جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سفارش طراحی لوگو هیئت مذهبی – طراحی آرم مذهبی

طراحی لوگو هیئت مذهبی و نکاتی که باید رعایت شود

در طراحی لوگو هیئت مذهبی مثل طراحی لوگو برای کسب و کار های دیگر بحث برند سازی مطرح نمی باشد، تنها هدف از طراحی لوگو هیئت مذهبی نشانه گذاری و تمایز بین مراکز مذهبی مانند: هیئت ها، مساجد، امام زاده ها، دسته های عزاداری و.. می باشد.

یک طراح لوگو حرفه ای به خوبی می داند که هر کسب و کاری به چه نوع طراحی لوگویی نیاز دارد، و برای هر شغل و صنفی مطابق با ماهیت کار خود نسبت به طراحی لوگو اقدام می کند‌، و برای طراحی لوگو مذهبی نمی توان از همان روش طراحی لوگو های تجاری و بازرگانی استفاده نمود. طراحی لوگو باید بتواند با قدرت درک و تحلیل خود و با استفاده از اشکال و تصاویر خلاقانه‌ و جذاب خود، بهترین لوگو را مطابق خواست شما طراحی کند.

آرم هیئت مذهبی از متفاوت ترین نوع لوگوها محسوب می شود، باید این طراحی لوگو را به طراح لوگو حرفه ای و زبده بسپارید تا طرحی خاص و اصولی برای شما طراحی کند. لوگو هیئت مذهبی باید به گونه ای طراحی شود که برای چاپ در بیلبورد ها، چاپ روی لباس، چاپ روی لیوان و کارت ویزیت ها محدودیت نداشته باشید.

تاثیر تایپوگرافی در طراحی لوگو هیئت مذهبی

تایپوگرافی، هنر چیدمان تایپ، هنر پردازش متن، هنر نوشتن کلمه یا جملات بسیار کوتاه برای رسیدن به یک زبان تصویری و رسانه های چاپی است. تایپوگرافی سعی بر این دارد که با تغییر و چیدمان مناسب کلمات هویت ویژه ای به کلمات ببخشد و باعث ایجاد بار معنایی بیشتری به لوگو و کلمات می شود.

پیشنهاد می کنیم در هنگام سفارش طراحی لوگو برای هیئت، از تایپوگرافی استفاده نمایید زیرا تایپوگرافی همواره به خاص و متمایز بودن و زیبایی فونت طراحی شما کمک بسزایی می کند و باعث می شود که امکان کپی برداری از لوگوی شما به حداقل برسد، تایپوگرافی در کنار اشکال و تصاویر در طراحی لوگو جذابیت خاصی را ایجاد می کند و باعث استقبال سایر افراد جامعه و از هر قشری می شود.

ترکیب بندی مناسب در تایپوگرافی مذهبی با نرم افزار فتوشاپ دارای اهمیت بسیاری است و موجب می شود اثر هنری متفاوتی خلق شود.

تایپوگرافی در طراحی لوگو هیئت مذهبی سعی می کند تا با استفاده از چیدمان مناسب حروف با استفاده از تایپوگرافی مفاهیم مذهبی را بهتر و مفهومی تر به افراد منتقل نماید.

تایپوگرافی با استفاده از ترکیب حروف و استفاده صحیح و به جا از فونت های مناسب باعث خلق ترکیب جدید از لوگوی هیئت مذهبی می شود.

لوگو هیئت مذهبی
سفارش طراحی لوگو هیئت مذهبی

لوگو مذهبی چگونه باید طراحی شود؟

در طراحی لوگوی هیئت مذهبی هرگز نباید از فونت های عروسکی و فانتزی استفاده شود، و با توجه به نوع فعالیت باید از فونت های: کوفی، ثلث، نستعلیق، عثمان طه، شکسته نستعلیق، اسلیمی قرآنی، نسیبه، و فونت نسخ استفاده کرد.

زیرا این فونت ها به طراحی لوگو های هیئتی حال و هوای مذهبی ایجاد می کند و باعث می شود مخاطب در نگاه اول متوجه نوع کسب و کار و مفهوم لوگو شود.

نکته دیگری که باید هنگام طراحی لوگو مذهبی در نظر داشته باشید، استفاده از رنگ در طراحی لوگو هیئت مذهبی است، مراسمات عاشورایی، مراسمات ماه رجب و ماه شعبان و شب های قدر رنگ های مخصوص به خود را دارا می باشند، که با توجه به نوع مراسمات باید از رنگ ها استفاده کرد.

لوگو هیئت مذهبی، از آن دسته طراحی گرافیک است که به دلیل تاریخی بودن در طول گذشت زمان نیازی به انجام تغییرات در طراحی ندارد، و با پیشرفت تکنولوژی طراحی لوگو نیاز به تغییر کردن ندارد.

استفاده از رنگ در طراحی لوگو هیئت مذهبی

از دیگر موضوعاتی که برای طراحی لوگو هیئت مذهبی باید مورد توجه قرار بگیرد، استفاده اصولی از رنگ های مناسب این طراحی است.

