جستجو کردن
Close this search box.

طراحی لوگو هتل | 8 لوگو معروف + فیلم

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص این مقاله دارید همین الان با شماره 02191307049  کلیک کنید.

برای ثبت سفارش  و تحویل قبل از عید نوروز همین الان با ما در تلگرام یا در واتساپ در ارتباط باشید.

عوامل زیادی وجود دارند که باعث موفقیت یک هتل میشوند. اما از میان همه ی این ها داشتن یک لوگوی مناسب و حرفه ای جزء‌ ضروری ترین مواردی به شمار میرود که یک هتل معتبر برای برندسازی باید به آن توجه داشته باشد. طراحی لوگو هتل، باید به بهترین شکل ممکن انجام شود تا گردشگران بتوانند به سرعت از ارزش های برند اطلاع یابند.

اگر به بررسی هتل های معتبر و صاحب نام بپردازید قطعا از این موضوع اطمینان حاصل خواهید کرد که لوگوی حرفه‌ای وجه مشترکی است که تمامی آن‌ها برخوردار میباشند. رایان طرح با قیمت پایین طراحی لوگو اسم شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین کار ها در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

 

دلایل اهمیت لوگوی حرفه ای برای هتل ها

اهمیت داشتن لوگویی حرفه‌ای برای هتل ها و فعالان صنعت گردشگری بسیار فراتر از چیزی است که در حال حاضر به آن توجه میشود. داشتن یک لوگوی حرفه‌ای و استاندارد باعث خواهد شد تا گردشگران اولین برداشت خود را از اعتبار یک هتل داشته باشند.

با توجه به اینکه همیشه اولین برخوردار ها در ذهن مشتریان باقی خواهد ماند قطعاً داشتن یک لوگوی بی‌نظیر احساس فوق‌العاده‌ای را در مشتریان به وجود خواهد آورد. همین باعث می‌شود افراد برای اطمینان از احساس خود تصمیم بگیرند تا در هتل مورد نظر خود اقامت  کنند.

داشتن لوگوی حرفه‌ای به شناخته شدن هتل ها کمک قابل توجهی خواهد کرد. در صورتی که طراحی لوگو هتل به صورت تخصصی انجام شود. در کمترین زمان ممکن در ذهن مشتریان و فعالان عرصه ی گردشگری ثبت خواهد شد و افراد در مواجه بعدی با برند، به راحتی آن را به یاد خواهند آورد.

علاوه بر مواردی که گفته شد، طراحی حرفه‌ای لوگو هتل میتواند به افزایش وفاداری مشتریان نیز کمک زیادی کند. لوگو های حرفه‌ای رابطه ی احساسی عمیقی را در مشتریان به وجود خواهند آورد. همین باعث خواهد شد تا وفاداری مشتریان به برند به شدت افزایش یابد.

بررسی آرم های انواع هتل ها

  • طراحی لوگو برای هتل‌هایی با سبک کلاسیک
  • طراحی لوگو برای هتل‌هایی با سبک لوکس
  • طراحی لوگو برای هتل‌هایی با سبک مسکونی
  • طراحی لوگو برای هتل‌های زنجیره‌ای

عوامل تأثیرگذار در ساخت لوگوی مناسب برای یک هتل

دقت داشته باشید که لوگو یک محل اقامتی نظیر هتل باید ذبیان کننده‌ی چکیده ای از تجربه مسافران باشد. مسافران باید بتوانند با لوگو هتل ارتباط برقرار کنند‌. به عنوان مثال اگر هتل در ایجاد شرایطی خاص برای دسته ای خاص از مسافران تلاش می کند  بهتر است به این موضوع در طراحی لوگو اشاره کند‌‌. همچنین اگر هتل در حوزه تجاری فعالیت می‌ کند بهتر است لوگوی مناسب با حوزه فعالیت خود طراحی کند. طراحی لوگو هتل باید متناسب با فرهنگ های مختلف باشد. در واقع طراحی لوگو هتل نشان دهنده تصویر هتل است. رایان طرح ارائه دهنده انواع خدمات در زمینه طراحی لوگو است.

طراحی آرم هتل

ویژگی های یک لوگوی حرفه ای برای هتل ها

سادگی یکی از مهمترین نکات در طراحی لوگو هتل ها میباشد که مدیران باید به آن توجه داشته باشند. لوگویی که از سادگی لازم برخوردار باشد میتواند به سرعت ماندگار شود و در کمترین زمان ممکن پیام‌های خود را به مخاطبان انتقال نماید.

