جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بهترین شرکت طراحی لوگو در ایران کدام اند؟ | 12 شرکت معتبر

اگر شما هم به دنبال بهترین “شرکت طراحی لوگو” خود هستید، تا آخر این مقاله رایان طرح همراه ما باشید. در این مقاله ما به شما شرکت های طراحی لوگو را معرفی می کنیم که شما می‌توانید طراحی لوگو خود را به این شرکت ها بپسارید.

در این مقاله، شرکت طراحی لوگو خوب به همراه لیست قیمت + مختصری درباره شرکت و آدرس شرکت طراحی لوگو برای شما آورده ایم. اگر شما اهمیت داشتن لوگو را نمیدانید، کافیه که مقاله چرا باید لوگو داشته باشیم را بخوانید.

شرکت طراحی لوگو

1- شرکت طراحی لوگو رایان طرح

رایان طرح

 

سایت رایان طرح از سال 96 کار خود را با طراحی سایت آغاز نموده و از سال 99 بصورت رسمی در زمینه طراحی لوگو شرکت خود را ثبت نمونده است. طراحی لوگو در سایت رایان طرح بصورت اختصاصی بوده و هیچ یک از طرح های طراحی شده کپی نمی باشند. دقت داشته باشید که هدف سایت و مجموعه رایان طرح کسب رضایت مشتریان بوده و در شرایط بد اقتصادی به مشتریان خود بیشتر از هزینه پرداختی خدمات و سرویس ارائه می دهند. پروسه طراحی لوگو رایان طرح، توسط بهترین طراح لوگو در فیلم زیر مشاهده کنید. تا کنون بیش از ۴۰۰ لوگو در رایان طرح طراحی شده است.

    

تعرفه های طراحی لوگو رایان طرح

نمونه کار های طراحی لوگو

شماره تماس برای مشاوره رایگان طراحی لوگو: 0219130704909229026345 (پاسخگویی در ایام هفته از ساعت 9 صبح تا 18 عصر)

برای دیدن نمونه کارهای طراحی لوگو رایان طرح و یا ثبت سفارش طراحی لوگو ارزان میتوانید به صفحه نمونه کار طراحی لوگو مراجعه کنید.

هدیه رایان طرح هدیه ویژه شما: مشتریانی که از این مقاله؛ طراحی لوگو را به شرکت ما (‌رایان طرح)‌ واگذاری کنند 10 درصد تخفیف روی کلیه پلن های طراحی لوگو برایشان اعمال می شود.


2- ایده پردازان

طراحی ایده پردازان طبق گفته خودشان ادعا دارند که هر چیزی که شما برای یک برند برای تفاوت بین سایر رقبای خودتان و دیده شدن دارید، ارائه می کنند و طراحی لوگو در مجموعه ایده پردازان بصورت حرفه ای و متفاوت انجام خواهد شد.

این مجموعه بر این اعتقاد است که برای ساخت و طراحی یک نماد نیازمند، یک دید با استراتژی و علمی است در واقع به این اشاره دارند که طراحی لوگو شما باید مفهومی باشد و ما نیز این این مفهومی بودن را با علم و با استراتژی انجام خواهیم داد. ایده پردازان قیمت طراحی لوگو خود را از 8/900 تا 11/900 انجام می دهد.


3- بعد چهارم (‌dddd)

شرکت بعد چهارم برای طراحی لوگو

یک شرکت طراحی بسیار قدیمی با تم وب سایت لاکچری. این شرکت بجز خدمت طراحی لوگو، خدمات دیگری اعم از طراحی تراکت، برشور، سربرگ و ست ادارای نیز طراحی می کند. قیمت های طراحی این شرکت متوسط می باشد. از مشخص های خوب این شرکت می توان به 5 پکیج طراحی متنوع که از پایه 5 میلیون شروع می شود اشاره کرد. شروع قیمت در بعد چهارم از 5 میلیون تا 22 میلیون است.


4- طراحی آنلاین

شرکت طراحی آنلاین یکی از بزرگ ترین شرکت های طراحی و ارائه خدمات چاپی و خدمات طراحی و گرافیگی است که سفارش در این سایت بصورت واتساپ نبوده و می بایست برای سفارش طراحی لوگو خود حتما در سایت عضو شوید و مراحل نسبتا طولانی را طی کنید و ابتدای کار هزینه را پرداخت کنید.

