جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

قیمت طراحی لوگو + نرخ سال جدید

تعرفه طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو به عنوان تشکیل نماد یک برند تعریف می‌شود. طراحی لوگوها به دو صورت دیجیتالی و به صورت چاپی قابل انجام است. از آنجایی که نمادها را نمی‌توان به تنهایی طراحی کرد، باید با تایپوگرافیک ادغام شوند؛ یعنی باید چیزی را از آرم‌ها و لوگو در کنار هم قرار داده تا به آن طراحی لوگو بگویند.

طراحی لوگو برای هر کسب و کار اهمیت بسیار زیادی دارد. ما عموما خیلی از کسب و کارها را با لوگوی آن ها می شناسیم. در این مقاله میخواهیم به “قیمت طراحی لوگو” بپردازیم و و به شما یک دید در خصوص تعرفه طراحی لوگو بدهیم. در این مقاله شما می‌توانید قیمت طراحی لوگو را ببینید و در صورت تمایل با ما جهت طراحی یک لوگو حرفه ای در ارتباط باشید.

انواع لوگو ها

طراحی لوگو تایپ طراحی لوگو مسکات
طراحی لوگو فقط آرم طراحی لوگو ترکیبی
طراحی لوگو دو زبانه طراحی لوگو مونوگرام
طراحی لوگو دو زبانه طراحی لوگو امبلم

 

هدف اصلی طراحی لوگو؛ برای اطمینان از برندسازی یک شخص، محصولات یا کسب و کار است. در این مرحله، کار طراحی لوگو از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا در وب سایت شما، شبکه های اجتماعی ، کارت‌ها و… اولین چیزی که باید به آن توجه کنید لوگو شما است، پس صرف هزینه برای داشتن یک طراح لوگو منحصر به فرد کار عقلانی است.

ارتباط از طریق پیام رسان های تلگرام و واتساپ: 09229026345

نرخ طراحی لوگو در سال 1402 چگونه خواهد بود؟

لوگو بخشی جدایی ناپذیر از تصویر هر برندی است. این اغلب اولین چیزی است که مشتریان بالقوه می‌بینند؛ بنابراین، مهم است که لوگویی را انتخاب کنید که در میان سایرین برجسته باشد. لیکن سؤال بیشتر افراد این است که تعرفه طراحی لوگو در سال 1402 چقدر خواهد بود؟ مانند هر هزینه تجاری دیگری، شما می‌خواهید هزینه طراحی لوگو را با کیفیت و ارزشی که به دست می‌آورید بسنجید. طراحی لوگو می‌تواند بر اساس پارامترهای انتخابی شما متغیر باشد. با این حال، اگر یک کارآفرین یا صاحب کسب‌وکار کوچک هستید که به دنبال طراحی باکیفیت هستید، یک طرح از طرف شرکت رایان طرح برای شما هزینه مناسبی خواهد داشت.

قیمت طراحی لوگو ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال، قیمت یک طرح به کیفیت آن و خالق (طراح لوگو) آن بستگی دارد. اجازه دهید با رایان طرح به شما کمک کنیم تا مقرون به صرفه‌ترین راه را برای کمتر شدن هزینه‌ها جهت داشتن یک لوگو منحصر به فرد را بر اساس نیاز خود داشته باشید.

شرکت‌های طراحی لوگو به طور کلی یک گزینه عالی برای کسانی هستند که نمی‌خواهند هزینه اضافی برای طراحی لوگو بدهند. یک شرکت طراحی لوگو می‌تواند به طور آنلاین صدها تنوع طرح لوگو را با ارائه اطلاعات اولیه در مورد شرکت شما و ترجیحات بازار فروش شما ایجاد کند، سپس بر اساس مدل‌ها می‌توانید به دلخواه با نظر دهید که طراح آن تصویر ویرایش و تغییر دهد.

