جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

شرکت ساخت آرم (بهترین شرکت با تحویل فوری)

امروزه اهمیت طراحی لوگو برای صاحبان کسب و کارها مشخص‌شده است. ازاین‌رو افراد تلاش می‌کنند تا طراحی آرم کسب و کار خود را به شرکت طراحی لوگو بسپارند. اهمیت این موضوع سبب شده است که “شرکت ساخت آرم” در ایران شکل جدی و رسمی به خود بگیرد. شرکت طراحی آرم معمولاً از یک تیم متخصص تشکیل‌شده تا کارهای مربوط به طراحی لوگو را برعهده ‌گرفته و به صاحبان برندها خدمت‌رسانی‌های لازم را انجام دهد.

شرکت ساخت آرم

شرکت ساخت آرم چه وظایفی دارد؟

شرکت طراحی لوگو وظیفه دارد در قبال هزینه‌ای که از صاحبان برند می‌گیرد، بهترین لوگو را برای آن‌ها طراحی کند. لوگوی خوب یعنی لوگویی که تمام استانداردهای طراحی در آن رعایت شده باشند. برای اینکه بدانید یک شرکت ساخت آرم، خدمت‌رسانی درستی به شما انجام داده یا نه، باید از ویژگی‌های یک لوگوی خوب مطلع باشید. چون شرکت‌هایی هستند که ممکن است از شما هزینه بگیرند اما کار طراحی لوگو را به‌درستی انجام ندهند.

یکی از مواردی که شرکت‌های طراحی آرم باید رعایت کنند، نسبت‌های مساوی خط و فرم در تقارن است. استفاده از خطوط پهن، صاف و گرد در این موارد باید حتماً با دقت صورت گیرد، تا نظم موجود در لوگو دچار مشکل نشود؛ چون طراحی یک لوگوی ساده ولی زیبا یکی از وظایف اصلی شرکت‌های طراحی آرم است.

شرکت طراحی لوگو باید یک آرم منحصربه‌فرد را به صاحب برند تحویل دهد. دقت کنید که همه شرکت‌ها خوش‌نام نیستند. شرکت‌هایی هستند که با استفاده از نرم‌افزارهای مبتدی، صاحبان برندها را گمراه می‌کنند تا نتوانند الگوهای موردنظرشان را انتخاب کنند. دیده‌شده که برخی از شرکت‌ها هم‌زمان یک لوگو را به چندین برند، فروخته‌اند. پس بهتر است حواستان را جمع کنید و شرکتی را برای طراحی آرم خود انتخاب کنید که حسن نیتش به شما ثابت‌شده و پیشینه و سابقه مثبتی در ارائه لوگو به مشتری داشته باشد.

شرکت ساخت آرم باید تشخیص دهد که اگر شما یک برند نوپا هستید چه نوع لوگویی برای کسب و کارتان مناسب است. شرکت‌های مجرب معمولاً برای برندهای نوپا از لوگوهای ترکیبی استفاده می‌کنند. در این نوع از آرم‌ها نام برند به‌علاوه نماد تصویری طراحی می‌شود. این نوع از طراحی می‌تواند قابلیت ماندگاری طرح در ذهن مخاطب را افزایش دهد.

روند طراحی آرم توسط شرکت

روند کار شرکت‌های طراحی آرم این است که ابتدا یک پرسشنامه را طراحی می‌کنند و در اختیار مشتری قرار می‌دهند؛ تا از این طریق،خلاصه‌ای از طرح موردنظر آن‌ها را به دست بیاورند.

بعدازآن، شروع به تحقیق بر روی کسب و کار متقاضی کرده و تلاش می‌کنند سابقه کار رقبای آن برند را بررسی کنند. طراح لوگوی شرکت، قبل از این در مورد سبک‌های طراحی لوگوهایی که موفق بوده‌اند تحقیق کرده و در این زمینه آگاهی دارد. پس از بررسی این موارد، به سراغ مفاهیم و اصول طراحی لوگو رفته و شروع به طراحی لوگو بر اساس استانداردهای لازم می‌کند.