باید بدانید که در طراحی لوگو تنها سه رنگ سبز و قرمز و مشکی مورد استفاده قرار می گیرد، رنگ مشکی نماد حزن و اندوه ، رنگ سبز نماد اقتدار و شکوه و سید بودن امام ها و رنگ قرمز بیانگر شهادت و خون ریزی می باشد. و شما می توانید بر حسب نیاز و سلیقه خود یکی از این رنگ ها و یا همه آن را در طراحی لوگو به کار ببرید.

اگر خواهان استفاده از رنگ سفید در این طراحی هستید، بنابراین باید پس زمینه را از رنگ های تیره انتخاب کنید، تا رنگ سفید جلوه خوبی در طراحی داشته باشد.

در این نوع طراحی بهتر است که از یک رنگ استفاده‌ کنید زیرا استفاده از رنگ های متفاوت لوگو را از موضوع اصلی دور می کند.

شما می توانید به طراحان و متخصصان طراحی لوگو مذهبی اعتماد کنید تا آنها با استفاده از دانش و آگاهی های خود بتوانند بهترین رنگ بندی را بر روی لوگو و آرم هیئت مذهبی شما اجرا کنند، تا لوگو با موضوع تناسب و هماهنگی داشته باشد.

استفاده از فونت مناسب

فونت در لوگوی هیئت مذهبی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و در هنگام طراحی باید به این موضوع دقت شود، برای آرم هیئت مذهبی هیچگاه نباید از فونت های فانتزی و زننده استفاده نمایید زیرا این نوع فونت ها موضوع اصلی که به خاطر آن اقدام به طراحی لوگو کرده اید را زیر سوال می برد.

باید در طراحی لوگو هیئت مذهبی از فونت های تاریخی و استانداردی استفاده شود که بیانگر جدیت موضوع و مفهوم لوگو باشد.

همچنین می توانید فونت های عربی مثل فونت کوفی و علائم نگارشی زبان عربی مثل فتحه و کسره و… استفاده کنید تا لوگو بیانگر جزئیات بیشتر باشد.

استفاده از عناصر گرافیکی نیز مانند آیکون ها، پرچم ها، نماد دست، مسجد، خون، و… را در این طراحی به کار بگیرید.

استفاده از المان ها و طراحی های لوگو سه بعدی نیز به لوگو هیئت مذهبی شما جان تازه ای می بخشد.

فونت هایی که در این نوع طراحی لوگو به کار می گیرید، باید القا کننده حس مثبت به مخاطبان باشد و با توجه به نوع فعالیت هیئت مذهبی، مساجد و مراکز مذهبی باید طراحی شود.

به عبارتی طراحی لوگو هیئت مذهبی باید به گونه ای تولید شود که باعث ایجاد جذب و ترغیب  در بین مخاطبان گردد.

نمونه کار لوگو هیئت مذهبی

استفاده از وکتور ها در طراحی لوگو مذهبی

وکتور ها نقش اساسی در لوگو هیئت مذهبی دارند، طراح لوگو باید این وکتور ها را با توجه به طرح های اسلیمی و همچنین طرح های مذهبی  مورد استفاده قرار دهد.

اگر از تصاویر در طراحی لوگو استفاده می کنید باید تصاویر مینیاتوری، مذهبی_اسلامی، و تاریخی باشند.

مثلا نقش هایی که بر روی کاشی های مراکز مذهبی و بنا های تاریخی ایجاد شده است، کار های مذهبی است که ریشه در اسلامی بودن فرهنگ مردمان گذشته ما دارد و نمایانگر تعصبیات مردم در تاریخ کشورمان دارد، ما با مشاهده این طرح ها در اولین نگاه متوجه مذهبی بودن فضای این بناهای تاریخی می شویم، بنابراین طراحی لوگو حرفه ای برای هیئت مذهبی نیز باید طوری طراحی شود که مخاطب با اولین نگاه متوجه مذهبی بودن موضوع شود.

سفارش طراحی لوگو هیئت مذهبی

جمع بندی

لوگوی هیئت مذهبی از آن دسته طراحی هایی است که هر فردی با مشاهده آن متوجه معنا و مفهوم آن می شود، طراحی لوگو با استفاده از اصول و نکات مهمی طراحی می شود که آن را از سایر لوگو ها متمایز و می کند و مخاطبان به خوبی می توانند متوجه موضوع و ماهیت آن شوند.

برای سفارش طراحی لوگو هیئت مذهبی می توانید با مراجعه به سایت رایان طرح از نمونه کار ها دیدن کنید و با متخصصان و کارشناسان طراحی لوگو تماس حاصل فرمایید.

قیمت طراحی لوگو هیئت مذهبی به دو دلیل متغییر می باشد، لوگو مذهبی به دو دسته خاص و عمومی تقسیم بندی می شوند، لوگو های خاص به دلیل حرفه ای بودن نیاز به دقت بیشتری برای درک موضوع دارد و معمولا به مدت بیشتری در ذهن مخاطب ماندگار می شود، لوگو های عمومی برای تمام مردم جامعه قابل فهم است؛ اگر به دنبال طراحی لوگو ارزان هستید می توانید از لوگو های عمومی استفاده نمایید.

4.7/5 - (12 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

طراحی لوگو هیئت مذهبی

طراحی لوگو هیئت مذهبی

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای سفارش طراحی لوگو هیئت مذهبی – طراحی آرم مذهبی

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!