جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بهترین شرکت طراحی گرافیک

بهترین شرکت طراحی گرافیک را در این بخش از رایان طرح پیدا کند. طراحی، مهارتی است که بسیاری از شرکت‌ها می‌توانند آن را کسب کنند؛ اما تنها شرکت‌های طراحی گرافیک و شرکت‌های طراحی لوگو با استعداد واقعاً آن را به سطح بعدی می‌رسانند. طراحی گرافیک، در ایجاد یک نام تجاری می‌تواند رقابتی در میان برندهای مشابه ایجاد کند. طراحی گرافیک هنری است که در آن افراد حرفه‌ای، محتوایی بصری برای برقراری ارتباط پیام، ایجاد و طراحی می‌کنند. شرکت‌های طراحی گرافیک، از تکنیک‌های بصری و صفحه‌آرایی و تایپوگرافی و تصاویر برای رفع نیازهای خاص کاربران و تمرکز بر منطق نمایش عناصر در طرح‌های تعاملی، برای طراحی لوگو و لیبل و وب‌سایت‌ها، استفاده می‌کنند.

اگرچه کار در عصر دیجیتال به این معنی است که باید با نرم‌افزارها طراحی کنید؛ اما طراحی گرافیک همچنان حول محور اصول قدیمی می‌چرخد؛ بنابراین بسیار مهم است که از همان اول، نیازهای کاربران و مشتریان را شناسایی کنید و به‌عنوان یک طراح حرفه‌ای گرافیک و لوگو، درک بالایی از تئوری و روان‌شناسی رنگ‌ها و اهمیت انتخاب درست طرح رنگ، داشته باشید.

شرکت‌های طراحی گرافیک و طراحی لوگو حرفه‌ای همچنین باید برای جلوه کلی محصول و برند طراحی کنند و توجه داشته باشند که چگونه به احساسات کاربران شکل می‌دهند.

اغلب طراحان گرافیک به چگونگی انطباق زیبایی‌شناسی طراحی و دیزاین با انتظارات کاربران بسیار دقت می‌کنند و از این طریق می‌توانند قابلیت استفاده از طرح‌های خود را با پیش‌بینی نیازها و طرز فکر کاربران، افزایش دهند و به‌طورکلی تا جایی که می‌توانند در طراحی‌های خود، اطلاعات مشتریان را به‌خوبی ارائه دهند.

شرکت طراحی گرافیک چگونه به ما کمک می‌کند؟

سپردن طراحی لوگو به شرکت طراحی گرافیک به کسب و کار شما کمک زیادی می‌کند، به خوبی می‌دانید که از مؤثرترین ارتباط‌ها ارتباط دیداری است، متخصصان معتقدند که ارتباط تصویری با مخاطب تأثیرگذارتر از ارتباط متنی است، مخاطب با تصویر بهتر از متن ارتباط برقرار می‌کند، بنابراین محتواهای تصویری بهتر در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود.

شما زمانی در کسب و کار خود به طراحی گرافیک احتیاج پیدا می‌کنید که، خواسته باشید لوگو برای برندتان طراحی کنید.

لوگوی خوب و مناسب به برند شما اعتبار و هویت می‌بخشد، و نوع خدمات‌دهی و محصولات تجارت شما را به مخاطبان می‌شناساند.

شرکت طراحی لوگو، با انتخاب مناسب و دقیق رنگ‌ها و اشکال و تصاویر، لوگویی مفهومی برای کسب و کار شما طراحی می‌کند.

مثلاً رنگ لوگو بر اساس زمینه کاری و ویژگی‌های بازار و نوع کسب و کار شما طراحی می‌شود.

طراحی لوگو نقش مؤثر و پر رنگی در تبلیغات کسب و کار شما دارد، به طور کلی تبلیغات باید از یک هسته اصلی نشات بگیرد، مثلاً تبلیغ باید از یک تم خاص، محتوای خاص و گرافیک خاص و مرتبط نشات گرفته باشد.

شرکت طراحی گرافیک به شما کمک می‌کند، لوگویی خلاقانه، گیرا و جذاب از نظر گرافیکی طراحی کنید و با استفاده از آن بتوانید، برند خود را گسترش دهید.

باید بدانید که طراحی گرافیک به هیچ عنوان هزینه اضافی برای مجموعه شما ندارد، حتی به جرات می‌توانیم بگوییم که طراحی لوگو می‌تواند آورده بیشتری برای کسب و کار شما داشته باشد.

