید پای را فراتر گذاشت و وسواس کاری را بیشتر به کار گرفت.

ویژگی های یک لوگو بازرگانی خوب

طراح لوگو همان گرافیستی است که همه چیز در مورد ارتباطات بصری می‌داند و به طرح لوگو شما می‌افزاید. هنر ایجاد یک لوگو مستلزم دانستن آنچه می‌خواهید بگویید و آن نمادی که با تصویر می‌تواند معنای کسب کار شما را بیان کند. برخی از عواطف و احساسات توسط تصاویر خاص و حتی شکل خود لوگو برانگیخته می‌شوند که این یکی از ویژگی‌های مهم یک لوگو بازرگانی خوب است.

شرکت رایان طراح راه حل‌های با کیفیت و حرفه‌ای در خدمات طراحی لوگو را به شما ارائه می‌دهد که با تیم متخصص و مجرب خود به ارائه خدمات می‌پردازد. لوگوها چهره هر شرکتی هستند و شرکت ما راه حل‌های مؤثر و خلاقانه‌ای را برای طراحی لوگو شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با ما خدمات طراحی لوگو رایان طرح را با کیفیتی عالی دریافت کنید و با پارامترهای سلیقه شما راه حل‌های خلاقانه‌ای که ما ارائه می‌دهید به نتایج دلخواه برسید. علاوه بر این می‌توانید به ما اطلاع دهید که چه نوع لوگوی می‌خواهید و در مدت زمان کوتاهی می‌توانید طراحی لوگوی رویایی خود را مشاهده کنید.

هدف از طراحی لوگو این است که یک شخص، محصول، خدمات یا شرکت را به یک برند تبدیل شود. به همین دلیل، مطالعات طراحی لوگو جایگاه بسیار مهمی در برند سازی دارند و از آنجایی که تقریباً در تمامی بخش‌های شرکت یا برند مورد استفاده بوده باید دقت کرد که قابل توجه و قابل اعتماد باشد.

در کل برای طراحی لوگو بازرگانی می‌خواهیم بگوییم که ما راه حل‌های فردی و شرکتی را برای شما مشتریان خود ارائه می­دهیم؛ به عبارت دیگر می‌توانید خدمات طراحی لوگو را برای خود یا شرکت خود با ما دریافت کنید. فقط به ما بگویید چه می‌خواهید و تمامی روند کار را به ما بسپارید. با انتحاب رایان طرح یکی از کارهای طراحی خاص ما را برای خود انتخاب کنید. شرکت ما با تیم متخصص خود یکی از خلاقانه‌ترین و مؤثرترین طراحی‌های لوگو بازرگانی را به شما ارائه می‌دهد. برای همکاری با تیمی از متخصصین در طراحی لوگو، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با ما تماس بگیرید و سپس خدمات حرفه‌ای ما را از نزدیک ببینید.

 لوگو شرکت بازرگانی
نمونه لوگو شرکت بازرگانی

نمونه لوگوهای شرکت بازرگانی

با در نظر گرفتن پیشینه علمی طراحی گرافیک، تنها چیزی که باید بدانید این است که هر شکل نشان دهنده یک ویژگی متفاوت است. شکل لوگوی شما باید با ویژگی‌هایی که می‌خواهید برند شما نمایش دهد، مطابقت داشته باشد. البته، طراح بر اساس نوع کسب و کار بازرگانی آزاد است که اشکال انتزاعی اصلی خود را ایجاد کند تا چیزی منحصر به فرد را منتقل کند. حتی می‌تواند قسمت‌هایی از یک شکل را با هم ترکیب کنید و آن را به سفارش جدیدی تبدیل کنید. در اصل هنر طراحی لوگو پیچیدگی‌های خاص خود را دارد.

