جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

استخدام طراح لوگو غیرحضوری چه شرایطی دارد؟

طراحی گرافیک هنر و حرفه انتخاب و طراحی عناصر بصری است، عناصر بصری شامل: تایپوگرافی، تصاویر، نمادها و رنگ‌ها هستند. طراح لوگو وظیفه دارد که عناصر بصری و کلامی را در یک طراحی به صورت خلاقانه و حرفه‌ای ترکیب کند و نتیجه‌ای مطلوب را حاصل نماید. هنگام استخدام طراح لوگو غیرحضوری باید در نظر داشت که متقاضی حداقل به یکی از نرم‌افزارهای طراحی لوگو تسلط داشته باشد، و برای شما نمونه کار خود را ارسال کند، و شما با بررسی نمونه کار فرد می‌توانید به او اجازه شرکت در آزمون آنلاین را بدهید.

همانطور که می‌دانید لوگو علامتی گرافیکی است، که نمایانگر هویت، خدمات، و محصولات یک شرکت است؛ طراحی لوگو ممکن است انتزاعی و یا مجازی باشد، برخی افراد ترجیح می‌دهند طراحی لوگو را در منزل و به صورت غیرحضوری انجام دهند و بدون حضور در شرکت و محل کار از هنر خود استفاده نمایند.

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود کاتالوگ پکیج بهاره ست اداری می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ مشاهده نمونه کارهای طراحی لوگو

استخدام طراح لوگو

طراحی گرافیک رشته مشترکی بین نویسندگان و عکاسان و تصویرگران است؛ طراحان گرافیک به چند دسته تقسیم می‌شوند مثل:

  • طراحی گرافیک هویت بصری.
  • طراحی گرافیک بازاریابی و تبلیغات
  • طراحی گرافیک بسته‌بندی.
  • طراحی گرافیک انتشارات‌
  • طراحی گرافیک حرکتی.
  • طراحی گرافیک رابط کاربری
  • طراحی گرافیک محیطی
  • هنر و تصویرگری گرافیک.

نحوه استخدام طراح لوگو در منزل

طراحی لوگو از جمله مشاغل پر درآمدی است که طراحان گرافیک در این زمینه مشغول به کار هستند، افراد می‌توانند با کار در این زمینه استعدادهای خود را تقویت کنند و به کسب درآمد برسند.

امروزه برخی شرکت‌های فعال در حوزه طراحی لوگو و ارتقای سایت، اقدام به دعوت به همکاری برای افراد حرفه‌ای در زمینه طراحی لوگو به صورت دورکاری می‌کنند.

بنابراین افرادی که در این زمینه مهارت و استعداد دارند می‌توانند به عنوان طراح لوگو غیرحضوری در این شرکت‌ها استخدام شوند.

برای استخدام طراح لوگو کافیست ابتدا از علاقه و استعداد فرد طراح به رشته گرافیک و طراحی لوگو مطمئن شوید و سپس با مشاهده و تائید نمونه کارهای او از شخص طراح بخواهید که در آزمون آنلاین شرکت نماید، اگر او در این آزمون موفق شد باید پس از آن فرم استخدام طراحی گرافیک را پر کند و منتظر تائید کارشناسان شرکت باشد.

از مهم‌ترین عواملی که قبل از استخدام طراح گرافیک باید در نظر داشته باشید می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. ایده پردازی بالای فرد در ایجاد و خلق طراحی‌های جدید.
  2. تسلط طراح گرافیک بر روی نرم‌افزارهای، Corel و illustrator و Photoshap
  3. فرد طراح باید دارای سابقه و نمونه کارهای مورد تائید باشد.

چگونه می‌توان به عنوان طراح لوگو استخدام شد؟

طراحی گرافیک یکی از رشته‌های محبوب هنر به شمار می‌رود، این رشته در هنرستان‌ها و دانشگاه‌ها تدریس می‌شود، گرافیست‌ها نیز به دو دسته تقسیم می‌شوند:

  1. طراح گرافیست‌هایی که در رشته‌های گرافیک یا در شاخه کار و دانش، در رشته‌های گرافیک کامپیوتری تحصیل کرده‌اند و سپس وارد دانشگاه‌های هنر شده‌اند.
  2. طراح گرافیست‌هایی که دارای مدرک دیپلم دبیرستان هستند و در کنکور هنر شرکت کرده‌اند و در رشته گرافیک به تحصیل پرداخته‌اند.