برای اینکه بتوانید طراحی مناسب و جذاب داشته باشید، باید آن را به تیمی متخصص و خلاص و حرفه‌ای بسپارید، تیم طراحی لوگو رایان طرح، می‌توانند در امور گرافیکی به شما کمک زیادی کنند‌.

با شرکت طراحی گرافیک رایان طرح بیشتر آشنا شوید

شرکت طراحی گرافیک رایان طرح، با هدف طراحی لوگو تجارت‌های داخلی و خارجی، و همچنین بهبود تبلیغات کسب و کارها مطابق استانداردهای جهانی آغاز کرده است.

این شرکت با راهنمایی و مشاوره مشتریان توسط متخصصین، با ایده پردازی‌های خلاقانه در طراحی لوگوها با برند تجاری، هنری، رسانه‌ای و فرهنگی و… به‌عنوان بهترین شرکت طراحی گرافیک به شمار می‌رود.

طراحی لوگو با برندهای تجاری جهانی در این شرکت توسط حرفه‌ای‌ترین متخصصان انجام می‌شود، از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت رایان طرح، ارائه خدمات مطابق با استانداردهای جهانی است.

شرکت رایان طرح با مناسب‌ترین قیمت‌ها و بالاترین کیفیت طراحی لوگو را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

یک لوگو باید از دو عنصر و نماد تشکیل شده باشد، از مهم‌ترین وظایف شرکت طراحی گرافیک رایان طرح این است که بر اساس نام برند شرکت تشخیص می‌دهد که لوگوی این شرکت باید از چه عناصری تشکیل شده باشد؛ طراحی لوگو امری تخصصی است و هر فردی قادر به طراحی آن نیست، پس بهتر است طراحی لوگو خود را به ما بسپارید و از نتیجه بی‌نظیر آن لذت ببرید.

از دیگر ویژگی‌های شرکت رایان طرح این است که، برای طراحی لوگوی شما تیم متخصصی را قرار می‌دهد، به عبارتی به جای یک طراح یک تیم متخصص به طراحی لوگوی مورد نظر شما می‌پردازند،

انواع طراحی گرافیک

  1. طراحی گرافیک هویت بصری:

طراحی گرافیک بصری، عناصر هویت برند را شامل می‌شود، این نوع طراحی گرافیک از طریق تصویر، شکل، و رنگ به ترسیم هویت برند می‌پردازد.

  1. طراحی گرافیک تبلیغاتی و بازاریابی:

شرکت‌های طراحی گرافیک برای دستیابی مخاطبان به هدف‌هایشان، به فعالیت‌های بازاریابی موفق نیاز دارند.

فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغات به خواسته‌ها، نیازها و آگاهی و رضایت مشتریان از نوع خدمات‌دهی شرکت بستگی دارد.

طراحی گرافیک حرفه‌ای امکان تبلیغ کسب و کار را به صورت آسان‌تر فراهم می‌نماید.

طراحان بازاریابی به روابط عالی و مهارت‌های مدیریت زمان نیازمند هستند.

نمونه‌های طراحی گرافیک بازاریابی عبارت‌اند از:

  • کارت پستال و آگهی‌ها
  • تبلیغات مجله و روزنامه
  • طراحی پوستر، بنرها و…
  • طراحی کارت ویزیت
  • اینفوگرافیک‌ها
  • بسته بندی‌ها
  • تصاویر برنامه‌های تجاری
  • محتوای پاورپوینت
  • منوها
  • طراحی بازاریابی بین المللی
  • تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، بنرها و گرافیک‌ها
  • تصاویر برای وبسایت ها و وبلاگ‌ها
  1. طراحی گرافیک رابط کاربری:

طراحی رابط کاربری UI  نحوه تعامل کاربر با دستگاه یا یک اپلیکیشن را مشخص می‌کند‌.

این طراحی فرایندی برای طراحی رابط‌های کاربری است، تا بتواند به آسانی مورد استفاده قرار بگیرد و تجربه کاربرپسندی را ایجاد نماید.

طراحان رابط کاربری در حوزه نرم‌افزارها و اپلیکیشن های موبایل و دسکتاپ همچنین اپلیکیشن های وب و بازی‌های رایانه‌ای تخصص دارند.

طراحان رابط کاربری نحوه عملکرد اپلیکیشن را مشخص می‌کنند همچنین لازم به ذکر است که، طراحان رابط کاربری همکاری نزدیکی با توسعه‌دهندگان رابط کاربری دارند که بتوانند کدهای اجرایی طراحی را بنویسند.

