جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

نمونه آرم شرکت ها برای ایده گرفتن

آرم شرکت ها یکی از مهم ترین ابزار برای برندیگ آنلاین محسوب می شوند. همیشه زمان خوبی است که به طور جدی درباره شرکتی که می خواهید تاسیس کنید فکر کنید و چه راهی بهتر از ایده گرفتن از شرکت های موفق وجود دارد؟ برندها و شرکت های بزرگ به دلایلی موفق به کسب رتبه‌ی بالا در جهان شده اند.یکی از مهمترین این دلایل، طراحی لوگو آنها است. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک طراحی لوگوی سفارشی برای شرکت نوپای خود هستید، نگاهی به آرم شرکت های موفق جهان، می‌تواند به شما در روشن شدن آنچه در برندسازی و دستیابی به آن نیاز دارید، کمک کند.

برای کمک به این کار، ما لوگوی چند شرکت و برند با ارزش جهان را گردآوری کرده‌ایم.ما به شما این بینش را خواهیم داد که چگونه این برندها موفق به طراحی مفهوم خود شده اند تا شما هم بتوانید همین کار را برای هویت برند و شرکت خود انجام دهید. ما دریافتیم که اکثر لوگوهای نمونه برداری شده شرکت های موفق، علامت های ترکیبی هستند، به این معنی که آنها دارای یک جزء طراحی متن و گرافیک هستند. این نوع طراحی، برای ایجاد آگاهی قوی از نام برند و شناخت نام و همچنین حضور بصری قوی با تصاویر هدفمند، مفید است.

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود کاتالوگ پکیج بهاره ست اداری می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ مشاهده نمونه کارهای طراحی لوگو

با مشاهده و مطالعه‌ی آرم شرکت های موفق جهان در این مقاله از شرکت طراحی لوگو رایان طرح، متوجه خواهید شد که این شرکت ها عادت دارند رنگ های جسورانه و چشم نواز مرتبط با ویژگی های خود را انتخاب کنند. انتخاب طرح رنگی مناسب برای کسب و کار شما جنبه مهمی از برندسازی است، زیرا روانشناسی رنگ در طراحی لوگو می تواند نقش مهمی در نحوه درک شرکت شما داشته باشد و برای بیشتر افراد،جذابیت داشته باشد.

جهت سفارش طراحی لوگو میتوانید با گرافیست های رایان طرح در ارتباط باشید.

معروف ترین آرم شرکت ها در جهان

ما قصد داریم بهترین آرم شرکت های موفق و معروف در جهان را بررسی کنیم. در اینجا ما لوگوهای بهترین شرکت ‌های جهان را که در حال حاضر ثروتمندترین هستند،تجزیه و تحلیل کرده ایم.

شما با مشاهده‌ی لوگوهای برندهای معروف احتمالاً به این فکر می‌کنید که هرچه پول بیشتری خرج کنید، لوگوی بهتری خواهید داشت در حالی که لوگوهای نمادین زیادی در دنیای شرکت ها وجود دارد که با هزینه‌های بسیار کمی طراحی شده‌اند.

شما هم به عنوان یک کارآفرین با بودجه‌ی محدود، کمی خلاقیت و یک طراح لوگو عالی می‌توایند یک لوگوی موفق برای برندتان داشته باشید.

لوگو مانند درِ ورودی یک تجارت و برند است. این اولین تصوری است که افراد از برند شما می‌بینند، این یک سلام است و انرژی دارد. نمادین ترین و مشهورترین لوگوهای جهان هم این ویژگی‌ها را دارند.

ایده آرم شرکت ها

لوگوهای موفق بلافاصله قابل تشخیص هستند، پیام یک نام تجاری را منعکس می کنند و از بین دیگران متمایز می شوند. آنها اعتماد ایجاد می کنند و ظاهری جاودانه و حرفه ای دارند.

