جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

خدمات طراحی لوگو با قیمت ارزان

بسیاری از خدمات طراحی لوگو فقط بر اساس بالا بودن یا پایین بودن قیمت طراحی لوگو کیفیت کار را تغییر می‌دهند و برخی دیگر از آنها حتی ادعا می‌کنند که طراحی لوگو ارزان کار بی‌کیفیتی است. اما به یاد داشته باشید بر اساس قیمت نمی‌توانید کیفیت کار طراحی لوگو خود را تضمین کرد؛ بلکه با سفارش طراحی لوگو از یک تیم حرفه‌ای می‌توانید صاحب یک لوگو حرفه‌ای باشید.

مسیرهای توسعه کسب و کار در طول سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی تغییر کرده است. امروزه ما باید برای کارمان آنلاین باشیم، رسانه‌های اجتماعی در تصویر جای گرفتند و همه چیز بسیار دیجیتالی شده است. البته بعضی چیزها هم ثابت می‌مانند. خدمات طراحی لوگو یکی از ضروریات حضور شما در دنیای دیجیتال است.

هر مارک تجاری باید دارای ارزش‌ها، باورها و مهم‌تر از همه مناسب بودن قیمت طراحی لوگو باشد. یک لوگو با این ویژگی‌ها در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، وب سایت به معنای واقعی کلمه هر چیزی که کسب و کار شما را احاطه کرده است را تغییر می‌دهد. پیشرفت کاری شما با وجود طراحی لوگو ارزان بازتابی از آن می‌باشد.

خدمات طراحی لوگو

دو نکته مهم وجود دارد که یک مشتری بدون توجه به اصول بازاریابی آنلاین یا آفلاین به آن توجه می‌کند و تنها با یک نگاه می‌بیند.یک نام شما و دو لوگوی شما است. اما توجه به شکل لوگو و تناسب آن با محیط اطراف را نیز ابتدا در نظر بگیرید. با سفارش طراحی لوگو از تیم رایان طرح با صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافی یک خدمات طراحی لوگو منحصر به فرد دریافت کنید.

خدمات طراحی لوگو شامل چه کارهایی می‌شود؟

تعریف فرآیند طراحی لوگو دشوار است. در اصل می‌توان گفت هر طراح لوگو رویکرد خاص خود را برای توسعه لوگو دارد. برای برخی، انجام این کار خیلی روشمند و منظم می‌باشد. خدمات طراحی لوگو چند مرحله دارد که به شرح زیر می‌باشد.

مرحله اول: نام تجاری را ارزیابی کنید

اولین قدم شما در فرایند طراحی لوگو این است که بفهمید مارک تجسم کننده چه چیزی است و اهداف کسب و کار چیست. این مرحله به عنوان مرحله کشف مشتری شناخته می شود. برای انجام خدمات طراحی لوگو همه طرح‌ها مناسب نیست.

مرحله دوم: تحقیق در مورد نوع لوگو رقبا

هر شرکتی مجبور است با استانداردهای صنعت خود مبارزه کند، حتی اگر همه کارها را برای دیده شدن کسب و کار خود انجام دهد؛ بنابراین گام بعدی در فرایند طراحی لوگو ، تحقیق در مورد نوع آرم رقبا و رهبران صنعت است. این مرحله به عنوان مرحله کشف صنعت نامیده می شود که با سفارش از یک شرکت طراحی لوگو، خدمات طراحی لوگو را برای دیده شدن بین رقبا تجربه کنید.

مرحله سوم: لیستی از محل‌های استفاده لوگو تهیه کنید

درست مانند استراتژی نام تجاری، فضای فیزیکی یا دیجیتالی که لوگو اشغال می‌کند باید انتخاب های طراحی لوگو نیز آگاه سازد. تحقیق در مورد محل استفاده از لوگو در این مرحله به عنوان مرحله کشف برنامه شناخته می شود. اگرچه ممکن است هنوز یک لیست کامل نداشته باشید، اما هرچه زودتر باید طراح لوگو بتوانید نحوه استفاده از لوگو را پیش بینی کند، برای توسعه لوگو بهتر است. جایی که به لوگوی خود نیاز دارید ممکن است مدل رنگ، شکل یا حتی نرم افزار طراحی مورد استفاده را تعیین کند.