  1. طراحی گرافیک در حوزه نشر:

نشریات در گذشته به‌عنوان رسانه‌های چاپی مورد استفاده مردم قرار می‌گرفت، طراحی در حوزه نشر از طراحی‌های کلاسیک محسوب می‌شود.

نشریات گرافیک شامل این موارد هستند:

  • طراحی جلد کتاب
  • روزنامه‌ها و مجلات
  • طراحی کاتالوگ
  1. طراحی گرافیک محیطی:

طراحی گرافیک محیطی، محیطی جذاب و به یاد ماندنی و آگاهی‌دهنده بین افراد و محیط برقرار می‌کند.

طراحی گرافیک محیطی یک فعالیت بین‌رشته‌ای است که در زمینه‌های تلفیق گرافیک، معماری، طراحی دکوراسیون و طراحی فضای باز فعالیت می‌کند.

شرکتهای طراحی گرافیک بزرگ در دنیا کدامند؟

در اینجا اسامی چند تا از بهترین شرکت طراحی گرافیک معروف در دنیا تا به امروز، بدون ترتیب خاصی فهرست شده‌اند:

  • پنتاگرم pentagram

پنتاگرام، بزرگ‌ترین استودیوی طراحی مستقل جهان و یکی از بهترین شرکت طراحی گرافیک، متعلق به 25 شریک و اداره می‌شود که همگی در صنعت طراحی پیشرو هستند. و خدماتی که ارائه می‌دهد شامل: هویت برند، طراحی کتاب، کمپین‌ها، تجسم داده‌ها، طراحی دیجیتال، طراحی تحریریه، گرافیک محیطی، طراحی نمایشگاه، فیلم و موشن گرافیک، طراحی صنعتی/محصول، دکوراسیون داخلی و معماری، نام‌گذاری، بسته‌بندی و طراحی صدا است.

  • لندور Landor

به قول خودشان، Landor “شرکت مشاوره برند برجسته جهان” است. این غول طراحی که مقر آن در سانفرانسیسکو است و دفاتر آن در 25 شهر در سطح جهانی فعالیت می‌کند. خدماتی که ارائه می‌دهد شامل: تطبیق و پیاده‌سازی، معماری برند، تعامل با برند، هویت برند، نوآوری برند، تجربیات و محیط‌ها، رسانه‌های تعاملی و جدید، بینش و تحلیل، نام‌گذاری و هویت کلامی، بسته‌بندی، استراتژی و موقعیت است

  • وولف اولینز Wolff Olins

آژانس مشاوره برند، ولف اولینز، می‌گوید: ما تفاوت ایجادمی کنیم تا متفاوت باشیم. از مشتریان قابل‌توجه آن‌ها می‌توان به 3M، Apple، eBay، Hyatt، LinkedIn، Microsoft، Spotify، Target، Uber، Wikimedia اشاره کرد.

  • متا دیزاین Meta Design

یکی از شرکت‌های طراحی پیشرو در جهان، متا دیزاین با بیش از 20 سال تجربه است. از اختراع مجدد سیستم طراحی Mac OS اپل گرفته تا همکاری در بسته‌بندی و هویت Adobe کالیبر، کار آن‌ها در سطح جهانی طنین‌انداز است.

  • چارلی اسمیت دیزاین Charlie Smith Design

چارلی اسمیت دیزاین، در سال 2003 توسط طراح سابق پنتاگرام چارلی اسمیت تأسیس شد. خدماتی که ارائه می‌دهد شامل: موقعیت‌یابی و استراتژی برند، طراحی دیجیتال، طراحی تصویر متحرک، بسته‌بندی و طراحی چاپ است.

بهترین شرکت طراحی گرافیک

لیست بهترین شرکت طراحی گرافیکی در ایران

همانطور که می‌دانید، طراحی گرافیک یک زمینه‌ی بسیار رقابتی است و بهترین شرکت‌های طراحی گرافیک برای کسب این عنوان تلاش می‌کنند. برترین شرکت‌های طراحی گرافیک و شرکت‌های طراحی لوگو در ایران، شرکت‌هایی با مجموعه‌های بی‌عیب و نقص هستند که برای مشاغل کوچک تا شرکت‌های بزرگ طراحی گرافیک و لوگو انجام متناسب با بودجه‌ی آن‌ها انجام می‌دهند. در ادامه بهترین اسامی شرکت‌های طراحی گرافیک و طراحی لوگو در ایران آورده شده است.

