جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بهترین دوره طراحی لوگو کدام است؟! مقایسه 4 دوره جدید

معرفی بهترین دوره طراحی لوگو ایران : طراحی لوگو با یکی دیگر از مقالات رایان طرح در خدمت شما هستیم؛ در این مقاله در واقع برای شما لوگو را توضیح داده و سپس دلیل نیاز هر شخص، هر برند و هر شرکت به لوگو را توضیح خواهیم داد. سپس در واقع برای شناخت بهتر از لوگو انواع آن را به اختصار معرفی می کنیم و با خدمات رایان طرح شما را بیشتر آشنا خواهیم.

نکته :بروزرسانی جدید : با توجه به درخواست زیاد برای دوره خصوصی طراحی لوگو تصمیم گرفتیم که برای هنرجویانی که خیلی مشتاق به یادگیری هستند به صورت خصوصی فقط برای ده نفر (‌هر نفر به صورت جدا)‌ دوره طراحی لوگو را برگزار کنیم.

شیوه برگزاری به شکل آنلاین و حضوری است. عزیزانی که در تهران هستند در طی ده جلسه آموزشی دو ساعته (انتخاب ساعت و روز با هماهنگی هنرجو ) می توانند این دوره را بگذراند؛ ظرفیت جلسات خصوصی طراحی لوگو حضوری فقط ۵ نفر است و بعد از اتمام تکمیل ظرفیت هنرجو جدیدی نخواهیم گرفت.هزینه دوره آنلاین طراحی لوگو و آرم به صورت خصوصی و حضوری ۶/۹۷۰ ت است که با تخفیف به ۴/۹۷۰ت میتوانید در این جلسه حضوری شرکت کنید.برای هماهنگی و رزرو کلاس با شماره 02191307049 تماس بگیرید.

عزیزانی که امکان برگزاری کلاس به صورت حضوری را ندارند و تمایل به شرکت در جلسات خصوصی و آنلاین طراحی لوگو  دارند میتوانند در طی پانزده جلسه آموزشی یک ساعت و نیمه به صورت خصوصی طراحی لوگو را  به صورت اصولی یاد بگیرند.فیلم هر جلسه به صورت با کیفیت در اختیار هنرجو قرار میگیرد و ارتباط مستقیم با مدرس دوره دارید. ظرفیت کلاس خصوصی لوگو آنلاین  فقط ۵ نفر می باشد و بعد از تکمیل ظرفیت به هیچ وج هنرجوی جدیدی نخواهیم گرفت. هزینه شرکت در کلاس خصوصی طراحی لوگو ۵/۹۷۰ ت است که با تخفیف میتوانید ۴/۲۹۰ ت پرداخت کنید. برای رزرو کلاس با شماره 02191307049 در روز های کاری تماس بگیرید.

 

تا انتهای مقاله همراه ما باشید دوره های طراحی لوگو در سطح وب رو با هم بررسی می‌کنیم و همان گونه که شما نیاز دارید مقایسه خواهیم کرد.

در پایان این معرفی ها قطعاً شما دوره مورد نظر برای طراحی لوگو حرفه‌ ای را پیدا خواهید کرد و امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شود.

ویژگی های انتخاب یک دوره طراحی لوگو حرفه ای

  • همراه پشتیبانی آنلاین با مدرس دوره
  • همراه با تمرین و بررسی تک تک تمرینات توسط استاد دوره
  • شروع از قدم صفر تا حرفه ای شدن هنرجو
  • آموزش بازاریابی و افزایش سفارش طراحی لوگو
  • آموزش نحوه پرزنت لوگو و ارائه و متقاعد سازی کارفرما

چرا در دوره طراحی لوگو شرکت کنیم؟

به دنیای گرافیک علاقه‌مند هستید و یا می خواهید درآمد زیادی داشته باشید، اگر که وارد فضای طراحی لوگو شده اید. با شرکت در دوره های طراحی لوگو مخصوصاً دوره های حرفه ای شما راه درست ورود به بازار کار را آموزش خواهید دید بعد از آن در آمد شما شروع میشود یعنی چه شما یاد میگیری چگونه مشتری داشته باشید در دوره ها بهترین نکات را یاد می گیرید و خودتان را برای ایجاد تغییر در درآمد و ذهنیت خود آماده می کنید.