طراحی لوگو حرفه ای

مرحله چهارم: طرح انواع مفاهیم لوگو

طراحی انواع لوگوها باعث می‌شود که انتخاب طرح نهایی برای طراح لوگو آسان‌تر شود و درصد رضایت مشتری هم بالا برود و دیگر نیاز به ویرایش دوباره نیست. ویرایش طرح لوگو باعث افزایش قیمت طراحی لوگو می‌شود.

 مرحله پنجم: طراحی لوگو خود را با بازخورد اصلاح کنید

همه طراحان منتقد هستند که مهم نیست چقدر طراحی لوگوی شما کامل و زیبا است، به علت تفاوت سلیقه به احتمال زیاد کسی در جایی درخواست تغییر دوباره لوگو را می‌کند.
این همیشه چیز بدی نیست. وقتی ساعت‌ها یا روزها (یا هفته ها یا ماه ها) روی یک تصویر کار می کنید، نگاه تازه به محصول نهایی می‌تواند فضا را برای بهبودی که قبلاً به آن توجه نکرده‌اید نشان دهد.

 مرحله ششم: آماده سازی و تحویل فایل‌های لوگو نهایی

در زمان سفارش‌دهی خدمات طراحی لوگو با نهایی شدن لوگو در بازد زمانی خواسته شده، زمان تحویل پرونده‌های نهایی رسیده است! در ابتدا باید تعیین شود که مشتری به چه نوع فایلی نیاز دارد، سپس فایل مورد نظر توسط طراح برای مشتری ارسال می‌شود. خدمات طراحی لوگو ارزان را با شرکت طراحی لوگو تیم رایان طرح تجربه کنید.

خدماتی که رایان طرح برای طراحی لوگو ارائه می دهد:

طراحی لوگو تایپ

یک لوگوی خوب طراحی شده ترکیبی منحصر به فرد از تجارت و هنر است که دستیابی به آن بسیار دشوار می‌باشد. در صورت استفاده عاقلانه از تایپوگرافی در لوگوها می‌توان تعادل مورد نظر بین این دو را به ارمغان آورد. به نظر می‌رسد لوگو‌های تایپی ساده‌ترین طرح‌های لوگو و کم خلاق هستند.

با این حال، بیشترین طرفداران را دارند. رویکردهای حرفه‌ای و خلاقانه می‌تواند نام تجاری یک کسب و کار را نه تنها به یاد ماندنی بلکه مورد اعتماد و دوست داشتنی کنند. این خدمات طراحی لوگو برای کسانی است که به دنبال ایده های منحصر به فرد برای طراحی لوگو خود هستند. رنگ‌ها نیز نقش مهمی دارند. هر رنگ دارای معنا خاص خود است و می‌توانید به لوگوی خود این ویژگی را نیز اضافه کنید برخی تفاوت‌های ظریف به لوگو جلوه ویژه‌ای می‌دهد.

تعداد زیادی از شرکت‌های معروف جهان وجود دارند که فقط بر روی لوگوهای تایپوگرافی تکیه می‌کنند، مانند:CNN، IBM ، Google ، Facebook و … برجسته ترین نمایندگان طراحی لوگوی تایپ هستند. . به مارک اپل فکر کنید. نام آن همچنین نماد آن است و کاملاً کار می‌کند ، زیرا نام اپل به معنای واقعی کلمه از علامت تجاری گرفته شده است.

طراحی لوگو قیمت مناسب

طراحی لوگو تصویری

یک نشان تجاری (یا یک نشان تجاری تصویر) به وسیله معنای نمادین آن شناخته می‌شود. به همین دلیل است که اگر به این نوع طراحی لوگو برای کسب و کار خود تمایل دارید، باید با یک طراح لوگو حرفه‌ای کار کنید. زیرا، تصویر باید حاوی عناصر با معنا باشد که باعث می شود مخاطبان شما آن را با نام تجاری شما مرتبط سازند.

برخی از نام های بزرگ ، مانند استارباکس، این نشان هنوز هم با گذشت به نماد اختصاصی این شرکت شناخته می‌شود. همین طور امکان دارد که با استفاده از خدمات طراحی لوگو شاید نام تجاری شما را نیز مانند یک نماد اختصاصی در جهان شناخته شود. یکی دیگر از راه‌های عالی برای استفاده از این نوع لوگو، انتقال یک ایده معنادار از طریق یک نماد است، جایی که کلمات نمی توانند آن را به اندازه کافی بیان کنند. خدمات طراحی لوگو رایان طرح به راحتی نماد اختصاصی شما را خلق می‌کند.