 

لوگو یا نشان اصلی کمکی بزرگ به آشکار سازی ویژگی‌های آن برند یا کسب و کار می‌کند که همین باعث می‌شود تا برند شما از سایر شرکت‌ها متمایز شود. این تفاوت در طرح لوگو شما نیز یک عامل پرستیژسازی برای مشتری قبل از خرید کالا و خدمات است. زمانی که یک شرکت دارای لوگویی باشد که کسب و کار و کیفیت را به خوبی منعکس کند، رشد برند آن آسان‌تر خواهد بود.

هنگام پرداخت هزینه‌ طراحی لوگو چه انتظاری باید داشته باشید؟

لوگو بخش مهمی از هویت هر نام تجاری است و اغلب اولین چیزی است که یک مشتری می‌بیند و استفاده از لوگویی که برجسته‌تر از رقبای آن برند است، بسیار مهم است. یک طراح حرفه‌ای لوگو زمان می‌گذارد تا دیدگاه، سلیقه‌ی مؤسس و ویژگی‌هایی را که لوگو باید به موفقیت کسب و کار اضافه کند، بفهمد.

طراحی لوگو حرفه‌ ای در مورد سایر قطعات طراحی مشابه این برند تحقیق می‌کند و آن را با کارآفرین در میان می‌گذارد تا مطمئن شود وجه فکری مشترکی در رابطه با طراحی لوگو دارند. انتظاری که مشتری از طراح لوگو دارد این است که طراح در حین کار مجموعه‌ای از طرح‌ها با تصاویر، بافت، رنگ‌ها و تایپوگرافی‌های متفاوت را به مشتری ارائه کند و در صورت امکان انتخاب طرح نهایی با کمک یکدیگر انجام گیرد.

مانند هر سرویسی انواع مختلفی از قیمت‌ لوگو و بسته‌های طراحی لوگو وجود دارد و مهم این است که بدانید در ازای پول خود، چه چیزی دریافت می‌کنید. لوگویی که مشتری انتظار دارد در هنگام پرداخت هزینه دریافت کند، لوگوی طراحی‌شده‌ی تخصصی برای برند است که هویت آن برند را نشان می‌دهد و به‌صورت کاملاً حرفه‌ای طراحی‌شده تا پاسخگوی نیاز مشتری باشد و می‌تواند منجر به تجارت بیشتر شود و هم‌چنین منحصربه‌فرد باشد و از برندهای مشابه دیگر کپی نشده باشد.

طرح نهایی که به شما هنگام دریافت هزینه ارائه می‌شود، باید شامل فرمت‌هایی باشد که می‌توانید برای استفاده‌های بعدی، آن را بایگانی کنید و به‌طورمعمول باید انتظار داشته باشید که نسخه‌های دوبعدی لوگوی شما برای استفاده در وب‌سایت و چاپ،آماده باشد. علاوه بر این، تصاویر منبع اصلی طراحی لوگو نیز باید در قالب Adobe Illustrator یا Photoshop، ارائه شوند.

طراحی لوگو تایپی
نمونه لوگو تایپ

قیمت لوگو و سفارش طراحی لوگو

لوگوی سازمان شما این پتانسیل را دارد که کسب و کار شما را رونق ببخشد و یا آن را خراب کند. شما باید فرایند طراحی لوگو را جدی بگیرید، حتی اگر توانایی کار با بهترین طراحان را ندارید. قبل از اینکه به دنبال طراح لوگو بگردید و از قیمت آن سؤال کنید، به ارزش‌افزوده‌ای که این لوگو برای برند شما به ارمغان می‌آورد، فکر کنید و به دنبال طراحانی باشید که نمونه کارهای مشابه برندتان را به شما ارائه کنند و در مورد مشکلاتی که لوگو آنها را حل می‌کند، با شما صحبت کنند.

هرچه ارزش لوگو و سیستم هویت جدید برای برند و کسب و کار شما بیشتر باشد، می‌توانید انتظار پرداخت هزینه‌ی بیشتری برای طراحی داشته باشید. لوگوهای خوب طراحی‌شده، فروش و ثبت‌نام را افزایش می‌ دهند. لوگوهای حرفه‌ای طراحی‌شده باعث ایجاد اعتمادبه‌نفس در کسب و کار می‌شوند.همچنین یک لوگوی خوب طراحی‌ شده، سیگنالی است که مشتری در انتخاب برند موردنظر برای خرید و یا سرمایه‌گذاری به دنبال آن است.

