جستجو کردن
Close this search box.

طراحی لوگو شیرینی فروشی

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

شیرینی فروشی‌ها نیز مانند سایر کسب و کارها برای بازاریابی و تبلیغات به لوگو نیاز دارند، “طراحی لوگو شیرینی فروشی” اگر به صورت حرفه‌ای و اصولی طراحی شود، می‌تواند در بازار رقابتی شیرینی فروشان و قنادان مؤثر عمل کند و باعث سوددهی بیشتر کسب و کار خود شود. اگر بتوانید مؤثر و جذاب طراحی لوگو انجام دهید، در مدت زمان بسیار کوتاهی می‌توانید شیرینی فروشی خود را گسترش دهید و یک شیرینی فروشی بزرگ با چندین شعبه افتتاح کنید.

در لوگوی شیرینی فروشی‌ها معمولاً از المان‌های فانتزی و نمادهای جذاب استفاده می‌شود و از تصاویر و اشکالی در آن استفاده می‌شود که طعم و مزه محصولات به خوبی برای مشتریان ملموس باشد و اشتهای مخاطبان را تحریک کند.

با مشاهده نمونه‌های لوگوی شیرینی فروشی‌های معتبر و موفق در جهان می‌توانید ایده‌های خوبی برای طراحی لوگو کسب کنید و از طراحی‌های آن‌ها الهام بگیرید، لوگوی شیرینی فروشی‌های مشهور به خوبی با به کار بردن خلاقیت و ایده‌های نوین توانسته‌اند به صورت حرفه‌ای پیام برند خود را به مخاطبان القا کنند و مخاطب بیشتری را به خود جذب نمایند.

طراحی لوگو حرفه ای شیرینی فروشی

چطور یک لوگوی شیرینی‌پزی طراحی کنیم؟

به طور کلی تمام شیرینی‌پزی‌ها و قنادی‌ها به لوگو نیازمند هستند، اگر به دنبال طراحی لوگو ارزان هستید، با کمی خلاقیت و هنر می‌توانید با استفاده از نرم افزارهای لوگو ساز لوگویی جذاب و ارزان برای شیرینی فروشی خود طراحی کنید.

اما هیچ‌گاه طرح لوگویی که با استفاده از لوگوساز ها طراحی کرده‌اید با طراحی طراحان قابل قیاس نخواهد بود، زیرا این لوگوها ممکن است توسط برندی دیگر به ثبت رسیده باشد، شما می‌توانید سفارش طراحی لوگو خود را به بهترین شرکت‌های طراحی لوگو بسپارید، متخصصان طراح لوگو با استفاده از دانش و آگاهی که در مورد تأثیرات لوگو بر مشتری دارند می‌توانند لوگویی منحصر به فرد و خاص را برای کسب و کار شما طراحی کنند.

مجموعه رایان طرح با به‌کارگیری از بهترین طراحان و متخصصان لوگو، لوگویی جذاب و خاص به صورت فوری برای شما طراحی می‌کنند.

طراحی لوگو شیرینی پزی در رایان طرح

مزایای طراحی لوگو شیرینی فروشی

  • لوگوی شیرینی فروشی اگر به صورت تخصصی طراحی شده باشد می‌تواند با مشتری ارتباط برقرار کند و مشتری برداشتی مطلوب را از لوگو داشته باشد.
  • لوگوی شیرینی‌پزی اگر با فکر و استراتژی قوی طراحی شده باشد باعث ماندگار شدن در اذهان مردم می‌شود، زیرا لوگو قدرت بالایی در هویت بخشیدن به برند دارد.
  • معمولاً افراد شیرینی و کیک‌ها را از قنادی‌هایی که حرفه‌ای و شناخته شده است می‌خرند، لوگو نیز تصویری واضح از اینکه چقدر در کسب و کارتان حرفه‌ای هستید و مهارت دارید به مخاطبانتان نشان می‌دهد.
  • بازاریابی و تبلیغات از جمله ملزومات هر شیرینی فروشی است، لوگو به صورت حرفه‌ای به تبلیغات قنادی شما می‌پردازد.

نمونه لوگو شیرینی فروشی

ماندگاری برند در ذهن مردم

همانطور که گفتیم، اگر لوگوی شیرینی فروشی توسط طراحان زبده و متخصص طبق اصول طراحی شده باشد و پشت آن استراتژی بسیار قوی باشد، به راحتی در ذهن مخاطبان به عنوان برندی معتبر حک می‌شود‌.

سفارش طراحی لوگو شیرینی‌پزی خود را به شرکت طراحی لوگو حرفه ای که در زمینه طراحی لوگو سابقه خوبی داشته باشد بسپارید تا با استفاده از آن بتوانید اعتماد مخاطبان را به کسب و کار خود جلب کنید، جلب اعتماد مشتری مساوی است با ماندگاری برند در ذهن او.