طراحی لوگو ترکیبی

اگر کسب و کار شما هنوز تازه است و هنوز موفق نشده اید یک پایگاه مستحکم و یک مخاطب پایدار داشته باشید، بهتر است با چیزی که برای لوگوی برند خود مشخص‌تر است شروع کنید و بعداً آن را به عنوان یک مارک تجاری تطبیق دهید.

خدمات طراحی لوگو به راحتی می‌تواند، نام تجاری به عنوان هسته به همراه پسوند نام تجاری لوگویی از تلفیق حروف و نماد برای کسب و کار شما به وجود آورد. اندازه، رنگ و استانداردهای فاصله با لوگوی اصلی یکسان است. واحدهای تجاری اصلی و برنامه های افزودنی می توانند از لوگوهای ترکیبی خود برای اهداف بازاریابی در موارد زیر استفاده کنند، در غیر این صورت لوگوی اصلی مناسب‌تر است:

  • وب سایت ها
  • به رسمیت شناختن حمایت مالی
  • هنگامی که فضا محدود است (به عنوان مثال روی مداد یا خودکار)
  • اهداف ارتباط داخلی (به عنوان مثال علائم دیجیتال، دعوت داخلی و…)
  • در چاپ و سایر مواد الکترونیکی با هدف مخاطبین خارجی از لوگوی اصلی استفاده می‌شود، در صورت لزوم نام واحد در یک سربرگ برجسته مشخص می‌شود.

در وب سایت های UVic یک طرح مجزا برای لوگوهای ترکیبی وجود دارد. واحدها یا ابتکاراتی که لوگوی ترکیبی ندارند می‌توانند از نوار زیر واحد در قالب وب استفاده کنند.

قیمت خدمات طراحی لوگو چقدر است؟

اگر در فکر این هستید که کسب و کار خود را امسال به سطح بالاتری برسانید، خدمات طراحی لوگو می تواند به تبدیل ایده کسب و کار شما به یک پروژه پولساز کمک کند. در بخش اول حتما این سوال برای شما مطرح می‌شود قیمت طراحی لوگو چقدر است؟

از طراحی لوگو ساده گرفته تا کار با نماد‌های پیچیده و تخصصی هزینه لوگو کاملا متفاوتی دارند. برای خدمات طراحی لوگو چندین گزینه در این بین وجود دارد. گزینه‌های شامل زمان تحویل لوگو از سازنده، تعداد دفعات ویرایش طراحی و هر جزئیات لوگوی شما رنگها، فونتها، اندازهها، شکلها و موارد دیگر میتواند بر نوع تأثیر آن بر مشتریان تأثیر بگذارد و قیمت نهایی لوگو قابل تغییرمی‌باشد.

اما حقیقت این است که متغیرهای زیادی بر میزان هزینه طراحی لوگو شما تأثیر می‌گذارد. در اینجا مواردی است که قبل از انتخاب نحوه ساخت لوگو باید بدانید. طراحی لوگو ارزان به راحتی از طریق سفارش توسط شرکت طراحی لوگو رایان طرح امکان پذیر است.

ارزان قیمت ترین طراحی لوگو

جمع‌بندی

حتی اگر به تازگی یک کسب و کار را شروع کرده اید، یک لوگو نقطه شروع برای ایجاد هویت نام تجاری شما است. بعد از اینکه شرکت طراحی لوگو پیدا کردید، به این فکر کنید که چگونه تجاری خود را بصورت آنلاین و آفلاین نشان خواهید داد. سپس دریابید که قیمت خدمات طراحی لوگو رایان طرح برای شما چقدر مناسب است. اگر خدمات طراحی لوگو به نظر می‌رسد که گزیمه مناسب است، می‌توانید از طرح های به سرانجام رسیده درون وب سایت دیدن کنید. تیم رایان طرح هر گزینه ای از خدمات طراحی لوگو را که انتخاب ‌کنید، برای شما آرزوی بهترین‌ها را در مسیر کسب‌ و کارتان را دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای خدمات طراحی لوگو با قیمت ارزان

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!