هزینه و قیمت طراحی لوگو برای برندها و کسب و کارهای مختلف سؤالی است که جواب مشخصی برای آن وجود ندارد، چرا که هزینه‌ی طراحی بسته به نوع برند،درخواست مشتری، تخصص طراح و … متفاوت است. بنابراین نمی‌توان یک قیمت خاص برای طراحی لوگو تعیین کرد. علاوه بر این، همه طراحان گرافیک از روش‌های مختلفی برای تعیین هزینه‌ی طراحی لوگو استفاده می‌کنند.

قیمت طراحی لوگو تایپ

نمونه لوگوی ترکیبی رایان طرح
چند نمونه لوگوتایپ ایرانی

لوگو تایپ یک آرم نوشتاریه که با استفاده از فونت های خیلی متفاوت دستی یا فونت های کامپیوتری طراحی می شود. لوگو تایپ شما هرچقدر ساده تر و خوانا تر باشد، راحتر در ذهن جای میگیرید. طراحی لوگو تایپ شما باید به گونه ای باشد که خوانایی جذاب و به یادماندنی داشته باشد. فراموش نکنید لوگو شما باید در عین سادگی، خاص نیز باشد. طراحی یک لوگو به این شکل اصلا کار ساده ای نیست. قیمت طراحی لوگو تایپ بر همین اساس تعیین می شود و معمولا از سایر انواع لوگو ارزان می باشد.

لوگوها نمادهایی هستند که با کلمات یا آرم‌ها ایجاد می‌شوند که تقریباً در هر زمینه‌ای، چه دیجیتال و چه چاپی، قابل استفاده هستند. لوگویی که نشان دهنده یک کسب و کار، موسسه یا شخص با توجه به هدفش است، تایپوگرافیک نام دارند. این اصطلاح در انگلیسی Logotype نیز نامیده می‌شود.

چرا طراحی لوگو ارزشمند است؟

به زبان ساده‌تر، لوگوی شما امضای کار شما است. این امضای شما است که با هویت خودتان شکل گرفته است؛ بنابراین، یک لوگو با حروف، نمادها و نقشه‌ها یا هر دو (نقاشی و حروف) برای هویت شرکت مهم است. اگر اینگونه فکر کنیم، اهمیت لوگو را می‌توان به وضوح درک کرد. به لطف طراحی لوگوی شما، می‌توانید راحت‌تر خود را به دنیا معرفی کنید؛ بنابراین، با طرحی که شما را منعکس می‌کند، ممکن است این شانس را داشته باشید که خود را از رقبای خود متمایز کنید و آگاهی بازار شناخت خود را وسیع‌تر کنید. هنر و خلاقیت در لوگوی شما مستقیماً بر مخاطبان هدف تأثیر می‌گذارد.

اگر لوگوی برندهای معروف را مثال بزنیم، ویژگی مشترک همه آنها این است که ساده، خوش رنگ، خوانا و قابل فهم هستند. یک تصویر خوب باید به گونه‌ای طراحی شود که در بازار حرفی برای گفتن داشته باشد. شاید اولین قدم برای ارائه لوگو به دنیا همین انتخاب شرکت طراحی لوگو باشد.

لوگوهایی که در طول این سال‌ها تغییر نکرده‌اند، شناخته شده‌تر و تاثیرگذارترین برندها در صنعت خود بوده‌اند. از طرفی لوگویی که مدام تغییر می‌کند و یا به اشتباه انتخاب می‌شود هزینه‌ها را دائماً افزایش می‌دهید. طرح لوگو در مورد حوزه فعالیت و کیفیت شما و کاری که انجام می‌دهید است. یک تصویر خوب طراحی شده می‌تواند جایگزین صدها کلمه شود.