شرکت طراحی لوگو رایان طرح بهترین دوره های طراحی لوگو را برای شما معرفی کرده است می‌تواند از طریق ثبت نام در این دوره ها حتی اگر در سطح صفر به سر می برید و خودتان را به صد کامل برسانید.

فهرست ها و در واقع عناوین دوره ها مشخص است همه ی آن ها چگونگی ارتباط با مشتری را به خوبی نوشته اند در در این مقاله چگونگی ثبت قرارداد برای طراحی لوگو با مشتری جامع ترین آموزش برای ثبت قرارداد را نیز برایتان نوشته ایم.

به ترتیب آنچه که برای فعالیت در این حوزه لازم است، را در این دوره‌ها آموزش خواهید دید و در طول دوره ها نمونه کارهای اولیه و قابل قبولی برای خودتان خواهید داشت که سبب جذب مشتری نیز می شود.

در ادامه مقاله بررسی دوره های طراحی لوگو در سطح وب با رایان طرح همراه باشید.

1-دوره طراحی لوگو دیزیار

اگر به دنبال یک دوره حرفه ای طراحی لوگو هستید به  شما دوره های طراحی لوگو سایت دیزیار را پیشنهاد می کنیم. این وب سایت دارای سه دوره با نام های دوره آموزش طراحی لوگو با دست و دوره آموزش ایده پردازی لوگو  و یک دوره جامع تخصصی طراحی لوگو می باشد .دوره طراحی لوگو

که دوره طراحی لوگو تخصصی این سایت؛ شامل 37 جلسه و 104 درس است که 3 جلسه ازمون میان دوره برای سنجش پیشرفت هنرجو ها برگزار می شود هزینه این دوره یک میلیون و پانصد هزارتومان است که با پرداخت این هزینه شما 90روز امکان ارتباط با استاد و رفع اشکال را از طریق پنل کاربری خود دارید. قابل ذکر است که در پایان دوره برای شما گواهی اتمام دوره صادر خواهد شد و با پست برای شما ارسال خواهد شد.

اگر می خواهید اطلاعات دقیق و کامل تری از دوره طراحی لگو دیزیار به دست آورید ویدیو زیر را تا انتها مشاهده کنید.

 

 

برای ورود به سایت دیزیار و دیدن توضیحات بیشتر کلیک کنید 

2-دوره طراحی لوگو اصولی

مدرس این دوره احلام خالدی نژاد می باشد که موسسه سایت آموزشی گره را بر عهده دارد. بنابر گفته این سایت این دوره طراحی لوگو حاصل یک سال تلاش تیم قدرتمند این آکادمی می باشد. که به صورت آموزش صحیح و اصولی برای تمام علاقه مندان به حوزه طراحی لوگو و گرافیگ فراهم کرده اند.

 

بعد از تهیه این دوره شما می توانید لوگو تایپ تصویری و تلفیقی طراحی کنید و انواع لوگو و برند سازی را بدانید و به کارفرما خود ارائه دهید. یکی از مزیت های که این دوره نسب به سایر دوره های دیگر طراحی لوگو دارد این است که اصول ارتباط با مشتری و برند سازی را به خوبی یاد خواهید گرفت زیرا مدرس این دوره ؛ یک طراح لوگو حرفه ای می باشد ضمانت بازگشت وج بدون ریسک این دوره شما را شاید وسوسه کند که این دوره را نسبت به سایر دوره های دیگر ترجیح دهید و با خیال راحت این دوره را تهیه کنید البته لازم به ذکر است که این ضمانت بازگشت وجه بدون ریسک؛ در صورت طی کردن و گذراندن کل دوره و انجام فعالیت های تمرینی می باشد پس حواستان به این موضوع باشد.

برای خرید و تهیه این دوره کلیک کنید

3- دوره طراحی لوگو (مدرسه هنری)

یکی دیگر از دوره های پروژه محور سایت طراحی لوگو مدرسه هنری که کاملا با فهرست جامع و کامل خود دانشجویان کاربلدی را خواهد داشت. مطالب به ترتیب برای شما آموزش داده خواهد شد. و توسط تمرین هایی که در هر جلسه برای شما داده می شود باعث می شود که به صورت واقعی خود را بیازمایید.

