جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

25 ایده خلاقانه برای پست های اینستاگرام

اگر برای پست های اینستاگرام خودتان ایده ای ندارید و به دنبال پیاده سازی ایده های جدید در پست های اینستاگرام خود هستید پیشنهاد میکنیم که مقاله 25 ایده خلاقانه برای پست های اینستاگرامی را تا انتها مطالعه کنید.

افرادی که با من و مجموعه رایان طرح برای رشد و ارتقا اینستاگرام شان تماس میگیرند یکی از سوالاتی که زیاد ازمن میپرسند این است که چه پست های در  اینستاگرام قرار دهیم که بازخورد خیلی خوبی از آنها بگیریم. یا سوال دیگر دیگری که زیاد ازمن پرسیده می شود اینست که ایده برای پست اینستاگرام مان نداریم چی کار کنیم؟

معمولا پست های که این روز ها در اینستاگرام دیده می شوند آنچنان چنگی به دل نمی زنند و اکثر پست ها تکراری و یکنواخت شده اند . در صورتی که اگر شما بتوانید پست های را در اینستاگرام بصورت خلاقانه منتشر کنید  افراد بیشتری میتوانند شما را دنبال کنند.

خیلی از پیچ هایی که ریزش فالوور دارند و فالوور های خود را از دست می دهند به خاطر عدم ارائه محتوای خوب و خلاقانه در اینستاگرام است. خیلی از کسب و کار های که قصد دارند تا از طریق اینستاگرام محصولات و خدمات خود را بفروش برسانند با مشکل تولید محتوای خلاقانه یا نداشتن ایده برای اینستاگرام شان هستند. نمی دانند چه پست های را باید منتشر کنند که باعث افزایش فالوور اینستاگرام شان شود. چه پست هایی را باید منتشر کنند که مشتری های بیشتری را جذب کنند .

در این مقاله ایده های را مطرح می کنم که با استفاده از آن ها بتوانید پست هایی را منتشر کنید که علاقه مندان به کسب و کار شما و محصولات شما افزایش پیدا کند . اگر ایده خوبی برای انتشار و طراحی پست اینستاگرام خود به ذهنتان نمی رسد این مقاله دقیقا برای شما نوشته شده است. پس تا انتهای این مقاله همراه من باشید .

ایده پست برای اینستاگرام
معرفی ایده های خلاقانه در پست اینستاگرام

1) نظر سنجی

افراد خیلی دوست دارند کسی به حرف شان گوش کند یا در یک نظر سنجی بزرگ که مطمئن هستند نظر خود شان درست است یا حتی اجازه شرکت به انها را میدهند شرکت کنند .  ایده ایجاد نظر سنجی در اینستاگرام یک ایده فوق العاده خوب برای اینستاگرام است. پس از ایجاد نظر سنجی های مختلف و منتشر کردن ان بصورت یک پست اینستاگرامی میتوانید استفاده کنید.

2) نقل قول

در هر حوزه ای که در حال فعالیت باشید افراد معروف و سر شناسی وجود دارند که شما میتوانید یک نقل قول و یا یک جمله از آنها به صورت عکس نوشته در پیج اینستاگرام تان منتشر کنید. افراد بسیار زیادی از این کار شما خوش شان می آیند و استقبال می کنند.

3) جای خالی

میتوانید در پیج تان عکس هایی را منتشر کنید که جای خالی دارد و از افراد بخواهید که جای خالی را با کلمات در ذهن شان کامل کنند و برای شما آن کلمه را کامنت بگذارند. جای خالی یک ایده برای پست اینستاگرام است که خیلی این روزها در پیج های مختلف استفاده می شود .

4) پشت صحنه

اگر یک تیم یا یک شرکت هستید خیلی از افراد تمایل دارند که پشت صحنه کار شما را ببینید پس میتوانید یکی از بهترین یا سخت ترین لحاظ کارتان را با دیگران به اشتراک بگذاارید .

5) مناسبتی

پست های مناسبتی حس های خوبی در مخاطبین ایجاد می کند به ویژه اگر در پست های مناسبتی خودتان خلاقیت بخرج بدهید. برای این کار میتوانید از تقویم محتوایی خود برای انتشار پست های مناسبتی استفاده کنید. برای این کار میتوانید همین الان تقویم خود را بردارید و ببینید در این فصل چه مناسبت های در پیش روی شما است و روی این مناسبت ها فکر کنید تا ببنید برای مناسبت های پیش رو چه محتواهایی رو میتوانید منتشر کنید .

6) سوالات چالشی

سوالات ساده ای را در قالب یک پست در اینستاگرام تان مطرح کنید. سوال هایی که مربوط به حوزه کاری شماست را مطرح کنید. گاهی اوقات نیز سعی کنید سوالات چالش بر انگیز مطرح کنید.

7) معرفی دیگران

در حوزه فعالیت خود افراد زیادی وجود دارند شما میتوانید آنها را در پیج خودتان معرفی کنید . البته سعی کنید در این کار زیادروی نکنید چوون ممکن است مخاطبین شما خیلی از آن افراد را نشناسند یا علاقه ای به آنها نداشته باشند.