سایت طراحی آنلاین لوگو
شرکت طراحی آنلاین
روال کاری این شرکت بدین صورت است که شما نمونه کارهای موجود را مشاهده و در صورت تمایل یک طرح اختصاصی برای شما انجام می دهند. البته پشتیبانی آنلاین نیز دارند و شما میتوانید قبل از سفارش با پشتیبانی آنلاین در خود سایت چت کنید. نمونه کار های شرکت طراحی آنلاین لوگو بسیار زیاد و بسیار زیبا و بصورت رسمی می باشد و اگر شما دنبال طراح لوگویی هستید یا گرافیستی هستید که طراحی های مینمیال و ساده ای انجام دهد، دنبال این شرکت نروید. از 1/750 تا 14 میلیون تومان میتوانید به این شرکت طراحی لوگو سفارش دهید.

5- بی طرحشرکت طراحی لوگو بی طرح

شرکت بی طرح یک شرکت تازه کار بوده که فعالیت خود را از بهار 1400 آغاز نموده و تا به حال بیش از +70 لوگو طراحی کرده تعرفه های شرکت طراحی لوگو بی طرح بسیار مناسب بوده و کاربر میتواند در سریع ترین زمان ممکن سفارش طراحی لوگو  شرکت خود را به مجموعه و سایت بی طرح بدهد. شعار بی طرح “بی طرح بیا با طرح ” برو در نظر گرفته شده است که با توجه به شعار در واقع اگر شما طرحی یا ایده ای نداشته باشید میتوانید با کار کردن با بی طرح با طرح شوید.


6- آرمکده

آرمکده از زیر مجموعه های شرکت بمان که خدمات طراحی وب و خدمات طراحی لوگو انجام می دهند می باشد. آرمکده به صورت تخصصی روی طراحی لوگو کار می کند که متقاضی طراحی لوگو می بایست ابتدا فرم سلیقه یابی را تکمیل کند و برای آرمکده ارسال کند سپس کارشناس با شما تماس خواهند گرفت و توضیحات لازمه را به شما ارائه خواهند داد و در صورت تاییدیه میتوانید با این شرکت کار کنید.

قیمت ها در وب سایت مشخص نیست و ظاهرا با توجه به نوع کسب و کار قیمت طراحی را مشخص می کنند مثلا اگر در حوزه طلا و جواهرات باشید و با این شرکت در ارتباط باشید قیمت را بالاتر از قیمت طراحی لوگو سالن زیبایی به شما اعلام می کنند.


7-کمپانی طراحی لوگو ظریف گرافیک

سایت ظریف گرافیک

ظریف گرافیک به صورت نیچ در سه حوزه طراحی بسته بندی؛ طراحی لوگو؛ طراحی کاتالوگ کار می کند. شرکت طراحی آرم ظریف گرافیک با مدیریت عبدالمجيد ظريفي مستقر در مشهد است که برای سفارش طراحی لوگو می بایست فرم طراحی را پر نموده و درخواست خود را ارسال کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند.

فرم تعیین شده در ظریف گرافیک؛ زمان زیادی را از شما برای تکمیل فرم خواهد برد و شاید شما را از طراحی لوگو به این شرکت منصرف کند.

 


8- شرکت طراحی لوگو بیزگو

شرکت طراحی لوگو بیزگو، یکی دیگر از برندهایی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم و دلیل معرفی این وب سایت، جزو شرکت‌هایی که به عنوان برندهای معتبر طراحی لوگو در مقاله ما معرفی شوند، سرعت عمل بالای این برند در کنار کیفیت مطلوب آن می‌باشد؛ همانطور که از شعار این برند نیز مشخص است، هدف شرکت طراحی لوگو بیزگو، طراحی لوگو در کمترین زمان ممکن می‌باشد و در این راستا به شما لوگوهایی از قبل آماده را نیز معرفی می‌کند که می‌توانید از این موارد در راستای طراحی لوگو خود به عنوان نمونه کار استفاده نماید.