دوره طراحی لوگو (مدرسه هنری)

با توجه به پروژه محور بودن آموزش ها شما نمونه کار های بسیاری در انتها آموزش خواهید داشت. اشکالات احتمالی شما پاسخ داده شده است. همچنین می توانید از طریق برقراری ارتباط با مدرس اشکالات خود را برطرف کنید.

پایان این دوره آموزشی طراحی لوگو حرفه ای برای شما بسیار مفید واقع خواهد شد. در انتهای دوره از کاری که کرده اید راضی خواهید بود و قطعا نتیجه سرمایه گذاری خود را بر روی این زمینه خواهید دید.

نتیجه این دوره چه خواهد بود؟

در کنار اینکه شما علم آموخته اید، شما صاحب تجربه کاری شده اید! جالب است! با شرکت در این دوره که در سایت مدرسه هنری دانشجویان بسیاری دارد،کار های مختلف هنری در حوضه طراحی لوگو انجام خواهید داد و قطعا آنچه که بازار کار از شما می خواهد را انجام خواهید داد.

بعد از اینکه مهارت در طراحی لوگو را به کمک این دوره افزایش دادید؛ برای ورود به بازار کار شما از نمونه کار هایی که در طول دوره انجام خواهید داد استفاده کرده و مشتریان خود را متوجه حرفه ای بودن در کارتان خواهید کرد.

صاحبان کسب و کار و افراد نیز با توجه به اینکه از اهمیت چنین کار های حرفه ای آگاهی دارند، در هنگام پرداخت مبلغ متوجه ارزش کار خواهند بود.

  • دوره طراحی لوگو به صورت آنلاین نیز برگزار می شود.
  • نام استاد : آرش سلطانعلی
  • تعداد جلسات دوره : ۱۰ جلسه 2 ساعته

ورود به صفحه ثبت نام دوره طراحی لوگو مدرسه هنری

4- دوره طراحی لوگو ( اینورس )

داشنجویان مدسه اینورس در دوره طراحی لوگو یاد خواهند گرفت که چگونه از مشتری سفارش بگیرند، متوجه سلیقه مشتری شوند و کار را با توجه به چهارچوب موردنظر با اصولی ترین ابزار و کیفیت بالا به اتمام برسانند.

دوره طراحی لوگو ( اینورس )

ابزار استفاده شده در این دوره:

  • نرم‌افزار Adobe Illustrator
  • پیش نیاز های ای دوره طراحی لوگو:
  • آشنایی با طراحی گرافیک
  • مهارت اتود دستی زدن
  • آشنایی با نرم‌افزار Adobe Illustrator
  • در این دوره دانشجویان دو پروژه کامل طراحی لوگو را انجام خواند داد که بعد ها به عنوان نمونه کار می توانند آنها را ارائه کنند.

 

در پایان این دوره چه خواهد شد؟

در این دوره آشنایی اولیه با لوگو صورت می گیرد، بعد از این دوره شما شناخت کاملی از لوگو و ابزار های طراحی آن خواهید داشت. در نهایت بعد از ایجاد آشنایی کامل می توانید در دوره های حرفه ای تر و تخصصی تر برای ارتقا سطح خود استفاده کنید. البته که در این دوره نیز طراحی های گرافیکی لوگو را انجام خواهید داد.این دوره واقعا دوره بسیار با کیفیتی است و از چند دموی که در درون دوره بصورت رایگان قرار داده اند متوجه این موضوع خواهید شد.و فیلم زیر نیز میتواند به شما نیز برای تهیه این دوره طراحی لوگو نیز یک دید بسیار درستی بدهد.

 

  • ۷ فصل و ۲۱درس
  • مدت زمان ویدیوی آموزشی: ۵ ساعت
  • مدت زمان مورد نیاز برای تمرین: ۲۵ ساعت
  • سطح: آشنایی
  • گواهی پایان دوره دارد
  • مدرس: خشایار تیموری

ورود به صفحه ثبت نام دوره طراحی لوگو اینورس

 

خدمات رایان طرح را بیشتر بشناسید

رایان طرح با ارائه خدمات حرفه ای گرافیکی از جمله طراحی سایت و لوگو در خدمت شما است همچنین می توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره برای ورود به این حوضه با پشتیبانی ما تماس بگیرید. قیمت طراحی لوگو در وب سایت ما بگونه تنظیم شده است تا منصفانه ترین تعرفه در بین سایت های طراحی لوگو باشد.

