جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

لوگوی متحرک؛ چگونه لوگوی متحرک بسازیم

لوگوی متحرک از ابزارهایی است که توسط صاحبان کسب و کارها، برای تبلیغات برند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با شکل‌گیری شبکه‌های اجتماعی و حضور افراد در آنها، استفاده از لوگو متحرک به عنوان شیوه‌ای نو برای عرض اندام برندهای تجاری، در اولویت صاحبان شرکت‌ها قرار گرفت. این روزها سفارش طراحی لوگو متحرک برای تبلیغات در فضای مجازی، دغدغه صاحبان کسب و کارها برای عقب نماندن از بازار رقابت است. اگر شما هم به دنبال این هستید که بدانید آرم متحرک چیست و چگونه ساخته می‌شود با ما همراه شوید.

رایان طرح با قیمت پایین طراحی لوگو اسم شما را انجام خواهد داد. تیم حرفه ای ما توانایی انجام بهترین کار ها در مدت زمان کم را دارد و پیشنهاد ما به شما برای سفارش طراحی لوگو برقراری تماس با شماره تلفن 02191307049 می باشد.

لوگوی متحرک چیست؟

لوگو متحرک یا لوگوموشن یکی از ابزارهای مدرن برای معرفی برند و برندسازی است. استفاده از این ابزار حرفه‌ای و قدرتمند سبب می‌شود که شخصیت برند شما نیز جلوه‌ای حرفه‌ای به خود بگیرد و اهمیت آن بیشتر شود. لوگوی متحرک مسیر پیشرفت برندها را به کمترین زمان ممکن می‌رساند. شاید باورتان نشود اما این روزها بیش از ۸۵ درصد از صاحبان کسب و کار از لوگو متحرک استفاده می‌کنند. مشتریان برندها هم یاد گرفته‌اند که پیش از خرید، ابتدا ویدئوهای برندها، ابتدا اطلاعاتی در مورد محصول آن برند به دست بیاورند و سپس آن محصول را یا کالا را خریداری کنند.

لوگوی متحرک به راحتی انتظارات مشتری را برآورده می‌کند. با نمایش دادن لوگو متحرک در صورتی که داستانی جذاب روی لوگو اجرا شود، ذهن مشتری به راحتی درگیر می‌شود و تصمیم می‌گیرد که محصول مورد نظر را خریداری کند.

روش‌های طراحی لوگوی متحرک

آرم متحرک، همانطور که از نامش پیداست تصویری از برند شرکت را از حالت ایستایی به حالتی پویا و متحرک تبدیل می‌کند. این تصویر متحرک در یک ویدئوی کوتاه به مشتری ارائه می‌شود و مخاطب را جذب خود می‌کند. برای ساخت یک لوگوی متحرک از دو شیوه دو بعدی و سه بعدی استفاده می‌شود. تصویر دو بعدی امکان چرخش به بالا و پایین یا چپ و راست را دارد؛ اما قالب سه بعدی یک جلوه حجیم را ایجاد می‌کند.

روش اول چرخش است که برای تصویرهای دو بعدی به کار می‌رود که امکان چرخش در آن امکان‌پذیر است و تصویر را با حرکت دادن به اطراف و چرخاندن به دور محور خود، متحرک می‌کند. این روش جزو روش‌های ساده برای متحرک سازی لوگو است که در تبلیغات تجاری از آن استفاده می‌شود.

روش دوم، ناپدید شدن است. این روش لوگوی شما را رمزآلود نشان می‌دهد و لوگوی شما را در مقابل چشمان مشتریان ظاهر و ناپدید می‌کند. این لوگو بیننده را جذب می‌کند که کلیپ را تا پایان مشاهده کند تا ببیند پایان کار چه می‌شود.

روش سوم، دگرگونی است. این روش برای فریب دادن مخاطب استفاده می‌شود و در آن، تبدیل کردن لوگو اساس کار است. در این روش چندین نماد در یک ویدئوی کوتاه نمایش داده می‌شوند. این روش را موثرترین روش برای طراحی لوگوی متحرک دانسته‌اند.

روش چهارم، روش جایگزینی است. در این روش نیز یک لوگو به لوگوی دیگر تبدیل می‌شود اما عناصر در آن سریعتر تغییر می‌کنند.