9- شرکت طراحی لوگو میزفا

یکی از معدود شرکت‌هایی که در این لیست وجود دارد که توانایی طراحی و خلق هر لوگویی را مانند برند رایان طرح می‌باشد، شرکت طراحی لوگو میزفا می‌باشد که بیش از 30 سال تجریه را در کوله بار خود به همراه داشته و شما می‌توانید از این برند برای طراحی لوگوهای خود استفاده نماید؛ با توجه به سابقه و تعداد نمونه کارهایی که این شرکت ارائه می‌نماید.

از همه مهم‌تر، برندهایی که این شرکت برای آن‌ها اقدام به طراحی لوگو نموده، می‌توان نتیجه گرفت که اگر به سراغ شرکت طراحی لوگو میزفا می‌روید، قطعاً توانایی پرداخت هزینه‌های طراحی لوگو این برند را نیز دارا می‌باشید که طبعاً نسبت به سایر برند بسیار بالاتر می‌باشد؛ البته قطعاً تجربه این شرکت می‌تواند به موفقیت شما در داشتن برندی موفق کمک شایانی کند.


10- شرکت طراحی لوگو لوگاستر

شرکت طراحی لوگو لوگاستر، یکی دیگر از برندهایی است که در این مقاله به آن پرداخته‌ایم، زیرا این برند نیز مانند سایر شرکت‌هایی که تیم طراحی گرافیکی رایان طرح معرفی نموده است، می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای استفاده شما تلقی شود؛ بد نیست بدانید که بعضی از نمونه کارهای این برند به صورت رایگان در سایت مجموعه در دسترس بوده و شما می‌توانید از آن‌ها برای برندینگ خود استفاده نماید؛ به علاوه به واسطه تیم حرفه‌ای که در شرکت طراحی لوگو لوگاستر مشغول هستند، شما به راحتی می‌توانید از خدمات این مجموعه در راستای برند سازی برای کسب و کار خود استفاده نماید.


11- شرکت طراحی لوگو پاراماتیک

شرکت طراحی لوگو پاراماتیک نیز مانند سایر شرکت‌های موفق که در این مقاله معرفی شده‌اند، به دلیل طراحی بسیار جذاب و حرفه‌ای که دارد، می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای طراحی لوگو برندینگ و سایر طراحی‌های گرافیکی شما باشد؛ البته دقت داشته باشید که کیفیت خدمات و تعرفه خدمات این برند مانند تمام شرکت‌های دیگه با هم متفاوت می‌باشد و شما باید با توجه به فاکتورهایی که برایتان مهم است، از خدمات این برند یا سایر برندهای موجود در مقاله استفاده نماید، ولی در هر صورت، شرکت طراحی لوگو پاراماتیک یک گزینه مناسب برای طراحی لوگو برند شما به صورت حرفه‌ای می‌باشد.


12- شرکت طراحی بلو مارکتینگ

شرکت طراحی بلو مارکتینگ نیز مانند سایر شرکت‌های طراحی لوگو که خدماتی با کیفیت و با هزینه مناسب ارائه می‌نمایند، می‌باشد؛ شرکت طراحی بلو مارکتینگ که خدمات دیجیتال مارکتینگ خود را به واسطه تیم حرفه‌ای ارائه می‌نماید، به شما در طراحی لوگویی حرفه‌ای برای برندینگ کسب و کارتان کمک می‌کند و شما می‌توانید به واسطه تجربه این تیم که در طراحی‌ها شما اعمال می‌شود، در کمترین زمان ممکن به موفقیت برسید.


8 نکته برای انتخاب شرکت طراحی لوگو

  1. نمونه کارهای طراحی لوگو بسیار زیاد و با کیفیت داشته باشد.
  2. پاسخگویی از طریق واتساپ یا امکان ملاقات حضوری داشته باشند.
  3. نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد.
  4. مشاوره رایگان طراحی لوگو ارائه دهد.
  5. از کارشناسان و طراحان مجرب استفاده کند.
  6. شرایط عودت وج طراحی لوگو مشخص باشد.
  7. تا حدالمکان با شما برای طراحی لوگو قرار داد تنظیم کند.
  8. مقالات و محتوا های آموزشی در زمینه طراحی لوگو داشته باشد.