 

طراحی لوگو چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم که طراحی لوگو، نشانه گرافیکی از آنچه که شما انجام می دهید است؛ در واقع شما با راه های متفاوتی می توانید به مخاطبانتان پیغام برسانید؛ این راه ها می تواند شامل ارسال لیستی از خدمات شخص و یا شرکت باشد و یا اینکه توضیح خدمت برای شخص هر مشتری! اما بهترین راه طراحی لوگو و بیان کردن خدمات با تصویر اختصاصی (لوگو) شخص شما و یا شرکتتان می باشد.

نشان گرافیکی از شرکت‌های بزرگ تا تجارت های کوچک مهم ترین عامل پیشرفت هستند. یک آنلاین شاپ اینستاگرامی یا یک کانال خبری همه برای ارائه اختصاصی مطالب و شناخت بهتر بایست، این نشانه گرافیکی و درواقع لوگو را داشته باشد. زمانی که رایان طرح طراحی لوگو را انجام بدهد، رسالت واقعی یک لوگو به خوبی انجام خواهد شد و در واقع خلاقیت در اون لوگو در ذهن مخاطبان تان ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

زمانی که شما وارد این صفحه شده اید به دنبالت دوره طراحی لوگو آنلاین هستید به همین منظور در در ادامه شما را متقاعد خواهیم کرد که قطعاً در یک راه درستی قرار گرفته اید و یک مقاله کاملی را می خوانید.

 

انواع لوگو کدامند؟

لوگو تایپوگرافی

نام نوشتاری، تایپوگرافی، لوگو تایپ یا Word mark  برای برند هایی با اسم کوتاه دو کلمه ای استفاده می شود که برای طراحی لوگو اشخاص نیز از این دسته لوگو ها استفاده می شود.

لوگو تصویری

علائم تصویری، سمبل، آیکون، پیکتوگرام یا Pictorial mark تصاویر مرتبط با حوضه فعالیت شخص در این نوع از لوگو برای طراحی استفاده می شوند.

لوگو انتزاعی

لوگوهای انتزاعی یا Abstract یک نوع خاص از لوگو های تصویری هستند. در این نوع از لوگو ها طراحی با استفاده از تصاویر غیر مرتبط به کار استفاده می شود که صرفا بیان کننده یک داستان و یا سرگذشتی هستند.

لوگو انتزاعی چیست؟ و چگونه باید آن را طراحی کرد؟ مقاله طراحی لوگو انتزاعی (تحویل در سریعترین زمان) مطالعه کنید.

لوگو مسکات

مسکات یا Mascot یک شخصیت است. تصویر وکتور شده خودتان و یا کسب و کارتان در واقع شخص خود شما می توانند به کمک این نوع از لوگو چهره برندتان شوید.

برای اینکه اطلاعات بیشتری از مسکات به دست آورید مقاله مسکات چیست و چه تاثیری در برند دارد؟ را مطالعه کنید.

لوگو ترکیبی

لوگو ترکیبی یا Combination زمانیکه لوگوهای با لوگو های تایپی برای خلق یک لوگو جدید کنار هم قرار بگیرند در واقع شما از نوع لوگو ترکیبی استفاده کرده‌اید.

بررسی دوره های طراحی لوگو در سطح وب

با توجه به اهمیت بالای لوگو برای کسب و کار و تجارت ها افراد برای شرکت‌ها و یا به صورت شخصی برای خودشان لوگوهایی سفارش می‌دهند و در برندسازی نام شان استفاده می کنند.

با توجه به اهمیت لوگو در بیان هویت شرکت و یا شخص، طراحی آن از ارزش بالاتری برخوردار است و در واقع برای طراحی آن بایست علم و تجربه زیادی کسب کرد و به همین دلیل است که دوره های طراحی لوگو افراد موفق در سراسر وب برگزار می‌شود و می‌تواند برای به شما جویای علم مفید واقع شود.