کجا از لوگوی متحرک استفاده کنیم؟

شبکه‌های اجتماعی جایی است که شما می‌توانید لوگوی متحرک برندتان را در آن به نمایش بگذارید. امروزه بسیاری شرکت‌ها با استفاده از ظرفیت اینستاگرام، نشان متحرک خود را نمایش می‌دهند و مشتری را جذب محصولات خود می‌کنند

وب‌سایت‌ها بهترین جا برای تبلیغات شرکت شما هستند. لوگوی متحرک برند شما اگر در یک وب‌سایت مشهور قرار بگیرد” می‌تواند بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد و بر مشتریان برندتان بیفزاید.

یوتیوب، تیک توک و نرم‌افزارهای مشابه آنها مکانی برای نمایش دادن لوگوی متحرک هستند. در این اپ‌ها می‌توانید لوگوی متحرک برندتان را بدون محدودیت خاصی در معرض دید قرار دهید و از مزایای آن بهره ببرید.

چه نرم‌افزارهایی برای طراحی لوگوهای متحرک استفاده می‌شوند؟

ابزارها و نرم‌افزارهایی که برای طراحی لوگوهای متحرک به کار می‌روند حرفه‌ای هستند. استفاده از این نرم‌افزارها مطابق با تخصص، نیاز و سلیقه فردی، کاربرد دارد؛ اما مهم‌ترین ابزارهایی که برای طراحی لوگو ارزان متحرک به کار می‌روند عبارتند از:

فتوشاپ را می‌توان معروفترین برنامه برای طراحی گرافیک دانست. از این نرم‌افزار برای ویرایش و تولید ویدئوهای لوگوی متحرک استفاده می‌شود. این کار بیشتر توسط گرافیست‌های حرفه‌ای انجام می‌شود.

ایلوستریتور یکی دیگر از نرم‌افزارهای طراحی است که شرکت ادوبی سازنده آن است و برای شکل دادن حرکت‌ها و ایجاد طرح‌های شخصیت‌پردازی در لوگوهای متحرک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

افترافکت‌ها جزو ابتکارات شرکت‌های آمریکایی در زمینه طراحی هستند. این نرم‌افزارها بسیار تخصصی و حرفه‌ای بوده و در طراحی لوگوی متحرک کاربرد دارند. داشتن این ابزار مدرن به طراح کمک می‌کند که بتواند به راحتی لوگوی متحرک سه بعدی طراحی کند.

پریمیر از نرم‌افزارهای زیرمجموعه ادوبی است که در طراحی لوگوی متحرک استفاده می‌شود. این نرم‌افزار به طور تخصصی برای طراحی لوگوموشن به کار نمی‌رود؛ اما برای انجام بعضی ادیت‌ها قابل استفاده است.

مایا که شرکت اتودسک آن را ساخته است یکی دیگر از نرم‌افزارهایی است که برای طراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. نرم‌افزارهایی که برای طراحی لوگوی متحرک استفاده می‌شوند زیاد هستند و ما در اینجا فقط چندتای از آنها را به شما معرفی کردیم. طراحان حرفه‌ای به صورت ترکیبی از این نرم‌افزارها استفاده می‌کنند تا طرح لوگوی متحرک آنها باکیفیت‌تر و حرفه‌ای تر شود.

روش ساخت و طراحی لوگوی متحرک

طراحی و ساخت یک لوگوی متحرک نیازمند طی کردن مراحل مختلف دارد. این مراحل گاهی آنقدر پیچیده می‌شوند که تنها یک متخصص از عهده آنها برمی‌آید.

  • در درجه اول باید داستانی را برای طرحتان انتخاب کنید و یا خودتان آن را تعریف کنید. هدف شما باید در داستان نهفته باشد و جزییات کارتان را نیز داخل داستان جای دهید. اما نباید داستان شما طولانی و خسته‌کننده باشد. در واقع باید هدفتان را به شیک‌ترین، بهترین و خلاصه‌ترین شکل ممکن تعیین و تعریف کنید.
  • مرحله بعد باید شخصیت‌ها و آیتم‌هایی را که می‌خواهید در کلیپتان دیده شوند طراحی کنید و روی کاغذ آنها را بکشید.
  • مرحله سوم این است که ابزار و نرم‌افزاری که قصد دارید شخصیت‌هایتان را در آن طراحی کنید انتخاب کرده و شروع به کار طراحی کنید.
  • پس از انجام این مراحل، باید اجزای مورد استفاده در لوگو را به صورت مجزا طراحی کرده و برای هر کدام ابزارهای مورد نیازشان را استفاده کنید.
  • در مرحله پایانی تمامی طرح در یک فایل ترکیب شده و لوگوی نهایی آن طراحی شود.