لوگو که بخشی از طراحی‌های هویت سازمانی نیز است، همیشه جایگاه مهمی برای برندها یا شرکت‌ها به خود اختصاص می‌دهد؛ بنابراین برای رقابت در این بخش و ماندگار شدن لازم است در طراحی لوگو از متخصصان کمک گرفت. شرکت ما که با کادری متخصص و مجرب در زمینه طراحی لوگو به شما خدمات ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند که لوگوی را که رویای شرکت خود برای مطرح کردن در سطح جهانی داشته‌اید خلق شود. اگر می‌خواهید مهارت و کیفیت حرفه‌ای در طراحی لوگو پیشتاز داشته باشید، با ما تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقی در مورد خدماتی که در زمینه طراحی لوگو ارائه می‌شود را به شما شرح دهیم.

اگر می‌خواهید برای برند یا شرکت خود طراحی لوگو داشته باشید و با پرسنل متخصص و مجرب همکاری کنید، می‌توانید بدون اتلاف وقت بلافاصله با ما در ارتباط باشید. کارکنان ما در زمینه طراحی حرفه‌ای تحصیل کرده‌اند و سال‌ها در این بخش کار کرده‌اند. تیم ما که لوگویی را که شما تصور می‌کنید در طراحی لوگو به کارآمدترین روش ایجاد می‌کند، بهترین کار را برای برند یا شرکت شما ارائه می‌دهد. علاوه بر این در طول طراحی لوگو به طور مداوم با شما در تماس هستند و از این طریق در جریان هر مرحله قرار خواهید گرفت. به این ترتیب می‌توانید روند را با دقت بیشتری دنبال کنید و در صورت وجود مواردی که نیاز به اصلاح یا اضافه شدن دارند، به موقع وارد عمل شوید.

نمونه لوگو شرکت بازرگانی

اصول طراحی لوگو بازرگانی

لوگو چهره بیرونی هر برند است، به‌صورتی که هر فرد با دیدن لوگو به هویت یک برند پی می‌برد، بنابراین طراحی لوگو از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر یک لوگو به‌صورت حرفه‌ای و قدرتمند طراحی شود، ارزشمند و قدرتمند برای نام تجاری و برند خواهد بود.

بنابراین دانش و خلاقیت طراح لوگو از ملزوماتی است که برای طراحی طراح باید واجد آن باشد.

اصول طراحی لوگو شرکت بازرگانی

اصول کلی که برای طراحی لوگو بازرگانی تعریف شده است عبارت است از:

لوگوی شرکت بازرگانی باید ساده و درعین‌حال مفهومی باشد. موضوع مواردی که در لوگو طراحی شده است را باید در نظر داشت.
لوگو باید با موضوع بازرگانی و تجاری همخوانی داشته باشد و بی‌ربط به آن نباشد. در لوگو بازرگانی باید عوامل استفاده شده با یکدیگر تناسب و همخوانی داشته باشد.
لوگو باید قابلیت تک رنگ شدن را داشته باشد، باید به کاربردی لوگو در طولانی‌مدت توجه داشته باشید زیرا لوگوهای رنگارنگ در طول زمان باعث دلزدگی و قدیمی شدن می‌شود. لوگو بازرگانی باید قابلیت کوچک شدن در ابعاد ۱ سانتی‌متری را دارا باشد تا بتوان از آن در کارت ویزیت‌های کوچک نیز استفاده کرد.
لوگو شرکت بازرگانی باید منحصر به فرد و خاص باشد. لوگو باید طراحی بی زمان و ماندگاری داشته باشد.

لوگو باید طراحی ساده ای داشته باشد تا به سادگی بتواند مفهوم را به بینندگان برساند. لوگو باید کاملاً ساده و شفاف و عاری از پیچیدگی و به هم ریختگی باشد تا به راحتی تاثیر خود را بگذارد. لوگوی شما نباید در جزئیات پیچیده و مبهم گم شود تا موجب حواس پرتی بیننده نشود. لوگوی شما باید طراحی ماندگاری داشته باشد تا مجبور نشوید دائما طراحی لوگوی خود را تعویض کنید، زیرا این کار باعث گیج و گمراه شدن مشتریان می شود. لوگوی که طراحی می کنید باید طرحی مدرن امروزی داشته باشد و قدیمی نباشد. نمونه لوگو تجارت بازرگانی

لوگو بازرگانی باید چگونه باشد؟

طراحی لوگو بازرگانی باید به گونه‌ای باشد که مخاطبان با اولین نگاه متوجه مفهوم و پیام برند بشوند، و نمادی شاخص از کارایی و خصوصیات شرکت بازرگانی شما را در سطح جهان منعکس کند.