دوره های طراحی لوگو برای چه کسانی مفید هستند؟

اگر فارغ التحصیل در رشته های طراحی گرافیک و… باشید یا اینکه در یک موسسه و یک آژانس تبلیغاتی شاغل هستید و در صورت به حوزه طراحی علاقه مند هستید این دو را برای شما مفید خواهند بود.

در دوره های طراحی لوگو با فتوشاپ و نرم افزارهای فوق حرفه ای مرتبط دیگر آشنا میشود برای طراحی لوگو حرفه ای در سطح وب دوره هایی برگزار می‌ شود که در این مقاله آنها را برای شما معرفی خواهیم کرد.

جمع بندی مقاله

در یک مقاله جامع برایتان طراحی لوگو و دلایل سفارش یک لوگو را گفتیم. با توجه به اهمیت بالای طراحی لوگو برای صاحبان مشاغل مختلف متقاعد شدید که وارد حوضه بسیار پردرآمدی شده اید. دوره های برتر سطح وب را معرفی کردیم و امیدواریم بعد از استفاده از آنها در آن جایگاهی که خواسته اید قرار بگیرید.

امیدواریم این مقاله معرفی کننده دوره های آموزش طراحی لوگو ارزان و حرفه با فتوشاپ و ایلوستریتور برایتان بوده باشد. می توانید از این مقاله برای مقایسه و انتخاب دوره مورد نظر استفاده ببرید. رایان طرح بهترین موارد را در سراسر وب برای  شما جمع آوری کرده است.

4.5/5 - (6 امتیاز)

11 دیدگاه دربارهٔ «بهترین دوره طراحی لوگو کدام است؟! مقایسه 4 دوره جدید»

  1. علی یارمحمدی

    سلام شما که این دوره ها رو معرفی کردین خودتون بررسی کردین اصلا کسی که داره یاد میده خودش سواد طراحی داره یا نه دوره گرافیستار و خالدی نژاد واقعا بسیار ضعیف هست پول که هدر میره هیچ وقت هم هدر میره من ی اشتباهی کردم گول قیمت و تخفیفی که داده بودن خوردم یکی باید به خودشون طراحی لوگو یاد بده ۴ تا نمونه کار بدرد بخور ندارن بعد اومدن اموزش طراحی لوگو گذاشتن
    این کار شما هم که بدون تحقیق معرفی کردین چیزی جز حق الناس نیست خیلی ها رو گمراه می کنید
    به خاطر سئو ارزش نداره که هر مطلبی بذارین خیلی نمیان بهتون بگن ولی لعن و نفرینش می مونه

    موفق و سلامت باشین

    1. امید کریمی

      دوست عزیز:ضمن تشکر از شما
      همانطور که میدانید دوره های طراحی لوگو بسیار کم هستند.
      و این مقاله بیشتر معرفی این دوره ها هستند.
      تا شما با هم مقایسه کنید و ببینید کدام یک خوبه.
      و در این مقاله ما هیچکدام از دوره ها رو تایید نکردیم که هنرجوی عزیزی شرکت کند.

  2. عرفان سعیدی

    جالب اینجاست اکثر کسانی که از یه برند بد تعریف می کنند اصلا محصول اون سایتو تهیه نکردند
    اتفاقا من دوره طراحی لوگوی گرافیستار رو 8 ماه پیش تهیه کردم و نسبت به قیمتش محتوای خوب و پروژه محوری داشت
    وظیفه ی خودم دونستم اینو بگم
    امید است که آگاه شوید

    1. امیرحسین

      دوره اینورس هم افتضاحه پولمو ریختم تو جوب

    2. امیرحسین

      موافقم اینورس افتضاحه دوره پرولوگو خیلی عالی بود بعدا دیزاینر هم میخوام بگیرم

    1. خیلییییی عالیهعهههه دوره دیزیار عالییییییی دوره دیزیار رو بگیرید من دارم خیلی خوبه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

دوره طراحی لوگو

دوره طراحی لوگو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای بهترین دوره طراحی لوگو کدام است؟! مقایسه 4 دوره جدید

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!