بازارها و روندهای طراحی لوگو همیشه در حال تحول هستند، اما ویژگی های خاصی مانند تایپوگرافی، چیدمان، الگوها و رنگ تأثیر زیادی بر درک مردم از لوگو دارد. دانستن اینکه برندهای بزرگ چگونه این کار را به درستی انجام می دهند به شما کمک می کند تا برند خود را اصلاح کرده و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.سادگی لوگوی شرکت‌های بزرگ باعث می‌شود تا حد زیادی در ذهن مصرف کننده باقی بماند.

آرم شرکت اپل

اولین لوگوی اپل در سال 1976، هیچ شباهتی به لوگوی امروز ما نداشت. در اصل، اسحاق نیوتن زیر درختی نشسته بود و سیب از آن آویزان بود و در حال سقوط بود. این لوگو در حالی که خلاقانه بود، اپل به سرعت آن را به یک سیب واقعی تبدیل کرد.بین سالهای 1977-1998، اپل اغلب از طرح لوگوی رنگین کمان استفاده می کرد تا بیانگر تولید اولین کامپیوتر نمایش رنگی خود باشد. اما این استفاده عظیم از رنگ‌ها در نهایت به رنگ کروم براق و سپس یک رنگ تخت تبدیل شد، نسخه ای که امروزه جهان می بیند.

مهم است که توجه داشته باشید که لوگوی اپل چگونه ویژگی های محصولات خود را در طراحی نشان می دهد. لوگوی اپل کاملاً با شخصیت نام تجاری آن مطابقت دارد و وقتی به محصولات اپل فکر می کنیم، به کلماتی مانند در دسترس بودن، براق و هوشمند بودن هم فکر می کنیم که لوگو‌ی طراحی شده‌ای این کمپانی، دقیقاً نشانگر همین است؛یک طراحی موفق و اصولی!

آرم شرکت گوگل

گوگل لوگوی اصلی خود را در سال 1998 با استفاده از یک فونت استاندارد برای نمایش دادن نام شرکت ایجاد کرد. این لوگو تا سال 2009 تقریباً بدون تغییر باقی ماند تا زمانی که شرکت گوگل رنگ و سایه حروف را تغییر داد. در سال 2014، گوگل چند تغییر جزئی در فاصله حروف ایجاد کرد و در سال 2015، گوگل لوگوی خود را با یک حروف جدید سفارشی مدرن و رنگهای مشابه که پر جنب و جوش تر و اشباع تر بود، دوباره راه اندازی کرد که این لوگوای است که امروزه از گوگل می شناسیم.

از آنجا که گوگل برای طراحی لوگوی خود، یک کلمه انتخاب کرده است، استفاده از رنگ آن بسیار مهم است. هدف گوگل استفاده از رنگ های اصلی برای جلوه دادن به طراحی خود است.

گوگل اغلب از نسخه های عجیب و غریب در لوگوی خود برای بازتاب رویدادهای جهان هم استفاده می کند که این یک راه عالی برای شرکت در اجتماع با مخاطبان جهانی است.

آرم شرکت کوکاکولا

به سختی می توانید لوگویی را پیدا کنید که از لوگوی کوکاکولا مقاوم تر باشد. بنابراین طراحی لوگو چیست که آن را بدون شک یکی از چشمگیرترین ها در جهان امروز می کند؟

طراحی لوگوی کوکاکولا منعکس کننده آمریکای کلاسیک است. حروف خط شکسته واقعاً منحصر به فرد و خلاقانه است و کاملاً، خود برند را نشان می دهد. وقتی به آمریکای کلاسیک فکر می کنیم، همزمان لوگوی کوکاکولا را می بینیم که به این شرکت جذابیتی نوستالژیک و بین نسلی را داده است.