هدف طراحی لوگو برای شرکت بازرگانی معرفی هویت و برند است، این معرفی برای مطرح شدن شرکت بازرگانی شما در میان سایر شرکت‌های بازرگانی امری ضروری و مهم است.

طراحی لوگو بازرگانی باید دارای خلاقیت و ابتکار باشد که با بکارگیری صحیح از نمادها و تصاویر گرافیکی بتوانید برندی در شان و اعتبار شرکت بازرگانی خود ایجاد کنید.

لوگو بازرگانی باید در سطح جهان معرفی شود پس باید در نظر داشته باشید که لوگویی که طراحی می‌کنید باید طبق استانداردهای بین‌المللی باشد، مسلماً مخاطبان یک شرکت بازرگانی افرادی از کشورهایی دیگر نیز هستند، پس باید لوگو به گونه‌ای طراحی شود که قابل درک و فهم در سطح جهان باشد، پس سعی داشته باشید که طراحی لوگو بازرگانی خود را به تیمی مجرب و حرفه‌ای بسپارید.

تیم‌های حرفه‌ای طراحی لوگو باسلیقه و حسن انتخاب و بکارگیری خلاقانه از نمادهای بین‌المللی بسیار حساس‌تر و دقیق‌تر از لوگوی سایر کسب و کارها عمل می‌نمایند.

نمونه لوگو کشتیرانی بازرگانی
لوگو بازرگانی کشتی

لوگو بازرگانی باید طبق چه استانداردهایی باشد؟

استاندارد یعنی قانون و نظم، لوگو بازرگانی باید طبق اصول به‌صورت منظم و مرتب انجام شده باشد .

لوگو اگر طبق استانداردهای بین‌المللی طراحی شده باشد، باید توسط المان‌های مناسب تولید شده باشد.

لوگو بازرگانی باید معرف هویت شرکت شما در سطح جهان و سطح بین‌المللی باشد؛ تا برای انواع فرهنگ‌ها و زبان‌ها در سایر ممالک قابل‌فهم و درک باشد.

طراحی لوگو بازرگانی باید ساده و جذاب باشد، اما سادگی به تنهایی حافظ اعتبار بین‌المللی شرکت تجاری بازرگانی شما نیست!

یک شکل چندضلعی نیز ساده تلقی می‌شود، اما لوگوی حرفه‌ای در سادگی تمام باعث ایجاد تصویری ماندگار در ذهن مردم می‌شود، و برند شما را در میان تمام شرکت‌های بازرگانی جهان برجسته و متمایز می‌کند.

لوگو اگر مطابق استانداردهای جهانی طراحی شده باشد در سایزهای مختلف کیفیت خود را از دست نمی‌دهد و همچنین قابلیت انیمیشن‌سازی، اجراشدن به‌صورت چندرنگ و تک رنگ را در ابعاد کوچک و بزرگ را دارا می باشد.

لوگو شرکت بازرگانی

منحصر به فرد بودن لوگو بازرگانی

شناخت ویژگی‌های هر یک از لوگوهای مطرح و مشهور دنیا می‌تواند به یک طراح لوگو حرفه‌ای و خلاق در جهت بهتر شدن کارش کمک کند، شناخت این ویژگی‌ها صرفاً به معنای کپی‌برداری از لوگوها و طراحی‌های آنها نیست بلکه باید با شناخت از طراحی آنان به نقطه ضعف‌ها و ویژگی‌های طراحی آن لوگوها توجه کرد، و آن نقطه ضعف‌ها را در کار خود پوشش دهد، این عمل طراحی کامل و جامع و منحصر به فرد را خلق می‌کند.

با سفارش لوگو بازرگانی منحصر به فرد می‌توانید بین خود و سایر کسب و کارها تمایز ایجاد کنید، این تمایز باعث می‌شود که مخاطبان شما را از سایرین تشخیص دهند و به مدت طولانی در ذهن خود بسپارند.

