جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

قرارداد طراحی لوگو + دانلود 4 نمونه قرارداد رایگان

قرارداد طراحی لوگو : طراحی لوگو یکی از مهمترین اصول هر کسب و کاری است هیچ کسب و کاری بدون لوگو و آرم نمی باشد. اگر شما بخواهید برای کسب و کار خود لوگو طراحی کنید (‌به عنوان کارفرما)‌ و یا بخواهید برای یک شرکت یا استارت اپ یا … لوگو طراحی کنید (‌به عنوان گرافیست)‌ و هزینه زیادی را بابت لوگو کنید که کارفرما و طراح ضرر نکند می بایست یک قرارداد طراحی لوگو خوب بنویسید که حق تان از بین نرود. دقت کنید گاهی اوقات انجام کار بدون قرارداد خیلی بهتر پیش خواهد رفت تا اینکه قرارداد داشته باشید و یک قرارداد اصولی نباشد و شما ضرر کنید.

اگر میخواهید یک لوگو طراحی کنید حتما این مقاله را تا به انتها مطالعه کنید و در صورت تمایل قرارداد های رایگان طراحی لوگو را نیز میتوانید دانلود کنید.

این مقاله مناسب چه افرادی است؟

1- طراحان لوگو (گرافیست ها.فریلنسر ها و…)‌
2-اشخاص حقیقی یا حقوقی که قصد طراحی لوگو را دارند.(کارفرما)

انواع لوگو

قرارداد طراحی لوگو به چند صورت است؟

1- نمونه قرارداد طراحی لوگو رایگان

قرارداد هایی در سطح اینترنت وجود دارند که رایگان می باشند و شما میتوانید ان ها را دانلود و برای خود استفاده کنید. که در پایان این مقاله چند نمونه قرارداد طراحی لوگو برای شما اورده ایم که میتوانید از آنها استفاده کنید.

2- نمونه قرارداد طراحی لوگو پولی

سایت های زیادی هستند که قرارداد طراحی آرم و نشانه را به فروش می رسانند.که معمولا یک شکل و یک فرم می باشند. و نکته خاصی ندارند ولی اگر تمایل داشتید میتوانید از لینک های زیر قرارداد برای طراحی آرم را خریداری کنید.(سایت های زیر را ما هیچکدام تایید نمی کنیم)‌ به ابتدای مقاله برای خرید قرارداد پولی طراحی لوگو مراجعه کنید.

 

10 ماده که در متن قرارداد برای طراحی لوگو باید قید شود عبارتند از :

  1. موضوع قرارداد
    مشخصات طرفین
    حق الزحمه قرارداد
    شرایط پرداخت
    مدت پرداخت
    تعهدات و حقوق طراح
    تعهدات و حقوق کارفرما
    اختلافات ناشی از قراداد
    فورس ماژور
    نسخ قرارداد

 

?دانلود 4 نمونه قرارداد طراحی لوگو رایگان

در قسمت زیر برای شما امکان دانلود رایگان قرارداد طراحی لوگو را فراهم کرده ایم شما میتوانید یک یا چند قرارداد زیر را دانلود کنید و از یکی از انها که به نظر شما مناسب شما است استفاده کنید.قرارداد های زیر با فونت و قابل ویرایش با ورد می باشند.

دو اختیار قانونی در نمونه قرارداد طراحی لوگو

1-خیار تدلیس 
به زبان ساده یعنی اگر یکی از طرفین قرارداد (یا طراح یا کارفرما)‌ به عبارتی تصمیم به فریب دیگری داشته باشد و این اثبات بشود. شخص فریب خورده می تواند از خیار تدلیس استفاده کند و قرارداد را را فسخ کند.
2-خیار غبن
این خیار نیز به این معنی است که طراح حق الزحمه را بیشتر از میزانی دریافت کند که عرف جامعه تعیین کرده است.و کارفرما متوجه این موضوع بشود که هزینه پرداخت شده بیشتر از مقدار دریافتی بوده کارفرما میتواند از خیار غبن استفاده کند. و قرارداد طراحی لوگو را فسخ کند.( برای مثال عرف طراحی لوگو را انجمن طراحی لوگو تعیین می کند که در سال 1400 قیمت یک لوگو را 7 میلیون در نظر گرفته است.)‌.