اگر قصد دارید لوگوی متحرک حرفه‌ای را طراحی کنید بهترین راه، برون‌سپاری است. اگر برون سپاری کنید با خیال راحت کار را دنبال می‌کنید؛ چون یک طراح متخصص مجرب بهتر می‌تواند استانداردهای طراحی را رعایت کند و یک کار حرفه‌ای را تحویل شما بدهد.

برای ساخت لوگوی متحرک چه چیز را در نظر بگیریم؟

مواردی هست که اگر آنها را در نظر بگیرید، بهتر می‌توانید لوگوی متحرک را طراحی کنید و زودتر به هدف مورد نظرتان دست پیدا می‌کنید. در زیر برخی از این موراد مهم را برای شما خواهیم گفت:

  • لوگو نماد و شناسنامه برند شماست. اگر این را برای همیشه به خاطر داشته باشید در هنگام طراحی لوگوی متحرک بهتر می‌توانید تمرکز کنید که چه مواردی را در نظر بگیرید.
  • تلاش کنید از شخصیت‌هایی مرتبط برای برند خود استفاده کنید که داستانتان را به بهترین نحو بیان کنند.
  • داستان شما باید کامل اما مختصر باشد و در چندین ثانیه به بهترین شکل تعریف شود.
  • در رنگ‌بندی شخصیت‌ها و تصاویر دقت کنید و آن را بر طبق روانشناسی رنگ‌ها تنظیم کنید.
  • لوگوی متحرک شما باید طوری طراحی شود که پاسخ سوالات مشتریان در آن نهفته باشد و ابهامی برای آنها به جا نگذارد.

لوگوهای متحرک معروف

شاید با شنیدن نام لوگوهای متحرک ذهنتان به این سمت و سو برود که آیا تا به حال لوگوموشن برند خاصی را دیده‌اید که در ذهنتان مانده باشد. من هم مثل شما کمی فکر کردم و یادم آمد که لوگوموشن شرکت آمازون را قبلا دیده‌ام و در ذهنم نقش بسته است. لوگوی متحرک این فروشگاه زیاد پیچیده نیست، اما برای مشتریها جذابیت بسیاری دارد.

لوگوموشن مسترکارت یکی دیگر از انواع لوگوی متحرک است که در زمین‌های فوتبال کشورهای اروپایی قابل مشاهده است. این لوگوموشن با وجود ساده بودن به دلیل داشتن رنگ‌های جذاب و هیجان‌انگیز افراد زیادی را جذب می‌کند.

سفارش طراحی لوگوی متحرک با رایان طرح

برخی صاحبان برند علاقمندند لوگوی متحرک کسب و کارشان را خودشان طراحی کنند. اگر این افراد به نرم‌افزارهای طراحی تسلط دارند و از طراحی لوگو و استانداردهای آن آگاهی لازم را دارند، شاید از عهده کار بربیایند؛ اما کافی است اطلاعات مورد نیاز در مورد طراحی لوگو متحرک استاندارد را نداشته باشند آن وقت ممکن است زمان و هزینه‌ای که برای کار طراحی صرف می‌کنند به هدر می‌رود و نتیجه لازم را از کار خود نمی‌گیرند.

پیشنهاد ما این است که کار را به کاردانی مجرب و حرفه‌ای بسپارید. شرکت طراحی لوگو رایان طرح بهترین گزینه برای انتخاب است. تیم رایان طرح با داشتن تجربه و تخصص در زمینه طراحی لوگوی متحرک، بهترین برندی است که می‌توانید با اعتماد، کار طراحی را به آنها بسپارید. رایان طرح آرم متحرک مورد نیاز شما را با در نظر گرفتن استانداردهای لازم به صورت حرفه‌ای طراحی کرده و با قیمت طراحی لوگو مناسب آن را به شما ارائه می‌دهد. همین حالا تماس بگیرید و سفارش طراحی لوگوی متحرک برندتان را با قیمت مناسب و ارزان به تیم رایان طرح بدهید. رایان طرح شما را یک قدم به پیشرفت اقتصادی نزدیکتر می‌کند.

سفارش لوگوی متحرک

Rate this post

دیدگاه‌ خود را بنویسید

لوگوی متحرک

لوگوی متحرک

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای لوگوی متحرک؛ چگونه لوگوی متحرک بسازیم

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!