وقتی شرکت ساخت آرم شروع به طراحی لوگو برای برند می‌کند ممکن است ایده‌های جدیدی به ذهن طراح برسد که طرح لوگو را جالب‌تر کند. در این صورت باید ایده خود را با صاحب برند به اشتراک گذاشته و وی را متقاعد کند که علت استفاده از ایده چیست و چه کمکی به بهتر شدن لوگو می‌کند. اینجا مرحله‌ای است که باید دقت شود که هم طراح رضایت داشته باشد و هم صاحب برند؛ و هر یکدیگری را گمراه نکند بلکه با همراهی نطقی بتوانند بهترین لوگو را انتخاب و آن را طراحی کنند.

در مرحله بعد، طراح با در نظر گرفتن تمامی موارد، چندین لوگوی شبیه هم را انتخاب کرده و به مشتری ارائه می‌دهد تا صاحب برند، طرح موردنظر را پسندیده و انتخاب کند. پس از انتخاب و تائید صاحب برند، کار طراحی شرکت تمام می‌شود.

ابزار طراحی لوگو

ابزار شرکت برای طراحی آرم

سایت طراحی لوگو برای ساختن یک لوگو، از ابزارهای متفاوتی استفاده می‌کند. این ابزارها شامل نرم‌افزارهایی می‌شود که شرکت برای طراحی لوگو استفاده می‌کند. اینجا برخی از آن‌ها را برای شما خواهیم گفت.

  • نرم‌افزار Corel Draw

شرکت ساخت آرم از این نرم‌افزار برای طراحی لوگو استفاده می‌کنند. کاربرد آن درزمینهٔ امور مربوط به طراحی گرافیک چاپی است. برای مثال در طراحی و چاپ بنر، برشور و کارت ویزیت، مورداستفاده قرار می‌گیرد. از قابلیت‌های مهم این نرم‌افزار، دقت بالا در طراحی شکل‌های متنوع است.

  • نرم‌افزار فتوشاپ Adobe Photoshop

یکی از نرم‌افزارهای مورداستفاده شرکت‌های طراحی آرم فتوشاپ است. این نرم‌افزار سال‌هاست که در طراحی مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ اما باید بدانید که فتوشاپ به‌تنهایی قادر به طراحی لوگو نیست و ترکیب آن با دیگر نرم‌افزارها است که کار طراحی آرم را هموار می‌کند.

  • نرم‌افزار ایلستریتورAdobe illustrator

نرم‌افزار Adobe illustrator یکی دیگر از نرم‌افزارهایی است که شرکت‌های طراحی لوگو از آن استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار از کیفیت بالایی برخوردار است و نقش پررنگی در طراحی گرافیک دارد. نرم‌افزار، ابزارهای زیادی در اختیار طراح قرار می‌دهد تا از طریق ایده پردازی طراحی لوگو را انجام دهد. باید دقت کنید که شرکت لوگو را در سایز مناسب طراحی کند. کاربرد لوگو درجاهای مختلف، سبب بزرگ‌تر یا کوچک‌تر شدن آن می‌شود. لوگوی شما باید طوری طراحی شود که روی یک کارت کوچک، خوانا باشد و روی یک بنر بزرگ هم تناسب خود را حفظ کند.

بهترین شرکت طراحی لوگو

چه شرکت‌هایی برای طراحی لوگو، مناسب هستند؟

شاید از خود بپرسید چه شرکت‌هایی برای طراحی لوگو، مناسب هستند. تشخیص این موضوع چندان آسان نیست؛ اما همیشه شرکت‌هایی هستند که خوش‌نام بوده و از تیم حرفه‌ای و متخصص برای کار خود استفاده می‌کنند. ما اینجا مواردی را برای شما خواهیم گفت که اگر شرکت آن‌ها را در طراحی لوگو به کار ببرد می‌توانید به آن، اعتماد کنید.

  • شرکتی که با بردار کار کند

بسیاری از طراحان هستند که با بردار کار نمی‌کنند. همین می‌تواند نقطه‌ضعفی برای آن‌ها محسوب شود. بهتر است بدانید فرمت برداری، امکان ایجاد تغییر در لوگو را فراهم کرده و قدرت خلاقیت شمارا بیشتر می‌کند. پس به شرکت ساخت آرمی که با بردار کار نمی‌کند اعتماد نکنید.

  • شرکت‌هایی که از ۲ فونت استفاده می‌کنند

تمایل به استفاده از فونت‌های زیاد در لوگو یک نقطه‌ضعف برای طراح محسوب می‌شود. پس اگر به شرکتی برخورد کردید که بیشتر از ۲فونت را برای طراحی لوگو شما پیشنهاد داد، بدانید قابل‌اعتماد نیست؛ چون استفاده از فونت‌های زیاد سبب ناخوانا شدن آرم شده و به کیفیت و زیبایی آن ضربه می‌زند.