6 تکنیک برای طراحی لوگو حرفه ای

  • ساده باشد.
  • واکنشگرا باشد ( در همه سایز ها ابعاد خود را حفظ کند )
  • داستان و سناریو داشته باشد.
  • همه جانبه باشد.
  • کپی نباشد.
  • رنگ سازمانی شما روی لوگو اعمال شده باشد.

انواع لوگو

  • لوگو تایپ
  • لوگو شکلی
  • مسکات

سبک های لوگو

  1. طراحی لوگو مینیمال (طراحی توسط بهترین طراحان)
  2. طراحی لوگو انتزاعی (تحویل در سریعترین زمان)

بهترین شرکت طراحی لوگو کجاست؟

شرکت طراحی لوگو برای طراحی لوگو کسب و کار شما راه اندازی شده است، همچنین ارزان‌تر از سایر راهکارها برای داشتن یک لوگو است. اما قبل از تصمیم‌گیری در مورد سرعت و قیمت جهت کار با بهترین شرکت طراحی لوگو، بیایید همه گزینه‌های شما را برای طراحی یک لوگو با کیفیت را بررسی کنیم. 4 راه برای به دست آوردن طراحی یک لوگو اختصاصی وجود دارد:

  • کار با شرکت طراحی لوگو
  • کار با یک فریلنسر طراحی مستقل
  • برگزاری مسابقه طراحی لوگو
  • از یک لوگو ساز آنلاین استفاده کنید.

کار با یک شرکت طراحی معمولاً آسان‌تر از سایر گزینه‌های گفته شده است. اگر ایده بسیار واضحی از سبک موردنظر خود دارید و تجربه کار با طراحان و بررسی آنها را داشته باشید، تیم طراحان لوگو یک شرکت به‌راحتی بهتر اثر را برای شما خلق می‌کنند. شرکت طراحی لوگو رایان طرح یک سازنده لوگو یا تولید کننده لوگو نامیده می‌شود. این سازنده لوگو کم‌هزینه‌ترین گزینه در بازار برای دریافت لوگو است. وجود آپشن طراحی لوگو ارزان در این مجموعه محبویت این شرکت را صد برابر کرده است.

مشاورین تیم رایان طرح جهت پاسخ‌گویی به شما طبق ساعت‌های خاص دسترس هستند، و در زمان تعیین شده کار را به شما تحویل می‌دهند. به این معنی که شما می‌توانید یک لوگو را دقیقاً در زمانی که به آن نیاز دارید دریافت کنید. بهترین شرکت طراحی لوگو باید 5 اصول زیر را رعایت کند:

  • حضور طراحان لوگو با تجربه
  • سهولت در زمان سفارش دادن از طریق سایت طراحی لوگو
  • قابلیت سفارشی‌سازی و خلق ایده خواسته شده
  • هزینه کم و قیمت طراحی لوگو مناسب
  • وجود آمار بالای رضایت مشتریان در نتیجه نهایی

بهترین شرکت طراحی لوگو در تهران

لوگوها مهم هستند زیرا اغلب اولین برندی هستند که مشتریان بالقوه می‌بینند، و آن چیزی است که با آنها در تمامی فعالیت‌های خود باقی می‌ماند. لوگو اطلاعات زیادی در مورد یک برند به مشتری می‌گوید و اگر مصرف‌کنندگان با آن ارتباط برقرار کنند، احتمالاً تمایل بیشتری به سرمایه‌گذاری پول خود در شرکت یا محصول خواهد داشت.

در حال حاضر در ایران شرکت‌ های طراحی لوگو بسیار فعالیت می‌کنند، اما مهم این است که از طراحان و کارشناسان مجرب استفاده کنند و در زمان نیاز به مشتریان مشاوره رایگان بدهند، همچنین مهم‌تر از همه نمونه‌کارهای طراحی لوگو بسیار زیاد و باکیفیت داشته باشند.