برای سفارش طراحی لوگو بازرگانی، از شرکت‌های سفارش طراحی لوگو کمک بخواهید، این شرکت‌ها دارای متخصصان و طراحان کارکشته و حرفه‌ای هستند که می‌توانند شما را در طراحی لوگوی منحصر به فرد برای شرکت‌های بازرگانی کمک شایانی کنند.

اهمیت طراحی لوگو بازرگانی

طراحی لوگوی بازرگانی به دلیل اینکه یکی از اصول مهم در کسب و کار است از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

طراحی لوگو شرکت بازرگانی که به عنوان کسب و کاری در داخل و خارج از مرزها فعالیت می‌کند، نماینده و پرچمدار حرکت و رشد و شرکت نیز محسوب می‌شود.

شرکت بازرگانی به عنوان یک صادرکننده در مرحله اول باید خود را به افراد برون مرزی بشناساند، و سپس به عرضه محصولات خود بپردازد.

لازمه معرفی یک شرکت بازرگانی در ابتدا داشتن لوگویی جذاب و گیرا است، که به برند شما هویت ببخشد.

لوگوهای شرکت‌های بازرگانی همگی بین‌المللی هستند، پس باید در طراحی این لوگوها همه اجزا منطبق و متناسب با قوانین مشترک در همه دنیا باشند، تا بیرون از مرزهای یک کشور و برای سایر افراد بیگانه نیز قابل‌فهم و درک باشد.

لوگو بازرگانی اگر به‌صورت حرفه‌ای طراحی شده باشد آنقدر قدرت دارد، که هویت برند شما را در ذهن مخاطب ماندگار و تقویت کند.

طراحی لوگو بازرگانی بخش قابل اهمیتی از اعتماد، شناخته شدن و موفقیت فعالیت‌های تجاری بازرگانی شما است و بر گسترش کسب و کار شما تأثیر به سزایی می‌گذارد.

آرم بازرگانی
نمونه آرم شرکت بازرگانی

جمع بندی

طراحی لوگو برای شرکت‌های بازرگانی بسیار متفاوت‌تر از سایر شرکت‌ها است، زیرا حساسیت و دقت بالایی را می‌طلبد.

طراحی لوگو بازرگانی در صورتی تأثیرگذار و ایدئال است که شما در طراحی، بیشتر روی کیفیت تمرکز می‌کنید، با طراحی لوگویی تطبیق‌پذیر و بی‌انتها می‌توانید بنیانی مستحکم برای برند خود ایجاد کنید.

طراحی لوگو برای شرکت بازرگانی به خودی خود نیازمند حساسیت و صرف زمان بسیار بالایی است و اگر بخواهید صرفاً به خاطر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، طراحی لوگو را به افراد تازه‌کار و نابلد بسپارید نتیجه و بازده خوبی را کسب نخواهید کرد و در نتیجه در مدت‌زمان کوتاه سقوط خواهید کرد.

4.9/5 - (19 امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «طراحی لوگو بازرگانی»

    1. سمانه قنبری

      سلام و درود
      بله لوگو بازرگانی بین 6 الی 7 روز بعد از سفارش و اتود لوگو آماده و تحویل داده میشه
      برای قیمت به واتساپ کارشناسان پیام بدین تا قیمت رو خدمتتون عرض کنند

    1. سمانه قنبری

      سلام و درود
      در صورتی که پس از گرفتن خروجی، همچنان طرحی را نپسندید، این طرح تا زمانی که مقبول نظر شما واقع گردد اصلاح می‌شود و در نهایت، یک طرح با رضایت صد در صدی به شما تحویل داده می‌شود.

    1. سمانه قنبری

      سلام و درود
      برای ارتباط با طراح لوگو میتوانید با شماره 09229026345 تماس بگیرید و یا در پیامرسان های واتساپ و تلگرام پیام دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو شرکت بازرگانی

طراحی لوگو شرکت بازرگانی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو بازرگانی

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!