شما میتوانید قیمت طراحی لوگو را از این مقاله بخوانید > قیمت طراحی لوگو 

اگر دنبال یک شرکت مناسب برای طراحی آرم خود هستید یا میخواهید شرکت های طراحی لوگوها را بشناسید حتما مقاله > شرکت طراحی لوگو < را مطالعه کنید.

قرارداد طراحی لوگو

چرا متن نمونه قرارداد های طراحی آرم و لوگو فرق می کند؟

به طور کلی، یک قرارداد استاندارد و اصولی شامل تمامی آنچه در بخش قبل به آنها اشاره کردیم می‌باشد‌، اما چیزی که نمونه قراردادهای طراحی لوگو را با یکدیگر متفاوت می‌کند، تغییر قسمت‌های درون قرارداد است که قبل از هر چیز ظاهر آن را مورد تحول قرار می‌دهد و سپس به دنبال محتوا قدم برمی‌دارد.

معمولا شرایط اجرای موضوع قرارداد به یک شکل می‌باشد و شامل تغییر زیادی نمی‌شود اما اغلب به نحوه‌های متفاوتی در قرارداد ذکر شود، در صورتی که ماهیت آن به همان شکل باقی خواهد ماند.

بخش تعهدات کارفرما و طراح واجب نیست و در بعضی از قرداد ها مشاهده می شود که این قسمت حذف می شود مطمئنا قید کردن همچین قسمتی به جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی کمک زیادی می‌کند و بهتر است که نوشته شود.

3 عامل اساسی برای قرارداد طراحی گرافیک

1- قبل از هر اقدامی تحقیق کنید.

قبل از شروع کار سعی کنید نمونه های گرافیست را بخواهید یا اگر شما طراح هستید حتما برای اعتماد سازی بیشتر نمونه کار های خود را برای کارفرما ارسال کنید.
در کل دو طرف قرارداد >(طراح و کارفرما)‌باید شناخت مهمی از هم برای طراحی لوگو داشته باشند.شما میتوانید از بخش نمونه کار طراحی لوگو نمونه کار های طراحی لوگو ما را مشاهده کنید.

2- انتظارات خود را از طراحی لوگو مشخص کنید.

حتما پیش از طراحی نمونه های مورد نظر خود را برای گرافیست ارسال کنید. و نمونه های که گرافیست نیز قرار است برای شما طراحی کند یا اتود بزند را دریافت کنید.

3-دخالت سلیقه شخصی > عامل اصلی خرابی طرح های نهایی

دقت کنید طراحی لوگو یک نوع سلیقه است.سعی کنید به طراح خود اعتماد کنید باید بدانید سلیقه شخصی کارفرما زمانی مهم و موثر است که بر اساس اصول طراحی و بازاریابی باشد؛ از این رو پیشنهاد می‌شود تا آنجایی که امکان دارد از استفاده سلیقه شخصی در طراحی، خودداری کنید. در واقع شما باید به دنبال طرحی عامه پسند باشید که در کوتاه ترین زمان، پیام را منتقل کند. این موضوع ارتباط مستقیم با “اعتماد به گرافیست” دارد؛ اگر به گرافیست یا طراح خود اطمینان و اعتماد نداشته باشید بدون شک دچار مشکل خواهید شد.