این ویژگی‌های کلی یک شرکت طراحی لوگو است، اما در اینجا ما می‌خواهیم بهترین شرکت طراحی لوگو را در تهران به شما معرفی کنیم. شرکتی که دارای تمام ویژگی‌های بالا باشد، همچنین در زمان ثبت سفارش طراحی لوگو قیمت طراحی لوگو مناسبی نیز برای مشتری ارائه دهد.

شرکت طراحی لوگو رایان طرح به‌طور رسمی بیشتر از ۴ سال است که کار خود را در زمینه طراحی لوگو آغاز کرده است. در زمان ثبت سفارش طراحی لوگو در رایان طرح اطمینان داشته باشید که هیچ یک از کارها کپی نیست. تیم حرفه‌ای رایان طرح متشکل از بهترین طراح لوگو ایران است که سال‌ها در این زمینه تجربه دارند و طراح‌ها کاملاً به‌صورت اختصاصی می‌باشند.

تمامی کسانی که علاقه دارند تا کسب‌وکارشان دارای نماد یا همان لوگو باشد از هزینه‌های بالایی این کار می‌ترسند، اما شرکت رایان طرح برعکس خیلی از شرکت‌های طراحی لوگو دیگر در تهران تنها به فکر رضایت مشتری بوده و این رو گزینه‌های مانند طراحی لوگو ارزان را برای جلب رضایت مشتریان خود عرضه کرده است.

شرکت طراحی لوگو رایان طرح دارای دو شعبه است. شعبه اول در تهران خیابان ولیعصر و شعبه دوم در شهر اراک و خیابان مخابرات قرار دارد. مشاورین و کارشناسان در تمامی طول هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ بعدازظهر در حال پاسخگویی و مشاوره به شما عزیزان می‌باشند.

چگونه یک شرکت معتبر طراحی لوگو خوب پیدا کنیم؟

لوگوها در اطراف ما هستند. آنها چنان در زندگی ما درهم‌تنیده شده‌اند که ما همیشه از شیوع یا اهمیت آنها آگاه نیستیم. لوگوها چیزی هستند که می‌خریم، آنچه استفاده می‌کنیم، آنچه می‌پوشیم و مصرف می‌کنیم.

اما لوگوها از اینکه یک تصویر یا گرافیک ساده باشند فاصله زیادی دارند. آنها بسیار دارای معنا بیشتر و تخصصی‌تر هستند. به‌عبارت‌دیگر، لوگوها نمایانگر نماد بصری یک برند هستند.

وقتی لوگوی یک برند آشنا را می‌بینیم شاید برای محصول یا خدماتی که واقعاً استفاده و مصرف می‌کنیم یا برای چیزی که فقط از آن آگاه هستیم هم یک واکنش احساسی ناخودآگاه و هم آگاهانه نشان دهیم.

هر لوگو ازنظر بصری نشان‌دهنده هویت برند بزرگتر است. یک لوگوی خوب، آشنایی با هویت برند را نشان می‌دهد و برند را مشتریان را با آن برند بیشتر آشنا می‌کند. به همه این دلایل، طراحان لوگو و شرکت‌های حرفه‌ای طراحی لوگو از ارکان مهم دنیای تجارت هستند.

هر شرکتی صرف‌نظر از صنعت خود تقریباً تضمین‌شده است که به خدمات طراحی لوگو نیاز دارد. ایجاد یک لوگوی حرفه‌ای به متمایز کردن یک کسب و کار جدید کمک می‌کند و اطمینان می‌دهد که از همان ابتدا هویت منحصربه‌فردی خواهد داشت.

برخی از شرکت‌ها ممکن است با یک لوگو شروع کنند، برند خود را تغییر دهند و لوگوی دیگر را سفارش دهند.. بنابراین، برای همه مشاغل و برندها، چه به‌تازگی راه اندازی شده‌اند و چه در حال تغییر نام تجاری هستند، خدمات حرفه‌ای طراحی لوگو ضروری است.

در لیست بالا از یازده شرکت برتر طراحی لوگو حرفه‌ ای آورده شده است. درحالی‌که برخی از این شرکت‌ها در ایجاد لوگو برای صنایع خاص تخصص دارند، همه آنها دارای پورتفولیوهای چشمگیر، استانداردهای عالی و مهارت‌های بی عیب و نقص هستند.

