جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

طراحی لوگو اسم – انواع لوگو

سفارش طراحی لوگو اسم: طراحی لوگو ویژه اسم امروز بسیاری برای نام خودشان در هر زمینه کار می‌کنند چه خدمات چه فروش محصولات تولید محصولات آموزش و همه اینها افراد ترجیح می‌دهند لوگو اسم خودشان را در اختیار داشته باشند تا بتوانند برندسازی را برای اسم خود به خوبی انجام دهند.

اشخاص به چه دلیل لوگو اسم دارند؟

با توجه به اهمیت این موضوع در شرکت طراحی لوگو رایان طرح تصمیم گرفتیم مقاله را به صورت کامل برای توضیح طراحی لوگوی اسم بنویسیم در این مقاله شما متوجه خواهید شد که به چه دلیل لوگو اسم نیاز دارید چگونه می توانید لوگو اسم رو تهیه کنید و اینکه انواع لوگو اسم چگونه هستند.

با طراحی لوگو اسم نامتان را معروف تر می کنید:

وجود داشته باشید افرادی که برای خودشان کار می‌کنند اگر عکاس هستند یا خدمات حرفه ای تری ارائه می کنند یا اینکه محصولی میفروشند هر آنچه که ممکن است ارائه کنند.

طرادی که لوگوی اختصاصی اسم خود را سفارش می دهند تا نامشان را معروف‌تر و زمینه پیشرفت شان را فراهم کنند در واقع گرایان تر با توجه به اهمیت این موضوع راه های سفارش طراحی لوگو اسم را در انتهای مقاله توضیح داده است.

نمونه کار لوگو اسم

چگونه از اسم خود برند بسازیم؟ (برای اعتبار نامتان هیچگاه کار غیر اصولی نخواهید کرد:)

برندینگ امری حیاتی برای هر کسب و کاری است که می‌خواهد تاریخچه طولانی داشته باشد و در همان ابتدا به فراموشی سپرده نشود، که در این بین، خیلی از مدیران و صاحبین کسب و کار، می‌خواهند که برند خود را به واسطه اسم خود طراحی و توسعه دهند تا نه تنها کسب و کار معروفی داشته باشند، بلکه به واسطه برندینگ اسم خود برای این کسب و کار، اعتبار زیادی نیست بدست آوردند تا اگر خواستند زمانی به هر دلیل کسب و کار دیگه ای داشته باشند، به واسطه اعتبار اسم خود در سریع‌ترین زمان ممکن به موفقیت برسند.

با توجه به این موضوع، فردی که می‌خواهد اسم خود را تبدیل به برند نماید، باید دقیقاً طبق اصول برند سازی پیش برود و تمام اصول طراحی لوگو اسم را در طراحی خود پیاده سازی نماید تا بتواند اسم خود را تبدیل به برند نماید که به همین دلیل نیز شما باید این مقاله را تا انتها دنبال نماید تا بتوانید خود را به یک برند جهانی تبدیل نماید.

انواع لوگو اسم چگونه است؟

مانند هر لوگوی دیگر، طراحی لوگو اسم نیز از مدل‌های مختلفی برخوردار می‌باشد که فرد با توجه به نیاز، سلیقه و سیاست‌هایی که برای کسب و کار خود اتخاذ نموده است، اقدام به طراحی لوگو اسم می‌نماید؛ با توجه به موضوعات گفته شده، لوگو اسم به مدل‌های زیر تقسیم بندی می‌شود که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود هر کدام را که می‌خواهید انتخاب نموده و سپس از طریق واتساپ با متخصصین ما در ارتباط باشید تا این لوگو در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما طراحی شود.

  • طراحی لوگو تصویر شخصی

اولین نوع لوگو در مدل طراحی لوگو اسم، لوگو براساس تصویر شخصی فرد است که بسیار محبوب نیز بوده و در خیلی از کسب و کارها استفاده می‌شود تا نه تنها اسم فرد، بلکه تصویر این فرد نیز به خاطر سپرده شود و به بهترین شکل به برند تبدیل شود و تمام اعتبار کسب و کار به خود فرد بستگی داشته باشد و بدون وجود این فرد، کسب و کاری نیز وجود نداشته باشد.

  • طراحی لوگو تایپوگرافی اسم

در نوع دوم، فقط از اسم فرد به شکل تایپوگرافی با فونت و رنگ‌های متفاوت استفاده می‌شود؛ این نوع از برند سازی نیز بسیار محبوب و رایج می‌باشد و خیلی از کسب و کارها مانند گوگل یا آمازون از این مدل برای لوگوی خود استفاده می‌کنند.

  • طراحی لوگو اسم به روش مسکات

نوعی ترکیبی از طراحی لوگو اسم که به واسطه تصویر وکتور شده فرد و اسم او طراحی می‌شود و روشی بسیار محبوب نیز به شما می‌رود، طراحی لوگو اسم به روش مسکات است، در این روش خلاقیت و نوآوری حرف اول را می زند و می‌تواند بیشترین تأثیر را در موفقیت یا شکست لوگو شما داشته باشد؛ با توجه به این موضوع در صورتی که نیاز به این نوع لوگو دارید، می‌توانید با متخصصین ما در ارتباط باشید تا نتیجه کار یک شاهکار هنری باشد که اعتبار اسم شما را به بالاترین نقطه ممکن می‌رساند.