  1. شرکت گرافیکی شبکه‌ی طراحان گرافیک ایران به مدیریت حمیرا هزاوه
  2. شرکت طراحی لوگو و گرافیکی اطلاع گس‌تر به مدیریت رضا محبوب جدی
  3. شرکت طراحی گرافیک افق هنر سبز به مدیریت غلامرضا یار خلجی
  4. شرکت طراحی گرافیک امیر بهادر به مدیریت محمود ترابیان
  5. شرکت طراحی گرافیک سندی وب به مدیریت مهدی گلستانه
  6. شرکت طراحی گرافیک ایدئال تصویر به مدیریت علیرضا بیاتی
  7. شرکت طراحی گرافیک ایده‌ی برتر آراد به مدیریت علیرضا ساعتچی و زهرا حیدری
  8. شرکت طراحی گرافیک ایرانیان به مدیریت سید معصومه پور حسینی نژاد
  9. شرکت طراحی گرافیک ایده پردازان موعود به مدیریت سید محمد موسوی و طاهره حجتی
  10. شرکت طراحی گرافیک ایما نقشینه پویا به مدیریت فرزاد رضاجویی و ابوالقاسم رضا جویی

دلیل نیاز ما به استودیو طراحی گرافیک چیست؟

آیا ما واقعاً اهمیت طراحی گرافیک و طراحی لوگو در تجارت و زندگی روزمره را درک می‌کنیم؟ 

اگر شما فکر می‌کنید که کسب و کارتان می‌تواند بدون ارتباطات قانع‌کننده دوام بیاورد، دوباره فکر کنید. شما باید به هر طریقی ویژگی‌ها، مزایا و تمایزات محصول یا خدمات خود را به‌صورت بصری به مشتریان هدف خود منتقل کنید. دلیل اصلی اینکه مردم گرافیک و طراحی‌های لوگو و تصاویر را به متن بازنویسی ترجیح می‌دهند، سرعت جذب آن‌ها است. این یک مؤلفه بسیار مهم در توجه و همچنین یک اشکال بزرگ در صورت استفاده از متن‌های طولانی است.

سفارشات طراحی گرافیک در ایران

طراحی گرافیک یک ارتباط بصری است. هر چیزی که نیاز به ارتباط دارد و نمی‌تواند به‌صورت شفاهی انجام شود، باید در قالبی از طراحی قرار داده شود که پیامی را منتقل کند بنابراین ما نیاز داریم که ویژگی‌های محصولات و خدماتمان توسط یک تیم حرفه‌ای طراحی شده و به مخاطبان و مشتریان ارائه شود. بسته‌ی آدامس روی میزتان، جلد مجله، جمله‌ی زیبای روی لیوان قهوه شما و حتی حروف چاپی در آگهی‌های تلویزیونی، همگی نمونه‌هایی از طراحی‌های گرافیکی هستند. طراحی گرافیک بخش بزرگی از زندگی روزمره‌ی ما است و احتمالاً به‌سختی متوجه آن می‌شویم، اما زندگی بدون طراحی‌های گرافیکی را تصور کنید! واقعاً دنیای عجیبی خواهد بود. همه‌چیز ساده و سفید خواهد بود. بدون هیچ طرح و یا رنگی!!

ما به استودیوها و سامانه‌های طراحی گرافیک و طراحی لوگو نیاز داریم تا پیام خود را به‌وضوح و به شکل مؤثری برای مخاطبان و مشتریانمان منتقل کنیم.

همچنین، وجود استودیوهای طراحی آنلاین برای طراحی گرافیک آنلاین و سفارش طراحی لوگو با قیمت مناسب، کار بسیاری از صاحبان کسب و کار و برندها را راحت‌تر کرده است.

ویژگی شرکتهای طراحی گرافیک مناسب

پیدا کردن شرکت‌های طراحی گرافیک عالی با قیمت طراحی لوگو مناسب، همیشه چالش‌برانگیز است. برخی از ویژگی‌های کلیدی وجود دارد که باید هنگام همکاری با شرکت‌های طراحی گرافیک و یا سفارش طراحی لوگو به طراحان لوگو باید به آن‌ها توجه کنید. در اینجا به برخی از ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی گرافیک و لوگوی مناسب، اشاره شده است.