شرکت طراحی لوگو رایان طرح شرکت طراحی لوگو ایده پردازان شرکت لوگو بعد چهارم (‌dddd)
شرکت طراحی لوگو  طراحی آنلاین شرکت طراحی لوگو بی طرح شرکت طراحی لوگو آرمکده
شرکت طراحی لوگو  ظریف گرافیک شرکت طراحی لوگو بیزگو شرکت طراحی لوگو میزفا
شرکت طراحی لوگو لوگاستر شرکت طراحی لوگو بلو مارکتینگ شرکت طراحی لوگو پارماتیک

وقتی به شخصی فکر می‌کنید که روی زندگی شما تأثیر گذاشته است، تقریباً به‌طورقطع می‌توانید تصور کنید که همین امر در مورد برندها نیز صدق می‌کند. لوگو به‌عنوان چهره‌ای عمل می‌کند که افراد می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند و به خاطر بسپارند. هدف از طراحی لوگو باید ایجاد چیزی باشد که افراد وقتی به تجربیات خود در مورد یک محصول، شرکت یا خدمات فکر می‌کنند، به‌راحتی بتوانند آن نماد را تصور کنند.

شرکت طراحی لوگو باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

شرکت های طراحی لوگو باید از یک گرافیست متخصص در طراحی خود استفاده کنند و با حوصله با کارفرمای خود برخورد کنند و اگر ایده یا نظری کارفرما دارد در آن اعمال کنند. نکته مهم بعدی این است که حتما پشتیبانی خیلی خوبی داشته باشند.

نام کدوم شرکت های طراحی لوگو در این لیست آورده شده اند؟

شرکت طراحی لوگو رایان طرح، ایده پردازان، بعد چهارم (‌dddd)، طراحی آنلاین، بی طرح، لوگو آرمکده، ظریف گرافیک، بیزگو، میزفا، لوگاستر، بلو مارکتینگ، پارماتیک

کار خود را به کدوم از شرکت های طراحی لوگو معرفی شده بسپاریم؟

پاسخ این سوال را باید با بررسی نمونه کارها و لیست قیمت طراحی لوگو هر شرکت بدهیم که این کار را باید خودتان انجام بدهید. ولی اگر بدنبال شرکتی هستید که تعرفه مناسبی داشته باشد، میتوانید رایان طرح را (ابتدای لیست) برای طراحی لوگو خود انتخاب کنید.

جمع بندی شرکت های طراحی لوگو :

در این مقاله 12 شرکت طراحی لوگو را به همراه قیمت و تعرفه ها و ادرس هر شرکت برای شما آوردیم. اگر شما میخواهید کار خود را به یکی از این شرکت ها بسپارید (بجز شرکت اول که شرکت رایان طرح است ? ?) دقت کافی انجام بدهید. البته اگر شما شرکت طراحی لوگو خوب دیگری را میشناسید که در این لیست نیست میتوانید در قسمت کامنت ها اسم سایت یا اسم شرکت را + ویژگی های آن شرکت بیان کنید.
4.8/5 - (24 امتیاز)

25 دیدگاه دربارهٔ «بهترین شرکت طراحی لوگو در ایران کدام اند؟ | 12 شرکت معتبر»

    1. امید کریمی

      دکتر باقری عزیز: اگر بدنبال شرکت های طراحی لوگو در تهران هستید شرکت های معرفی شده بیش تر شون در تهران هستند. ادرس در زیر هر کدام درج شده است

    1. امید کریمی

      محمد جان : شرکت های طراحی آرم همان شرکت های طراحی لوگو هستند . که کامل در این مقاله در خصوص آنها صحبت کردیم.