لوگوی مدرن کوکاکولا به دلیل رنگهای معروف قرمز و سفید در سراسر جهان شناخته شده و مورد استقبال قرار گرفته است. سوالی که برای ما پیش می آید این است که چرا رنگ قرمز؟

قرمز رنگ بسیار قدرتمندی است. هیجان، انرژی و اشتیاق را بر می انگیزد و به نظر می رسد این ویژگیها بازتابی از آمریکای کلاسیک است که قبلاً به آن اشاره شده است. قرمز همچنین اشتها را تحریک می کند، که بدون شک به نفع شرکت نوشابه‌ی کوکا کولا عمل کرده است!

آرم شرکت نایک

در اساطیر یونانی، نایک الهه‌ی پیروزی است و معنای درونی الهام بخش این لوگو است. Swoosh بال الهه را با ویژگی های برند نایک ترکیب کرده است.وقتی به لوگوی نایک نگاه می کنید چه احساسی دارید یا چه چیزی در آن می بینید؟ سرعت؟ شتاب؟ قدرت؟ این دقیقاً همان چیزی است که شرکت می خواهد شما احساس کنید و این لوگوی ابتکاری تمام این ویژگی ها را به روشی ساده و خلاق نشان می دهد.

همچنین لوگوی نایک،نشانگر یک علامت تیک است که بیانگر “بله” است، نمادی از تقویت و مثبت بودن.یکی از برجسته ترین درسهایی که می توانیم از طراحی لوگوی نایک بگیریم نحوه انتقال ویژگی ها از طریق شکل است که حرکت و سرعت را تداعی می کند.

آرم شرکت مرسدس بنز

اکثر شرکت های خودروسازی لوگوهای خود را در طول زمان تغییر می دهند تا با روند طراحی تکامل یابند. اما یک لوگو که موفق شده است بیش از یک قرن اصیل بماند، ستاره‌ی مرسدس بنز است. این شرکت این ستاره را در سال 1909 معرفی کرد و هنوز عنصر اصلی لوگوی آنها است.

مرسدس لوگوی خود را بر روی بسیاری از خودروها و تبلیغات خود بدون هیچ حروفی نشان می دهد. با دهه ها آگاهی از نام تجاری، این شرکت می تواند به راحتی از دانش جهانی مصرف کنندگان استفاده کند. اما خود لوگوی ستاره مملو از معناست: سه شاخه نشان دهنده هوا، خشکی و دریا هستند – هر کدام بخشی از صنعت خودروسازی هستند.

این لوگوهای معروف، متعلق به شرکت هایی هستند که مردم سراسر جهان به دلیل موفقیت، فلسفه، هویت یا رضایت مشتری آنها را تحسین می کنند. هر لوگو،یک نام تجاری را وصف می کند تا هویتی را ایجاد کند که همه بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

ایده گرفتن از آرم شرکت ها

وجه اشتراک آرم شرکت های موفق در جهان چیست؟

استفاده کامل از رنگ ها، شکل و حروف در عین سادگی آن

شما هم می‌توانید از این تکنیک ها برای ایجاد یک طرح لوگو ستاره ای استفاده کنید که به مشتریان شما همه آنچه را که باید در مورد شما، محصولات و ارزش های شما بدانند، بگوید. و فراموش نکنید که وقتی به لوگوی شما نگاه می کنند، همه‌ی چیزی را که می خواهید درباره‌ی برندتان بدانند، به آنها نشان دهید.

شما هم می‌توانید برای سفارش لوگوی برند خود به شرکت‌های طراحی لوگو مراجعه کنید و با کمترین قیمت طراحی لوگو، لوگوی اختصصاصی برای شرکت خود را داشته باشید،مانند آرم شرکت های موفق جهان که همگی آنها در ذهن ما ماندگار شده‌اند!

ایده طراحی آرم از بهترین شرکتها

یک طراحی لوگوی عالی تنها نشان دهنده‌ی یک شرکت و برند موفق نیست، اما یک طراحی لوگو‌ ارزان متفکرانه و چشم نواز به شما کمک می کند تا خود را به عنوان یک برند معتبر در یک فضای رقابتی معرفی کنید!

4/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای نمونه آرم شرکت ها برای ایده گرفتن

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!