 8) عکس محصولات

اگر میخواهید با اینستاگرام فروش داشته باشید پس باید مخاطبین شما از محصولات و خدمات شما با خبر باشند پس میتوانید عکس محصولات یا خدمات تان را با شیوه ای نو در پیج اینستاگرامی منتشر کنید.

9) عکس های آتی

قرار است در  کسب و کار شما در شش ماه یا یک سال آینده چه اتفاقی بیفتد میتوانید این خبر را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید مثلا میتوانید بگویید که کتابی را دارید مینویسید یا دارید فلان محصول و یا خدمات را به کار تان اضافه می کنید.

10) عکس بی ربط

اگر همه پیج تان یک تم داشته باشد  ممکن است هم برای شما که مدیر پیج هستید خسته  کننده باشد، هم برای فالوور های شما در اینستاگرام؛ پس تنوع نیز تاثیر زیادی دارد. باعث می شود که توجه مخاطبین زیادی را در اینستاگرام به سمت خودتان بکشانید.

11) عکس های چالشی

ایجاد یک چالش جدید در پیج اینستاگرام تان میتواند به شما کمک کند تا مخاطبین شما خیلی خوشحال شوند و فعالیت شان را در  پیج شما بیشتر کنند.
مثلا میتوانید فیلم یکی از برند های اکستنشن مو  را در پیج خود منتشر کنید و بگویید که اصلا طرز این تبلیغات را قبول ندارید. اینگونه مخاطبین بیشتری در بحث های شما شرکت می کنند .

12) ویدیو

ویدیو تاثیر بسیار زیادی در جذب توجه مخاطبین و جذب فالوور دارد. آمار ها نشان میدهند که افراد بیشتر وقت شان را در اینستاگرام با دیدن ویدیو سپری می کنند. برای تولید ویدیو راه های بسیار زیادی وجود دارد که شما میتوانید این کار را انجام دهید. با منتشر کردن ویدیو میتوانید خبرهای روز کسب و کار تان را منتشر کنید یا در یک دقیقه یکی از سوالات رایج در کسب و کار تان را پاسخ دهید .

پیشنهاد می کنم مقاله راه های افزایش فالوور در اینستاگرام در سال1400 را حتما بخوانید.

ایده برای پست در اینستاگرام
ایده خلاقانه معرفی کتاب به عنوان پست اینستاگرام

13) معرفی کتاب

موضوع کسب و کار شما هر چیزی باشد فرقی نمی کند. بالاخره در هر حوزه ای از جامعه، قشر زیادی علاقه مند به کتاب هستند. همچنین اگر شما یه خورده در اینترنت سرچ بزنید یا به کتابخانه نزدیک تان بروید قطعا در انجا کتاب هایی در حوزه  کاری خودتان پیدا خواهید کرد. انها را بصورت یک پست در اینستاگرام تان معرفی کنید .

14) عکس های اشتراک شده

با جست و جو هشتگ مربوط به برند یا کسب و کار تان در اینستاگرام میتوانید به دنبال پست هایی بگردید که مشتریان یا دنبال کنندگان تان به اشتراک گذاشتند. قطعا عکس هایی که با هشتگ اختصاصی شما به در اینستاگرام گذاشته می شود مربوط به کسب و کار شما است. آنها را پیدا کنید و در پیج خود با تگ کردن افراد منتشر کنید.
برای این موضوع می توانید مقاله ای که قبلا در سایت منتشر کردیم را مطالعه کنید > هشتگ های آماده اینستاگرام [لیست پرطرفدار ترین ها]

15) برترین پست های قبلی

  • برترین پست های قبلی شما کدام ها بوده اند؟
  • کدام پست شما در 6 ماه اخیر بیشترین کامنت را گرفته است؟
  • کدام پست شما در 6 ماه اخیر بیشترین ویو را به خود جذب کرده است؟
  • کدام پست شما در هفته اخیر نسبت به سال گذشته بیشترین مخاطبین را به خود جذب کرده است؟

16) نظرات مشتریان

حتما تا کنون در اینستاگرام عکس های مربوط به مشتریان خوشحال و راضی را همراه محصول مورد نظر در اینستاگرام دیده اید. شما هم میتوانید از این نوع عکس های در کنار سایر های عکس های خود در اینستاگرام استفاده کنید. از مشتریان قبلی خود بخواهید همراه با محصولی که از شما خریده اند یا محصولی بدست شان رسیده است عکس تهیه کنند و برای شما ارسال کنند تا در پیج تان قرار داده شود.

البته برای اینکه مشتریان تان راضی به انجام این کار شوند میتوانید هدایایی را برای مشتریانی که این کار را برای شما انجام میدهند و ارسال می کنند در نظر بگیرید که این کار فوق العاده جواب میدهد و قطعا نتیجه خیلی خوبی را از این کار خواهید گرفت.