  • شرکتی که لوگوی خوانا طراحی می‌کند

شلوغی و پیچیدگی لوگو، سبب ناخوانا بودن آن در طراحی می‌شود. خوانا بودن لوگو جزو استانداردهای اصلی آن است؛ زیرا خوانایی طرح، سبب به یادماندن آن در ذهن شده و مفهوم برند را بهتر در ذهن مشتری و متقاضی نگه می‌دارد. برعکس، ناخوانا بودن لوگو، علاوه بر اینکه سبب گیج شدن مشتری می‌شود، به ذهن سپاری آن را نیز با مشکل مواجه می‌کند. پس شرکت‌های طراحی آرم که لوگوهای ناخوانا به مشتری ارائه می‌کنند قابل‌اعتماد نیستند.

  • شرکت‌هایی که لوگو با پس‌زمینه‌ مشکی طراحی می‌کنند

کار خود را به شرکت‌هایی بسپارید که لوگو را با پس‌زمینه مشکی طراحی می‌کنند؛ زیرا این شرکت‌ها حرفه‌ای‌تر عمل می‌کنند. برخی شرکت‌های غیرحرفه‌ای به این مسئله اهمیت نمی‌دهند. اما شرکت‌های حرفه‌ای این مهم را در نظر می‌گیرند. چون ممکن است صاحب برند در برخی از اوقات بخواهد لوگو را با زمینه شکی و یا خاکستری استفاده کند.

استفاده از لوگو به‌صورت سیاه‌سفید هم یکی از وارد مهمی است که باید در طراحی لوگو مدنظر شرکت ساخت آرم باشد. هر یک از این موارد  نشان‌دهنده حرفه‌ای بودن شرکت و میزان اعتماد به آن است.

چرا باید عملکرد حرفه‌ای شرکت را جدی بگیریم؟

بارها گفته‌ایم که لوگو شناسنامه برند تجاری شما محسوب می‌شود. پس هر چه توسط یک تیم حرفه‌ای‌تر طراحی شود، استانداردهای لوگوی شما بیشتر رعایت شده و شناسنامه شما بیشتر می‌تواند برندتان را پوشش دهد. حرفه‌ای بودن لوگو زمانی مشخص می‌شود که پای تبلیغات به میان بیاید؛ چون تأثیر تبلیغ یک لوگوی خوب می‌تواند جلوه‌ای خاص را به نام تجاری برند بخشیده و قابل‌اعتماد بودن برند را به مخاطب و مشتری معرفی کند.

اگر طراحی لوگوی شمارا یک شرکت حرفه‌ای انجام شود، موفقیت بیشتری حاصل می‌کنید. پس بهتر است نگران هزینه طراحی لوگو نباشید. چون حرفه‌ای بودن لوگو تأثیر مستقیمی برافزایش فروش محصول شما دارد. اگر کمی آینده‌نگر باشید و حرفه‌ای عمل کنید سود از آن شما خواهد بود. بالا بودن فروش برندهای مهم و باکیفیت در دنیا به این دلیل است که لوگوی آن‌ها خوب بوده و مردم به آن برند اعتماد کرده‌اند.

شرکت طراحی لوگو رایان طرح

رایان طرح یکی از شرکت‌های طراحی لوگو است. این شرکت با داشتن تخصص و تجربه، طراحی لوگوی شمارا با در نظر گرفتن استانداردهایی که بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم و با قیمت طراحی لوگو مناسب انجام دهد. طراحی لوگوی حرفه‌ای با تعرفه مناسب در این شرکت، تضمینی است و می‌تواند شمارا با اطمینان به سمت موفقیت سوق دهد.

شرکت سفارش طراحی لوگو

طراحان حرفه‌ای رایان طرح به اصول طراحی لوگو تسلط دارند. آن‌ها با در نظر گرفتن ویژگی‌های یک لوگوی مناسب و استاندارد، لوگوی موردنظر را برای شما طراحی می‌کنند. با اعتماد به شرکت ساخت آرم رایان طرح، یک لوگوی حرفه‌ای برای برندتان طراحی کرده و از تمام رقیبان خود جلو بزنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

شرکت ساخت آرم

شرکت ساخت آرم

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای شرکت ساخت آرم (بهترین شرکت با تحویل فوری)

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!