طراحی لوگو نام

زمان طراحی لوگو اسم چقدر است؟

با توجه به سلیقه خود شخص در واقع به سلیقه خود شما می تواند زمان تحویل لوگو اسم اختصاصی تان متفاوت باشد اما در حالت کلی رایان طرح با دقت بالا و کیفیت عالی لوگو را در مدت زمان بهتری به دست شما می رساند که نشان از تلاش رایان تر برای جلب رضایت صددرصدی شما می باشد.

در صورتی که نیازی به انجام سریع طراحی لوگو اسم خود ندارید پیشنهاد می کنیم برای طراح خود مسئله زمان را مطرح نکنید و به او فرصت دهید تا با کیفیت بیشتر و تحقیق و خلاقیت بیشتر لوگو اسم شما را طرح کند در وقت زمان طراحی ذوق اسم را بسیار جدی نگیرید هرچند که تیم رایان طرح در تحویل به موقع طراحی لوگو اسم شهرت دارد.

میخواهید نمونه کار های طراحی لوگو رایان طرح را ببینید؟ > نمونه کار طراحی لوگو

تعرفه سفارش طراحی لوگو اسم چقدر است؟

به دلیل اینکه امروزه تولید لوگو اسم با توجه به نیاز جامعه افزایش یافته تعرفه ها نیز متفاوت است اما رایان طرح این اطمینان را به شما می دهد که قیمت پایانی پروژه بسیار کمتر از آن در شرکت‌های دیگر خواهد بود. قطعاً از تعرفه سفارش طراحی لوگو اسم در رایان طرح راضی خواهید بود.

برای دیدن تعرفه های سفارش طراحی لوگو > مقاله > قیمت طراحی لوگو را مطالعه کنید.

هزینه ای که برای یک لوگو صورت می‌گیرد می‌تواند عمودند بازدهی داشته باشد که در واقع هزینه های اولیه برای لغو مسئله جدی نباشد اما هم رایان تر با توجه به اینکه در تعداد بالاتری کار انجام می‌دهد می‌تواند با هزینه کمتر این طراحی ها را برای شما ممکن سازد در واقع قیمت طراحی لوگو اسم نیز حساسیت به خرج ندهید و بیشتر به کیفیت پروژه نهایی توجه کنید.

بهترین سایت طراحی لوگو اسم

در صورتی که می‌خواهید مانند برندها بزرگ، اعتبار کسب و کار خود را به دوش بکشید و به مهم‌ترین دارایی برند خود تبدیل شوید، باید از خدمات بهترین سایت طراحی لوگو اسم استفاده نماید تا به واسطه طراحی اصولی لوگو اسم شما، زمینه برند شما در سریع‌ترین زمان ممکن فراهم شود که با توجه به این موضوع، می‌توانید از طریق شماره «02191307049» با متخصصین ما در ارتباط باشید.

طراحی آرم اسم

برنامه‌های ساخت لوگو اسم رایگان به چه شکل هستند؟

یکی از روش‌های ساخت لوگو اسم برای برند سازی، استفاده از برنامه‌های رایگان و پولی برای ساخت لوگو است که به شما کمک می‌کند به واسطه چندین طرح آماده، اسم خود را تبدیل به برند نماید که قطعاً در این بین برنامه‌های پولی از امکانات و طرح‌های متنوع‌تری برخوردار هستند و شما خیلی ساده می‌توانید به واسطه این برنامه‌ها اقدام به طراحی لوگو نماید.

اما نکته مهم درباره این برنامه‌ها به ویژه برنامه‌های رایگان، استفاده عمومی از این طرح‌ها و البته گستردگی بسیار پایین آن‌هاست که باعث می‌شود در اکثر موارد طراحی لوگو شما تکراری باشد و برای برندینگ نتوان از این لوگوها استفاده نمود، پس اگر می‌خواهید اسم خود را به برندی قدرتمند تبدیل کنید، بهترین کار استفاده از لوگوهای اختصاصی است که توسط شرکت‌های طراحی لوگو به صورت اختصاصی و با توجه به سلیقه شما طراحی می‌شود.

چرا طراحی لوگو اسم را باید رایان طرح انجام دهد؟

تجربه در امر به طراحی لوگو اسم بسیار مهم است زیرا یک لوگو باید ماندگار باشد و بیان کننده خدمات به همین دلیل شما نیازمند طراحی هستید که تجربه زیادی در این حوزه داشته باشد تیم رایان طرح در طراحی لوگو تجربه بسیار بالایی داشته و می توانند این خدمت را به شما با هزینه پایین تر از بازار و مدت زمان کمتر نسبت به سایر طراحی ها ارائه کنند.

کلام آخر ما برای شما

امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید طراحی لوگو اسم یکی از مواردی است که امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته و لازم می‌دانستیم که مقاله آن را برای تان بنویسید که بعد از اینکه معرفی کامل خدمت شما ارائه کردیم راه‌های ثبت سفارش را نیز گفتیم دلیل استفاده از خدمات رایان طراح را نیز بیان کردیم.

سفارش طراحی لوگو اسم
برای سفارش طراحی لوگو به شماره 09229026345 پیام بدهید.

خدمات های گرافیکی در رایان طرح با بهترین تجهیزات انجام میشود. با توجه به توضیحاتی که ارائه شد اگر تمایل دارید سفارش طراحی لوگو اسم خود را در رایان طرح ثبت کنید پیشنهاد می کنیم از طریق دکمه سمت راست پایین صفحه شماره پشتیبانی رایان طرح در واتساپ مراجعه کنید.

4.7/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو اسم

طراحی لوگو اسم

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای طراحی لوگو اسم – انواع لوگو

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!