قیمت طراحی لوگو تصویری

لوگوی تصویری اغلب برای کسب و کارهایی که خدمات و یا تجارتی روشن دارند به کار می رود. این لوگو یک تصویر به عنوان سمبلی از کسب و کار می باشد و عموما از تصاویر واقعی و یا انتزاعی در آن استفاده می شود. هزینه طراحی لوگو تصویری از لوگوتایپ گرانتر است.

 طراحی لوگو ترکیبی

لوگوی ترکیبی لوگویی است که از لوگوی تصویر و لوگوی تایپی در طراحی آن استفاده می شود. تعرفه طراحی لوگو ترکیبی، از لوگوی تصویری و لوگوی تایپ بیشتر است. در این طراحی لوگو شما نباید بیش از حد شلوغ باشد و کیفیت هر دو مورد بالا باید در آن رعایت شده باشد.

بهترین لوگوها با سفارش در رایان طرح

عوامل موثر بر هزینه طراحی لوگو

لوگو یکی از مباحث مهمی است که باید از ابتدای کسب و کار تا رشد کسب و کار به آن فکر کنند. لوگو اعتبار کسب و کار شماست و هزینه برای طراحی یک لوگو حرفه ای واقعا کار اشتباهی نیست. قیمت طراحی لوگو 1402 می تواند از رایگان تا قیمت های میلیونی باشد. فاکتور‌های تاثیر گذار در قیمت طراحی لوگوهای مختلف به شرح زیر هستند.

  1. نوع طرح لوگو
  2. زمان صرف شده برای لوگو
  3. دفعات ویرایش
  4. بودجه کارفرما
  5. طراحی های اولیه

با توجه به نوع طرح لوگو که در همین مقاله نیز اشاره کردیم میتواند قیمت آن متفاوت باشد.

  • زمان صرف شده برای طراحی لوگو

پیدا کردن یک ایده، پیدا کردن یک طرح خاص که پرستيژ بالایی برای کسب و کار شما داشته باشد و همه نکات مهم در طراحی لوگو حرفه ای در آن رعایت شده باشد قطعا زمان بسیار زیادی از طراح خواهد گرفت.

  • دفعات ویرایش

دفعات ویرایش یک لوگو هر چقدر بیشتر باشد، قطعا تاثیر بسیار زیادی روی قیمت خواهد داشت.

  • بودجه‌ی کارفرما

بودجه کارفرما نیز تاثیر بسیار زیادی در فاکتور های قیمت طراحی لوگو خواهد داشت. برای مثال یک کارفرما بودجه بین 900 تا 3 میلیون را برای طراحی لوگو خود در نظر میگیرید و کارفرمای دیگری با توجه به کسب و کار که دارد غالبا تا 20 میلیون نیز بودجه برای طراحی لوگو در نظر بگیرد. پیشنهاد می کنیم که بودجه مناسبی را برای طراحی لوگو خود در نظر بگیرید و با یک طراح حرفه ای کار کنید.

  • طرح های اولیه

هر چقدر طرح های اولیه بیشتر باشد و به زبان خیلی ساده اتود ها و طرح های بیشتری برای شما زده شود، روی لوگو شما تاثیر گذار خواهد شد.

شما با توجه به بودجه و نوع کسب و کاری که دارید و نیز سلیقه خودتان، میتوانید بدنبال طراحی باشید که این کار را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام دهد و بتوانید برند خود را در میان مشتریان و رقیب های خود بهترین شکل ممکن معرفی کنید.

قطعا اگر شما با یک گرافیست معروف و متخصص کار کنید، قطعا هزینه طراحی لوگو شما بالا خواهد رفت. به طور کلی نرخ طراحی لوگو بیشتر از سوی گرافیست تعیین می شود؛ ولی معمولا از یک مقدار مشخصی پایین تر نخواهد بود. ویدیو های زیر را بببنید و دقت کنید که تیم ما کلی زمان برای طراحی صرف می کنند.