17) برگزاری مسابقه

برگزاری مسابقه نیز میتواند یکی از ایده های باشد که میتوانید برای اینستاگرام تان استفاده کنید. ایده برای پست اینستاگرام تان غوغا می کند و فوق العاده است. زیرا افراد جدیدی با شما در هنگام تگ شدن آشنا می شوند. یک موج زیادی در کسب و کار تان رخ می دهد. ممکن است فروش تان افزایش یابد و فالوور های تان نیز درصدی زیاد می شود.

در خصوص برگزاری مسابقه در اینستاگرام ما یک مقاله صفر تا صد با مثال + متن + ایده برای مسابقه اینستاگرامی نوشته ایم پیشنهاد می شود مطالعه شود : مسابقه در اینستاگرام 

18) معرفی افراد موفق

در هر  حوزه  از کسب و کار  ها افراد موفق زیادی هستند شما میتوانید آن ها را معرفی کنید. این یک ایده خیلی خوب برای اینستاگرام تان است برای زمانی که هیچ ایده ای ندارید میتوانید با معرفی افراد موفق در اینستاگرام تان  این کار را انجام دهید.

19) پست های خنده دار

بیشترین ویو و لایک را در اینستاگرام پست های خنده دار سهم خود می کنند. میتوانید با کمی تحقیق یا جست و جو در پیج های مشابه خودتان ویدیو یا عکس های را در زمینه کاری خودتان پیدا کنید که خنده دار باشد. میتوانید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید .

20) پاسخ به سوالات

در هر حوزه ای در حال فعالیت در اینستاگرام باشید بدون شک سوالات زیادی در حوزه کاری  شما وجود دارد برای مثال اگر یک پیج دراینستاگرام برای کلینیک جراجی بینی داشته باشید میتوانید به سوال رایج <<چرا افراد دماغ های شان را عمل می کنند>> یا اینکه <<هزینه عمل جراحی بینی چقدر است >> را در قالب یک پست در اینستاگرام  پاسخ دهید .

21) آموزش

اینستاگرام بستر خوبی برای آموزش نیست اما در بین مخاطبین شما افرادی هستند که دوست دارند آموزشی از کسب و کار شما بدانند. شما میتوانید محتواهای آموزشی درست کنید و دراینستاگرام تان منتشر کنید.

22) اطلاع رسانی در خصوص کسب و کار 

  • نیروی جدیدی به شما پیوسته است؟
  • مدیر مجموعه تان تغییر کرده است ؟

پیدا کنید چه اطلاع رسانی های را میتوانید در این خصوص انجام دهید. آن ها را بصورت یک پست در اینستاگرام تان با دیگران به اشتراک بگذارید.

23) آمار و ارقام

با پیدا کردن آمار و ارقام در حوزه کاری خودتان میتوانید آن را به عنوان یک پست در اینستاگرام معرفی کنید این ایده برای پست  اینستاگرام فوق العاده  است و زیاد میتواند به شما کمک کند. مثلا اگر در حوزه موفقیت کار  میکنید این جمله را بصورت یک پست منتشر کنید <<فقط ۲۰ درصد از کارهایی که شما انجام داده اید باعث تولید ۸۰ درصد از سود و درآمدتان شده است. >>

24) معرفی رویداد ها

با معرفی رویدادهای مربوط به کسب و کار تان میتوانید توچه افراد را در اینستاگرام بیشتر جلب  کنید. این ایده پست اینستاگرام فوق العاده است. کافی است رویداد های بروز و ترند کسب و کار خود تان را پیدا کنید. البته برای این کار میتوانید از سایت <<ایوند >> نیز کمک بگیرید.

جمع بندی: 

در این پست ایده های بسیار زیادی را برای اینستاگرام تان مطرح کردیم شما میتوانید 7 تا 9 ایده های که مناسب کارتان است را انتخاب کنید و در تقویم محتوای اینستاگرام تان آن ها را قرار دهید. سعی کنید هر روز یکی موضوعات بالا را برای پست های اینستاگرام تان منتشر کنید. محتوایی که منتشر می کنید سعی کنید مرتب و منظم باشد مثلا هر روز در ساعت 9 شب یک پست جدید قرار دهید و این کار را به مدت سه ماه انجام دهید و از تاثیرات آن شگفت زده شوید.

اگر دوست دارید بصورت حرفه ای از اینستاگرام کسب درآمد کنید ما به شما دوره ستارگان اینستاگرام را پیشنهاد می کنیم. برای تهیه این محصول میتوانید از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره ستارگان اینستاگرام 

 

4/5 - (1 امتیاز)

0 دیدگاه دربارهٔ «25 ایده خلاقانه برای پست های اینستاگرام»

  1. چاپ مقاله

    سلام و عرض ادب سایتتون بسیار پرمحتوی است سپاس بی کران از زحمات شما امیداست بدین صورت ادامه پیدا کنید چون واقعا سایتون آینده دار هستش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

ایده پست اینستاگرام

ایده پست اینستاگرام

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای 25 ایده خلاقانه برای پست های اینستاگرام

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!