  1. خرداد ماهی

    اقای نویسنده
    همش اومده تبلیغ سایت خودشونو نوشته
    و خودشونو بیشتر تعریف کرده
    و هر چی شرکت طراحی لوگو بودا رو برده زیر سوال
    لطفا دیگه اینحوری ننویسید

    1. امید کریمی

      دوست عزیز:
      ما 7 شرکت طراحی لوگو خوب را به شما معرفی کرده ایم . و در بین این 7 تا خودمون رو هم یک شرکت طراحی لوگو بوده ایم معرفی نموده ایم.اینکه هیچ شرکتی رو نبردیم زیر سوال فقط قیمت ها و توضیحات خودشون رو گذاشته ایم همین .. . ممنون میشم یکبار دیگه مقاله رو تا اخر بخونید …

  2. حسین عالمی

    سلام. قیمت های طراحی لوگو وب سایت رایان طرح نسبت به دیگر شرکت ها قیمت مناسب تری دارد. البته که نمونه های که طراحی شده بود رو نگاه کردم از کیفیت خوبی برخوردار بودند. نمیدونم سایت dddd با خودش چی فکر کرده اینقدر قیمت های بالا واسه طراحی گذاشته. چون مشتریان اصلی شرکت های مختلف هستند الکی قیمت رو برده بالا ولی همون قیمتی که شرکت طراحی لوگو رایان طرح گذاشته بنظرم مناسب تره از بقیه هست.

  3. سینا تفلون

    با انصاف بودن خیلی خوب است
    طراحی لوگو واقعا اندازه پولی ک این شرکت ها دریافت می کنند سخت نیست .
    لوگوی گوگل – لوگوی لنووو- لوگو سامسونگ – لوگو اینستاگرام- لوگو یاهو- لوگو…
    اینا ک برند هستند چیزی در لوگوشون ندارند ..
    ولی در هر حال و به انی وی
    سایت رایان طرح تعرفه ها طراحی لوگو مناسب تری نسبت به سایر شرکت های طراحی لوگو دیگر دارد.

    1. دارابی

      این که میفرمائید انصاف خوب هست درسته. اما اینکه میفرمائید طراحی لوگو اندازه پولی که میگیرن سخت نیست، جسارتا از بیشعوری و کم فهمی شماست. مگر شما داندانپزشکی میروید و در کمتر از نیم ساعت دو سه میلیون میدید حرفی میزنید که حالا تجربه و تخصص دیگران را زیر سوال میبرید.

    2. این چه طرز حرف زدنه اون شخص نظرش رو محترمانه گفته ولی شما به شعور و فهمش توهین میکنید

  4. محمد رضا صالحی

    والاما کل شرکت ها رو بررسی کردیم تنها شرکتی ک خیلی خوب بود و خیلی حرفه ای پشتیبانی میداد و عملکرد نسبتا بهتری نسبت به همه داشت شرکت رایان طرح ( همین سایته)‌ بود.
    یه تیمی دارید ک 24 ساعته تو واتساپ ج میدید ?
    کلی تغییرات داشتیم ک برامون انجام دادیم ?
    یه مدیریت حرفه ای دارید ک کلا با شنیدن صدای گرم ایشان خیلی احساس اطمینان کردیم
    والا دیگه هیچی شرکتی بهتر از شرکت شما نیست
    تازه اینقدر این گرافیست ک لوگو برای ما طراحی کرد رو اذیت کردیم ولی همه تغییرات رو برامون میداد با کمال میل وکلیییییی راهنمایی مون کرد
    دمتون گرم
    پر انرژی و شاداب باشید.

    1. امید کریمی

      جناب صالحی عزیز مرسی از شما قربان.
      بزرگوارید . مرسی از شما که شرکت ما رو برای طراحی لوگو انتخاب کردید.
      انشالله کسب و کار خوبی رو شروع کرده باشید. و برای طراحی سایت و.. سایر کارهای گرافیکی دیگر بتوانیم در خدمتون باشیم.
      کار با شما باعث افتخار ماست. و مرسی از اینکه نظرتون رو صادقانه بیان کردید.