انواع لوگو
قیمت لوگو بر اساس نوع لوگو

نرخ طراحی لوگو لتر مارک یا مونوگرام

شاید در بین لوگوها، لوگوهای مونوگرام را دیده باشید. این نوع از لوگوها بر اساس حرف اول کسب و کار شما طراحی شده اند. قیمت طراحی لوگو 1402 لترمارک تقریبا برابر با لوگوتایپ است و قالبا ارزانتر از سایر طراحی های لوگو است.

قیمت طراحی لوگو حرفه ای چگونه تعیین می شود؟

لوگو اعتبار برند شما است. هزینه برای لوگو در واقع هزینه نیست، سرمایه گذاری برای کسب و کار شما است. شما با داشتن یک لوگو منحصر به فرد می توانید خودتان را متمایز تر از سایر رقبا در جوامع کسب وکار معرفی کنید. همچنین یک لوگو حرفه ای شعار و پیام کسب و کار شما را به گوش مشتریان و همکارانتان می رساند.

هزینه طراحی لوگو ساده چگونه تعیین می شود؟

نوع کسب و کار شما قیمت طراحی لوگو پرداخت شده را تعیین می کند. طراحی لوگو یک مسئله بسیار مهم برای برند و کسب و کار شما است. اگر کسب و کار شما بزرگ است و با بودجه بسیار بالایی فعالیت می کند، حتما از یک طراحی لوگو حرفه ای و خاص استفاده کنید. زیرا اعتبار برند و کسب و کار شما را تا حد زیادی لوگو تعیین می کند. هزینه طراحی لوگو شما اگر زیاد باشد، برای شما ارزش خواهد داشت.

 قیمت طراحی لوگو چگونه تعیین می شود؟

همانطور که میدانید نمیتوان قیمت یک ماشین پراید با خودروهای گران قیمت مقایسه کرد. به همین خاطر، نمیتوان ارزش یک لوگوی کپی شده و لوگوی ساده را با یک لوگوی اختصاصی و دارای پرستیژ مقایسه نمود.

چرا نباید طراحی لوگو خود را ارزان انجام دهیم؟

ده ها دلیل وجود دارد که شما نباید طراحی لوگو خود را ارزان انجام دهید. که چند مورد منطقی را با هم در ادامه بررسی می کنیم.

1- متخصص یا کارشناس نبودن طراح

تا این مرحله از زندگی همه ما بارها برای ساخت یا تعمیر وسایل یا دیزاین یک طرح ؛ به افرادی که قیمت های ارزانی داشته اند مراجعه نموده ایم! درسته؟ و در اینجا یک سوال است آيا طرح نهایی و نتجه دلخواه ما با فرد متخصص یکی بود؟ قطعا باید پاسخ شما خیر باشد.زیرا هیچ متخصص یا طراح حرفه ای قیمت ارزانی ندارد و افراد متخصص برای کار خود ارزش قائل هستند.

2- اهمیت شرکت یا کسب و کار شما برای شما

شرکت یا کسب و کار شما چه اهدافی دارد؟ چقدر می خواهد پیشرفت کند؟ چقدر برای رشد و پیشرفت شرکت خود برنامه ریزی نموده اید؟ اگر پاسخ به این سوالات خیر است و هیچ آینده ای در کسب و کار خود نمی بینید نیازی به هزینه کردن برای سفارش طراحی لوگو خود ندارید!. بیاید برند های معروف و موفق ایرانی را باهم بررسی کنیم (اسنپ-تپسی-همراه اول- ایرانسل -بانک سامان- بانک رسالت-دیجی کالا *آیا این برند ها را می شناسید؟)‌ این برند ها طراح لوگو داشته اند و یکی از دلایل موفقیت این برند ها به لوگو خود بر میگردد.پس اگر میخواهید واقعا موفق شوید با یک طراح لوگو حرفه ای کار کنید و نگران هزینه نباشید.