هویت بخشیدن به برند

لوگو مجموعه‌ای از تمام عناصری است که طراح به کار می‌گیرد تا تصویری مناسب از هویت یک کسب و کار را به مخاطبان نشان دهد و به‌اندازه‌ای اهمیت دارد که موجب هویت بخشیدن به برند شما در کمترین زمان ممکن می‌شود.

لوگو همان چیزی است که هویت برند شما را می‌سازد و باعث می‌شود که مشتریان هویت برند را به صورت فوری شناسایی کنند و آن را از سایر شرکت‌ها تشخیص دهند.

به طور کلی لوگو مالکیتتان را بر کسب و کار و برندتان نشان می‌دهد، در نتیجه سکوی پرتابی برای هویت بخشی به برند شما محسوب می‌شود.

تصویری حرفه‌ای از کسب و کار

طراحی لوگوی شیرینی فروشی تصویری حرفه‌ای از کسب و کارتان را برای مخاطبان به نمایش می‌گذارد، لوگوی شیرینی فروشی باید درست حسابی و اصولی طراحی شود تا دقیقاً کارتان را به مخاطبان نشان دهد.

یک طراح لوگو هنرمند به خوبی می‌داند که لوگو نباید آنقدر پیچیده باشد که مخاطب را سردرگم کند و آنقدر خالی و بی معنی باشد که مخاطب متوجه مفهوم برند نشود، بنابراین اگر لوگویی می‌خواهید که تصویری حرفه‌ای از کسب و کارتان را برای مخاطبان نمایان کند، پس سعی داشته باشید در طراحی لوگو هوشمندانه عمل نمایید.

بازاریابی بهتر محصول

شیرینی فروشی‌ها و قنادی‌ها برای جذب مشتریان بیشتر و فروش محصولات خود نیازمند تبلیغات و بازاریابی هستند، یکی از عواملی که می‌تواند به تبلیغات و بازاریابی شیرینی فروشی کمک کند و موجب گسترش کسب و کار قنادی شود، طراحی لوگوی شیرینی فروشی است، تبلیغات بصری مانند طراحی لوگو اگرچه بیشترین هزینه را ممکن است در بر داشته باشد، باعث جذب بیشتر مشتریان نیز می‌شود.

لوگو به عنوان نماینده کسب و کار شما در هر جا و مکانی به بازاریابی و تبلیغات می‌پردازد و با استفاده از آن می‌توانید بازاریابی و تبلیغات خود را گسترش دهید و از رقیبان خود در کوتاه‌ترین زمان پیشی بگیرید.

لوگوی حرفه ای شیرینی فروشی

معرفی 4 لوگوی شیرینی فروشی مشهور در جهان

  1. لوگوی قنادی کلودیا Claudia:

لوگوی این شیرینی فروشی با هدف معرفی کاپ کیک‌های منحصر به فردش طراحی شده است، در طراحی این لوگو تنها از رنگ‌های صورتی و سفید استفاده شده است، در تایپوگرافی لوگو نیز از یک فونت استفاده شده که نماد را در زیر لوگوی این قنادی نوشته شده است.

  1. لوگو شیرینی فروشی Blue Bow:

لوگوی این شیرینی‌پزی مشهور کاملاً ساده طراحی شده است اما در عین سادگی بسیار تأثیرگذار است، در ظاهر این لوگو مزه شیرینی‌ها و کیک‌ها کاملاً ملموس است و ظاهر آن به قدری فریبنده است که نمی‌توانید در مقابل خرید از این شیرینی فروشی مقاومت کنید.

  1. لوگو شیرینی فروشی کوکی:

در طراحی لوگوی این شیرینی‌پزی معروف از یک نماد ساده به همراه نام این برند استفاده شده است و کوکی‌ها و کیک شکلاتی‌ها در این لوگو به خوبی مشاهده می‌شوند.

  1. لوگوی شیرینی فروشی Cakery:

در این لوگو نیز تنها تایپوگرافی کوتاهی مورد استفاده قرار گرفته است و نمادی به شکل خامه صورتی رنگ در آن به کار برده شده است.

سفارش طراحی لوگو شیرینی فروشی

جمع بندی

به طور کلی لوگوی برند شیرینی فروشی باید نمایانگر محصولات و شیرینی‌ها باشد تا مشتری با اولین نگاه ترغیب به خرید از شیرینی فروشی شود.

اگر برای طراحی لوگو شیرینی فروشی خود به دنبال طراح لوگو حرفه‌ای هستید، ما به شما مجموعه رایان طرح را پیشنهاد می‌کنیم، تیم رایان طرح با شناخت کامل بازار جهانی و شناخت رقبای داخلی و خارجی و استفاده از طرح‌های به روز دنیا کسب و کار شما را به گونه‌ای متفاوت به جامعه معرفی خواهند کرد، با مراجعه به سایت رایان طرح می‌توانید نمونه کارها را مشاهده کنید و از قیمت طراحی لوگو اطلاع پیدا کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی لوگو شیرینی فروشی

طراحی لوگو شیرینی فروشی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو شیرینی فروشی

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!