  5. حسین حسینی

    به نظرم در لیست جای استودیو طراحی ترنج لوگو خالی بود . کارهای بسیار خلاقانه ، پاسخ دهی خوب و پشتیبانی کاملی دارند . من رو که به خوبی مشاوره دادند و خیلی از مواردی که شاید به لوگو هم ارتباطی نداره رو با مشاوره هاشون تونستیم ساماندهی کنم . فکر کنم اسم سایتشون باشه. اما این شرکت هایی که معرفی کردید هم به نظر شرکت های خوبی میان . در کل مطلب مفیدی بود. ممنون

  6. مائده مشیری

    خیلی برام جالب بود که شما سایتی مثل بی طرح رو گذاشتید اما شرکت هایی مثل پارماتیک و آرمکده رو که بهترین نمونه کارهارو دارن نزاشتید.
    به عنوان یک طراح، فکر کنم کمی با اغراق سایت ها رو انتخاب کردید

    1. امید کریمی(عضو مجموعه رایان طرح)

      خانم مشیری عزیز مرسی از اینکه نظرتون رو صادقانه بیان کردید.
      در داخل لیست اسامی شرکت های ک گفته بودین رو هم گذاشته بودیم.
      گاهی یک مشتری میتونه کم هزینه کنه و به لوگوهای گران نیازی نداره میتونه از شرکت های ک کم سابق تر هستند استفاده کنه.

  7. سلام وقت بخير
    به عنوان طراح ميخوام يه مطلب خيلى مهم بهتون بگم هزينه ک براى لوگو ميکنيد يه نوع سرمايه گذارى هيچ وقت کيفيت فداى قيمت نکنيد
    لوگو بايد خلاقانه و مفهومى باشه ……

  8. محمد معین

    سلام گرافیک شرکت طراحی گرافیکی هست که فکر میکنم خدمات متنوعی ارائه می‌ده، شرکت بسته بندی این پک، شرکت طراحی لوگو لوگو داک. آپدیت اگر بشه مقاله لیست خیلی از سایت ها میتونه داخلش قرار بگیره

  9. خدایی شرکت هایی مثل میزفا که کارشون سئو هست و تخصص اصلیشون بهینه سازی سایت هستش نمیتونن به عنوان سایت مطرح لوگو درنظر گرفته بشن.
    خیلی برام جای تعجب هست که چرا تو لیست شما آرش گرافیک نیستش؟؟؟ هم قیمتاش مناسبه و هم کیفیته کارها؟؟؟
    تازه تو خدماتش 3 سطح لوگو ارائه میده هم ارزان هم حرفه ای…

    یه تجدیدنظر تو لیستتون بکنید…

  10. سپنتا حیدری نژاد

    در مورد طراحی لوگو خیلی بستگی داره که چقدر میخواید هزینه کنید و کار چقدر حرفه ای میخواید.

    1- اگه نمیخواید کلا هزینه کنید یا هزینه خیلی پایین، سایت های رایگان (یا ارزون) لوگوساز که با هوش مصنوعی لوگو میسازن، زیاد شده.مثل سایت logoai و looka و.. . لوگوتون رو توصیف کنید و براتون میسازه. ولی خب اکثرشون فونت فارسی پشتیبانی نمیکنن اگه لوگوتایپ بخواید.

    2- اگه میخواید بیشتر هزینه کنید مثلا تا حدود 4،5 میلیون تومن، سایت های فریلنسری تو ایران مثل کارلنسر، پارسکدرز، انجام میدم و… میتونن انتخاب خوبی باشن. کلی طراح گرافیک از مبتدی تا حرفه ای اونجا میتونید پیدا کنید که با قیمت توافقی با توجه به بودجه تون براتون لوگو بزنن. نمونه کارهاشونم میتونید ببینید و باهاشون چت کنید و… . حتی لوگوی حرفه ای هم میتونید چنین سایتایی سفارش بدید. ولی خب هزینه بیشتری میگیرن.

    3- در نهایت هم اگه لوگوی خیلی خاص و حرفه ای میخواید و نمیخواید با طراحان مختلف صحبت کنید و ده ها میلیون حاضرید هزینه کنید، خب شرکت های طراحی گرافیک که تخخصی کار انجام میدن. مسلما قیمت ها خیلی بیشتره، ولی خروجی هم معمولا کار خیلی باکیفیت

    ممنون از سایت رایان طرح

دیدگاه‌ خود را بنویسید

شرکت طراحی لوگو

شرکت طراحی لوگو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای بهترین شرکت طراحی لوگو در ایران کدام اند؟ | 12 شرکت معتبر

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!