سفارش طراحی لوگو با قیمت ارزان
نحوه سفارش لوگو

رایان طرح چگونه قیمت طراحی لوگو را تعیین می‌کند؟

رایان طرح با توجه به در نظر گرفتن شرایط فعلی جامع سعی نموده تعرفه طراحی لوگو خود را به نحوه ای قیمت گذاری کند که کسب و کار های بیشتری بتوانند از طراحی یک لوگو شیک و اختصاصی بهره مند شود. همچنین شما میتوانید با سفارش طراحی لوگو از یک تخفیف 10 درصدی روی تمام خدمات گرافیگی رایان طرح بهره مند شوید.

چگونه سفارش لوگوی خود را ثبت کنم؟

برای سفارش لوگو خود، می توانید با شماره واتساپ 09229026345 در ارتباط باشید یا برای مشاوره رایگان قبل از طراحی لوگو با شماره 02191307049 تماس بگیرید.

4.6/5 - (30 امتیاز)

30 دیدگاه دربارهٔ «قیمت طراحی لوگو + نرخ سال جدید»

  1. لیست قیمت لوگو-قیمت طراحی لوگو حرفه ای-قیمت بازسازی لوگو-قیمت طراحی لوگو ارزان
    قیمت طراحی لوگو ساده-قیمت طراحی لوگو در اصفهان-تعرفه طراحی لوگو 98-لوگوشیک

    1. امید کریمی

      سلام وقت بخیر:
      بله ما نیروی ثابت داریم .
      با توجه اوضاع شرایط کسب و کار ما هوای کسب و کار های اینترنتی یا فیزیکی رو داریم . و سعی کرده ایم تعرفه طراحی لوگو در سال 1400 را کاهش بدهیم . قیمت طراحی لوگو خیلی مناسب را در نظر بگیریم.

  2. پانا بیوتی

    سلام من یک آرایشگاه زنانه دارم و میخوام که یه لوگو حرفه ای برای مغازه ام طراحی کنم و اون رو توی پیج اینستاگرام هم استفاده کنم. متاسفانه خیلی از طراح ها پرزنت خوبی انجام نمیدن و باید به مشتریشون توضیح بدن و درک مناسبی از لوگو بهشون بدن ولی نمونه کارهای سایت شما رو دیدم مشتاق شدم تا یه لوگو برای آرایشگاهم سفارش بدم که البته قیمت طراحی لوگو رو که دیدم برای ۴ اتود ۴۸۰ هزار تومان هست که میخواستم سفارش بدم. چطور باید سفارشم رو ثبت کنم؟

    1. امید کریمی

      سلام و درود ممنون از شما بابت انتخاب تون
      به شما قول میدهیم ک تا اخر طراحی لوگو خوب در کنار شما باشیم.
      بله قیمت طراحی لوگو برای 4 اتود 690ت هست برای ثبت سفارش طراحی لوگو خود میتوانید به شماره واتساپ 09229026345 پیام بدهید.

    1. امید کریمی

      سلام خانم بو اذار
      قیمت طراحی لوگو در کشور کاندا رو قیمت ما ندرایم.
      ولی اگر در کاندا هستید و نیاز به طراحی لوگو برای کسب و کار خود احتیاج دارید . می توانید سفارش خود را به شماره 09229026345 در واتساپ ارسال کنید.
      موفق باشید

  3. اوقات خوش- مرسی واقعا بهترین قیمت طراحی لوگو فارسی رو در این سایت توانستم پیدا کنم. پیشنهاد بنده به کلیه مخاطبینی ک این مقاله را مطالعه می کنند این سایت رایان طرح است

  4. سهیلا عباس منش

    من خیلی ساله رایان طرح رو دنبال می نمایم. در کنار قیمت های مناسب فی طراحی لوگو مناسب نیز دارند . و با توجه به بررسی های که صورت گرفته است. ارزان ترین نرخ ها را در بین رقبای خود دارد.