علاوه بر این، در طراحی لوگو هتل باید به انتقال ارزش‌های برند توجه ویژه ای شود. تمام عناصری که در لوگو مورد استفاده قرار میگیرند باید در نهایت پیام شفافی را به مخاطبان ارائه دهند و باعث شوند مخاطبان به ارزش‌های برند نزدیک‌تر گردند.

برای طراحی لوگو باید از سبک مناسب استفاده شود؛ سبکی که حتی با معماری هتل ها در ارتباط بوده و منتقل کننده ی تصویری درست از آن‌ها می‌باشد. مثلا در هتل هایی که از معماری رومی بهره برده‌اند بهتر است از طراحی لوگو با سبک سنتی ایرانی خودداری شود.

انواع لوگو برای هتل ها

لوگوهای پیتوگرام، مونوگرام و تایپوگرافی همگی برای هتل ها گزینه ی مناسبی به شمار می‌آیند و محدودیتی در زمینه انتخاب آن‌ها وجود نخواهد داشت. طراحان باید با توجه به استراتژی های بازاریابی و برندسازی یکی از انواع لوگو ها را برای هتل ها طراحی کنند.

لوگوهای مونوگرام که از حرف اول نام برند استفاده میشود، به دلیل سادگی و تشخیص سریع میتوانند یکی از گزینه های مناسب برای هتل ها به شمار روند اما لوگوهای پیتوگرام که بر پایه ی تصویر هستند برای به نقش کشیدن تجمل و لوکس بودن هتل ها مناسب‌تر خواهند بود که با نظر طراحان گرافیک میتوان به انتخاب آن‌ها پرداخت.

برای طراحی لوگو هتل میتوان به سراغ لوگوهای ترکیبی نیز رفت. لوگوهای ترکیبی نه تنها باعث ماندگاری نام برند در اذهان خواهند شد بلکه این امکان را به وجود خواهند آورد تا تصویری لوکس و بی‌نظیر از آن در ذهن مخاطب باقی بماند. امروزه بسیاری از هتل های درجه یک در سطح کشور و بین الملل از لوگوهای ترکیبی برای معرفی برند خود استفاده میکنند.

طراحی لوگو هتل گردشگری
نمونه لوگوی هتل

تعرفه ی طراحی لوگو هتل

ما در رایان طرح تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا در طراحی لوگو هتل در کنار کیفیت، ارزان ترین تعرفه ی ممکن را در نظر بگیریم تا مشتریان از رضایت کافی برخوردار شوند.

قیمت طراحی لوگو رایان طرح در زمان انتشار این محتوا از ۲۹۰ هزار تومان شروع شده و با توجه به درخواست کارفرمایان در زمینه ی افزایش تعداد اتود اولیه، افزایش خواهد یافت. نکته‌ای که باید به آن اشاره داشته باشیم این است که در حال حاضر تعرفه ی طراحی لوگو تایپ و لوگوهای ترکیبی یکسان میباشد.

چرا باید طراحی لوگوی هتل را به رایان طرح بسپاریم؟

شرکت طراحی لوگو رایان طرح با داشتن سالها سابقه در زمینه طراحی لوگو هتل ها این اطمینان را برای فعالان عرصه ی گردشگری به وجود آورده است تا بتوانند در مدت زمانی کوتاه که عمدتا کمتر از یک هفته است شاهد طراحی لوگو حرفه‌ای و در خور هتل های معتبر کشور از جمله هتل های پنج ستاره باشند.

در سایت طراحی لوگو رایان طرح تمامی استاندارد ها و تکنیک های طراحی و استراتژی های بیزنسی برای طراحی لوگو ها مورد توجه قرار گرفت؛ ضمن اینکه مشتریان میتوانند چندین مرتبه درخواست ویرایش خود را به ثبت برسانند، تا طرح مورد نظر به صورت دقیق با انتظاراتی که وجود دارد، هماهنگ شود.

سفارش طراحی لوگو هتل

برای سفارش طراحی لوگو هتل، تنها کافی است سفارش خود را در سایت ثبت نمایید و یا از طریق شماره های ثبت شده در سایت رایان طرح با ما تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی لوگو هتل

طراحی لوگو هتل

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو هتل | 8 لوگو معروف + فیلم

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!