طراح لوگو غیرحضوری

امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها اقدام به جذب طراحی گرافیست می‌کنند، اگر مهارت‌های لازم را دارا باشید و دقت و ریزبینی با کمی خلاقیت و مدیریت زمان خوبی داشته باشید می‌توانید از طریق این شرکت‌ها به درآمد خوبی برسید.

طراح لوگو برای استخدام در این شرکت‌ها باید علاوه بر مهارت‌های طراحی، دارای ارتباطات قوی، خود نظارتی، مشتری مداری و… باشد، زیرا مسئولیت تمام جنبه‌های این کار اعم از پیدا کردن مشتری و انجام سفارش و ارتباط با مشتریان بر عهده طراح لوگو است.

استخدام طراح لوگو غیرحضوری در رایان طرح

اگر علاقمند به استخدام در شرکت رایان طرح برای طراحی لوگو به صورت غیرحضوری هستید با ما همراه باشید.

شرکت رایان طرح از معتبرترین و بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی لوگو، طراحی‌های گرافیکی، طراحی کارت ویزیت، و… است.

شرکت رایان طرح از افراد خوش‌ذوق و خلاق در زمینه طراحی گرافیک و طراحی لوگو دعوت به همکاری می‌کند، بنابراین افرادی که در زمینه طراحی لوگو و طراحی‌های گرافیکی تخصص دارند می‌توانند در این شرکت به صورت غیرحضوری و دورکاری استخدام شوند.

برای همکاری با شرکت رایان طرح حتماً باید به نرم‌افزارهای طراحی لوگو و فتوشاپ مسلط باشید، و با شرکت در آزمون آنلاین ورودی این شرکت شروع به فعالیت کنید و شغل پر درآمدی را در منزل برای خود ایجاد کنید.

شرکت رایان طرح با استخدام طراحان لوگو غیرحضوری فرصت کار را برای افرادی که شرایط حضور در محل کار ندارند فراهم کرده است.

تمام مراحل انجام کارهای گرافیکی توسط مشاورین شرکت رایان طرح برای افراد دورکار آموزش داده خواهد شد.

استخدام طراح لوگو غیرحضوری در شرکت رایان طرح

جمع بندی

همانطور که در قبل بیان کردیم، طراحان لوگو ضمن داشتن شرایط و مهارت‌های لازم برای استخدام غیرحضوری طراحی لوگو، مراحل استخدام شرکت رایان طرح را پشت سر گذاشته و در صورت تائید کارشناسان و متخصصان این شرکت و قبولی در آزمون‌های ورودی شروع به فعالیت خواهد کرد.

شرکت رایان طرح دارای متخصصین و طراحان لوگو حرفه‌ای است که از طراحان لوگو زبده و خوش‌سابقه نیز دعوت به همکاری می‌کند، تا بتواند بهترین کارها را به مشتریان خود ارائه دهد.

برای سفارش طراحی لوگو می‌توانید با مشاورین شرکت رایان طرح تماس حاصل کنید و برای طراحی لوگو برند خود راهنمایی بگیرید.

تعرفه طراحی لوگو در شرکت رایان طرح بستگی به کیفیت طراحی لوگو دارد، طراحی لوگو ارزان معمولاً دارای کیفیت پایین‌تری از لوگوهایی که دارای قیمت بالاتری هستند است.

همانطور که می‌دانید طراحی لوگو سرمایه‌گذاری بر روی کسب و کار و تجارت خود است، و به جرات می‌توانیم بگوییم که، پس از طراحی لوگو درآمد شرکت شما چندین برابر خواهد شد، پس سعی داشته باشید در هنگام سفارش طراحی لوگو بهترین کیفیت را خواستار شوید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

استخدام طراح لوگو غیرحضوری

استخدام طراح لوگو غیرحضوری

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای استخدام طراح لوگو غیرحضوری چه شرایطی دارد؟

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!