خلاق بودن؛ یک طراح و شرکت گرافیک خوب، باید تخیل داشته باشد و بتواند این تخیل را در کار خود به کار گیرد. طراحان خلاق فقط آخرین روندها و متدهای طراحی پیروی نمی‌کنند، بلکه از اشیاء پیرامون خود در زندگی روزمره و حتی خودشان، الهام می‌گیرند.

ثبات داشتن؛ در طراحی‌های گرافیک و لوگو، کلمه‌ی ثبات اغلب ظاهر می‌شود. بهترین شرکت طراحی گرافیک هنگام طراحی وب‌سایت، ایجاد پوستر یا حتی آگهی‌ها، ضروری است که طرح‌های خود را مطابق با هویت یک برند حفظ کند. استفاده از طرح رنگ، سبک‌ها و فونت‌های یک برند باید در تمام جنبه‌های ایجاد در نظر گرفته شود. یک شرکت طراح لوگو خوب می‌تواند هویت یک برند را در تمام ایده‌های جدید الهام‌بخش طراحی بگنجاند و اگر هویت آن برند مشخص نباشد، یک طراح لوگو خوب می‌تواند برای آن‌ها هویت ایجاد کند.

حل مسئله؛ برای یک شرکت طراح گرافیک عالی، دانستن چگونگی حل مسئله مهم است. یک طراح گرافیک باید بداند که چگونه کار طراحی را انجام دهد، نه‌تنها برای ایجاد طراحی خاص و درخشان، بلکه باید بداند که چگونه طرح‌های آن‌ها می‌توانند مؤثر واقع شوند.

مراکز طراحی گرافیک چه خدماتی را ارائه می‌دهند؟

خدماتی که شرکت‌های طراحی گرافیک ارائه می‌دهند شامل:

  • طراحی لوگو؛ از Nike گرفته تا apple، لوگو اولین برداشت بصری برای برندها است.
  • طراحی هویت شرکت، کارت ویزیت، سربرگ، طراحی پاکت نامه: اهمیت طراحی این موارد را هنگام ساختن هویت‌سازمانی خود نادیده نگیرید.
  • طراحی کاتالوگ، بروشور، بنر، پوستر؛ طراحی خلاقانه نقشی حیاتی در استراتژی تبلیغاتی شما ایفا می‌کند.
  • طراحی گرافیکی منوهای رستوران
  • طراحی بسته‌بندی و لیبل گذاری؛
  • طراحی جلد کتاب، طراحی مجله: مردم کتاب‌ها را از روی جلدشان و محصولات را با بسته‌بندی‌شان قضاوت می‌کنند.
  • گرافیک خودروها
  • طراحی تصویرسازی
  • طراحی کاور DVD و CD
  • طراحی تیشرت
  • طراحی تقویم
  • طراحی و ساخت گرافیک وب‌سایت: از نمادها تا تصاویر، باید برای وب‌سایتتان عناصر زیبایی را طراحی کنید که ظاهر سایت شما را بهبود ببخشد.
  • طراحی اینفوگرافیک: اینفوگرافیک‌های باکیفیت 30 برابر بیشتر از متن خوانده می‌شوند بنابراین ایده‌ها و داده‌ها باید به جذاب‌ترین روش انتقال داده شوند.

استخدام طراح گرافیک

جمع بندی

ایجاد یک تصویر حرفه‌ای مهم‌ترین دلیل برای استخدام یک طراح گرافیک و یا همکاری با بهترین شرکت طراحی گرافیک است. طراحان گرافیک به زبان رنگ و تصویر صحبت می‌کنند. یک طراح گرافیک از تجربیات خود استفاده می‌کند تا پیام یک برند و محصول را در قالب یک لوگو و یا یک طرح منحصربه‌فرد به مخاطبان هدف منتقل کند و برندی ایجاد کند که مشتریان می‌توانند به آن اعتماد کنند.

اگر شما هم می‌خواهید تصویری ماندگار از خدمات و یا محصولاتتان را در ذهن مشتریان ایجاد کنید، بهتر است با شرکت‌های حرفه‌ای طراحی گرافیک همکاری کنید تا یک لوگوی مخصوص برای برندتان داشته باشید و یا اگر در دسترسی به این شرکت‌ها با مشکل روبه‌رو شدید، سامانه‌های طراحی گرافیک آنلاین را انتخاب کنید تا در کمترین زمان و به‌صورت آنلاین طراحی لوگو ارزان با قیمت مناسب را برای شما انجام دهند.

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

بهترین شرکت طراحی گرافیک

بهترین شرکت طراحی گرافیک

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای بهترین شرکت طراحی گرافیک

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!