  5. حسین ده خانی

    سلام تشگر از مقاله خیلی خوبتون
    رایان طرح سفارش طراحی لوگو داد شرکت ما
    عالی کارشون
    پسشنهو ب شما برای طراحی لوگو قیمت طراحی ارم و نشان خوبی دارن

    1. امید کریمی

      سلام وقت بخیر: خانم قندی عزیز برای ثبت سفارش طراحی لوگو با قیمت مناسب باید از طریق واتساپ همکاران در ارتباط باشید

    1. امید کریمی

      سلام بله مظنه طراحی لوگو همین قیمت های در همین صفحه هست

    1. امید کریمی

      سلام وقت بخیر:
      بله طراحی ست اداری هم انجام می دهیم.در واتساپ به شماره 09229026345 خانم صفرلو پیام دهید یا با شماره 02191307049 جهت مشاوره تماس بگیرید.

  6. محمد طاها

    سلام خسته نباشید من خودم طراحی لوگو برای موسسات زبان انگلیسی و انتشارات و … به صورت تقریبا حرفه ای انجام میدم اما از هزینه انجام کار اطلاعی ندارم که چقدر باید بگیرم تا یه موقع مدیون نشم. در این باره میشه یه توضیحات و راهنمایی کنید که چطور است؟

  7. مهیار صادقی

    سلام و خدا قوت به مجموعه پرتلاش رایان طرح امیدوارم که موفق باشید. ما یه شرکت داریم که میخواهیم ثبت برند کنیم. آیا لوگوی شما می تواند در هنگام ثبت برند تاییدیه لازم را بگیرد؟

  8. لوگوهایی که توی ایران طراحی میشه رو نمیشه با نمونه های حرفه ای خارجی مقایسه کرد به همین خاطر هست که قیمت پایین معمولا برای طراحی لوگو در ایران تعریف میشود.

  9. محمد رضا حسین زاده

    سلام
    شما در رابطه با نحوه قیمت گذاری لوگو صحبتی نکردید که چطور این تعرفه ها مشخص شده است. نحوه قیمت گذاری بر روی لوگویی که طراحی میشود بر چه اصولی است و چه فاکتورهایی معمولا بر روی هزینه آن تاثیرگذار است؟

    1. امید کریمی

      سلام وقت بخیر: با توجه به تعداد نمونه کار + کیفیت نمونه کارها ی هر طراح قیمت را خود طراح مشخص می کند. موفق باشید .

  10. hosseinarah

    جا داره تا تشکر ویژه کنم از تیم راییان طرح که خیلی صبر به خرج دادند و لوگو رو به موقع، دقیق و قیمت مناسب طراحی کردند. از لوگوی ساخته شده راضی هستم و حتما توصیه میکنم تا سفارش لوگوی خود را به تیم حرفه ای رایان طرح بسپارید.

    1. سلام وقت بخیر
      تشکر میکنم از تیم خوبتون خیلی به موقع لوگوی من رو تحویل دادن و خیلی راضی بودم ممنونم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قیمت طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو

فهرست مطالب

ویژه شما 

دانلود رایگان : با دانلود پکیج بهاره ست اداری و لوگو می توانید از تخفیف های لحاظ شده آن ویژه فصل بهار استفاده کنید.برای دانلود روی دکمه های زیر کلیک کنید.

دانلود رایگان کاتالوگ

نمونه طراحی لوگو

مکالمه را شروع کنید

اگر تلگرام دارید، همکاران آنلاین در تلگرام و اگر واتساپ دارید به همکاران آنلاین در واتساپ را انتخاب کنید

همه روزه در واتساپ پاسخگو هستیم، درحال حاضر همه کارشناسان در تلگرام و واتساپ آنلاین می باشند.

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر برای قیمت طراحی لوگو + نرخ سال جدید

نیاز به کمک دارید با فیلترشکن روشن روی یکی از همکاران کلیک کنید

مریم صفرلو - گرافیست

مریم صفرلو

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

سارا پالیزدان - گرافیست

سارا پالیزدان

واحد طراحی گرافیک (طراح و گرافیست)

کاملیا محمدزاده - طراح سایت

کاملیا محمدزاده

واحد طراحی سایت

اگر فیلترشکن ندارید اینجا را کلیک کنید!