 

بعداز آماده کردن قرارداد چگونه آن را برای طرفین ارسال کنیم؟

  • بصورت حضوری
    (مطمئن ترین نوع عقد قرارداد)
  • بصورت اینترنتی
    (در واتساپ یا ایمیل هر یک قسمت مخصوص خود را امضا کنند)‌ و در نهایت طرفین یک نسخه یکسان داشته باشند.)
  • بصورت پست
    یکی از طرفین میتوانند دو نسخه از قرداد را چاپ کنند. و زیر هر دو نسخه را امضا کنند و برای طرف دوم نیز ارسال کنند. سپس طرف دوم زیر هر دو نسخه قرداد را امضا کند و یک نسخه ان را نزد خود نگه دارد و ونسخه دوم را برای طرف اول ارسال کنند. تا هر یک از طرفین یک نسخه ثابت با امضای هر طرفین قرارداد داشته باشند.

اگر کار طراحی لوگو را بصورت دور کاری انجام میدهیم ایا نیاز به عقد قرارداد داریم؟

معمولا برای طراحی لوگو خیلی از طراحان نمونه متن اماده ای ندارند و بر پایه اعتماد این کار را به پایان می رسانند.و شما نیز میتوانید به صورت عدم عقد قرارداد طراحی لوگو خود را نیز انجام بدهید. یا یک قرارداد اصولی و مهم برای طراحی لوگو خود تنظیم کنید.

آیا می توان از قرارداد های طراحی لوگو رایگان استفاده کرد؟

بله شما میتوانید بصورت رایگان متن نمونه قرارداد های این موضوع را کمی بالاتر دانلود کنید.و معمولا متن قرداد ها یک متن مناسب می باشند.

قرارداد طراحی لوگو پولی را از کجا بخریم؟

چند سایت زیر نمونه قرارداد طراحی لوگو برای شما آماده کرده اند. هرچند که با خرید این قرارداد ها نیاز به ویرایش هم خواهید داشت.و باید برای خود شخصی سازی انجام بدهید.

  1. سایت وینداد
  2. سایت لامینگو
  3. سایت وکیل باشی
  4. سایت قرداد با ما 

آیا میتوان برای نوشتن متن قرارداد طراحی لوگو از یک وکیل کمک گرفت؟

بله اگر مبلغ بالایی برای طراحی آرم در نظرگرفته اید. میتوانید از یک وکیل زبده برای این کار کمک بگیرید. که در زیر 4 وکیل که مورد تایید ما هستند را برای تان ادرس سایت شان را گذاشته ایم.
1- سایت وکیل سلمان احدی
2- سایت وکیل ابراهیمی
3-سایت گروه وکلای حکمت
4- سایت وکیل سمانه دهقان

آیا طراحان رایان طرح برای طراحی لوگو قرارداد تنظیم می کنند؟

بله ما در سایت طراحی لوگو رایان طرح در صورت درخواست کارفرما؛ قرارداد تنظیم خواهیم کرد و قرارداد تنظیم خواهد شد.برای این منظور به بعد از مشاوره اطلاعات خود را برای ما در واتساپ ارسال کنید که قرارداد اختصاصی ما با شما در کمتر از 2 ساعت آماده شود و برای شما ارسال شود.

سفارش قرارداد طراحی لوگو

جمع بندی:

در این مقاله ما به قرار داد طراحی آرم و لوگو پرداختیم و نمونه های پولی و رایگان قرارداد ها را برای شما در این مقاله جمع آوری کرده ایم. امیدواریم برای شما گرافیست / کارفرمای محترم مفید واقع شود. و بتوانید یک لوگو خیلی خوب داشته باشید. در ضمن اگر نیاز به مشاوره یا سفارش طراحی لوگو داشتید میتوانید با شماره 02191307049 تماس بگیرید.

4/5 - (3 امتیاز)

0 دیدگاه دربارهٔ «قرارداد طراحی لوگو + دانلود 4 نمونه قرارداد رایگان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قرارداد طراحی لوگو

قرارداد طراحی لوگو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای قرارداد طراحی لوگو + دانلود 4 نمونه قرارداد رایگان

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!